Teveel om op te noemen, maar vooruit...
flora en fauna, eten en drinken, seksualiteit...(kom er toch wel eens, geen idee waarom), liefde en relatie (al die jankende meisjes met wat moet ik nou? ik hou nog van hem? hij gaat vreemd? ik ben verliefd wat nu? ahw douw toch een speen in je strot mens), school/studie, hoe het ook heet (omdat ik die leerfabriek haat), pc forums (omdat ik er geen ene reet van weet), psychologie (ahw ik voel me zo down, ik zit in een dip, ik voel me niet zo lekker in m'n geplamuurde vel, ik voel me lelijk/dik/minderwaardig blabla, ik wil dood, ach stel je niet zo vreselijk aan kind, iedere puber heeft dat. Al zou ik me van alles zoveel aantrekken, zou ik ook allang al zelfmoord hebben gepleegd

)
Humja, en toch kom ik wel eens op dat forum, geen idee waarom.
Filosofie (wat ken mij religie nou schelen, ik ben toch niet gelovig, ik ben 100% atheist, zoals ze het zo mooi noemen) en ja, toch kom ik ook daar wel eens.
nieuws en achtergronden (wat boeit mij het nou wat bush, osama of beatrix uitvoert) en toch kijk ik er wel eens...
mystiek erger ik me het meest aan, vliegende ufo's, dwergen, elfjes, mollen, uilskuikens, flikker toch op -_-
Ohja en onzin, want dat is gewoon simpelweg chatten

en nog op zeer laag denkniveau ook. Voor mensen die aan een chronisch aandachtstekort komen of zich anders dood vervelen op msn ofzo.
The End
(en record verbroken, mijn langste post ooit geloof ik)