Advertentie | |
|
![]() |
|
jongen: peter, shawn, chris, dave...
meisje: elise, shawna, amanda, jennifer, daisy... ik weet t eig nog helemaal niet. wil nu sowieso nog geen kinderen en wil er pas aan beginnen midden 20... over 10 jaar ofzo. misschien dat er dan wel veel coolere namen zijn en dat ik deze dan maar bullshit vind.
|
![]() |
en nu was ik natuurlijk de helft vergeten.....
maar hier zijn nog een paar super mooie namen (vind ik) meisie: Sien Lijn Marlijn Lyne Maerle Merel Annemarijn(niet mijn favoriet maar wel heel schattig) NIEKE Indy Indra Zonne Bloeme jongen: Marijn Thijm Mees Siem Jip Merlijn Jippe Thiemo Mika Miko Kamiel Maar het liefst wil ik mijn kinderen in de combinatie: Julia-Babette-Floor-Thomas Sien-Nieke-Mees Marlijn-Lyne-Zonne Thomas-Jonathan-Chris Lyne-Sien-Lijn Jip-Mees-Siem Ja dit was ut wel: Jammer genoeg kun je dat nog niet helemaal zelf bepaalen maar dan zou ut ook geen verrassing mer zijn... hihih -xxx-jes ikkie |
![]() |
|
![]() |
hai ik vind echt helebool naampjes leuk maar als het zo ver is zal ik ze toch wel een andere naam willen geven denk ik maar hier namen die ik nu leuk vind!
meisje: kim(berly), joanne, chairisa, amber jongen: michael, nick, tim(othy),tommy dat zijn ze voor nu over 10 jaar als ik kinderen krijg zet ik ze er nog wel een keer op ![]() kusjes marieke
|
![]() |
Ik wil mijn kinderen graag aparte namen geven zodat het later niet gebeurt dat hij/zij in de klas zit met 3 kinderen die dezelfde naam hebben!
Als jongensnamen vindt ik Raven of Duncan wel leuk. Dit zijn niet heel orginele namen, maar ik heb er ook nog niet echt over nagedacht. Voor een meisje vind ik Anastacia bijvoorbeeld erg mooi. |
![]() |
|
meisje: raven, robin , isis (niet leuk omdat ik zelf iris heet, maar wel hele moooie naam), daan, yeri
jongens: julian, yoran, noah (is al veel gezecht),daniel, (jah er moet een a inzitten denkik.. ![]() ![]() tis maar een bedenksel heel ff snel, kweet dr normaal nog veel leukere maar die week nuw niej meer hihi
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het valt me op dat de meeste mensen hier voor originele bijzondere namen kiezen, terwijl je toch zelden iemand met een bijzondere naam ziet... (vooral jongens hebben altijd van die saaie namen) Zelf vind ik Oud-Griekse namen mooi... Andromache bijvoorbeeld of Penelope Of Odysseus, vind ik erg mooie naam maar ja dat kun je je kind niet aandoen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Verder voor meisje: - Romy - Sissy (Elisabeth???) - Isis (godin van euhm... Nie goed naar me gids geluisterd) - Michelle - Lavinea - Elodie - Sophie (heet me zus, waarom konden me ouders voor allemaal de kinderen een leuke naam verzinnen behalve voor mij ![]() ![]() - Josephine (zo heette me overgrootoma, vind ik nog steeds leuke naam Pien) - Annemarie (zo heet me mamsie ![]() - Paloma (witte duif, vin ik een mooie betekenis hebben) - Fay (zo heette die ongeborene van mij met als 2de naam Zoë, tenzij het een jongentje zou zijn, dan had ie Finn Noa geheten... Btw... Je kan dus best nadenken over namen op deze leeftijd) - Zoë - Bloeme (heette me beste vriendin ![]() - Roos - Luna (maan) - Anais - Anastacia (verloren dochter van Tsaar Nicolaas 2) Voor beide vinnik - Bo/Beau - Sam - Noa - Chris en Robin wel leuk ![]() Voor jongens: - Victor (zo heet me broertje ![]() - Laurens - Remco - Sebastiaan (euhm... heb ik ook wel reden voor ![]() - Daniel of Daan (*zucht*) - Marco - Martin - Jasper - Gianni (zo mooi ![]() - Wolf En ik wil 5 of 4 kinderen ![]() [Dit bericht is aangepast door Juultjuh (14-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stelling: Tattoos zijn ordinair en lelijk. rodina | 104 | 15-12-2012 12:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Einde van de dubbele nationaliteit. arPos | 108 | 25-04-2012 11:52 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #10 Lorelei | 500 | 19-05-2010 09:40 | |
Lifestyle |
hoe noem jij je kind? Verwijderd | 500 | 27-04-2005 12:47 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City Verwijderd | 500 | 30-11-2004 18:58 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |