Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2004, 19:21
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Ghost schreef op 29-09-2004 @ 20:05 :
Maar doet het geen pijn aan zijn aarsch? Ik weet namelijk niet of die andere hamster een beetje groot geschapen is, ik wil niet hebben dat..
ownee ze zijn al dood
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 29-09-2004 @ 20:05 :
Maar doet het geen pijn aan zijn aarsch? Ik weet namelijk niet of die andere hamster een beetje groot geschapen is, ik wil niet hebben dat..
ownee ze zijn al dood
Doodsoorzaak: Dysenterie?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 09:45
Ghost
Ghost is offline
Als je het definitieve antwoord op deze topic wilt horen moet je dit even beluisteren..
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams.../ZsacmhdHC.wma
En doorklikken naar de 21e minuut, dan gaan ze dit topic bespreken..

Ik weet het, de stemmen van die lui zijn gaar en hun humor is niet om over naar huis te schrijven maar ze laten wel een expert op het gebied van homofiele dieren aan het woord.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 22:16
jezusfreak16
jezusfreak16 is offline
Citaat:
Ghost schreef op 21-08-2004 @ 06:35 :
Hoi,

Ik had eerst 2 hamsters; 2 mannetjes (dat wist ik want als je op hun buikjes drukte kwam er een piemoltje uit) Maar later, gingen ze 'het' met elkaar doen! Best vreemd, ik wist niet dat homosexualiteit bij hamsters voor kwam.. ze zijn al dood hoor, maar ik wil gewoon ff weten; hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik met mn tere kinderzieltje schrok nogal van de ranzige taferelen in het kooitje (ik heb niets tegen homo's hoor).. ze raakten ook niet zwanger (duh ), maar dat bewijst ook dat het 2 mannetjes waren. Of ben ik de enige in de wereld die homosexuele hamsters had? Of ze moeten zo sexueel gefrustreerd geworden zijn van het vrouwtjes-tekort dat ze elkaar maar gingen pakken.
ik heb ook 2 mannetje die dat doen.maar ik geloof niet dat het iets met verliefdheid of sex te maken heeft.bovendien komt homoseksualiteit niet voor in de dieren wereld tenzij ze daar toe gedwongen worden
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 10:23
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
jezusfreak16 schreef op 21-11-2004 @ 23:16 :
ik heb ook 2 mannetje die dat doen.maar ik geloof niet dat het iets met verliefdheid of sex te maken heeft.bovendien komt homoseksualiteit niet voor in de dieren wereld tenzij ze daar toe gedwongen worden
eeer

gedwongen door wie?
Reageren

Regels voor berichten