Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 09:56
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 09:57 :
Noem er is een paar die volgens jouw ondoordacht en zeer ongegrond zijn . Je kan mooie verhaaltjes verzinnen maar zolang je maar in het nix zit te zwetsen zeg dan liever nix.
Wil je dat echt?

Ik doe er een paar, als je er dan nog meer wil, moet je het maar zeggen...

Citaat:
BarbapapaX schreef op 05-08-2004 @ 19:04 :
Ik denk dat Heerenveen niet als 7e zal eindigen maar 4e. Ze hebben toch die topscorer van de gouden gids divisie gehaald?
Citaat:
Mijn Eindstand is:

1. Ajax (uiteraard)
2.Feyenoord ( Ze deden het eind vorig seizoen ook al goed)
3.PSV(Moeten eerst nog op elkaar inspelen)
4.AZ
5.Heerenveen
6.Roda JC
7.Willem II
8.NAC
9.Vitesse
10.FC Utrecht
11.FC Twente
12.RBC Roosendaal
13.FC Groningen(edited)
14.FC Den Bosch
15.RKC
16De Graafschap
17.ADO Den Haag
18.NEC
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:07 :
Ze deden het vorig jaar ook al slecht met heel vaak gelijk te spelen. En dit jaar gaan ze ook meer verliezen. (gaat over NEC)
Dit is van 1 pagina in 1 topic... Nuff said, lijkt me.
Oud 27-08-2004, 09:57
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Mutant schreef op [pl=12951263]27-08-2004 @ 10:32

Maar eigenlijk, als je die andere fora zoveel beter vindt, wat doe je hier nog? [/B]
Ik heb nooit gezegd dat andere fora beter waren, maar iemand zei tegen mij dat omdat ik pas 2 maanden lid was van dit forum ik niet zoveel van forumregels zou weten. Toen antwoordde ik alleen dat ik ook op andere fora zit en dat ik wel degelijk weet hoe het er op een forum aan toe gaat. Vervolgens maken andere mensen ervan dat ik andere fora beter zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 09:58
Gimme more beer
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 09:54 :
jouw ava zegt mij genoeg over jouw intelligentie...
HAHAHAHA!

Wat ben jij grappig *snif*
Oud 27-08-2004, 10:01
Gimme more beer
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 10:57 :
Ik heb nooit gezegd dat andere fora beter waren, maar iemand zei tegen mij dat omdat ik pas 2 maanden lid was van dit forum ik niet zoveel van forumregels zou weten. Toen antwoordde ik alleen dat ik ook op andere fora zit en dat ik wel degelijk weet hoe het er op een forum aan toe gaat. Vervolgens maken andere mensen ervan dat ik andere fora beter zou vinden.
Je bent constant bezig met die semi-vernieuwende opmerkingen. Inkoppertjes, die, hoewel er ooit wel eens over gedacht is, gewoon erg dom zijn als je goed naar dit forum had gekeken.

Dat laat zien dat je nog erg weinig van dit forum weet en daarom zeg ik, wacht wat langer voordat je komt met je "vernieuwende" ideeen.
Oud 27-08-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 10:57 :
Citaat:
Nee maar ik ken wel andere forum sites die het wel beter weten.
Lijkt me duidelijk dat je vindt dat wij er nix vanaf weten. En blijkbaar (aan het aantal topics in beleidszaken te zien) stoor je je aan vanalles. Daaruit mag ik toch opmaken dat dit forum niet aan je eisen voldoet en dat je de andere beter vindt?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:17
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 27-08-2004 @ 11:09 :
Lijkt me duidelijk dat je vindt dat wij er nix vanaf weten. En blijkbaar (aan het aantal topics in beleidszaken te zien) stoor je je aan vanalles. Daaruit mag ik toch opmaken dat dit forum niet aan je eisen voldoet en dat je de andere beter vindt?
Je was me voor
Oud 27-08-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 11:17 :
Je was me voor
Kan wel eens gebeuren .
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:20
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 27-08-2004 @ 11:19 :
Kan wel eens gebeuren .
Krijg ik wel RSI voor niets... Voortaan even bellen als je op dit forum gaat reageren, okee?
Oud 27-08-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 11:20 :
Krijg ik wel RSI voor niets... Voortaan even bellen als je op dit forum gaat reageren, okee?
ik ga nu naar huis, dus leef jezelf uit . Maar dan wel ontopic!

geef me je nummer dan
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
HAH, gimme mor ebeer pimpt vrouwtjes op een subtiele manier
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:48
Gimme more beer
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-08-2004 @ 11:47 :
HAH, gimme mor ebeer pimpt vrouwtjes op een subtiele manier
Moet ik nog een lekker 14 jarig jochie voor je regelen?
Oud 27-08-2004, 10:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 11:48 :
Moet ik nog een lekker 14 jarig jochie voor je regelen?
Dat is niet zo lastig voor jou he? Die haal je zo uit het homobos waar je elke week komt
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:56
Gimme more beer
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-08-2004 @ 11:53 :
Dat is niet zo lastig voor jou he? Die haal je zo uit het homobos waar je elke week komt
Eens in het halfjaar, okee? En ik rij er 140, dus ik zie er niet zo veel eigenlijk.

Maar ik pimp toch liever ietsjes dichter bij huis. Niet dat ik daar enige kans maak, maar het ziet er minder hopeloos uit
Oud 27-08-2004, 12:40
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 10:58 :
HAHAHAHA!

Wat ben jij grappig *snif*
Als je hersenen had wist je dat het geen grap was , maar ik kan wel lachen om de triest figuur die je bent.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:42
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-08-2004 @ 11:09 :
Beter weten is iets anders dan beter zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:51
Gimme more beer
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 13:40 :
Als je hersenen had wist je dat het geen grap was , maar ik kan wel lachen om de triest figuur die je bent.
Ik ben toch van mening genoeg hersenen te hebben en ze ook op de juiste momenten te gebruiken. Een andere bewering zie ik graag onderbouwd.
Oud 27-08-2004, 12:55
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 13:51 :
Ik ben toch van mening genoeg hersenen te hebben en ze ook op de juiste momenten te gebruiken. Een andere bewering zie ik graag onderbouwd.
Mij zomaar beschuldigen van naiefheid en napraten is zeker wel onderbouwt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:57
Gimme more beer
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 13:55 :
Mij zomaar beschuldigen van naiefheid en napraten is zeker wel onderbouwt.
Dat heb ik onderbouwd ja

Maar okee, misschien ga ik wel wat te ver, mijn excuses daarvoor dan. Maar probeer nou eerst dit forum wat meer te begrijpen en wat meer verstand van zaken op te bouwen voordat je dit soort topics gaat plaatsen. Als je de reacties op je topics leest word je ook alleen maar belachelijk gemaakt en daar zou ik niet echt blij mee zijn als ik jou was. Men irriteert zich aan je, blijkbaar.
Reageren

Regels voor berichten