Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 08:17
Unexplained
Unexplained is offline
Wat ik gisteren hoorde, was wel interessant.
Het is namelijk ook mogelijk om een minderheidskabinet te vormen.

Zo zou CDA bijvoorbeeld met VVD een coalitie kunnen vormen. Punt is echter wel dat ze bij elk voorstel steun nodig hebben van zo'n 10 kamerleden.

Het is een optie....ik schat JP van het CDA nog wel zo slim in dat hij liever geen gesegmenteerde instabiele partij in de coalitite wilt.
Oud 16-05-2002, 08:36
Not for Sale
Not for Sale is offline
nog interessanter: tis ook mogelijk dat de formatie niet lukt en er opnieuw verkiezingen uitgeschreven moeten worden
Oud 16-05-2002, 08:50
Boogie
Boogie is offline
*trots*
PvdA blijft de grootste partij in de provincie Groningen
Oud 16-05-2002, 09:06
twiety
twiety is offline
Even een berichtje voor alle GL (en PvdA) aanhangers hier:

WHAAAHAHAHAHAAHAHAAHAAAHAAHAAHAAAAAHAHAHA!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 09:12
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
twiety schreef:
Even een berichtje voor alle GL (en PvdA) aanhangers hier:

WHAAAHAHAHAHAAHAHAAHAAAHAAHAAHAAAAAHAHAHA!!!
grow up
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 09:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hup, in april weer naar de stembus
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 09:57
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:
Dat de politiek weer es gaan leven en dat het probleem rond de asielzoekers bespreekbaar is gemaakt door Pim.
*kuche* Dat probleem is ook onder paars besproken hoor, er zijn ook onders paars strengere wetten gekomen voor asielzoekers. Dus dit is onzin. Het was allang bespreekbaar, alleen weten veel mensen dat niet omdat ze zich toen nog niet intereseerde voor politiek oid.

Citaat:
Hij heeft de politiek teruggebracht naar het volk en dat lukt niet met manipulatie!
en waarom zou dat niet lukken met manipulatie??? manipulatie lijkt me juist een perfect middel om dat te doen.
Oud 16-05-2002, 10:20
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
AlBundy schreef:
Sorry hoor, maar je gaat hier PF vergelijken met Hitler, terwijl hij daar geen enkele overeenkomst mee had.
Dat had hij zeker wel, niet qua ideeën, maar wel qua manipulatie van de kiezers. Evenals Hitler heeft Pim door populisme het volk overgehaald op hem te stemmen.
Oud 16-05-2002, 10:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
hup, in april weer naar de stembus
Laten we eerst afwachten welke coalitie gevormd wordt (geen linkse, kans daarop is ontzettend klein), en dan eens gaan bekijken hoe die partijen het doen. Ik vind het ontzettend voorbarig om er nu al vanuit te gaan dat er binnenkort een kabinetscrisis ontstaat.

Kijk maar naar rotterdam. LR zit daar gewoon met VVD en CDA in het gemeentebestuur, en dat werkt prima. Ik vind niet dat je het gedrag van een paar rotte appels binnen een zeer snel opgezette partij de andere mensen binnen die partij aan kunt rekenen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 10:24
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Kijk maar naar rotterdam. LR zit daar gewoon met VVD en CDA in het gemeentebestuur, en dat werkt prima. Ik vind niet dat je het gedrag van een paar rotte appels binnen een zeer snel opgezette partij de andere mensen binnen die partij aan kunt rekenen.
Leefbaar Rotterdam is daarentegen wel heel iets anders dan de Lijst Pim Fortuyn, dus dat valt eigenlijk niet goed te vergelijken.
Oud 16-05-2002, 12:48
japie
japie is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Jij moet nog veel leren over manipulatie dat iemand populair is betekend nog niet dat hij niet manipuleert of om het volk geeft.
O ja, da's waar ook. Pim was een meester in het manipuleren. Net als Melkert, Rosenmoller, Marijnissen enzovoorts
Oud 16-05-2002, 13:11
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
japie schreef:

O ja, da's waar ook. Pim was een meester in het manipuleren. Net als Melkert, Rosenmoller, Marijnissen enzovoorts
Fortuyn was er toch wel wat beter in hoor.
Oud 16-05-2002, 13:33
DJ Incompetent
Citaat:
Chimera schreef:

Laten we eerst afwachten welke coalitie gevormd wordt (geen linkse, kans daarop is ontzettend klein), en dan eens gaan bekijken hoe die partijen het doen. Ik vind het ontzettend voorbarig om er nu al vanuit te gaan dat er binnenkort een kabinetscrisis ontstaat.
lpf-cda-vvd lijkt mij de enige optie, en ik voorspel t gewoon , als t niet gebeurt mag jij mij daarop wijzen

Citaat:

lr kan je imho niet vergelijken met lpf, en regionale politiek is ook wel wat anders dan die voor het hele land. Voor dat tweede geldt: dat is idd nog afwachten of t gaat werken, maar ik voorspel van niet.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 14:04
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Bravo, een prachtig resultaat!!! Jammer dat links niet nog minder zetels heeft gehaald, maar beter een half ei dan een lege dop.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 14:13
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Bravo, een prachtig resultaat!!! Jammer dat links niet nog minder zetels heeft gehaald, maar beter een half ei dan een lege dop.
En is het nog wat geworden met je partijtje
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 14:21
japie
japie is offline
Citaat:
Joostje schreef:

Fortuyn was er toch wel wat beter in hoor.
Maar dat maakt hem nog niet de enige die manipuleert. Als dat zo zijn geweest, dan zijn die anderen nog erger. Want je ziet dat iedereen naar die ene man wijst terwijl ze zelf net zo erg zijn.
Oud 16-05-2002, 14:31
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
En is het nog wat geworden met je partijtje
Kom op, wees eens volwassen en scheid ideëen en personen.
Oud 16-05-2002, 14:39
apresskier
apresskier is offline
Beste mede-geinteresseerden,

De politieke ontwikkelingen in Nederland zijn opzienbarend te noemen, de invloed van Pim Fortuyn op het nationale staatsbestel valt, zoals jullie allemaal weten, uitermate groot te noemen.

De verkiezingsuitslag van gisteren was wederom een hoogtepunt in het politieke circus van de afgelopen maanden: LPF komt binnen met 26 zetels, gerenommeerde partijen als PvdA en VVD leveren enorm veel in. De kiezer heeft gesproken en daar zal tijdens de kabinetsformatie rekening mee gehouden moeten worden.

Het lijkt dus onontkoombaar LPF in de nieuwe regering op te nemen. Een kwalijke zaak? Hoewel ik persoonlijk tegenstander was van een aantal ideeën van Fortuyn, is het niet verkeerd een partij met zijn visie in het kabinet op te nemen. Centrumrechts lijkt mij een prima keuze. De LPF is er voor de ongenuanceerde standpunten, het CDA (met de voortreffelijke lijsttrekker Balkenende) houdt de boel in het gareel. VVD is dé ideale partij om de resterende zetels voor een meederheidskabinet op te vullen.

Er werd al gesuggereerd dat er ook een minderheidskabinet gevormd zou worden: dit zal zeker niet gebeuren, tenzij Balkenende de realiteit uit het oog verliest. In dit momenteel labiele, door emotie overmande land is het tijd voor een stabiele regering!

De grote vraag is dan echter: hoewel het allemaal mooi lijkt; kan er met de LPF wel een stabiele regering aangegaan worden? Ik vraag het met af.

Met vriendelijke groet,

Apresskier
Oud 16-05-2002, 14:52
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
CDA - VVD - PvdA misschien? Probleem is dat de laatste weken VVD en PvdA zoveel mogelijk hun best hebben gedaan elkaar zwart te maken, dus dat is nogal onzeker, zo'n coalitie.

Misschien moet het maar eens geprobeerd worden, zo'n coalitie met LPF. Kunnen ze zichzelf bewijzen. Of er een beetje eensgezindheid binnen de partij is.
Oud 16-05-2002, 14:57
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
apresskier schreef:

Het lijkt dus onontkoombaar LPF in de nieuwe regering op te nemen.
Waarom? Dat zeggen een boel mensen nou wel, maar LPF is bij lange na niet de grootste partij, dus ik zie niet in waarom het noodzakelijk zou moeten zijn de partij in de coalitie op te nemen.

Citaat:
apresskier schreef:
Er werd al gesuggereerd dat er ook een minderheidskabinet gevormd zou worden: dit zal zeker niet gebeuren,
Nee, dat zou nogal krampachtig zijn. Bovendien gaat zoiets nooit werken, natuurlijk. Als je al ziet wat voor moeite een kabinet normaal heeft om tot een besluit te komen....
Oud 16-05-2002, 15:01
DJ Incompetent
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
CDA - VVD - PvdA misschien? Probleem is dat de laatste weken VVD en PvdA zoveel mogelijk hun best hebben gedaan elkaar zwart te maken, dus dat is nogal onzeker, zo'n coalitie.

Misschien moet het maar eens geprobeerd worden, zo'n coalitie met LPF. Kunnen ze zichzelf bewijzen. Of er een beetje eensgezindheid binnen de partij is.
heb ik ook wel ff aan gedacht, misschien volgende x

Precies, en als ze uit elkaar vallen is t probleem opgelost en als ze het toch goed blijken te doen valt t ook niet tegen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:08
Verwijderd
Ik word er zo ziek van dat iedereen nu ineens zegt: ik schaam me ervoor om Nederlander te zijn. So what?? Kijk eerst eens wat dit komende kabinet gaat presteren en geef dan pas je commentaar. Misschien is het wel eens goed dat er een frisse wind door Den Haag heen waait!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:20
apresskier
apresskier is offline
Citaat:
Waarom? Dat zeggen een boel mensen nou wel, maar LPF is bij lange na niet de grootste partij, dus ik zie niet in waarom het noodzakelijk zou moeten zijn de partij in de coalitie op te nemen.
Mijns inziens kun je gewoonweg <b>niet meer om LPF</b> heen, omdat een heel groot gedeelte van de Nederlandse bevolking aan heeft gegeven het in deze partij te zien zitten. Anders kom je niet met een verpletterende 26 zetels de Kamer binnenwandelen... Verder is het zo, dat LPF (in de persoon van wijlen Fortuyn) het hele land op zijn kop heeft weten te zetten. En de ideeën van de partij en van Pim Fortuyn in het bijzonder zijn door vele partijen nu in één keer ook voor een groot gedeelte overgenomen in het partijprogramma...

Het worden vier interessante jaren... tenminste, als het nieuwe kabinet deze periode vol weet te maken
Oud 16-05-2002, 16:31
Boogie
Boogie is offline
Balkenende heeft 2 keuzes: 1e lijkt logisch: rechtse coalitie met VVD en LPF, ik acht hem alleen niet bekwaam om die bij elkaar te houden, zeker als er intern gerommel komt bij de LPF (geen politieke ervaring)
hij kan ook kiezen voor een coalitie met wat meer zekerheid: links dus, omdat deze wél politieke ervaring hebben. Dan heeft Balkenende wel de kans om wat langer premier te blijven

vraag blijft natuurlijk wie er in de coalitie wíl...
Oud 16-05-2002, 16:32
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:

ik denk niet dat de VVD noch de kiezer een soort 3e paars wil met de PvdA en de VVD die toch al altijd over hoop liggen
Oud 16-05-2002, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:

Dat had hij zeker wel, niet qua ideeën, maar wel qua manipulatie van de kiezers. Evenals Hitler heeft Pim door populisme het volk overgehaald op hem te stemmen.
Das nou net niet helemaal hetzelfde. Pim Fortuyn deed het op een veel moeilijkere manier. Hitler zei gewoon: We gaan ons geen reed aan trekken van dat kut Versailles en ik ga Duitsland een root en machtig land maken. Kan me niet herinneren dat PF zoiets gezegd heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:41
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Das nou net niet helemaal hetzelfde. Pim Fortuyn deed het op een veel moeilijkere manier. Hitler zei gewoon: We gaan ons geen reed aan trekken van dat kut Versailles en ik ga Duitsland een root en machtig land maken. Kan me niet herinneren dat PF zoiets gezegd heeft.
Pim koos zijn woorden anders, maar t komt toch op hetzelfde neer
Oud 16-05-2002, 17:47
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:

Hmm ja maar Manus, populisme is een middel en niet een doel (voor deze beide lieden). Ik denk toch oprecht dat hun doelen verschilden.
Oud 16-05-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:

Pim koos zijn woorden anders, maar t komt toch op hetzelfde neer
Dus Pim wilde van Nederland een groot machtig wereldrijk maken????
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

Nee! Het is dus bullshit dat Pim hetzelfde wilde als Hitler... ik vind ook niet dat je hem uberhaupt kunt vergelijken met Hitler!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:04
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:
Nee! Het is dus bullshit dat Pim hetzelfde wilde als Hitler... ik vind ook niet dat je hem uberhaupt kunt vergelijken met Hitler!!!!
Iedere vergelijking met Hitler, met wie dan ook, is in zekere mate triest, imho.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

Iedere vergelijking met Hitler, met wie dan ook, is in zekere mate triest, imho.
Agree
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:19
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Geen reet hoogstens. De manier waarop Hitler dictator was geworden was anders wel slinks. Toen men dat door had was het kwaad al geschiedt. En tja: beurskrach; Amerika en consorten hadden andere zaken aan hun hoofd. Hitler was ook grootmoedig/arrogant, dacht SU en VS/Engeland in 1x aan te kunnen pakken. Gelukkig hield - essentieel gezien - Stalingrad alsmede de Engelse luchtmacht stand.

En u vind het niet grootmoedig/arrogant wanneer iemand zegt: ik word de minister-president van Nederland? Over valse beloftes gesproken..
Oud 16-05-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Lis@nne schreef:

doe ik ook niet. Ik generaliseer autofropje haar antwoord.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:

Grotendeels mee eens. Maar er zijn ook mensen die even slecht als Hitler waren en misschien wel slechter.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:41
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Geen reet hoogstens. De manier waarop Hitler dictator was geworden was anders wel slinks. Toen men dat door had was het kwaad al geschiedt. En tja: beurskrach; Amerika en consorten hadden andere zaken aan hun hoofd. Hitler was ook grootmoedig/arrogant, dacht SU en VS/Engeland in 1x aan te kunnen pakken. Gelukkig hield - essentieel gezien - Stalingrad alsmede de Engelse luchtmacht stand.
Een belangrijke toevoeging:
De NSDAP had maar 3 zetels. Maar door de rijksdagbrand werden alle communistische partijen buitenwerking gestelt, net als de grondwet. Vervolgens liet hij daarna de rijksdag buiten werking stellen. Waardoor hij dus absolute macht kreeg.

Citaat:
En u vind het niet grootmoedig/arrogant wanneer iemand zegt: ik word de minister-president van Nederland? Over valse beloftes gesproken..
Dat heeft hij volgens mij niet gezegt. Hij zei dat hij het graag wilde worden. Maar dat ter zijde.
Ten eerste heeft hij deze belofte niet kunnen invullen, door die milieuactivist. Hier kon hij persoonlijk nix aan doen. Als we nu alle politieke leiders elimineren kunnen zei hun beloftes ook niet inwilligen. Je kan er dus niet over oordelen of hij zijn belofte wel of niet was nagekomen.
Ten tweede vind ik het verschil de kracht van de daad. Minister-president worden lijkt me een stuk minder erg dan zeggenL: We zullen die Volkenbond is ff op de proef stellen. Hup oorlog.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:43
DJ Incompetent
Citaat:
darkshooter schreef:

Dat heeft hij volgens mij niet gezegt. Hij zei dat hij het graag wilde worden. Maar dat ter zijde.
Toen hij weggestuurd was bij ln en met zn hondjes in de auto zat zei hij toch echt: 'hier zit de nieuwe premier van nederland', of iets in die trand.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:34
Verwijderd
Als het inderdaad VVD, LPF en CDA wordt, of sowieso als LPF in de kamer komt, dan denk ik dat het nog geen jaar wordt volgehouden. 2 jaar hooguit. En dan komt er een probleem waar LPF totaal niet tegen opgewassen is, en dan valt het kabinet. Slecht? Neuhj, ik kijk er naar uit. Dan kan het hele volk zien hoe het rechtse kabinet, vooral LPF, heeft gefaald en dan zien ze misschien in dat Links zo slecht nog niet was..

Inderdaad, ik weet niet of LPF het opeens toch verbazingwekkend goed gaat doen. Maar ik verwacht het totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:38
Verwijderd
He bah, als we een rechts kabinet krijgen...
ik vind de VVD maar nix, en LPF al helemaal niet

Maarja, een linkse coalitie zal wel onwaarschijnlijk zijn... Maar ik denk niet dat het lang stnadhoud... MOeten er dan ministers uit LPF komen??? haha
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:39
Verwijderd
En trouwens

eigenlijk niet zo leuk van het CDA
zijn eigenlijk de 'veilige vluchtheuvel' zeg maar geblven maar ik vind het juist veel beter als je je mening iets duidelijker uitspreekt, beetje laf vond ik ze, maar ja het heeft dus wel gewerkt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:50
Verwijderd
Vraag me trouwes af of LPF in de regering komt. In dat geval moeten ze kiezersbedrog plegen, want CDA wil dat LPF haar standpunten over de WAO en immigratie terugneemt, voordat het CDA samen met LPF *en VVD* wil regeren.
En ik geloof dat het standpunt van LPF over immigratie er nou juist vooral voor zorgde dat veel mensen op LPF ging stemmen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:12
moi, tha bomb
moi, tha bomb is offline
Hallo beste mensen! Ten eerste wil ik jullie effe zegen, nou ja tegen degene die voor Pim Fortuyn zijn en/of waren; Dat ze de niet zo slim zijn. En hiervoor heb ik degelijk wel argumenten, dusssss!
Ten eerste vind ik het zo verschrikkelijk niet slim dat de mensne van plan waren om op LPF te gaan stemmen. Ik bedoel okee, als die man goede plannen had, of tenminste een beetje een goed beleid, maar hij had helemaal niks!!!!!!!!! Dan kan volgens mij iedere eerste klas niet zo slimme persoon daar in die tweede kamer zitten als ie een beetje in de slappe was zit.
Okee, Pim wou kleinere scholen. Is goed. Maar hoe komt ie dan aan leraren. Nu is er al een tekort aan studenten op de PABO, en als je kleinere scholen wilt, dan heb je nog meer leraren nodig. Dus dat betekent dat er zo ongeveer alle eindexamenleerlingen nu naar de PABO zouden moeten gaan!!!!!!!!! Nou vraag ik je, is dat normaal of niet! Ik vind dat de grootste deel van de stemmen die naar LPF gaan afkomstig zijn van de laaggeschoolde, autochtone bevolking. Die denken dat ze noiu eindelijk iemand hebben gevonden die naar ze luistert!

Maar goed, doe wat je niet alten kunt, stelletje niet zo leuke mensen! Blijf maarnog steeds lekker verder dromen. Hopelijk gaat die wekker eindelijk eens af zodat jullie ogen geopend worden en dat jullie inzien dat die hele show van die man nergens op sloeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[toevoeging van autodropje: misschien kan je het de volgende keer op een subtielere manier brengen]

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:17
NN
NN is offline
De sociale voorzieningen en verdraagzaamheid voor minderheden zullen door de nieuwe rechtse regering tot een dieptepunt worden gebracht. Ik hoop dat het komend kabinet snel valt voordat het ons land overhoop haalt.

Het is toch ongelovelijk dat Nederland zich laat inpakken door een populist (en zijn nazaten) en een man die veel kletst, maar eigenlijk niks zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:58
Beathoven
Beathoven is offline
Ik vind de LPF een leuke partij, ze lopen niet te draaikonten en zijn lekker duidelijk naar het volk toe....

Langendam -> balans: 2x weg, 2x toch blijven.

Herben: PvdA is hoofdschuldige
Herben: sorry.. (begrijpelijk.. emotie)
Langendam: Kogel kwam van Links
Herben: sorry.. (2x is wel erg doorzichtig)

Broer van Pim: Ik denk dat het beter is dat LPF er mee stopt
Hoogendijk: Die broer heeft geen verstand van politiek (er waren 1001 mogelijkheden om het beter te zeggen)

LPF= Partij van de straat / van het volk
Verkiezingsuitslag in hotel (naam vergeten) opvallende verhoging, rode loper, palmbomen aan elke zijde. Koning Herben?

We gaan geen campagne voeren uit respect voor Pim Fortuyn..
Wie waren de eersten met een paginavullende foto + standpunten?

Dit allemaal binnen anderhalve week .. en dat gaat de komende 4 jaar zeker goed?

lekker betrouwbaar

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 00:37
Chino moreno
Chino moreno is offline
Citaat:
Beathoven schreef:

LPF= Partij van de straat / van het volk
Verkiezingsuitslag in hotel (naam vergeten) opvallende verhoging, rode loper, palmbomen aan elke zijde. Koning Herben?

En bij die toespraak viel ik ook nog half in slaap got wat was die saai met pim zei; zus pim zei: zo pim zei; dit
en daarvind ik dit want pim.....

AAAAAAARRRRRRGGGGGHHH

ik hoop dat lpf flink op hun bek gaat....

Oud 17-05-2002, 09:30
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Vergeet de "man van het volk" niet, met z'n villa in Italië...
Oud 17-05-2002, 10:27
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Citaat:
Vergeet de "man van het volk" niet, met z'n villa in Italië...
Het was helemaal geen villa, het was laatst op TV en niet veel groter als de andere huizen in dat dorpje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:04
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

doe ik ook niet. Ik generaliseer autofropje haar antwoord.
Ja weet ik.. en daarom was die reactie ook eigenlijk voor autodropje bedoeld!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:09
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

iig machtig, lees zijn verkiezingsprogramma er maar op na
Oud 17-05-2002, 14:13
autodropje
autodropje is offline
Citaat:

waarom dat dan? Ben ik het absoluut niet mee eens overigens. Je kunt wel tig goede vergelijkingen maken met hitler.
Reageren

Regels voor berichten