![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb lang gedacht om weg van hotmail te gaan, heb het niet echt met microsoft.. maar eenvoud en het feit dat ik te lui ben om ieeedereen te gaan waarschuwen dat ik een nieuw emailadres heb.. (en dan nog alles te gaan instellen.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb er trouwens een stuk of vier. 1. msn 2. gewoon dagelijks email 3. spam 4. werk
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar verder.. als jij dr mee kan werken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gmx heeft gratis een behoorlijke opslagruimte. en mocht je 1 van de gelukkige zijn met zoon google email adres heb je helemaal voor nix 2 gig aan opslag ontopic: teveel |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Machiavelli schreef op 11-08-2004 @ 20:05 :
![]() Hmmzzz fout gegokt maar dan is het nog steeds veel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gewoon altijd alles netjes via je eigen pc binnen halen en als je op vakantie/school of waar dan ook bent check je ff je mail via je browser. Maar zoals ik al zei het is maar wat je zelf zinnig vindt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar zoals ik ook al had gezegd, heb ik dat van de provider mail al overwogen hoor.. heb dr al eens bij stilgestaan ![]() |
![]() |
||
Yahoo mail is tegenwoordig 100mb, geloof ik.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En zeker nog geen pop3 toegang he ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 |