Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() lees nou eens wat ie zegt, en wat ik al vanaf het begin loop te schreeuwen hier, maar waar niemand naar luistert: links en rechts hebben meestal overeenkomende doelstellingen omdat het hele volk het wil, maar willen het op n andere manier bereiken. als het je niet aanstaat dan heb je deze verkiezingen pech gehad, want over 4 jaar kan de zaak niet teruggedraaid worden (lees de grondwet maar eens)
|
VERVOLG OP DE STELLING ==> DENKEN JULLIE NIET DAT DE PvdA MISSCHIEN MINDER STEMMEN HEEFT GEKREGEN OM ER EEN KOUDE LIJSTTREKKER ZIT. IK BEDOEL, EEN MAN DIE JE HART NIET KAN RAKEN EN OOK NIETS UITSTRAALT.
||
Citaat:
*** triomf ***
||
![]() |
Nou, vooruit dan, Coolkast, m'n reactie.
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat hier wel waar van is, is dat alles waar Volkert voor staat of van houdt wat mij betreft geen belang meer heeft. Dat is niet omdat ik het milieu evil vind, dat is omdat ik pissig op hem ben. Ik leef maar 1 keer (daar ga ik i.i.g. geval van uit) en ik wil de huidige problemen hebben opgelost, waar ik zelf nog last van heb of waar ik verwacht nog tijdens mijn levensjaren last van te krijgen. Dom? Denk 't niet. Egoistisch? Ja, inderdaad, en daar sta ik volledig achter. |
![]() |
||
Citaat:
2) denk je de huidige problemen op te lossen door 1 persoon de schuld te geven van die problemen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Twietskovic:
[1) als je pissig op hem bent, mag je natuurlijk een boze brief naar hem schrijven (geen dreigbrief) Natuurlijk, alsof hij die krijgt te zien in z'n isoleercel. Maar het mag ja, net zoals ik me ook lekker mag afreageren op een forum Tuurlijk mag dat ![]() 2) denk je de huidige problemen op te lossen door 1 persoon de schuld te geven van die problemen? Nee, door links meer te negeren en rechts voorrang te geven (net zoals met die smurfen). Daar draagt deze discussie dan weinig aan bij ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tuu13TZ:
Don't care. Niet ons probleem. Van deze regel wordt teveel misbruik gemaakt. Geen papieren -> je komt er niet in. Komen we weer terug op de oude discussie van het kind en het badwater. Niet nog eens he ![]() Niemand wordt crimineel geboren, als we even aannemen dat genetica geen rol speelt. Het milieu waar je 't over hebt pak je juist aan door integratie, zoals LPF zegt. Ik denk dat 'rechts' het dus meer aanpakt dan links, die ze jarenlang maar in achterbuurten hun eigen problemen heeft laten oplossen. Links is ook wel voor integratie hoor. Alleen niet voor dwang. Laatste jaren pas een inburgeringscursus doorgevoerd, minister van grote steden en integratiebeleid aangesteld. Ook de schaalverkleining van de politie met meer blauw op straat is een vorm van leefmilieuverbetering, ik ben hier dus niet met je eens. Een van de oorzaken voor criminaliteit is de geringe pakkans. Niet alleen wordt hiermee beginnende criminaliteit de grond ingedrukt, ook zal het criminaliteit die nog moet beginnen voorkomen. Niet te vergeten is een bijkomend voordeel van minder criminaliteit dat de politie zich weer beter meer met wel bestaande criminaliteit kan bezighouden. Zo snijdt het mes dus aan twee kanten. pakkans is nou niet echt een voorbeeld van een leefmilieu. wel betekent een grotere pakkans dat er een grotere drempel ontstaat om crimineel te worden. Als je het leefmilieu verbeterd verbeter je niet alleen het leefmilieu, maar verklein je ook de criminaliteit, waardoor de politie zich beter met bestaande criminaliteit kan bezig houden. Het mes snijd an aan drie kanten. hm kromme zin ![]() Het enige dat links wil doen aan criminaliteit is criminelen poen geven, zodat ze geen poen gaan jatten. Zoals ik ook al heb gehoord bijv. 'geef die woonwagenkampbewoners geld, dan gaan ze in ieder geval niet jatten'. Dit lijkt me toch echt de omgekeerde wereld. Tuurlijk is gewoon geld geven nou niet echt een goee oplossing. Je kunt beter indirect investering in buurthuizen, scholing, sportveldjes, enz enz. Totaal mee eens ![]() Verder denk ik dat het leefmilieu te Nederland ook flink verbeterd wordt als er minder of geen immigranten toegelaten worden. Ook iets waar je bij links niet mee aan hoeft te komen. waarom denk je dat? btw, wat vind je van de uitspraak gisteravond van Varela dat hij wel politieke vluchtelingen wil toestaan?
||
![]() |
Citaat:
Even over allochtonen, als voorbeeld: Het manco van de PvdA is dat alle oplossingen van tafel af werden geveegd zo gauw ze ook maar het woord allochtoon erin hadden staan, als die oplossingen al onderbouwd mochten worden aangezien statistieken verzamelen al discriminatie was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() d66 is niet links. verschil pvda/vvd 6 zetels valt best wel mee. Daarnaast zeg ik helemaal niet dat paars rechts was. meer een centrumcoalitie.
||
Citaat:
Hmmm, oké, misschien centrum links met wat rechtse trekjes. Maar absoluut niet rechts idd ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() In de afgelopen 8 jaar is het onderwerp in de politiek niet bespreekbaar geweest. Links kan nu wel gaan zeggen "dat kunnen wij ook!", maar daar zijn ze dan gewoon veel te laat mee. Vandaar de grote verschuiving naar centrum-rechts. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En het kabinet lubbers is al meer dan 8 jaar geleden, toen intereseerde ik me nog bar weinig voor politiek. Maar ik geloof wel dat het probleem toen gewoon veel kleiner was. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
melkert stapt op, goed of niet? Balance | 2 | 15-05-2002 21:51 |