Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 13:33
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 12-08-2004 @ 14:24 :
Maar opzich had je zulke reacties kunnen verwachten.
Wat is het doel dan van dit topic? Wachten tot er iemand een groot verschil heeft en em dan bashen?
Oud 12-08-2004, 13:52
stout!
stout! is offline
Met mijn aanstaande vriendje, ik 18, hij 24.
Oud 12-08-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 12-08-2004 @ 14:33 :
Wat is het doel dan van dit topic? Wachten tot er iemand een groot verschil heeft en em dan bashen?
K had helemaal geen achterliggend doel met dit topic..
Liep alleen laatst eens te denken aan dat meisje van 13 waar'k dus wta meej heb uitgespookt, en vroeg me af of ik dus 'n erg groot verschil had.. . kon ik het net zo goed meteen aan ied'reen vragen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 14:30
bassgirl
bassgirl is offline
ik 18 hij net 16 ... mja 1x gezond verder nix

met relaties euhm 10mnd ouder 18-19
Oud 12-08-2004, 14:38
Ramble On
Ramble On is offline
17 (ik)- 24 (hij)
Oud 12-08-2004, 14:49
Briseïs
Briseïs is offline
Eheh, anderhalve maand
Oud 12-08-2004, 14:52
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 12-08-2004 @ 14:33 :
Nou, je zag het zelf, blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:35
Nona
Nona is offline
Ontopic lieverds.

Zes jaar en twee maanden.
Oh ja. 19 en 25.

[Edit: verkeerd gerekend. ]
Oud 12-08-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Muzzle schreef op 12-08-2004 @ 12:42 :
Als ik jouw posts over het algemeen lees had ik dat niet verwacht. Is ze wel intelligent genoeg voor je?
Ja (ze doet TVWO, zegt niet alles maar wel genoeg), en wat had je dan wel verwacht?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 12-08-2004 @ 13:27 :
Als jij diegene was van 22 dan ben je lekker gestoord hoor.
Gestoord nog wel? Waarom? Als het een mooi meisje is/was zie ik het bezwaar niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2004 @ 17:57 :
Gestoord nog wel? Waarom? Als het een mooi meisje is/was zie ik het bezwaar niet.
Sommige mensen zitten nu eenmaal vast in een denkcirkel van bekrompen opvattingen en stereotypen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:09
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-08-2004 @ 18:04 :
Sommige mensen zitten nu eenmaal vast in een denkcirkel van bekrompen opvattingen en stereotypen.
Ja maar toch... 9 jaar
Oud 12-08-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
nare man schreef op 12-08-2004 @ 14:21 :
Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Maar, niemand merkt natuurlijk dat je jezelf bent, als je niet constant andere mensen afzeikt, met name die met andere muzieksmaken!

Stiekem denk ik dat dat gewoon komt doordat het merendeel van de metaalliefhebbers niet zo bijster slim is. Tenminste, ik zie nooit iemand op de universiteit lopen met kansloos lang haar of vreemde rafelige kleding. Die zitten altijd in het park en wachten tot mensen hun boterhammen in de prullenbak gooien.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-08-2004 @ 18:09 :
Ja maar toch... 9 jaar
Oh nee dan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:12
Verwijderd
M'n vriendje is 3 jaar, 8 maanden en 4 dagen ouder.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:15
elledc
elledc is offline
Citaat:
Spreek je voor jezelf dan?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:19
elledc
elledc is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 12-08-2004 @ 14:15 :
...
Omdat er toch even offtopic wordt gegaan: vertel mij eens wat een jongen van 22 zoekt bij een meisje van 13?
Als het om liefde gaat dan kan ik dat enigszins begrijpen (en dan nog...) maar als het om sex gaat (en daar gaat dit topic over) dan moet je niet raar opkijken als mensen je een pedo of whatever noemen, je vraagt om reacties, hier heb je ze dan.
Ik ben er zeker van dat 90% van de bevolking zoiets simpelweg niet goedkeurt hoor.
En nare man, het is niet omdat volgens jou alles kan en mag dat ik niet een andere mening mag hebben.

Sorry voor het offtopic gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 12-08-2004 @ 18:15 :
Spreek je voor jezelf dan?
Nee, ik vind mezelf redelijk ruimdenkend. Ik zie namelijk in dat je bij de beoordeling van zoiets als een relatie of seks tussen een 13- en een 22-jarige niet meteen moet gillen 'ohhh ziek' of 'ooh vieze pedofiel' maar dat je even moet kijken wat er echt aan de hand is. Dus waarnemen, norm bepalen en toetsen. M.a.w. denken.

Verder beweer ik toch helemaal niet dat jij geen mening mag hebben? Ik vind het prima dat je zegt wat je op je lever hebt, graag zelfs. Dat bevordert een discussie. Maar als jij een uitspraak doet zonder enige onderbouwing met nogal krachtige bewoordingen, dan moet je ook niet vreemd opkijken dat mensen daar commentaar op hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 12-08-2004 @ 18:19 :
Ik ben er zeker van dat 90% van de bevolking zoiets simpelweg niet goedkeurt hoor.
Dit vind ik geen geldige reden om het af te keuren. Het is prima dat je vindt dat seks tussen een 22-jarige man en een 13-jarig meisje niet kan, maar als je dit niet kunt onderbouwen met argumenten verwijs ik je naar de hoek van het klaslokaal inclusief ezelsoren.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:26
elledc
elledc is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2004 @ 18:22 :
Dit vind ik geen geldige reden om het af te keuren. Het is prima dat je vindt dat seks tussen een 22-jarige man en een 13-jarig meisje niet kan, maar als je dit niet kunt onderbouwen met argumenten verwijs ik je naar de hoek van het klaslokaal inclusief ezelsoren.
Oehh wat ben je stoer zeg

Mij geen probleem hoor, ik wil best onderbouwen met argumenten maar daar gaat dit topic niet over.
Verder heb ik eigenlijk nu ik dit allemaal eens opnieuw lees geen enkel probleem met een 22-jarige die een (sex)relatie heeft met een 13-jarig meisje maar ik vind het toch wel wat zielig voor die gast eerlijk gezegd, vandaar dat ik zei 'gestoord', alsof hij niet iemand kan vinden die op zijn golflengte is.
Maargoed, ik ga erover stoppen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 12-08-2004 @ 18:26 :
Oehh wat ben je stoer zeg

Mij geen probleem hoor, ik wil best onderbouwen met argumenten maar daar gaat dit topic niet over.

(...)

Maargoed, ik ga erover stoppen.
Ik hoop dat je beseft hoe je nu overkomt.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:32
elledc
elledc is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-08-2004 @ 18:29 :
Ik hoop dat je beseft hoe je nu overkomt.
1) ik wil argumenteren
2) ik besef dat ik misschien iets te ver ga behalve 1 argument
3) ik wil erover stoppen omdat ik offtopic ga

Enig probleem hiermee?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:39
Verwijderd
Okee, nu is het klaar. Iedereen mag z'n eigen mening hebben en iedere mening is evenveel waard. Termen als "ziek" en "gestoord" horen eigenlijk niet genoemd te worden en mensen horen ook niet gekleineerd te worden om hun zogenaamd "bekrompen" en "niet goed onderbouwde" mening. Als ik hierna nog van zulke reacties in dit topic zie dan gaan ze verwijderd worden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-08-2004 @ 18:39 :
Okee, nu is het klaar. Iedereen mag z'n eigen mening hebben en iedere mening is evenveel waard. Termen als "ziek" en "gestoord" horen eigenlijk niet genoemd te worden en mensen horen ook niet gekleineerd te worden om hun zogenaamd "bekrompen" en "niet goed onderbouwde" mening.
Elke mening evenveel waard? Wat een onzin. Als mensen niet-onderbouwde onzin uitkramen krijgen ze daar antwoord op, dat kun je op je klompen aanvoelen. Ik dacht dat we op dit forum wel iets verder waren dan louter kretologie met vervolgens een slap 'argument' dat elke mening evenveel waard is.

Citaat:
Als ik hierna nog van zulke reacties in dit topic zie dan gaan ze verwijderd worden.
Tuurlijk, wat jij wil. Het moet hier allemaal maar happy-happy-joy-joy zijn, en als het jou even niet aanstaat dan flikker je er maar een fijne portie censuur tegenaan. See no evil, hear no evil, veel plezier verder nog
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:49
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-08-2004 @ 18:48 :
Elke mening evenveel waard? Wat een onzin. Als mensen niet-onderbouwde onzin uitkramen krijgen ze daar antwoord op, dat kun je op je klompen aanvoelen. Ik dacht dat we op dit forum wel iets verder waren dan louter kretologie met vervolgens een slap 'argument' dat elke mening evenveel waard is.

Tuurlijk, wat jij wil. Het moet hier allemaal maar happy-happy-joy-joy zijn, en als het jou even niet aanstaat dan flikker je er maar een fijne portie censuur tegenaan. See no evil, hear no evil, veel plezier verder nog

Hoe snel zou deze post weg zijn?

Goed, om eens ontopic te reageren: dat is dus 4 jaar.
Oud 12-08-2004, 17:50
Verwijderd
Ik was 17.
Hij 24.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:55
juno
juno is offline
Citaat:

hear hear. Want liefde roeleert immers he...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:33
Teun
Teun is offline
Sinds gisteravond 19 - 32
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:34
Verwijderd
8 maanden en een week
eerst waren we 16 en 16
toen waren we 16 en 17
en toen waren we 17 en 17
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:46
Lorelei
Lorelei is offline
Onvrijwillig weet ik niet precies.. laten we het erop houden dat het veel te veel was.

En verder.. eh.. 16 (ik) en 25 (hij).. 't was een ONS.
Oud 12-08-2004, 18:51
Tesca
Tesca is offline
17 - 25.
Oud 12-08-2004, 18:56
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 12-08-2004 @ 18:26 :
een 22-jarige die een (sex)relatie heeft met een 13-jarig meisje maar ik vind het toch wel wat zielig voor die gast eerlijk gezegd, vandaar dat ik zei 'gestoord', alsof hij niet iemand kan vinden die op zijn golflengte is.
We zaten juist heel goed op één golflengte, als er iemand is met wie ik de rest van m'n leven verder zou willen is zij het wel.
Overigens hadden we geen sex, we deden het rustig aan en de "echte" relatie duurde niet lang. Overigens was et verschil maar 8 jaar en een beetje, ik was net jarig geweest en zij moest nog een maand of 2 wachten.
Oud 12-08-2004, 18:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 12-08-2004 @ 19:56 :
We zaten juist heel goed op één golflengte, als er iemand is met wie ik de rest van m'n leven verder zou willen is zij het wel.
Overigens hadden we geen sex, we deden het rustig aan en de "echte" relatie duurde niet lang. Overigens was et verschil maar 8 jaar en een beetje, ik was net jarig geweest en zij moest nog een maand of 2 wachten.
Het gaat niet echt om hoeveel jaar er tussen zat, maar meer dat zij nog zo jong was. Tja. Sommige mensen hebben daar grote problemen mee.
Oud 12-08-2004, 19:23
elledc
elledc is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 12-08-2004 @ 19:56 :
Ach ja, dan heb jij verkeerd begrepen.
TS:Wat was het grootste leeftijdsverschil(jonger of ouder) tussen jou en iemand met wie je intiem gedaan hebt..(alles meer dan zoenen)
Ik doelde dus daarop.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:26
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 12-08-2004 @ 20:23 :
Ach ja, dan heb jij verkeerd begrepen.
TS:Wat was het grootste leeftijdsverschil(jonger of ouder) tussen jou en iemand met wie je intiem gedaan hebt..(alles meer dan zoenen)
Ik doelde dus daarop.
Er zitten dingen tussen zoenen en sex hoor
Oud 12-08-2004, 19:48
little nemo
little nemo is offline
Citaat:

mooiste post ooit op t forum...

ontopic: 22-18
Oud 12-08-2004, 21:13
Verwijderd
ik was 22 toen ik een keer een meisje van 16 kuste..dat vond ik al best jong..

kussen perhaps..maar echt niet meer

nu ben ik 23 en hou de afstand van maximaal 5 jaar..

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:16
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 12-08-2004 @ 19:59 :
Het gaat niet echt om hoeveel jaar er tussen zat, maar meer dat zij nog zo jong was. Tja. Sommige mensen hebben daar grote problemen mee.
ik heb er geen probleem mee ..ik heb een eigen mening dat ik het niet vind kunnen..maar wie ben ik om dat te zeggen? ze gaan hun gang maar..

13 en 21 is heel wat anders dan 23 en 31
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:29
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 11-08-2004 @ 23:27 :
13 en 22
Er van uitgaande dat jij 22 was en zij 13: 't Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat een jonge vent van 22 iets te melden heeft aan een eersteklassertje van 13.
Oud 12-08-2004, 21:38
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
telluriet schreef op 12-08-2004 @ 22:29 :
Er van uitgaande dat jij 22 was en zij 13: 't Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat een jonge vent van 22 iets te melden heeft aan een eersteklassertje van 13.
Nou, k ga er hierna niet meer op verder door, maar geloof mij, zoals ik al eerder postte, die relatie was mooier dan welke andere ik dan ooit ook heb gehad. We zaten juist heel erg op één lijn
Oud 12-08-2004, 21:39
Glitterball
Glitterball is offline
Citaat:
*ZING*

Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 12-08-2004 @ 22:16 :
ik heb er geen probleem mee ..ik heb een eigen mening dat ik het niet vind kunnen..maar wie ben ik om dat te zeggen? ze gaan hun gang maar..

13 en 21 is heel wat anders dan 23 en 31
Ja.. dat geldt ook voor mij. Sec gezien vind ik het niet kunnen. Maar ik heb weinig behoefte om hem er meteen op aan te vallen.
Oud 12-08-2004, 21:46
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Nou wat Sander-Thomas deed, zou ik nooooooit doen.
Vind t niet echt gezond. maargoed, dat meisje was naief, en zeurt er niet over, en ST schept er graag mee op. dus, whatever
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:48
Winterborn
Winterborn is offline
ik was 14 en hij 22...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:54
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 12-08-2004 @ 22:46 :
Nou wat Sander-Thomas deed, zou ik nooooooit doen.
Vind t niet echt gezond. maargoed, dat meisje was naief, en zeurt er niet over, en ST schept er graag mee op. dus, whatever
Ik schep er niet over op dat ze jong was, het was gewoon een hele leuke meid. En naïef is ze alles behalve. Maar goed, jij als buitenstaander weet het natuurlijk beter te beoordelen.
Oud 12-08-2004, 22:39
Stefanie
Stefanie is offline
Uhm, zestien en eenentwintig...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 00:00
Verwijderd
zoenen ik 17 ander 28
all the way ik 17 ander 27
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 02:10
Pan Am