Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 21:31
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 22:27 :
Jij bent het ergens niet mee eens =/= dat is een slechte post
Vaak zien de betrokken partijen dat anders
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Dannemann schreef op 29-08-2004 @ 22:31 :
Vaak zien de betrokken partijen dat anders
Ik hoop dat je begrijpt dat ik posts niet als 'slecht' bestempel alleen omdat er een andere mening in verkondigd wordt dan in die van mij. Ik bestempel posts wel als slecht als ze onvoldoende onderbouwd zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 23:13
Verwijderd
Jaah andere mensen verslaafd houden wat boeit jou het nou dat je ze helpt hun leven te verspelen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 11:53
Verwijderd
De vraag alleen al...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 14:02
Wammus
Wammus is offline
Ik zie het probleem er niet aan. Zolang je maar niet bewust verkeerd spul gaat verkopen. Natuurlijk hangt het er ook vanaf wat je verkoopt en hoeveel en aan wie. Als jij heroine aan een of andere junk verkoopt Of je hebt thuis een paar wietplantjes staan waar je de toppen van verkoopt. Dat vind ik nogal een groot verschil. En wie zegt dat je er steeds verder in verstrengeld raakt. Daar ben je toch zelf bij en dat heb je over het algemeen toch zelf in de hand. En daarmee dus ook of je er wel of niet weer mee ophoud.
Oud 31-08-2004, 14:07
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 22:38 :
Ik hoop dat je begrijpt dat ik posts niet als 'slecht' bestempel alleen omdat er een andere mening in verkondigd wordt dan in die van mij. Ik bestempel posts wel als slecht als ze onvoldoende onderbouwd zijn.
Ik heb hier van jou anders ook nog niet een GOEDE reden gezien waarom drugs dealen slecht is en waarom die gasten die het doen verkeerd gaan.
Oud 31-08-2004, 14:21
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
wammus schreef op 31-08-2004 @ 15:07 :
Ik heb hier van jou anders ook nog niet een GOEDE reden gezien waarom drugs dealen slecht is en waarom die gasten die het doen verkeerd gaan.
Misschien zegt het woord illegaliteit je iets.
Oud 31-08-2004, 14:27
Wammus
Wammus is offline
Ik heb hem nergens zien posten dat het ilegaal is
Oud 31-08-2004, 14:35
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
wammus schreef op 31-08-2004 @ 15:27 :
Ik heb hem nergens zien posten dat het ilegaal is
Er kan soms ook sprake zijn van een verzwegen argument.
Oud 31-08-2004, 14:39
Wammus
Wammus is offline
Dat kan ik er dan niet uit opmaken en is het dus niet duidelijk genoeg.
Oud 31-08-2004, 16:02
Verwijderd
Ach wat een moreel gezeur, als mensen drugs willen hebben dan komen ze er toch wel aan, of het nou bij jou is, of bij sjakie om de hoek.

Het is wel erg gevaarlijk en stom, dat wereldje is veel te link. Dan maar geen mooie auto.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:17
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 31-08-2004 @ 17:02 :
Ach wat een moreel gezeur, als mensen drugs willen hebben dan komen ze er toch wel aan, of het nou bij jou is, of bij sjakie om de hoek.
De eeuwige neutralisatiegedachte...wordt trouwens door veel criminelen gebruik van gemaakt
Oud 01-09-2004, 08:50
ellaversa
ellaversa is offline
Ik heb het vage vermoeden dat deze knul "de dominee" heeft gezien en z'n grote voorbeeld Klaas wil nadoen

edit : haha hij is pas 16, hij komt dus nog niet eens de coffeeshop in... Tuurlijk knul, droom maar lekker verder !
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 11:35
Wammus
Wammus is offline
Hij mag toch wel gewoon een vraag stellen??? En dat ie geen 18 is wil echt niet zeggen dat ie niet aan wiet kan komen. Daar heb je echt geen shop voor nodig....
Oud 01-09-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
ellaversa schreef op 01-09-2004 @ 09:50 :
Ik heb het vage vermoeden dat deze knul "de dominee" heeft gezien en z'n grote voorbeeld Klaas wil nadoen

edit : haha hij is pas 16, hij komt dus nog niet eens de coffeeshop in... Tuurlijk knul, droom maar lekker verder !
Als jongen van zestien kun je juist perfect dealen om die reden; er zijn heel veel mensen van dezelfde leeftijd die wel graag drugs willen gebruiken, maar ook gewoon de coffeeshop niet in komen. Drie maal raden hoe die mensen aan hun stuff komen... Ik zou zelf alleen maar iets te hoeven regelen met een volwassene om veel wiet te kopen en dat met aardig wat winst door te verkopen bij het uitgaan of in de pauze op school. Maar dat doe ik niet om allerlei persoonlijke redenen, evenals heel veel andere leeftijdsgenoten, waardoor er niet zo heel veel drugsdealers zijn in mijn directe omgeving. Tel uit je winst.

Wees blij dat hij zich afvraagt of dat dealen wel verstandig is.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 16:52
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-09-2004 @ 14:48 :

Wees blij dat hij zich afvraagt of dat dealen wel verstandig is.
ja, als ik zou gaan dealen zou ik dat ook eerst op i-net verkondigen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 17:10
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 01-09-2004 @ 09:50 :

best wel vette film volgens mij
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:08
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ik heb zelf heel amateuristisch en kleinschalig wat dingetjes in die richting gedaan, en het enige wat ik kan zeggen:

NOOIT AAN BEGINNEN!!

Voor je weet wordt je in een wereld gezogen waar je nooit meer uitkomt!! En echt dat gaat heel geleidelijk, heel sneaky, totdat je niet meer terug wil en kan.

Kijk in het begin als je jong bent (16-18 jaar) is er nog niks aan de hand. Dealen is dan nog kleinschalig en je vrienden en vriendinnen vinden het nog "stoer".

Maar je als je ouder wordt en je zaken worden groter ga je steeds meer normale vrienden verliezen, omdat ze jou gedrag afkeuren. Dit totdat je alleen nog maar met crminelen omgaat.

En aangezien dat je enige "vrienden" nog zijn laat je je meeslepen. Je verwaarloost daardoor je school en maakt je opleiding niet af en vernietigd je laatste mogelijkheid om ooit nog in de normale wereld terug te komen...

Je raakt steeds verder verstrikt in een wereld van drugsdealers, hoeren en pooiers totdat je beter meer weet...

Om nog maar te zwijgen van gevaren als rivaliserende dealers, schietpartijen, verslaving, gevangenisstraf, enz..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten