![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Van blowen heb ik trouwens nooit spijt gehad dat ik ermee ben begonnen. Twas mn eigen keuze en ik vond/vind het wel leuk. Daar heb ik ook nooit het probleem van ingezien. Afgezien het feit dat het slecht is voor je gezondheid
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar ik ga t toch niet proberen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Even iedereen voor zijn die wil gaan flamen. |
![]() |
||
Citaat:
Je zegt nu of wanneer dan ook: Ik ga nooit blowen ik vind het fout. Je denkt dus op dit moment: Ik vind het fout en daarom doe ik het niet. Wie zegt dat je daar over een jaar of mischien 2 jaar of 10 jaar of wanneer dan ook niet anders over denkt. De nieuwschierigheid wint het uiteindelijk van een hele hoop. En kom op wees eerlijk iedereen die nu zo hard roept ik ben er hard tegen en zal het nooit doen. Hebben jullie nou echt niet het gevoel (ook al is het mischien heel ver weg ofzo) wat doet het nou, wat zou ik ervan merken of he de efecten klinken best leuk??? Volgens mij gaat die nieuwschierigheid uitendelijk aan je knagen. En kom je mischien toch ooit in de situatie dat je het wel zou willen. Ok als het om gezondheidsredenen is vind ik het wat anders. Als je weet dat je er gigantisch van gaat hoesten en je een astma aanval (of hoe je het ook noemt) krijgt dan kan ik me voorstellen dat je zegt nee dit doe ik niet hierom ^^.
||
![]() |
Citaat:
wel eens van een kerktoren afgesprongen? of een auto die 120 km/uur rijdt met je leuter tegenhouden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het merendeel heriner ik me altijd nog wel. En het gaat er toch om of het op het moment leuk is, niet of je het je de volgende dag nog kan herineren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Libido verlaagt door hevig drug-gebruik? TOMMYHILFIGERRR | 8 | 22-05-2012 15:27 | |
Drugs & Alcohol |
Hsj/wiet TROW | 23 | 17-03-2006 22:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin aan de drugs DarkCat | 14 | 28-05-2002 15:09 |