Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als hij 20 was en zou zijn zoals hij is, dan wel natuurlijk. Ik val dus gewoonweg niet op jongens die niet fatsoenlijk onafhankelijk zijn en elk weekend feesten, mijn vriend had dus nooit zo kunnen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij is hij ook wat ouder.... Met een jonger iemand zou het me waarschijnlijk niet lukken. Maar hier? nog geen enkel moment gehad van ik wil dit niet of ik vind dit niet leuk of ik wil een keer even alleen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyhoodles, ik heb nog nooit echt de dringende behoefte gehad om samen te wonen, maar ik was dan ook erg jong in voorgaande relaties (wat klinkt dat toch leuk voor dingen die eigenlijk niet veel voorstelden). En nu heb ik nog maar een paar weken een vriend, dus samenwonen vind ik nogal erg vroeg nu ![]()
||
Citaat:
En heel volwassen, wat is volwassen? Volwassen op de momenten dat het moet en verder lekker kinderlijk, wat ik ook hoop te blijven. Ik was al vroeg 'volwasen', dat heeft ook erg meegespeeld. Tis natuurlijk niet nix om als je net een week 18 bent samen te gaan wonen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was zelf dus ook al vroeg volwassen, toen ik dus op m'n 17de vrij ongepland ging samenwonen, vond ik dat niet moeilijk ofzo. Ik wist wat ik moest doen en dat was dat. Ik merk wel dat ik in 2 jaar toch veel heb geleerd. Door het samenwonen leer ik ook meer rekening te houden met andere mensen, op een andere manier dan ik dat eerst deed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb vorige week nog door de Makro gefietst op een fiets die daar te koop stond ![]() Verder 10 minuten op een hometrainer en roeiapparaat gezeten. Hahaha, die blikken van voorbijlopende mensen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Samenwonen is een deel van mijn leven, en zoals ik ook al zei, mijn vriend en ik doen compleet verschillende dingen naast elkaar. Hij werkt ruim 52 uur per week, ik studeer, hij heeft zijn vrienden, ik de mijne. Ik heb echt compleet mijn leven en hij ook, alleen staan we 's ochtends op in hetzelfde huis, eten we veelal hetzelfde eten, betalen we allebei mee aan de kosten en kruipen we 's avonds tegen elkaar aan op de bank. Ik hou er ook niet altijd van om op elkaars lip te zitten, dat doen we dus ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogmaals dit is geen aanval naar je, of om je af te kraken, maar meer een 'opmerking" ofzo ![]() Toch ben ik het niet eens met wat Fa Sai zegt... ik bedoel onafhankelijk leven als je een vriend hebt... Dat kan wel, maar niet 100%, je moet toch altijd op een bepaalde manier rekening met hem houden...Of je moet een hele vrije relatie hebben. Daarnaast vind ik het onzin om te zeggen dat je pas wil samen wonen als je 28 bent, vind je je vriend dan wel echt de moeite waard?? Als je gelukkig bent met je vriend, dan is het toch fijn om 80 jaar samen te wonen!! Ik denk meer dat het allemaal komt zoals het komt, je moet er niet teveel een leeftijd aan hangen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, ik ben dus nog vrijgezel, ik woon samen met me myself and I. Af en toe doet myself wat onaardig, als ie weer eens niet wilt opruimen of I, die de afwas niet wilt doen. :/ Maar over 't algemeen let me niet zo erg op de rommel en de afwas, dus dat boeit niet zo erg. Af en toe samen de boel oprommelen en 't is weer netjes. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dump hier u religieuze teksten beaming eye | 116 | 05-02-2005 10:19 | |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Liefde & Relatie |
Huis kopen op je 19e Stepsje | 90 | 06-12-2004 21:58 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |