Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nou een vriend die 1 jaar ouder is dan ik, 19 dus, maar af en toe heb ik wel het idee dat ik met wat ouder "gedraag".
Ik heb trouwens wel een keer iemand van 22 gezoend toen ik 17 was. Op zich zou ik daar ook geen probleem mee hebben als ik daar een relatie mee zou hebben. Maar dat is dan wel het maximum. Ik zou denk ik niet zo vlug vallen op jongens die jonger zijn dan ik. Dus ze moeten toch wel minstens 18 zijn. Greetz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben 29, en ik vind iedereen hier veel te jong!
Het begint bij mij bij 25, ervoor zijn het nog van die melkmuiltjes. Vooral als ze al een pak aan hebben getrokken, dan kom ik echt niet meer bij. Pak, waar ga je met dat knulletje naartoe? Aan de andere kant, vanf 16 is het legaal, en vanaf 18 zijn ze meerderjarig...en je hebt er smakelijke exemplaren tussen zitten... Als-ie op Johnny Depp in The Ninth Gate lijkt, dan ga ik overstag.
|
![]() |
mm.. mijn vriendin is 15.. en ik ben 17.
Ze is gelukkig voor haar leeftijd al wat verder.. iedereen schat haar rond de 17.... als ik met haar samen ben, heb ik er niet echt last van.. Maar als ze een vriend tegenkomt van 15, en dat zijn meestal nog van die dwergjes.. dan voel ik me wel een beetje voor lul staan... maja.. ik vind persoonlijk 2 jaar niet zo'n groot verschil.. maar 18/20 is al heel anders dan 15/17, want persoonlijk vind ik 15 jaar nog een beetje kind.. ben benieuwd wat jullie daar van vinden.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ben ik het met je eens dat het verschil 15 - 20 groter overkomt dan 25 - 30 bv... Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 15:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 17, en mijn vriend is 20. In september word ik 18, in december hij 21. Ik vind dit leeftijdsverschil wel kunnen. Is drie jaar. Maar dat kan niet altijd. Ooit iemand van 13 met iemand van 10 gezien? Vind ik een beetje vreemd.
Net als 17 en 14...14 klinkt nog zo jong, en 17 lijkt volwassener, maar dat is maar net hoe je zelf bent. Als je maar gelukkig bent, daar gaat het toch om?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn criterium is dat ik met haar op hetzelfde denkniveau moet zitten. In de praktijk gebeurt dat dus eigenlijk alleen maar met mensen die ook studeren, enkele uitzonderingen daargelaten. Maar in die gevallen ging het vaak ook om meisjes die zijn blijven zitten door externe omstandigheden en die een uitzonderlijk hoog IQ hebben.
De facto: 18-19 voor iets 'serieus'. Seks kan vanaf 16, dat is de leeftijd waaronder de wetgever die handelingen strafbaar heeft gesteld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga veel om met mensen die ouder zijn dan mij en kan ook het beste opschieten met mensen die wat ouder zijn (meestal 20ers of mensen die begin 30 zijn). Misschien dat ik daarom ook op wat oudere jongens val.
Ik heb het idee dat ik verliefd aan het worden ben op iemand van 26, maar twijfel nog over het leeftijdsverschil. Als ik met hem praat merk ik niet echt veel van het leeftijdsverschil, maar als ik erover nadenk is 8 jaar toch best wel veel. Ik weet het dus nog niet echt. ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben zelf 17, en vind tot en met 21 best aanvaadbaar... Ik ga veel met mensen om die ouder zijn dan ik, dus het kan ook best wel eens iemand zijn die ouder is dan 21.... Maar volgens mij ben ik nu iets aan het voelen voor iemand die 23 is... Dus wat dat betreft slaat mn antwoord nergens op...
Zolang je maar op een lijn zit, is het goed
||
Citaat:
helemaal mee eens. als n jongen 10 jaar ouder is, maar je merkt er vrij weinig van dan boeit dat verschil niet echt. heb ooit n vriend gehad met iets meer dan 4 jaar verschil en daar merkte ik bijna niks van..
|
eerst was mijn maximum altijd een jaar of twee 1e vriendjuh was ook 2 jaar ouder
3e vriendjuh was 3 jaar ouder en nu heb ik met een jongen die 5 jaar ouder is 15 met 20 dus en het is hartstikke gezellie
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tis maar net hoe oud je je voordoet. Ik heb jarenlang een vriend gehad van 5 jaar ouder en dat is altijd goed gegaan omdat we op het zelfde niveau zaten. Hoewel ik nu ook wel eens stellen zie waarbij dat helemaal niet t geval is.
Je moet dus op het zelfde niveau zitten, maar er zijn wel grenzen aan. Ik denk dat 5 jaar al behoorlijk veel is, het moet niet veel meer worden. Nu heb ik mijn jongste vriend ooit en die is even oud als ik, toch gaat dit beter. Je moet zelf uitvinden op wat voor golflengte je zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou niet zo van leeftijdsverschillen... maar ik ga geen grenzen stellen voor mezelf. Mocht ik vreselijk verliefd worden op iemand van 25, dan ga ik daar wel gewoon voor (maar goed, dat gebeurt dus niet, want ik vind de meeste 25jarigen veel te volwassen, daar kán ik volgens mij niet eens verliefd op worden
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil Didi_A | 11 | 17-01-2016 19:30 | |
Liefde & Relatie |
Groot leeftijdsverschil Neiu | 63 | 16-06-2005 22:38 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Liefde & Relatie |
Blaat, kon nergens een andere vinden DUS. Leeftijdsverschillen: Verwijderd | 65 | 27-02-2003 13:40 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 | |
Algemene schoolzaken |
Relatie tussen leraar en leerling moet kunnen? Paulaah | 26 | 19-02-2002 17:27 |