![]() |
||
Citaat:
Als je vriend verder niks meer met zijn ex doet, waarom moet hij dan nog een materiele herinnering aan haar hebben? Is ze dan nog steeds zo belangrijk voor hem? Waarom staat jouw naam niet op dat fucking armbandje? Jij zou in zijn gedachten moeten zijn en niet zij, jij bent op dit moment echt wel belangrijker. Ik zou er met hem over praten, hem vragen waarom hij niet zijn verleden achter zich kan laten. Zeg hem dat andere mensen je er onzeker over maken en dat je het gevoel hebt dat ze misschien wel eens gelijk kunnen hebben. Natuurlijk alleen als dit echt je gevoelens erover zijn. Daarna zou ik hem vragen of hij het leuk zou vinden als jij een armbandje van je ex om zou hebben, en als hij dat niet erg zegt te vinden zou ik een armbandje van m'n ex gaan dragen ![]() Verleden is verleden, jij bent zijn nieuwe vriendin en jij hebt het recht van het armbandje!(symbolisch bedoeld) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo het typische armbandje dat zegt: "zie je deze naam? wel: die meid OWNT mij, ik HOU van haar, wij hebben een RELATIE, I couldn't care less about YOU, niemand kan tippen aan HAAR!" beeld je even dat jouw vriend rondloopt met een t-shirt met een foto van zijn ex in hartvorm en op de achterkant de tekst "ik ben bezet"... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je moet er gewoon geen 'big deal' van maken, want het is gewoon zo dat hij wat met een ander meisje heeft gehad. en hij kiest nu voor jou. ik snap best dat je onzeker kan laten voelen, maar maak er niet zo'n big deal van en zet je er over heen/vertrouw hem erop.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Armbandje van ex houden? Silent Moon | 54 | 28-08-2005 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Als het uit is, wat doe je dan met de... Verwijderd | 49 | 07-07-2002 17:19 |