Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 10:59
SexyLady008
SexyLady008 is offline
mijn vriend draagt nog steeds een armbandje van zn ex... op zich had ik er geen problemen mee, maar krijg steeds van vriendnnen te horen dat t niet goed is. nu ben ik 4 maanden met hem, en begint het mij ook wel te irriteren; vooral ook omdat haar naam er ook opstaat...
moet ik het gewoon laten gaan? of er wat van zeggen?
ik ben bang dat als ik er wat van zeg, hij t af zal doen, maar voor mij, en niet omdat hij dat wil; ik wil gewoon dat hij dat hele ding niet meer wil dragen
Oud 23-08-2004, 11:01
Verwijderd
Mijn vriendin draagt een halsbandje die ze van een ex heeft gekregen. En dus?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:02
evanescence
evanescence is offline
heb je al gevraagd waarom hij dat ding nog steeds draagt met haar naam erop? misc heeft ie het helemaal niet in de gate.....
Oud 23-08-2004, 11:04
Verwijderd
Mjah, vraag het hem eens.
Op zich is zo'n armbandje geen groot problem lijkt mij, maar 't is wel vreemd dat haar naam er op staat. Tenzij ze nog vrienden zijn oid.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:05
SexyLady008
SexyLady008 is offline
Citaat:
evanescene schreef op 23-08-2004 @ 12:02 :
heb je al gevraagd waarom hij dat ding nog steeds draagt met haar naam erop? misc heeft ie het helemaal niet in de gate.....
hij vroeg mij zelf laatst wat ik ervan vond dat ie t nog droeg, ik zei dat hij dat antwoord ook zelf wel kon bedenken, maar dat als hij het echt wil dragen hij dat maar moest doen... natuurlijk hoopte ik dat ie t af zou doen...
Oud 23-08-2004, 11:06
SexyLady008
SexyLady008 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2004 @ 12:04 :
Mjah, vraag het hem eens.
Op zich is zo'n armbandje geen groot problem lijkt mij, maar 't is wel vreemd dat haar naam er op staat. Tenzij ze nog vrienden zijn oid.
volgens mij hebben ze alleen nog soms even contact op msn, maar niet al te aardig van haar kant af...
Oud 23-08-2004, 11:08
SexyLady008
SexyLady008 is offline
ik heb trouwens ook wel eens gehoord dat een vriend van hem het vroeg, waarom hij t nog draagt. toen antwoordde hij dat hij het op een speciaal moment had gekregen oid, en dat hij zn ex pijn zou doen als hij t af zou doen...
Oud 23-08-2004, 11:24
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn ex had ook nog het armbandje van zn ex. Toen ik er eenmaal wat van zei heeft hij dat ding meteen weggestopt. Ik vind niet dat je de naam van je ex moet dragen als je een nieuwe vriend of vriendin hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:24
DvoorA
DvoorA is offline
ik zou hem gewoon vragen het niet meer te dragen. Dit is lullig van hem: jij wordt er wellicht onzeker over. Als ze nou nog heel goed bevriend waren was het misschien anders, maar dat zijn ze niet, dus wat is het probleem dat je vriend heeft?
Oud 23-08-2004, 11:29
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2004 @ 12:01 :
Mijn vriendin draagt een halsbandje die ze van een ex heeft gekregen. En dus?
Halsbandje, lol

Ik heb zelf een ring en een ketting van m'n ex, die ik sinds het uit is niet meer draag, omdat ik er zelf geen behoefte aan heb. Hij wel misschien, tja, accepteren.
Oud 23-08-2004, 11:29
Verwijderd
Hij geeft zelf het antwoord al, hij heeft het gekregen op een speciaal moment, zou haar kwetsen (en misschien zichzelf) moest hij het uitdoen.
Het is niet omdat een relatie gedaan is dat je dat deel van je leven gewoon moet vergeten.
Wat als hij een armband had gekregen van een gewone vriendin?
Het is niet aan jouw om te beslissen dat emotionele momenten die hij met een ander gedeeld heeft niets meer betekenen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:35
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
SexyLady008 schreef op 23-08-2004 @ 12:05 :
hij vroeg mij zelf laatst wat ik ervan vond dat ie t nog droeg, ik zei dat hij dat antwoord ook zelf wel kon bedenken, maar dat als hij het echt wil dragen hij dat maar moest doen... natuurlijk hoopte ik dat ie t af zou doen...
Ja en daar maak je een behoorlijk domme fout.
Als je gezegd had dat je niet zo best vond dat hij het nog droeg had hij het afgedaan (dat fucking ARMBANDJE, waar een mens zich niet druk om maakt..) ENNN dan ... blijdschap alom enzo.
En dan had je niet de vernedering moeten doormaken van iedereen die dit gezemel kan lezen over jou, je vriendje en.. (ik herhaal het nog eens) een fucking ARMBANDJE.
Zoek eens een familielid die zelfmoord wilt plegen, als je graag zeikt kan je het beste een goede reden hebben, dit staat wel heel miereneukerig en DOM.

ps:heb je een cu2?
Oud 23-08-2004, 11:39
SexyLady008
SexyLady008 is offline
Citaat:
terror koe schreef op 23-08-2004 @ 12:35 :
Ja en daar maak je een behoorlijk domme fout.
Als je gezegd had dat je niet zo best vond dat hij het nog droeg had hij het afgedaan (dat fucking ARMBANDJE, waar een mens zich niet druk om maakt..) ENNN dan ... blijdschap alom enzo.
En dan had je niet de vernedering moeten doormaken van iedereen die dit gezemel kan lezen over jou, je vriendje en.. (ik herhaal het nog eens) een fucking ARMBANDJE.
Zoek eens een familielid die zelfmoord wilt plegen, als je graag zeikt kan je het beste een goede reden hebben, dit staat wel heel miereneukerig en DOM.

ps:heb je een cu2?
haha ok dan! dit is misschien wel het beste antwoord wat ik heb gekregen tot nu toe... weet je, zo erg zit ik er niet mee, maar iedereen om me heen blijft er over doorzeiken 'draagt ie dat armbandje nu nog steeds?' 'weet je zeker dat hij niet meer verliefd is op zn ex' kijk daar wordt ik gewoon gek van...
maar ok, ik moet een familielid zoeken die zelfmoord wil plegen, dan ben ik eerlijk gezegd dat ik hiermee zit, en niet met zo'n familielid...
Oud 23-08-2004, 11:40
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 23-08-2004 @ 12:24 :
Mijn ex had ook nog het armbandje van zn ex. Toen ik er eenmaal wat van zei heeft hij dat ding meteen weggestopt. Ik vind niet dat je de naam van je ex moet dragen als je een nieuwe vriend of vriendin hebt.
hiermee eens is
Oud 23-08-2004, 11:41
SexyLady008
SexyLady008 is offline
Citaat:
Spare schreef op 23-08-2004 @ 12:29 :
Hij geeft zelf het antwoord al, hij heeft het gekregen op een speciaal moment, zou haar kwetsen (en misschien zichzelf) moest hij het uitdoen.
Het is niet omdat een relatie gedaan is dat je dat deel van je leven gewoon moet vergeten.
Wat als hij een armband had gekregen van een gewone vriendin?
Het is niet aan jouw om te beslissen dat emotionele momenten die hij met een ander gedeeld heeft niets meer betekenen.
ben t totaal met je eens, dank je voor me hieraan te herinneren!
Oud 23-08-2004, 11:43
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
SexyLady008 schreef op 23-08-2004 @ 12:39 :
haha ok dan! dit is misschien wel het beste antwoord wat ik heb gekregen tot nu toe... weet je, zo erg zit ik er niet mee, maar iedereen om me heen blijft er over doorzeiken 'draagt ie dat armbandje nu nog steeds?' 'weet je zeker dat hij niet meer verliefd is op zn ex' kijk daar wordt ik gewoon gek van...
maar ok, ik moet een familielid zoeken die zelfmoord wil plegen, dan ben ik eerlijk gezegd dat ik hiermee zit, en niet met zo'n familielid...
nee, hij moet dat armbandje principieel afdoen... hij moet toch ook wel doorhebben dat hij jou hiermee steekt... en wat heeft iemand die zelfmoord wil plegen er nou helemaal mee te maken, dat is wel de meest domme opmerking die ik ooit gehoord heb !!!..... oh ja, en dan ook nog CU2 vragen, de kleuter !!! ... kan me niet voorstellen dat je dit de beste oplossing vindt. Jij waait volgens mij met alle winden mee om iedereen tevreden te houden...
Oud 23-08-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
SexyLady008 schreef op 23-08-2004 @ 12:39 :
Zeg tegen die mensen om jou heen die erover zeiken dat ze zich daar niet mee hoeven te bemoeien en dat je er zelf helemaal geen problemen mee hebt. Alleen door hun gezeur vind je het nu niet okee dat hij dat draagt, maar wat gaat hen dat aan?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:48
SexyLady008
SexyLady008 is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 23-08-2004 @ 12:43 :
nee, hij moet dat armbandje principieel afdoen... hij moet toch ook wel doorhebben dat hij jou hiermee steekt... en wat heeft iemand die zelfmoord wil plegen er nou helemaal mee te maken, dat is wel de meest domme opmerking die ik ooit gehoord heb !!!..... oh ja, en dan ook nog CU2 vragen, de kleuter !!! ... kan me niet voorstellen dat je dit de beste oplossing vindt. Jij waait volgens mij met alle winden mee om iedereen tevreden te houden...
pffff, okay okay, ik vind gewoon dat ie t best mag dragen, ik bedoel ik heb geen leuke relatie gehad hiervoor, en mijn vriend merkt daar nu ook t nodige van... als hij dan iets geods heeft gehad, dan hoeft hij dat ook niet te vergeten... wat ik net al zei, ik word gewoon gek van iedereen in de buurt die zich ermee gaat bemoeien en had even de replys van die gekke koe en spare nodig om me daaraan te herinneren... was even kwijt wat ik er zelf van vond....
Oud 23-08-2004, 11:52
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
SexyLady008 schreef op 23-08-2004 @ 12:48 :
was even kwijt wat ik er zelf van vond....
Nou, ik vraag me af of je dat nu wel weet. Je lijkt me niet echt zo'n tiep dat altijd een eigen mening heeft.
Oud 23-08-2004, 11:54
SexyLady008
SexyLady008 is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 23-08-2004 @ 12:52 :
Nou, ik vraag me af of je dat nu wel weet. Je lijkt me niet echt zo'n tiep dat altijd een eigen mening heeft.
tis mooi hoe snel mensen hier je door en door kennen
Oud 23-08-2004, 11:55
Dzjes
Dzjes is offline
Op zich allemaal goed en wel.. maar ik zou het niet leuk vinden moest mijn vriend nog een bandje dragen met de naam van zijn ex luid en duidelijk op.
(Het is eigenlijk vooral de naam die me zou irriteren en onzeker maken)
Ben het dus eens met Stefanie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:58
SexyLady008
SexyLady008 is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 23-08-2004 @ 12:55 :
Op zich allemaal goed en wel.. maar ik zou het niet leuk vinden moest mijn vriend nog een bandje dragen met de naam van zijn ex luid en duidelijk op.
(Het is eigenlijk vooral de naam die me zou irriteren en onzeker maken)
Ben het dus eens met Stefanie.
tis zeker niet leuk... daarom ook mn eerste berichtje... maar als ik nu weer bedenk hoeveel respect hij voor mij opbrengt met betrekking tot mn ex, moet ik dit toch zeker aan kunnen... maar dat zal in elke relatie anders zijn denk ik...
Oud 23-08-2004, 12:02
annetjuh
annetjuh is offline
snap het probleem niet helemaal. Ik weet niet hoe het uit is gegaan maar ik zou er niet zo'n probleem mee hebben.
Mits het een lelijk tuige bandje is natuurlijk
Oud 23-08-2004, 12:16
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
SexyLady008 schreef op 23-08-2004 @ 12:58 :
tis zeker niet leuk... daarom ook mn eerste berichtje... maar als ik nu weer bedenk hoeveel respect hij voor mij opbrengt met betrekking tot mn ex, moet ik dit toch zeker aan kunnen... maar dat zal in elke relatie anders zijn denk ik...
Wat een onzin... niemand vindt het leuk als zijn/haar partner zo'n bandje om heeft... en als hij zo'n goede speciale herinering aan zijn ex heeft kan hij dat ook wel onthouden... Je weet ook zelf wel dat elke keer dat hij naar dat armandje kijkt, hij direct weer aan zijn ex denkt en daarbij hebben ze volgens jou alleen op msn contact... dus veel waarde zal het wel niet hebben.

Ik zou voet bij stuk houden en het armbandje eraf willen... dan bergt ie het maar ergens op waar ie er af en toe naar kan kijken.
Oud 23-08-2004, 12:31
Verwijderd
Hoe lang heeft je langste relatie geduurd?
Water bij de wijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 12:38
LoneLover
LoneLover is offline
Aargggh, wat een dwaze vrienden heb jij zeg.

Ik draag elke dag 24/24 een ring die ik samen met mijn ex heb gekocht NADAT onze relatie al gedaan was als teken dat we er voor elkaar gaan zijn als het nodig is.

Mijn huidige vriendin moet het niet wagen zelf maar een toespeling te maken die af te doen want dat zal nooit gebeuren.

Het feit dat ik die ring nooit zal afdoen heeft voor mij geen invloed op mijn huidige relatie.

Ik snap niet dat iedereen verwacht dat ex'en verdwijnen uit iemand zijn leven, het is toch niet omdat je relatie stukloopt dat je elkaar daarom meteen gaat haten en nooit meer spreken ? Ik zie m'n ex nog zo vaak als ik kan en dat is steeds erg lauk. Zij is nu mijn beste vriendin.

Trouwens, je moet zoiezo nooit naar advies van anderen luisteren, aleen naar je hart. Zo kreeg m'n huidige vriendin het advies mij te dumpen omdat ik na een half jaar nog niet wil samenwonen. Damn, wat een belachelijk advies was dat wel niet.
Oud 23-08-2004, 12:43
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 23-08-2004 @ 13:38 :

Ik draag elke dag 24/24 een ring die ik samen met mijn ex heb gekocht NADAT onze relatie al gedaan was als teken dat we er voor elkaar gaan zijn als het nodig is.

Mijn huidige vriendin moet het niet wagen zelf maar een toespeling te maken die af te doen want dat zal nooit gebeuren.
staat er op jou ring de naam van je ex zodat ze het kan lezen als ze de ring ziet ??
Oud 23-08-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 23-08-2004 @ 13:43 :
staat er op jou ring de naam van je ex zodat ze het kan lezen als ze de ring ziet ??
Ja, dat wou ik net ook zeggen.
Een armbandje op zich is niet zo erg hoor. Maakt niet uit of ie t dan van zn tante heeft gekregen of van zn ex. Maar iets waar haar naam dan duidelijk opstaat. Ja, dat vind ik toch wel wat anders..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 13:11
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-08-2004 @ 14:05 :
Ja, dat wou ik net ook zeggen.
Een armbandje op zich is niet zo erg hoor. Maakt niet uit of ie t dan van zn tante heeft gekregen of van zn ex. Maar iets waar haar naam dan duidelijk opstaat. Ja, dat vind ik toch wel wat anders..
dat wild eik ook maar even zeggen
Oud 23-08-2004, 13:21
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
wat een onzin is dit topic
laat hem lekker dat armbandje dragen als hij daar zin in heeft
en als je dat kut vindt kan je ook nog denken dat hij hij hetzelfde zou doen bij jou als jullie relatie uitgaat en dan zou jij ook blij zijn toch. of niet. boeit eigenlijk niet. het is maar een armbandje, niet zeiken
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 13:46
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 23-08-2004 @ 14:21 :
en als je dat kut vindt kan je ook nog denken dat hij hij hetzelfde zou doen bij jou als jullie relatie uitgaat en dan zou jij ook blij zijn toch. of niet. boeit eigenlijk niet. het is maar een armbandje, niet zeiken
jij hebt nog nooit een vriendinnetje gehad en/of verliefd geweest... of om je vriendinnetje gegeven...
Oud 23-08-2004, 13:56
filia dei
filia dei is offline
Ik denk dat dat toch echt aan jezelf ligt. Wat jij en wat hij wil kan je niet laten bepalen door een stelletje jongeren op een forum.
Maar goed... persoonlijk zou ik het niet echt prettig vinden als hij een armbandje of kettinkje met haar naam erop zou dragen. Maar als het voor hem zoveel betekend gaat ie zijn gang maar. Ik zou wel heel nieuwsgierig zijn wat het dan precies betekend.
Oud 23-08-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 23-08-2004 @ 14:21 :
ik zou t wel leuk vinden, maar niet nodig. mocht zn vriendin er moeite mee hebben of hij wil het gewoon zelf afdoen, ach, dat hoort erbij als een relatie eindigd. maar het feit is hier dat het niet om de ex gaat maar om het meisje waar hij nu op dit moment een relatie mee heeft..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:37
freakje
freakje is offline
Mijn vriend draagt een ketting van zijn ex, en we zijn ondertussen al meer dan anderhalf jaar samen. Heb me daar nooit aan gestoord, ik vind zijn ex zelfs een heel lief en leuk meisje!
Oud 23-08-2004, 17:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Stakker. Als ze er niet eens over mag beginnen...... Lekkere relatie heb je dan maat!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:16
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou ik vidn daar helemaal niks mis mee! ik draag sinds kort ook weer de ketting van mijn ex! en zei heeft al die tijd dat het uit is nog met mijn kettinkje gelopen! en als ik een ander heb zal ik hem niet voor haar af doen! dat ding heeft voor mij een pebaalde waarde en dat is echt niet omdat ik haaar nu zo graag trug wil enzo kan gewoon erg goed met der! en miss komt het ook wle goed of wat dan ook maar die ketting houd ik om!

Groeten
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:16
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
en als je dan toch wil dat hij hem afdoet koopp dan een nieuwe voor hem...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:20
Verwijderd
ik zou vragen of hij het af wil doen en als hij dat niet doet dan zal ik het jatten, als hij vervolgens boos wordt betekend zijn ex nog te veel voor hem en dan is het duidelijk dat je hem moet dumpen, succes
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:47
Dilany
Dilany is offline
Ik heb nog zo'n hangertje in de vorm van een half hart van mijn ex en hij heeft die van mij, niet omdat we nog gek op elkaar zijn maar juist om ons er aan te herinneren dat we nooit meer iets met elkaar moeten beginnen (dit klinkt zooo vaag)
Oud 23-08-2004, 20:26
Love my boy!
Love my boy! is offline
ellendig
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:35
Verwijderd
Ik zie geen reden waarom hij m niet zou dragen... accepteer maar gewoon. Er kan toch niets pijnlijks aan zijn, zo'n ijzeren bandje met een zilveren laagje met toevallig een naam erop?
Hij is 1) tenminste niet gevoelloos en 2) hij is toch bij JOU....
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
SexyLady008 schreef op 23-08-2004 @ 12:08 :
en dat hij zn ex pijn zou doen als hij t af zou doen...
Maar je zegt toch net dat ze alleen op MSN contact hebben? Dan kan die ex dat toch niet weten of hij het nog om heeft of niet?
Oud 23-08-2004, 22:21
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 23-08-2004 @ 14:46 :
jij hebt nog nooit een vriendinnetje gehad en/of verliefd geweest... of om je vriendinnetje gegeven...
1. jij bent echt bevooroordeeld
2. het klopt allemaal niet
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 22:27
Anaïs
Anaïs is offline
'k ben het eens met enkele mensen hier:

van mij zou hij het moeten afdoen... Ben benieuwd hoe hij zou reageren als jij met een kettinkje of armbandje rondloopt met de naam van jouw ex erop!

Misschien eens uittesten?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 00:01
Verwijderd
Ik snap iets niet. Het is belangrijk voor hem, anders zou hij het niet dragen. Het boeit jou niet, afgezien van het gezeik van een paar vriendinnen.

Misschien heeft hij een of andere belofte gedaan het nooit af te doen ofzo...

Maar dat je er de moeite voor neemt om een topic over te openen snap ik echt niet... en dat ik er nog op reageer ook...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 00:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:

hehe, eindelijk een nadenkend iemand hier. HET WERD TIJD, verdomme.
Oud 24-08-2004, 04:47
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
bertbart schreef op 23-08-2004 @ 20:20 :
ik zou vragen of hij het af wil doen en als hij dat niet doet dan zal ik het jatten, als hij vervolgens boos wordt betekend zijn ex nog te veel voor hem en dan is het duidelijk dat je hem moet dumpen, succes
dat vind ik echt sneu armbandje wegjatten

de waarde die iemand hecht aan zoiets hoeft toch niet meteen te zeggen dat hij/haar zijn ex nog steeds zo lief heeft als in een relatie

zowieso als ik zo;n armbandje zou hebben zou ik hem ook omhouden, gewoon om de mooie gedachte dat er ooit wat moois was tussen twee mensen
Oud 24-08-2004, 15:38
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
hoe lang heeft hij met haar gehad?

Ik heb nu 2 jaar een vriend en als het uit zou gaan denk ik ook niet dat ik mijn horloge en ring (van hem gekregen) af zou doen. Gewoon omdat ik het mooie sieraden vind. en het zijn toch minimaal 2 jaren dat ik intensief met hem gedeeld heb.

Maar ja, mijn vriend's naam staat er ook niet in...
Oud 24-08-2004, 17:01
Susu
Susu is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 23-08-2004 @ 13:16 :
Wat een onzin... niemand vindt het leuk als zijn/haar partner zo'n bandje om heeft... en als hij zo'n goede speciale herinering aan zijn ex heeft kan hij dat ook wel onthouden... Je weet ook zelf wel dat elke keer dat hij naar dat armandje kijkt, hij direct weer aan zijn ex denkt en daarbij hebben ze volgens jou alleen op msn contact... dus veel waarde zal het wel niet hebben.

Ik zou voet bij stuk houden en het armbandje eraf willen... dan bergt ie het maar ergens op waar ie er af en toe naar kan kijken.
wat een onzin.. als hij er een speciale herinnering aan heeft heeft niemand het recht van hem te eisen dat hij het af moet doen.

en trouwens, geloof dat vertrouwen het belangrijkste is in een relatie en als je je vertrouwen laat verpesten door een armbandje.. kom op man
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:03
Susu
Susu is offline
Citaat:
sicilion schreef op 24-08-2004 @ 05:47 :
dat vind ik echt sneu armbandje wegjatten

de waarde die iemand hecht aan zoiets hoeft toch niet meteen te zeggen dat hij/haar zijn ex nog steeds zo lief heeft als in een relatie

zowieso als ik zo;n armbandje zou hebben zou ik hem ook omhouden, gewoon om de mooie gedachte dat er ooit wat moois was tussen twee mensen
jij snapt het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten