Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echte dubbele namen komen eigenlijk maar zelden voor. Als je zomaar namen aan elkaar gaat plakken ziet dat er echt vreselijk debiel uit. Als je zowel Arwen als Sterre mooie namen vindt, geef dat kind dan gewoon die twee voornamen, maar niet één voornaam die is samengesteld uit twee namen. Arwen Sterre kan wel, dan krijgt ze ook meteen twee initialen (wat ik persoonlijk mooi vind staan). Maar zo'n neppe samengestelde voornaam wil je je kind niet aandoen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
smaken verschillen nou eenmaal....zijn leukere namen dan pietje, klaas, koos, gertuida, toos en bep ofniet dan?? ik vind het wel aparte namen.....erg origineel! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow en waarom willen mensen nou persé van die rare buitenlandse namen? Skandinavische namen bijvoorbeeld. Ja, als je wilt dat je kinderen later gepest worden, moet je dat vooral doen. Wat is er mis met Nederlandse namen (Behalve als het Julius-Puk of Arwen-Sterre is)??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dan zingen we my bonny is over the ocean en bonnie kom je buiten spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat zou jij daar dan bijverzinnen om mee te pesten ? ik vind het gewoon mooie namen. Punt.
||
Citaat:
![]() ![]() En Leopoldien doet me denken aan zo'n leeuwtje waar wij vroeger een boekje van hadden. Leopold heette die. ![]() ![]()
|
[QUOTE]Mark Almighty schreef op 20-08-2004 @ 01:05 :
[B]Elize is moooooooi, maar dan wel met een S, he: Elise. ![]() Elize met de Z geeft juist dat beetje pit in de naam, vind m wel mooi zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo als die ene kerel uit The Trip heet: Aren, vind ik ook mooi. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gisteren een achterneefje gekregen, die heet Ceryll. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Jullie? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Ceryll...Vind het wel een leuke naam, maar dan zou ik er Ceriel van gemaakt hebben, vind dit namelijk meer een naam voor een donker kindje (weet niet of het natuurlijk zo is..) Maar op zich gaat het wel. Is niet mij favo keus |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |