Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2004, 20:01
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Dame Blanche schreef op 26-07-2004 @ 15:02 :
Jah GanzenVeer, alleen de mensen die niet met voorbeelden van wonderen komen mogen meediscussieren.
Lever nu het bewijs maar eens dat wonderen indd bestaan...
we dwalen ook veel te ver af ja.

WAAROM moet wij, arme mensenzieltjes, 1001 bewijzen krijgen van wonderen? en als we het zouden zien, zouden we het nog niet geloven.

als je kijkt naar Jezus. je kunt wel, en niet geloven dat hij wonderen heeft gedaan, maar neem het voor deze keer maar wel aan . hij deed wonderen. en waarom geloofde niet iedereen? ze wilde niet dat God Koning over hun was. Zelf doen dus.

als jij iemand tegenkomt die duidelijk WONDEREN (in de lett. zin) ziet doen. geloof jij dan gelijk in zo iemand? ik niet iig .
ach, het is toevallig. niet goede medische bewijzen ofzo.

WONDEREN BESTAAN. en daar KUN je geen bewijzen voor geven. en zoals al boven staat natuurlijk, wat heb je draan? je wordt toch niet gelijk bekeerd.
hoe kun je nou bewijzen dat iets een wonder is. er is altijd wel een tegenspraak(je) te verzinnen. maar...en...dus... je moet GELOVEN. en anders is het geen wonder meer.

zo. punt.
Advertentie
Oud 28-07-2004, 18:19
Dame Blanche
Dame Blanche is offline
Citaat:
arP schreef op 25-07-2004 @ 01:34 :
citaat:"Ik brand nog liever door ontkenning eeuwig in de hel na mijn dood, dan mijn leven achter een schim te lopen"
(ben verzot op die citaten)
Hahaha, wie bedenkt zoiets?
Je hoeft gelukkig niet te kiezen, je zal altijd terugkeren naar God, omdat dat God zijn wil is.
Oud 04-08-2004, 02:04
willypirate
willypirate is offline
wonderen bestaan....kijk alleen maar naar de mens en het heelal...het zijn wonderlijke creaties of het is wonderbaarlijk ontstaan.Voor mijn gevoel zijn het wonderen en het gekke is...ik zie het iedere dag
Oud 04-08-2004, 05:25
Ghost
Ghost is offline
Hebben jullie dat ook gezien over de vrouw die ineens een man in haar slaapkamer zag.. die vroeg: "waar is mijn vrouw?" Ze wist op de een of andere manier dat het de vorige (overleden) bewoner van haar huis was, en ze zei "die is verhuist, ze woont nu in Amsterdam." Kort daarna sprak ze met die vrouw, en die vertelde haar dat ze zo dankbaar was, dat ze 'haar man' naar haar toe had gestuurd, omdat 'hij haar niet meer kon vinden'.
Wat is dat nu voor iets vaags? Heeft ze zich die man en vrouw gewoon helemaal ingebeeld, of lult ze gewoon om op tv te komen? Of..... een wonder?
Oud 05-08-2004, 21:52
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik geloof wel in wonderen, maar niet in die bullshit van dat programma. Ik heb 't programma een keer of 3 gezien, maar ik vind 't maar een dom iets.
Oud 05-08-2004, 22:49
Verwijderd
En die presentatrice kan ik niet uitstaan.
Oud 06-08-2004, 13:21
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-08-2004 @ 22:52 :
Ik geloof wel in wonderen, maar niet in die bullshit van dat programma. Ik heb 't programma een keer of 3 gezien, maar ik vind 't maar een dom iets.
Advertentie

Regels voor berichten