Citaat:
doezultje schreef op 06-08-2004 @ 15:44 :
Je hebt gelijk.. Prettig zal het vast niet zijn.. Maar ik ben gewoon nieuwschierig naar hoe het voelt.. Niet dat ik bang ben voor die pijn ofzo maar als het pijn doet wil ik dat graag weten voor de tijd.. Kan ik me daar geestelijk op voorbereiden..
|
Ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. Moest het inderdaad pijnloos zijn, dan kon je het qua versiering op gelijke hoogte met het versieren van kerstbomen zetten. (Wat ik nog niet eens denigrerend bedoel). Maar bij een piercing hoort die pijn ook wel. Pijn die nadien trouwens wel extra goedgemaakt wordt.
Volgens mij heb jij er trouwens niet zoveel meer aan om het hier te vragen. Zo te zien heb je je hoofd al lang er op gezet, en gaat het er toch van komen. Maar zeg eens: wat vind je zelf eigenlijk het mooiste? En is er een specifieke reden waarom je het wil? Om het seksuele, het rebelse misschien? Of hou je van piercings? Of vind je het gewoon leuk staan, of misschien nog iets anders?
Ik ben het trouwens niet echt eens met die uitspraak 'wist je dat meiden 4 jaar voorlopen op jongens...'. Tot je 16/17 kan daar wel iets van aan zijn, maar daarnaast vind ik het appelen en peren vergelijken. Maar dat is dan mijjn persoonlijke mening. Eigenlijk vind ik het kinderachtiger overkomen van 15-jarige meisjes die zich als 18/20-jarigen gedragen en constant verkondigen dat ze 'voor zijn op hun leeftijd/al volwassen zijn', dan 15-jarige kerels die bezig zijn met zich als 15-jarige kerels te gedragen, namelijk de puber uithangen. Maar dit off-topic-gewijs helemaal terzijde.