Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 10:35
Verwijderd
Och, ik lieg niet als ik zeg dat ik best mensen ken waarbij het iets toevoegt - zowel piercings als tattoos. Maar voor mij geldt hetzelfde, namelijk dat ik gewoon niet in de kringen verkeer waar mensen vaak een tattoo of een piercing hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-08-2004 @ 11:35 :
Och, ik lieg niet als ik zeg dat ik best mensen ken waarbij het iets toevoegt - zowel piercings als tattoos.
Tattoos, mja. Afhankelijk van waar en welk soort. Het kan erg sexy staan, maar van die typische mutsen met een tribaltje om hun enkel, *braak*
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:46
Verwijderd
voor mij zou het niet hoeven, en als ik verliefd word op een meisje die ze heeft, denk ik dat ik ff zou moeten slikken....
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:27
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Het lijkt mij ook niks...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-08-2004 @ 11:19 :
Dan bewijst dat nog alleen maar dat mensen dat nú mooi vinden. Er kunnen moeilijk enquetes gehouden worden onder dode mensen.
Nee, want de onderzoeken zijn ook verricht o.a. bij inheemse stammen die afgezonderd zijn van de buitenwereld, en de zaken die ik noemde zijn universeel.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 03:28
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dak ik het niet ech mooi vind. Ik zou er wel mee kunnen leven maar ik heb liever zonder dan met. Navelpiercing vind ik wel heel mooi maar daar gaat het nu niet om. Ik zou het iig niet doen. Bovendien een tepelpiercing; dat zie je toch ook kei goed als je een bikini of een strak truitje aan hebt. Je moet het zelf weten, voordeel is wel dat je hem er altijd uit kunt halen mocht je het niet meer leuk vinden.

daag
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 20:19
MikeyMo
MikeyMo is offline
hmm, nee, liever niet
Oud 05-08-2004, 23:02
Al Murphy
Al Murphy is offline
ok, dan ben ik een van de weinigen hier die het wel mooi vindt.

Tepel-staafje-piercings heb ik nooit gezien. Geen idee dus. Maar daar vind ik de ringtjes dus wel mooi. Niet te dik. 14, 12 kan nog net. Alles daaronder vind ik net iets te dik voor die plaatsen, maar dat hangt dan weer af van of je superslank, gewoon of iets zwaarder gebouwd bent.

Genitale piercing vind ik in principe ook erg mooi, maar volgens mij hangt dat toch ook af van hoe je gebouwd bent. Een schaamlip-piercing heb ik nooit in het echt gezien, maar vind ik op foto toch niet echt mooi. Een clitorispiercing schijnt maar amper voor te komen. Een verticale piercing vlak erboven vind ik absoluut wel mooi als je er goed voor gebouwd bent.
Wat mij betreft absoluut geen afknapper, maar niet iedereen staat er even leuk mee. Ik denk dat wat mij betreft ook hier wel weer geldt: hoe subtieler, hoe liever, maar er mag gerust iets zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:08
Verwijderd
Topic starter, je bent 17.. En nu al zulke dingen? Waar zijn de tijden van eerst volwassen worden en weten wat je wil en dan pas doen? Is het nu gewoon van ik heb er zin in dus doe ik het?

Ervaring heb ik niet met piercings, maar een ring hoeft er van mij niet in. Tepels zijn wel oke, maar liever zonder. Denk ik....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:24
doezultje
doezultje is offline
Hmm.. Ik ben 17 ja.
En jij hebt er natuurlijk alle verstand van, want jij bent 18. Dat is wel een heeeeel jaar ouder..
Wist je dat meiden over het algemeen 4 jaar voorlopen op jongens..?
Oud 06-08-2004, 10:27
doezultje
doezultje is offline
Trouwens.. Ik mag dan wel 17 zijn, maar ik weet dondersgoed wat ik wil. Trouwens, zei ik niet dat ik eraan zit te DENKEN..? Dat wil niet zeggen dat ik het ook onmiddelijk ga doen. Zoals jij al zei: ik wil het eerst zeker weten
Oud 06-08-2004, 10:46
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Pft, tepelpiercings en clitpiercings ben ik geen fan van. Heb ik meteen het idee met een uitgewoonde snol te maken te hebben, om eerlijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:49
doezultje
doezultje is offline
Clitpiercing..? Hallooohooo... We hebben het hier over een piepklein ringetje door het bovenste stukje van je grote schaamlip he..
Oud 06-08-2004, 10:58
ThePinkFlamingo
Citaat:
doezultje schreef op 06-08-2004 @ 11:49 :
Clitpiercing..? Hallooohooo... We hebben het hier over een piepklein ringetje door het bovenste stukje van je grote schaamlip he..
Jaja, in mijn ogen hetzelfde.
Een kut is geen kerstboom vind ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:58
ThePinkFlamingo
Citaat:
doezultje schreef op 06-08-2004 @ 11:49 :
Jaja, in mijn ogen hetzelfde.
Een kut is geen kerstboom vind ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:10
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Heb zelf een klein ringetje daaronder, maar bij een man vind ik het niks. Zowel tepel- als eikelpiercings vind ik niet geweldig. Wel vlak onder de lul, in die huid van de balzak zeg maar, da's wel sexy.
Oud 06-08-2004, 11:11
doezultje
doezultje is offline
Jaah..? Deed t zeer..? Tepelpiercing schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn..
Oud 06-08-2004, 11:52
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Viel wel mee, even een prikje. Tepelpiercing doet ook écht niet zoveel pijn als mensen beweren. (En ja, die heb ik gehad).
Oud 06-08-2004, 12:24
doezultje
doezultje is offline
hmm.. mn beste vriend heeft er eergisteren eentje laten zetten, en hij zei dat hij nog nooit zoiets had gevoelt. Hij vond het echt heel erg pijnlijk.. Maar ik geloof dat dat ook voor iedereen anders is.. Ik heb laatst een navelpiercing laten zetten, kvroeg voor de tijd of het pijn deed en mn piercer zei van niet. Deed ook geen pijn. Toen vroeg ik of een tepelpiercing laten zetten pijn zou doen en toen zei hij dat het behoorlijk pijnlijk was..
Oud 06-08-2004, 12:40
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik vind echt dat sommige mensen zich wel erg aanstellen, sorry.
Je wilt een piercing, OK, maar ga dan niet klagen over de pijn. Je krijgt een naald door je huid gepleurd, natuurlijk voel je dat.
Oud 06-08-2004, 14:44
doezultje
doezultje is offline
Je hebt gelijk.. Prettig zal het vast niet zijn.. Maar ik ben gewoon nieuwschierig naar hoe het voelt.. Niet dat ik bang ben voor die pijn ofzo maar als het pijn doet wil ik dat graag weten voor de tijd.. Kan ik me daar geestelijk op voorbereiden..
Oud 06-08-2004, 14:52
Mara
Mara is offline
Dat vind ik echt vies, bij zowel jongens als meiden. Een van de grootste afknappers die ik kan verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:50
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
doezultje schreef op 06-08-2004 @ 15:44 :
Je hebt gelijk.. Prettig zal het vast niet zijn.. Maar ik ben gewoon nieuwschierig naar hoe het voelt.. Niet dat ik bang ben voor die pijn ofzo maar als het pijn doet wil ik dat graag weten voor de tijd.. Kan ik me daar geestelijk op voorbereiden..
Ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. Moest het inderdaad pijnloos zijn, dan kon je het qua versiering op gelijke hoogte met het versieren van kerstbomen zetten. (Wat ik nog niet eens denigrerend bedoel). Maar bij een piercing hoort die pijn ook wel. Pijn die nadien trouwens wel extra goedgemaakt wordt.

Volgens mij heb jij er trouwens niet zoveel meer aan om het hier te vragen. Zo te zien heb je je hoofd al lang er op gezet, en gaat het er toch van komen. Maar zeg eens: wat vind je zelf eigenlijk het mooiste? En is er een specifieke reden waarom je het wil? Om het seksuele, het rebelse misschien? Of hou je van piercings? Of vind je het gewoon leuk staan, of misschien nog iets anders?

Ik ben het trouwens niet echt eens met die uitspraak 'wist je dat meiden 4 jaar voorlopen op jongens...'. Tot je 16/17 kan daar wel iets van aan zijn, maar daarnaast vind ik het appelen en peren vergelijken. Maar dat is dan mijjn persoonlijke mening. Eigenlijk vind ik het kinderachtiger overkomen van 15-jarige meisjes die zich als 18/20-jarigen gedragen en constant verkondigen dat ze 'voor zijn op hun leeftijd/al volwassen zijn', dan 15-jarige kerels die bezig zijn met zich als 15-jarige kerels te gedragen, namelijk de puber uithangen. Maar dit off-topic-gewijs helemaal terzijde.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:54
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
doezultje schreef op 31-07-2004 @ 19:33 :
Ook zit ik er aan te denken om een piepklein ringetje bovenin mn grote schaamlip te zetten.
Met pareltje of zonder? En zit dat dan ergens symmetrisch in het midden of slechts 'aan een kant'?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-08-2004 @ 23:38 :
Nee, want de onderzoeken zijn ook verricht o.a. bij inheemse stammen die afgezonderd zijn van de buitenwereld, en de zaken die ik noemde zijn universeel.
En inheemse stammen nu zijn precies hetzelfde als wij vroeger
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 06-08-2004 @ 01:08 :
Topic starter, je bent 17.. En nu al zulke dingen? Waar zijn de tijden van eerst volwassen worden en weten wat je wil en dan pas doen? Is het nu gewoon van ik heb er zin in dus doe ik het?

Ervaring heb ik niet met piercings, maar een ring hoeft er van mij niet in. Tepels zijn wel oke, maar liever zonder. Denk ik....
En dan vind je het over 3 jaar niet meer mooi, je haalt de piercing eruit en het gaatje groeit dicht?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 21:56
doezultje
doezultje is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 06-08-2004 @ 17:50 :
Ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. Moest het inderdaad pijnloos zijn, dan kon je het qua versiering op gelijke hoogte met het versieren van kerstbomen zetten. (Wat ik nog niet eens denigrerend bedoel). Maar bij een piercing hoort die pijn ook wel. Pijn die nadien trouwens wel extra goedgemaakt wordt.

Volgens mij heb jij er trouwens niet zoveel meer aan om het hier te vragen. Zo te zien heb je je hoofd al lang er op gezet, en gaat het er toch van komen. Maar zeg eens: wat vind je zelf eigenlijk het mooiste? En is er een specifieke reden waarom je het wil? Om het seksuele, het rebelse misschien? Of hou je van piercings? Of vind je het gewoon leuk staan, of misschien nog iets anders?

Ik ben het trouwens niet echt eens met die uitspraak 'wist je dat meiden 4 jaar voorlopen op jongens...'. Tot je 16/17 kan daar wel iets van aan zijn, maar daarnaast vind ik het appelen en peren vergelijken. Maar dat is dan mijjn persoonlijke mening. Eigenlijk vind ik het kinderachtiger overkomen van 15-jarige meisjes die zich als 18/20-jarigen gedragen en constant verkondigen dat ze 'voor zijn op hun leeftijd/al volwassen zijn', dan 15-jarige kerels die bezig zijn met zich als 15-jarige kerels te gedragen, namelijk de puber uithangen. Maar dit off-topic-gewijs helemaal terzijde.
Mwa.. Ik vraag het dus omdat ik nog wel twijfel.. Ik dacht dat ik zo misschien meer duidelijkheid zou krijgen in wat ik nou precies wil. Ik weet in ieder geval zeker dat ik em niet laat zetten zolang ik nog twijfel, om achteraf geen spijt te krijgen.

Waarom ik die piercing wil.. Ik vind het gewoon heel mooi..! Gewoon iets voor mezelf.. En misschien speelt dat rebelse ook wel een beetje mee..

Naja.. dat van dat meisjes over het algemeen 4 jaar ouder zijn klopt inderdaad niet altijd.. Maar ik vind dat ik wel kan zeggen dat in mijn geval mijn geboortedatum weinig over mij zegt. Je hebt zeg maar mensen van 25 die naar onze normen 'volwassen' zijn, maar die eigenlijk niks gewend zijn, en mensen van 15 die al heel veel hebben meegemaakt. Dus wat dat betreft vind ik dat je een persoon niet direct kan en mag veroordelen op zijn leeftijd wanneer je die persoon niet of nauwelijks kent..
Oud 06-08-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2004 @ 19:44 :
En inheemse stammen nu zijn precies hetzelfde als wij vroeger
Wat wil je daarmee zeggen?

Ik bedoelde te zeggen dat dit aantoont dat het universeel geldt en niet cultuurgebonden is.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 17:27
Adrenaline
Adrenaline is offline
ik heb niks tegen piercings en ik vind ze door je tepels eigenlijk best rad. Ik ben van plan om er ook twee te nemen
Oud 15-08-2004, 20:50
MazeMouse
MazeMouse is offline
Best wel zonde. Iets wat mooi is moet je niet met een stuk metaal verpesten
Oud 15-08-2004, 21:34
Carrera
Carrera is offline
Ik vind het nogal lelijk - in je tepels dat gaat nog maar dat zie je
dan toch als je een spannend truitje aanhebt en een bh met voorgevormde cups of geen bh ? VInd je dat niet erg ?

Eikelpiercing vind ik helemaal bah en in je schaamlippen of waar dan ook in de buurt van je vagina of weet ik veel wat is ook
maar das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Adrenaline schreef op 15-08-2004 @ 18:27 :
ik heb niks tegen piercings en ik vind ze door je tepels eigenlijk best rad. Ik ben van plan om er ook twee te nemen
Rad?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten