Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Anna... is nou zo'n meisje dat ik soms ineens tegenkom als ik uitga ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vrijdag = utregmassive 1 year birthday bash! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als ik alleen uitga, like niet vaak maar soms toch wel als ik geen mensen kan vinden die mee willen naar mijn vre-se-lijke feesten, dan ben ik nooit lang alleen. Ik ga aan de bar zitten, lach naar de barman, praat ermee, en binnen een kwartier komen er mensen bij
![]() Toch vind ik alleen uitgaan niet echt geweldig. Maar als ik toevallig pech heb en mn vrienden willen niet mee, dan blijf ik niet thuis.
|
Neeh, alleen uit niet. t Is zo ongezellig, en k ben nou ook weer niet zo sociaal dat ik binnen een kwartier alweer met mensen sta te praten. Wel een keer alleen naar n concert geweest, maar k kwam uiteindelijk een hoop bekenden tegen. En een kennis van me speelde in t voorprogramma, was dus gratis, kon niet weigeren te gaan, want Jaya the Cat speelde toen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ook als ik alleen uit zou willen zou het niet lukken want ik kom oooveral mensen tegen die ik ken
![]() Nee, uitgaan in mn eentje lijkt me niets, ja, ik ga wel eens alleen ergens heen maar dan weet ik dat daar mensen zijn die ik ken. ![]()
||
Citaat:
![]() (Maar dat was ook in het algemeen gesproken, vind dat je wel grappige antwoorden hebt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik respecteer het als mensen in hun eentje uitgaan, maar eerlijkheidshalve gebied mij wel te zeggen dat ik het wel apart vind wanneer mensen dit doen. Grote feesten zijn op zich al anders, want het wereldje in elke scène is vrij klein natuurlijk. Bovendien komen daar mensen uit heel Nederland, dus is de kans groot dat je bekenden tegen zult komen. Citaat:
Ik ben ook niet een type die uitgaat om nieuwe mensen te leren kennen. Al leer je natuurlijk wel mensen kennen via het uitgaanscircuit, maar dat blijven bij bekenden. Ik zal nooit nieuwe vrienden maken tijdens uitgaan. Ik vind het leuk om met heel veel verschillende en onbekende mensen te praten. Eventjes babbelen vind ik wel interessant en kan erg grappig zijn, maar daar mag het vooral ook bij blijven. Mijn vrienden zijn mijn vrienden omdat dat toevallig zo gelopen is. Niet omdat we zoveel op elkaar lijken, maar we zijn nu eenmaal met elkaar opgegroeid. Het enige wat we gemeen hebben is dat we geen van allen stil kunnen zitten en daarom heb ik altijd wel iemand die wil stappen. Ik denk dat ik andere vrienden zou zoeken als dit niet het geval was. Eigenlijk vind ik met vier man uitgaan al te weinig. Ik denk niet dat dit met lafheid heeft te maken. Ik denk ook niet dat je nooit alleen bent als je gaat stappen, want uiteindelijk ben je wél alleen als er iets gebeurt. Iedereen heeft zo zijn of haar eigen belevenis van uitgaan. Wij gaan uit om bij elkaar te zijn en toch onder andere mensen te zijn. Een ander gaat uit voor de muziek en om andere mensen te leren kennen. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
maar dat heeft niet zozeer te maken met dat ik dan bekenden tegenkom alsmeer dat dat de beste gezelligste leukste feestjes zijn. Citaat:
![]() dood aan het ski-hutvolk! ![]() ![]() Citaat:
![]() ghi =) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik bedoel, niemand wil dat hun muziekfeest wordt verstoord door wat voor een gedrag dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
echt zeker qua dance, maar ik denk ook dat je op bijv een ouwelullenjazzavond eerder mot hebt als op een dnbfeestje (no offense to the jazzpeople, im one of them!) |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Vrije tijd |
In je eentje uitgaan? Kanelemans | 1 | 25-04-2011 18:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
oordopjes *lollipop | 28 | 20-06-2009 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Alleen uitgaan smowkey | 34 | 29-04-2007 12:33 | |
De Kantine |
Alleen uitgaan? Ceridwen | 46 | 12-12-2006 16:16 | |
Lifestyle |
Alleen uitgaan Winner | 145 | 12-02-2005 23:06 |