![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liep alleen laatst eens te denken aan dat meisje van 13 waar'k dus wta meej heb uitgespookt, en vroeg me af of ik dus 'n erg groot verschil had.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het om liefde gaat dan kan ik dat enigszins begrijpen (en dan nog...) maar als het om sex gaat (en daar gaat dit topic over) dan moet je niet raar opkijken als mensen je een pedo of whatever noemen, je vraagt om reacties, hier heb je ze dan. Ik ben er zeker van dat 90% van de bevolking zoiets simpelweg niet goedkeurt hoor. En nare man, het is niet omdat volgens jou alles kan en mag dat ik niet een andere mening mag hebben. Sorry voor het offtopic gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder beweer ik toch helemaal niet dat jij geen mening mag hebben? Ik vind het prima dat je zegt wat je op je lever hebt, graag zelfs. Dat bevordert een discussie. Maar als jij een uitspraak doet zonder enige onderbouwing met nogal krachtige bewoordingen, dan moet je ook niet vreemd opkijken dat mensen daar commentaar op hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mij geen probleem hoor, ik wil best onderbouwen met argumenten maar daar gaat dit topic niet over. Verder heb ik eigenlijk nu ik dit allemaal eens opnieuw lees geen enkel probleem met een 22-jarige die een (sex)relatie heeft met een 13-jarig meisje maar ik vind het toch wel wat zielig voor die gast eerlijk gezegd, vandaar dat ik zei 'gestoord', alsof hij niet iemand kan vinden die op zijn golflengte is. Maargoed, ik ga erover stoppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) ik besef dat ik misschien iets te ver ga behalve 1 argument 3) ik wil erover stoppen omdat ik offtopic ga Enig probleem hiermee? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe snel zou deze post weg zijn? ![]() Goed, om eens ontopic te reageren: dat is dus 4 jaar.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens hadden we geen sex, we deden het rustig aan en de "echte" relatie duurde niet lang. Overigens was et verschil maar 8 jaar en een beetje, ik was net jarig geweest en zij moest nog een maand of 2 wachten.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
TS:Wat was het grootste leeftijdsverschil(jonger of ouder) tussen jou en iemand met wie je intiem gedaan hebt..(alles meer dan zoenen) Ik doelde dus daarop. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mooiste post ooit op t forum... ontopic: 22-18
||
Verwijderd
|
Citaat:
13 en 21 is heel wat anders dan 23 en 31 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Grootste leeftijdsverschil, volgens jullie Juda[NL] | 204 | 28-02-2006 08:17 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil? stephan85 | 16 | 27-07-2005 22:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel jaar verschillen jij en je vriend(in) EggLover | 350 | 24-06-2005 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschillen voor een relatie? xxlalalaxx | 81 | 24-01-2005 13:02 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje is TE oud ( volgens normen en waarden) guitarplayer17 | 69 | 03-11-2003 12:11 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 |