Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 17:59
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik heb nu ongeveer 2 maanden met mijn vriend en heb nog nooit bij hem geslapen.Maar mijn ouders doen er niet moeilijk over en ze stelde zelf voor dat hij een keer mag blijven slapen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2004, 18:01
Verwijderd
Ik zou pas bij mijn ex mogen blijven slapen op het moment dat haar ouders er behoorlijk zeker van waren dat wij een relatie hadden die erg lang zou duren en tot iets definitiefs zou leiden.

Anders valt het niet te omschrijven aangezien ze er niet egt duidelijk in waren. Viel niet veel aan te doen en hebben het dus maar gerespecteerd. So didn't sleep there, at least not when here parents where @ home
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 20:36
Sade
Sade is offline
Ik ben 17, en had een maand met mijn ex-vriendje toen ik bij hem bleef slapen. Mijn ouders kenden hem toen al wat langer though, hij kwam al een tijdje over de vloer
Oud 20-08-2004, 21:10
Verwijderd
Het is me nooit algemeen verboden eigenlijk. Toen ik nog thuis woonde mocht het wel niet doordeweeks in een schoolweek, maargoed, dat lijkt me ook nogal logisch.
Mijn vriend bleef bij mij slapen een maand vóórdat we wat hadden en ik bij hem toen we een week verkering hadden. We waren toen 17.
Mijn ex-vriend bleef stiekem bij mij slapen (mocht niet van zijn ouders) toen we drie maanden samen waren (we waren toen 16), en ik legaal bij hem na vier maanden (hij werd die dag 17, ik was nog steeds 16).
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 17:22
Verwijderd
Tis toch niet teveel gevraagd of ik bij mijn vriendje mag slapen? Enig idee hoe ik mijn ouders over kan halen?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 23:17
my iron lung
my iron lung is offline
zij sliep al bij mij toen we anderhalve week ofzo iets hadden (aparte kamers, nu nog steeds) en ik een maand later ofzo daar ook (zelfde kamer meteen)
mjah...ouders vertrouwen ons blijkbaar
Oud 21-08-2004, 23:36
Lorelei
Lorelei is offline
De eerste keer dat ik bij een vriendje mocht slapen waarmee ik ook echt op dezelfde kamer mocht was toen ik.. 15 was en hij 21. Ik ging daar een maand op vakantie (Noorwegen) dus het moest wel. Het was toen ook nog niet m'n vriend. Daarvoor had ik nog een relatie... ik 14, hij 18.. na een tijdje mocht ik daar wel slapen maar alleen op de logeerkamer (niet dat dat hielp en dat wist m'n moeder ook wel.. maar het ging meer om het idee, geloof ik). En nu mag ik gewoon slapen bij m'n vriend. (Ik 16, hij 23)
Oud 21-08-2004, 23:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Surprise schreef op 21-08-2004 @ 18:22 :
Tis toch niet teveel gevraagd of ik bij mijn vriendje mag slapen? Enig idee hoe ik mijn ouders over kan halen?
Ben je al ontmaagd? Dat maakte voor mijn moeder erg veel uit. (hoewel het op m'n 14e.. toen ik dus ontmaagd werd (mja.. ).. nog niet op dezelfde kamer mocht) Daarna maakte ze er niet zo'n probleem van. En ik kan me voorstellen dat dat voor ouders, ongeacht je leeftijd, sowieso zo is. Ik was dan erg jong, maar ik kan het me sowieso van ouders voorstellen.
Oud 22-08-2004, 22:18
kassamiep
kassamiep is offline
damn....ernstig....ik mag slapen waar ik wil en wanneer....
Oud 22-08-2004, 22:26
Verwijderd
Gelukkig heb ik niet van die ziekelijk hypocriete ouders die daar grenzen aan gaan stellen.

Maar ik ben geen meisje, dat maakt uit, is me ooit verteld.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:43
3rd Rock
3rd Rock is offline
bij mijn 1e vriendin bleef ik na 3 dagen al slapen "laatste bus gemist". zij woonde op zichzelf, maar heb mijn ouders er verder nooit over gehoord
2e vriendin: ik mocht van haar ouders niet blijven slapen, mijn ouders vonden dat belachelijk voor "kinderen" van 20
3e vriendin: ook al na een week of 2, maar ook omdat die ruim 200km hiervandaan woont.

maar mijn ouders maken er geen enkel probleem van of ik bij haar of zij bij mij blijft slapen.
Oud 23-08-2004, 16:29
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
ik mocht na...5 maanden bij hem slapen, omdat hij jarig was en ik die avond niet meer terug kon omdat hij ver weg woonde... daarna mocht het niet meer, maar sinds een maand mag het nu gewoon, wel op een andere kamer

alleen weten mijn ouders niet dat ik me bij hem daar niet aan hou..
Oud 23-08-2004, 16:50
Mrij
Mrij is offline
ik mocht het meteen al.. was toen 16 maar we woonden heel ver van elkaar vandaan dus kan het niet anders.. dus nooit problemen gehad.. en als ik vriendin van me zie die heeft langer dan 2 jaar en mogen heeeel af en toe een keer bij elkaar slapen zie ik toch wel dat ik geluk heb gehad!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Seãnlover schreef op 23-08-2004 @ 17:29 :
alleen weten mijn ouders niet dat ik me bij hem daar niet aan hou..
Dat weten ze wel. Tenzij ze ongelooflijke debielen zijn hebben ze dat heus wel door.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:44
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2004 @ 18:37 :
Dat weten ze wel. Tenzij ze ongelooflijke debielen zijn hebben ze dat heus wel door.
hmm, mijn pa is niet normaal zo beschermend... dus ik denk echt niet dat hij et weet hoor ik slaap gewoon altijd op de logeer kamer
Oud 23-08-2004, 19:48
Dilany
Dilany is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 20-08-2004 @ 15:12 :
Zodra ik mijn vriend voorstelde aan mijn ouders heeft hij bij me geslapen. Het is nooit een issue geweest.
Bij ons gelukkig ook niet
Oud 23-08-2004, 20:05
Verwijderd
Ik mocht met mijn vriend slapen na een maand of 2. Ik was toen net 19 (week ofzo ). Ik woon nu op kamers, dus zou het nu zelf kunnen bepalen, maar heb nog steeds hetzelfde vriendje.

Bij mijn zusje doet mijn moeder toch wat moeilijker met het blijven slapen van haar vriendje. Ze is net 16, en heeft een vriendje... Alleen om haar te beschermen, mag hij hier niet slapen, en hij niet daar (ze heeft wel seks met hem trouwens)... Maar zij is erg vervelend, nou ja... Het gaat niet zoals het gaat, en mijn moeder heeft dan ook geen zin dat ze de hele dag met hem in bed ligt.

Bij mij en mijn zus heeft ze nooit moeilijk gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:12
Mindfields
Mindfields is offline
Toen ik net 14 was, mocht mijn ex wel blijven slapen, maar op een andere kamer. Na een halfjaartje mocht 'ie ook wel op m'n kamer slapen. Zijn ouders deden er wel moeilijk over, ik ben maar één keer bij hem blijven slapen ofzo, terwijl hij 3 jaar ouder is.
Bij mijn vriend ben ik al vaak blijven slapen, zijn ouders doen daar gelukkig niet moeilijk over.

Ik snap trouwens niet dat ouders er een probleem van maken.
Oud 23-08-2004, 20:17
Luna
Luna is offline
Toen ik 16 was bleef ik voor het eerst bij mn vriendje slapen en hij bij mij maar dat mocht alleen omdat hij verweg woonde. Daarna kreeg ik een vriendje waar ik niet bij mocht slapen(heel logisch )en mn laatste ex daar mocht ik na 3 maanden ofzo bij blijven slapen en toen was ik 17. Mn ouders waren nogal moeilijk vroeger maar nu heb ik veel meer vrijheid.
Oud 24-08-2004, 00:04
Kayina
Kayina is offline
tja, het kan voordelen hebben om als meisje een vriendin als partner te hebben en je ouders weten er niks vanaf
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 05:07
sicilion
sicilion is offline
achteraf gezien snap ik niet dat het mocht, maar mijn moeder liet mij op mijn 14de al alleen helemaal van groningen naar amsterdam reizen om daar een weekend te slapen zonder dat ze hem ooit ontmoet had.

maar mijn ouders doen er dus inprincipe niet zo moeilijk over!
Oud 24-08-2004, 15:44
Drez
Drez is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-08-2004 @ 13:24 :
Mijn vriend is voor het eerst blijven slapen toen we drie maanden wat hadden maar ik heb het niet eerder gevraagd maar het had waarschijnlijk toen ook wel al gemogen.
ja bij mij ook, maar ik was wel helemaal verrast dat het mocht (:
Oud 24-08-2004, 16:08
Susu
Susu is offline
Toen mijn eerste vriendje hier bleef slapen was het gewoon nuttig, hij woonde in Enschede en ik in Utrecht. Toen hadden we niet zo heel lang wat 3 weken ofzo? Was beetje nutteloos als hij maar een paar uur kwam, dus kwam hij maar het hele weekend.
In de eerste instantie zou ik op mn zusjes kamer slapen, uiteindelijk zeiden ze "ach, maakt ook niet uit, ik vertrouw jullie wel". Ik was toen 16, hij 18.

2e vriendje woonde hier 15 min fietsen vandaan, die is nooit blijven slapen. Duurde ook maar 3 maanden, van mijn ouders mocht het wel maar het kwam er niet van. Zijn ouders deden iets moeilijker (hij was 14, ik 17)

En 3e (ik net 18, hij 19)bleef hier slapen na 3 dagen, omdat ik toen jarig was en omdat hij dan langer kon blijven (gekut met laatste treinen enzo anders). Daarna hebben ze er ook nooit moeilijk over gedaan.

Op zich wel relaxt dus

Ben ook toen ik 16 was (bijna 17) met de broer van een vriend van mij en stuk of 9 vrienden van hem, naar lowlands geweest. Mijn moeder kende die jongen niet (en ik kende er dus ook maar 1). Snap eigenlijk ook niet dat ze dat goed vond. Maar zegt wel wat over haar vertrouwen in mij (wat ook wel terecht is zgmr.. want ik doe sowieso niets wat ik niet wil, maar dat lijkt me logisch)

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 01:31
Prime Evil
Prime Evil is offline
Zij mocht de eerste ontmoeting met mijn ouders ook blijven. Kom op, ik ben 21 en zij snappen ook wel dat dat leuk is enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 02:32
Verwijderd
mijn ouders hebben daar niet echt zoveel over te zeggen. lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 20:00
Briseïs
Briseïs is offline
Het is nog nooit gebeurd, maar ik denk niet dat mijn ouders er problemen mee zouden hebben. Niet dat ze er iets over te zeggen hebben, maar goed. Ik heb ook wel bij jongens geslapen, maar die waren niet mn vriendje.
Reageren

Regels voor berichten