Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2004, 12:00
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
mijn vriend en ik wonen vanaf het begin eigenlijk al samen. Dat is heel onbewust gegaan hoor. Ik bleef steeds vaker bij hem thuis (eigen huis).

Maar waar mijn ouders wonen is ook nog mijn huis. Probeer 1 dag doordeweeks bij mijn ouders te zijn maar dan komt hij meestal ook mee. En meestal proberen we 2 wekenden per maand bij me ouders door te brengen. Soms is het meer soms minder.

We staan nu wel ingeschreven voor zowel huur als koophuizen.
Hebben al een huis vlakbij utrecht maar willen dichterbij mijn ouders wonen wegens omstandigheden en werk.

Gaat erg goed geen problemen. Op het gebied van huishouden hebben we beide onze eigen dingetjes die we doen. Hij doet het ene ik het andere, dat is zo vanzelf onstaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2004, 12:09
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 04-08-2004 @ 13:00 :
Zo ging het bij mij en mijn ex ook. Hoe lang wonen jullie al gelukkig samen?
Oud 04-08-2004, 12:18
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
8,5 maand.

Het is jammer dat het bij jou en je ex fout is gegaan. Zegt niet dat dat bij iedereen zo gaat uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 12:59
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 04-08-2004 @ 13:18 :
8,5 maand.

Het is jammer dat het bij jou en je ex fout is gegaan. Zegt niet dat dat bij iedereen zo gaat uiteraard.
Haha, ik was gewoon geïnteresseerd. Ik schrijf toch zelf ook dat ik het weer zou doen
Oud 04-08-2004, 13:38
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-08-2004 @ 19:57 :
Waar woont je vriend dan?
Dat heeft weinig toegevoegde waarde voor dit topic; het gaat immers over samenwonen, niet over lange-afstandsrelaties
Oud 04-08-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-08-2004 @ 19:57 :
Ik bedoelde ook niet dat jongere jongens niét volwassen kunnen zijn, maar ik denk dat over het algemeen een man die ouder is zijn zaakjes wat meer op orde heeft. Jongere mensen zitten vaak, niet altijd dus, nog in het wereldje van stappen en lol maken, en dus minder verplichtingen nakomen. Maar nogmaals, niet iedereen is zo.
Dat is waar, natuurlijk, maar ik denk juist dat ik hem zo leuk vind omdat hij niet zo studenterig en uitgaan-erig is. Dus als hij 20 was, uit zou gaan etc, dan waren we niet samen, want dat vond ik hem niet leuk
Maar als hij 20 was en zou zijn zoals hij is, dan wel natuurlijk.

Ik val dus gewoonweg niet op jongens die niet fatsoenlijk onafhankelijk zijn en elk weekend feesten, mijn vriend had dus nooit zo kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 14:44
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
-Will- schreef op 04-08-2004 @ 13:59 :
Haha, ik was gewoon geïnteresseerd. Ik schrijf toch zelf ook dat ik het weer zou doen
Waarbij ging het fout bij jullie?

Daarbij is hij ook wat ouder.... Met een jonger iemand zou het me waarschijnlijk niet lukken. Maar hier? nog geen enkel moment gehad van ik wil dit niet of ik vind dit niet leuk of ik wil een keer even alleen zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 14:58
Chatboy
Chatboy is offline
ik zal best wel samenwonnen met mijn vriendin want het gaat goed tussen ons , soms dan want we hebben best wel vaak ruzie. gemiddeld 3x per week maar het is al 5 jaar aan en nooit uit geweest dus daarom denk ik dat we mieschien samen kunnen wonnen. maar we zijn nog jong om samen te wonen

Oud 04-08-2004, 21:38
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Chatboy schreef op 04-08-2004 @ 15:58 :
ik zal best wel samenwonnen met mijn vriendin want het gaat goed tussen ons , soms dan want we hebben best wel vaak ruzie. gemiddeld 3x per week

Anyhoodles, ik heb nog nooit echt de dringende behoefte gehad om samen te wonen, maar ik was dan ook erg jong in voorgaande relaties (wat klinkt dat toch leuk voor dingen die eigenlijk niet veel voorstelden). En nu heb ik nog maar een paar weken een vriend, dus samenwonen vind ik nogal erg vroeg nu Lijkt me overigens heerlijk om de hele dag bij hem te zijn, maar goed.
Oud 04-08-2004, 21:56
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb op het moment geen vriendje, maar ik moet echt niet aan samenwonen denken. oke, ik ben dan ook pas 17 maar ik wil sowieso eerst op mezelf wonen voordat ik uberhaupt met een mannetje ga samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:17
Verwijderd
juah ach, m'n vriend heeft een eigen huis, ik woon ook op mezelf en we wonen maar 5 minuten uit elkaar. samenwonen lijkt me heerlijk, maar helemaal alleen wonen heeft ook een boel charmes. daarbij komt dat hij het nog niet wil dus dan houdt het al snel op.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:22
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-08-2004 @ 11:15 :
Jij had toch een veel oudere vriend he? Is het dan niet zo dat het daarom ook beter gaat, omdat hij heel volwassen is en verstandig? Lijkt me wel prettig.
Ja, hij is flink ouder ja. Het prettige was idd dat hij veel ervaring met op zichzelf/samenwonen had. Ik was wat dat betreft natuurlijk nog een groentje en heb veel moeten leren.
En heel volwassen, wat is volwassen?

Volwassen op de momenten dat het moet en verder lekker kinderlijk, wat ik ook hoop te blijven.

Ik was al vroeg 'volwasen', dat heeft ook erg meegespeeld. Tis natuurlijk niet nix om als je net een week 18 bent samen te gaan wonen.
Oud 05-08-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 05-08-2004 @ 13:22 :
Ja, hij is flink ouder ja. Het prettige was idd dat hij veel ervaring met op zichzelf/samenwonen had. Ik was wat dat betreft natuurlijk nog een groentje en heb veel moeten leren.
En heel volwassen, wat is volwassen?

Volwassen op de momenten dat het moet en verder lekker kinderlijk, wat ik ook hoop te blijven.

Ik was al vroeg 'volwasen', dat heeft ook erg meegespeeld. Tis natuurlijk niet nix om als je net een week 18 bent samen te gaan wonen.
Ik dacht 'vroeger' altijd dat volwassenen altijd heel serieus waren en dus alleen maar hele serieuse dingen deden. Ghehe, daar is echt niets van waar. Mijn vriend kan soms lekker gek doen, heel kinderlijk, echt heerlijk. Ik ben altijd al wat gek geweest (zo af en toe krijg ik de neiging te gaan blaffen of ineens iets raars te zingen of wat dan ook, dat heb ik nog steeds) en hij dus ook, echt heerlijk is dat

Ik was zelf dus ook al vroeg volwassen, toen ik dus op m'n 17de vrij ongepland ging samenwonen, vond ik dat niet moeilijk ofzo. Ik wist wat ik moest doen en dat was dat. Ik merk wel dat ik in 2 jaar toch veel heb geleerd. Door het samenwonen leer ik ook meer rekening te houden met andere mensen, op een andere manier dan ik dat eerst deed.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:58
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2004 @ 13:35 :
Ik dacht 'vroeger' altijd dat volwassenen altijd heel serieus waren en dus alleen maar hele serieuse dingen deden. Ghehe, daar is echt niets van waar. Mijn vriend kan soms lekker gek doen, heel kinderlijk, echt heerlijk. Ik ben altijd al wat gek geweest (zo af en toe krijg ik de neiging te gaan blaffen of ineens iets raars te zingen of wat dan ook, dat heb ik nog steeds) en hij dus ook, echt heerlijk is dat

Ik was zelf dus ook al vroeg volwassen, toen ik dus op m'n 17de vrij ongepland ging samenwonen, vond ik dat niet moeilijk ofzo. Ik wist wat ik moest doen en dat was dat. Ik merk wel dat ik in 2 jaar toch veel heb geleerd. Door het samenwonen leer ik ook meer rekening te houden met andere mensen, op een andere manier dan ik dat eerst deed.
Precies

Heb vorige week nog door de Makro gefietst op een fiets die daar te koop stond
Verder 10 minuten op een hometrainer en roeiapparaat gezeten. Hahaha, die blikken van voorbijlopende mensen
Oud 05-08-2004, 15:24
Fa Sai
Fa Sai is offline
Nee, ik vind het onzin om al rond je 20e te gaan samenwonen.
Gemiddeld worden mensen in nederland zo'n 80 jaar, je hebt je hele leven nog, waarom zou je zoveel haast hebben? Dan heb je toch geen echt eigen leven denk ik.
Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend, en samenwonen komt wel tegen de tijd dat we 28 zijn, dan komt trouwen etc. ook pas in beeld, en daar heeft samenwonen toch wel iets mee te maken. Ik wil eerst gewoon zoals de meeste gezonde jongeren lekker onafhankelijk van mijn leven genieten voordat ik me zo vastleg!
Oud 05-08-2004, 15:29
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Fa Sai schreef op 05-08-2004 @ 16:24 :
Dan heb je toch geen echt eigen leven denk ik.
Ik wil eerst gewoon zoals de meeste gezonde jongeren lekker onafhankelijk van mijn leven genieten voordat ik me zo vastleg!
Oud 05-08-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Fa Sai schreef op 05-08-2004 @ 16:24 :
Gemiddeld worden mensen in nederland zo'n 80 jaar, je hebt je hele leven nog, waarom zou je zoveel haast hebben? Dan heb je toch geen echt eigen leven denk ik.
Oh ja, want nu ik samenwoon doe ik natuurlijk altijd maar alles met mijn vriend, alleen iets doen kan natuurlijk helemaal niet meer.

Samenwonen is een deel van mijn leven, en zoals ik ook al zei, mijn vriend en ik doen compleet verschillende dingen naast elkaar. Hij werkt ruim 52 uur per week, ik studeer, hij heeft zijn vrienden, ik de mijne. Ik heb echt compleet mijn leven en hij ook, alleen staan we 's ochtends op in hetzelfde huis, eten we veelal hetzelfde eten, betalen we allebei mee aan de kosten en kruipen we 's avonds tegen elkaar aan op de bank. Ik hou er ook niet altijd van om op elkaars lip te zitten, dat doen we dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2004 @ 17:28 :
Oh ja, want nu ik samenwoon doe ik natuurlijk altijd maar alles met mijn vriend, alleen iets doen kan natuurlijk helemaal niet meer.

Samenwonen is een deel van mijn leven, en zoals ik ook al zei, mijn vriend en ik doen compleet verschillende dingen naast elkaar. Hij werkt ruim 52 uur per week, ik studeer, hij heeft zijn vrienden, ik de mijne. Ik heb echt compleet mijn leven en hij ook, alleen staan we 's ochtends op in hetzelfde huis, eten we veelal hetzelfde eten, betalen we allebei mee aan de kosten en kruipen we 's avonds tegen elkaar aan op de bank. Ik hou er ook niet altijd van om op elkaars lip te zitten, dat doen we dus ook niet.
Maar toch... ik denk dat je wel hard kunt roepen dat je zelfstandig bent, en dat geloof ik ook wel hoor van jou!! maar dat weet je eigenlijk helemaal niet zeker. Ik bedoel je bent vanaf het begin dat je zelfstandig woont, met zijn 2en geweest, wist jij iets niet, dan is er altijd iemand die het wel weet... Voelde je je even eenzaam, dan was hij daar binnen een korte tijd. Terwijl als je alleen woont, je vaak toch veel meer alleen doet, lijkt me zo. Dus als je nu alleen zou komen te wonen, dan kan het toch zijn dat je het toch niet helemaal redt, omdat er altijd wel dingetjes zijn die hij altijd voor je geregeld heeft mss (verzekeringen, financiele dingetjes, of zorgen voor je als je ziek bent etc). Ik denk dat het toch wel erg zou tegen vallen als je alleen op een kamertje zou wonen, maar mss ook niet hoor!
Nogmaals dit is geen aanval naar je, of om je af te kraken, maar meer een 'opmerking" ofzo .

Toch ben ik het niet eens met wat Fa Sai zegt... ik bedoel onafhankelijk leven als je een vriend hebt... Dat kan wel, maar niet 100%, je moet toch altijd op een bepaalde manier rekening met hem houden...Of je moet een hele vrije relatie hebben. Daarnaast vind ik het onzin om te zeggen dat je pas wil samen wonen als je 28 bent, vind je je vriend dan wel echt de moeite waard?? Als je gelukkig bent met je vriend, dan is het toch fijn om 80 jaar samen te wonen!!
Ik denk meer dat het allemaal komt zoals het komt, je moet er niet teveel een leeftijd aan hangen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:21
Verwijderd
okay, ik heb dan geen vriendje momenteel, maar ik ga toch even replyen

ik zou nog niet nu willen gaan samenwonen als ik een relatie had, want ik ben net bezig om bij mijn ouders weg te gaan en op mezelf te gaan wonen. Dat is een fase in mijn leven die ik niet graag zou willen overslaan door meteen al samen te gaan wonen.

Eerst een tijd samen zijn lijkt me wel erg goed voordat je gaat samenwonen, zodat je echt zeker bent dat het goed moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:33
Belle
Belle is offline
Ik woon nu al 2 jaar samen en het bevalt me prima
We hebben er destijds voor gekozen omdat hij in Gouda woonde en ik in Amsterdam leefde. Ik zat nogal in een slechte situatie en dus was de keuze snel gemaakt toen ik bij zijn ouders in mocht trekken op de zolder. Nu hebben we al weer 7 maandjes een eigen huisje en gaan we begin volgend jaar een boerderijtje kopen
Oud 08-08-2004, 12:41
brinta
brinta is offline
@ Belle: Een boerderijtje kopen? Wauw! Wat een stoer plan! Waar? En hebben jullie zo'n constant inkomen dat je een hypotheek kunt krijgen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:43
Belle
Belle is offline
Citaat:
brinta schreef op 08-08-2004 @ 13:41 :
@ Belle: Een boerderijtje kopen? Wauw! Wat een stoer plan! Waar? En hebben jullie zo'n constant inkomen dat je een hypotheek kunt krijgen?
In de buurt van Gouda. Mijn vriend heeft een goede baan, en ik doe thuis de dierenopvang. Op de boerderij willen we dit uitbreiden, heb bijna mn thuisstudies afgerond en dan gaan we er vakantie en dag opvang bij doen, voor honden,katten en knaagdieren.
Oud 08-08-2004, 14:55
Luna
Luna is offline
Ik heb nu geen relatie dus samenwonen zit er sowieso even niet in. Als ik wel een relatie zou hebben zou ik niet zo snel met iemand samen gaan wonen. Sowieso wil ik eerst een tijd op mezelf gewoond hebben om alles een beetje te leren en mn eigen verantwoordelijkhied te kunnen nemen.
Na de zomer ga ik waarschijnlijk op mezelf wonen en daar heb ik super veel zin in, maar samenwonen lijkt me op dit moment niets, ik ben juist blij dat ik dan even geen rekening hoef te houden met anderen. (hoe sociaal )
Oud 08-08-2004, 15:27
stuivertje
stuivertje is offline
Nou, we hebben het er al over. EN het is wel degelijk nu een plan. Het lijkt ons allebei fantastisch, en we kennen elkaar door en door, zijn nu ook bijna altijd bijelkaar.

Het lijkt me spannend, en een leuke nieuwe uitdaging. Tis dus wel een risico die ik wil nemen, en hij gelukkig ook.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 15:59
Shitonya
Shitonya is offline
Heb geen relatie, dus daar hoef ik nog niet aan te denken
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 17:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Fa Sai schreef op 05-08-2004 @ 15:24 :
Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend, en samenwonen komt wel tegen de tijd dat we 28 zijn, dan komt trouwen etc. ook pas in beeld, en daar heeft samenwonen toch wel iets mee te maken. Ik wil eerst gewoon zoals de meeste gezonde jongeren lekker onafhankelijk van mijn leven genieten voordat ik me zo vastleg!
het is nog niet het einde van je leven als je samenwoont hoor. Of je nou thuis/alleen woont of samenwoont. Dan kun je toch nog steeds de dingen doen die je wil.
Oud 08-08-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-08-2004 @ 18:13 :
Dan kun je toch nog steeds de dingen doen die je wil.
Gelukkig wel. 't zou niet goed zijn als dat niet zo was, of je nou 20 bent of 60 doet er daarbij niet toe (sterker nog: 't heeft er niks mee te maken in mijn ogen).
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 14:35
rainfairy
rainfairy is offline
Ik denk er heel veel over na...ik zou heel graag willen alleen we moeten eerst wat dingetjes op een rijtje zetten en kijken waar we dan gaan wonen, hij woont in zoetermeer en heeft een fijne baan en ik woon in nijmegen en heb hier mijn studie...maar ik denk dat we na mijn studie samen zullen gaan wonen en dan wil ik op zich wel tijdelijk in zoetermeer gaan wonen want wil misschien daarna nog in den haag gaan studeren dus das dan om de hoek...we zijn nu 9 maanden samen, maar zou op zich nu al wel willen samenwonen, maar door al die omstandigheden en mijn ouder zou dat TOTAAL niet haalbaar zijn....
en mijn vriend wil eerst dat ik op mezelf ga, zodat ik ook dingen leer hoe het is om je eigen boontjes te moeten doppen....
Oud 18-08-2004, 14:44
luchtballon
luchtballon is offline
Het lijkt me geweldig om samen te wonen. Eigenlijk wil ik het nog niet, maar ik wil er wel over dromen. Onze relatie is er wel serieus genoeg voor. Ik denk wel dat het goed zou gaan.
We hebben het er wel eens over gehad om samen te gaan wonen als ik ook ga studeren, en dat is over 2 jaar. Dan ben ik bijna 18 en dat is heel vroeg, maar mij lijkt het wel wat. Het zijn (natuurlijk) geen echt serieuze plannen, maar wel een idee.

Over twee weken gaan we een of twee weken samenwonen Want dan zijn zijn ouders weg en ben ik daar.
Oud 18-08-2004, 15:26
Fabel
Fabel is offline
ik ken iemand die nu uuh.. nouja, midden 20 is, en die na 3 maanden relatie al is gaan samenwonen, ik denk er zelf nog echt niet aan: te jong Enne, samen boodschappen gaan doen wordt na 5 keer denk ik wel minder leuk...

Het lijkt me trouwens raar om zo van de ene op de andere dag ineens samen boodschappen te doen, of thuis te komen terwijl je vriend/vriendin op JULLIE bank zit te lezen, en het gevoel alleen al als je de deur van het slot draait en in JULLIE huisje binnenkomt, tja, mss komt dat omdat ik nog zo jong ben hoor!

Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Chatboy schreef op 04-08-2004 @ 15:58 :
ik zal best wel samenwonnen met mijn vriendin want het gaat goed tussen ons , soms dan want we hebben best wel vaak ruzie. gemiddeld 3x per week maar het is al 5 jaar aan en nooit uit geweest dus daarom denk ik dat we mieschien samen kunnen wonnen. maar we zijn nog jong om samen te wonen

waarom heb jij dezelfde avatar als mijn broer?? miljaar, ik kijk altijd naar de avatars om te zien wie er heeft gereplied en dan is het hééééél raar als je denkt dat je broer ("hoi ik ben 21jaar oud en al even lang vrijgezel") antwoordt dat hij een vriendin heeft en best wel wil samenwonen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:47
*** is offline
ik zou er nog niet aan moeten denken (niet dat ik uberhaupt een vriend heb).
En dat komt ook niet ter sprake zolang ik nog geen aanzienlijke tijd met iemand samen ben en hij bovendien nog niet op zichzelf heeft gewoond...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:49
Sade
Sade is offline
Samen wonen lijkt me voorlopig nog helemaal niets. Daar ben ik te jong voor, en nog veel belangrijker: ik heb geen relatie nu.
Op mezelf wonen lijkt me wel leuk, maar zelfs dat zal nog 1,5 tot 2 jaar duren
Oud 19-08-2004, 09:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Van de ene kant zou ik niets liever willen dan samenwonen (nu doen we dat ook bijna een maand, vanwege vakanties en dergelijke); het lijkt me heerlijk om samen een eigen 'thuis' te hebben.
Van de andere kant weet ik helemaal niet of ik er aan toe ben. Ik zou er eigenlijk verstandig aan doen om op kamers te gaan, vanwege toename van de omvang van m'n studie en de rotcollegetijden, maar ik ben bang dat ik me dan doodongelukkig ga voelen. En dat terwijl ik juist altijd pleitte voor het op-jezelf-wonen, zodat je dan kunt leren zelfstandig te zijn.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik per se NU zou moeten kiezen...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 20:50
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-08-2004 @ 16:34 :
waarom heb jij dezelfde avatar als mijn broer?? miljaar, ik kijk altijd naar de avatars om te zien wie er heeft gereplied en dan is het hééééél raar als je denkt dat je broer ("hoi ik ben 21jaar oud en al even lang vrijgezel") antwoordt dat hij een vriendin heeft en best wel wil samenwonen
Inderdaad.

Nou ja, ik ben dus nog vrijgezel, ik woon samen met me myself and I. Af en toe doet myself wat onaardig, als ie weer eens niet wilt opruimen of I, die de afwas niet wilt doen. :/

Maar over 't algemeen let me niet zo erg op de rommel en de afwas, dus dat boeit niet zo erg. Af en toe samen de boel oprommelen en 't is weer netjes.
Oud 22-08-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Methuus schreef op 22-08-2004 @ 21:50 :
Inderdaad.

Nou ja, ik ben dus nog vrijgezel, ik woon samen met me myself and I. Af en toe doet myself wat onaardig, als ie weer eens niet wilt opruimen of I, die de afwas niet wilt doen. :/

Maar over 't algemeen let me niet zo erg op de rommel en de afwas, dus dat boeit niet zo erg. Af en toe samen de boel oprommelen en 't is weer netjes.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 22:55
Big M
Big M is offline
Ik zou zodra ik nog wat ouder ben niets liever willen dan samen wonen met mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 23:11
WolterB
WolterB is offline
veel te voreg nog
Ik zou er nog niet klaar voor zijn en de relatie duurt daarvoor nog veel te kort om het een punt van discussie te maken
Oud 22-08-2004, 23:27
Big M
Big M is offline
inderdaad, maar 'zodra ik wat ouder ben' daar bedoel ik mee, over een jaar of 4 waarin ik veel heb nagedacht (ook wederzijds) en waar ik nu echt nog geen beslissingen over ga maken, stel je voor...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:54
Verwijderd
Ik woon nu al bijna een jaar samen. Ik heb altijd gezegd dat ik eerst op mezelf wilde wonen voordat ik ga samenwonen. Maar dat is er dus niet van gekomen. Mijn vriend woonde al alleen en ik woonde nog bij mijn ouders. Na een tijdje begonnen we over samenwonen, en omdat hij uit zijn flat moest (word gerenoveerd) was dit eigenlijk een logische stap. Vooral ook omdat het geen nut had als ik alleen ging wonen, in dezelfde plaats, want we zaten toch al elke dag bij elkaar en ja.. dit voelde gewoon fijner. En al heel snel kregen we een huisje toegewezen en dat was em! ons huisje! Nog steeds gaat het fantastisch, alleen moeten we nu meer op ons geld letten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten