Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 12:23
naan
naan is offline
jah idd dat wat skyrise zei

ik ga ook vaan genoeg alleen uit, lekker boeiend, er zijn genoeg leuke mensen op de feestjes waar ik naartoe ga, ik ken er meestal toch wel een paar en t is toch ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. ook als ik naar feestjes in de rest van het land ga ga ik af entoe alleen. liever met iemand want tot half 8 in je eentje op rotterdam centraal liggen wachten op de eerste trein is toch wel saai, maar vaak genoeg is er niemand die meewil dus dan ga ik lekker in mn eentje. biertje + muziekje in de trein en als je eenmaal uit bent dan vermaak je je zowieso wel en je hoeft met niemand rekening te houden, das ook wel eens fijn.
Oud 01-09-2004, 12:33
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Skyrise>> zin om een keer te stappen! Maar dan ben je nie meer alleen!

hihi
Oud 01-09-2004, 13:33
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 01-09-2004 @ 13:33 :
Skyrise>> zin om een keer te stappen! Maar dan ben je nie meer alleen!

hihi
haha ik kom je vast een keer tegen op een (techno?) stampfeestje ik zal ff zwaaien !

Anna... is nou zo'n meisje dat ik soms ineens tegenkom als ik uitga
Oud 01-09-2004, 13:55
meisje
meisje is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 01-09-2004 @ 13:23 :
jah idd dat wat skyrise zei

ik ga ook vaan genoeg alleen uit, lekker boeiend, er zijn genoeg leuke mensen op de feestjes waar ik naartoe ga, ik ken er meestal toch wel een paar en t is toch ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. ook als ik naar feestjes in de rest van het land ga ga ik af entoe alleen. liever met iemand want tot half 8 in je eentje op rotterdam centraal liggen wachten op de eerste trein is toch wel saai, maar vaak genoeg is er niemand die meewil dus dan ga ik lekker in mn eentje. biertje + muziekje in de trein en als je eenmaal uit bent dan vermaak je je zowieso wel en je hoeft met niemand rekening te houden, das ook wel eens fijn.
Ik durf dat juist niet alleen, omdat ik een meisje ben.
Oud 01-09-2004, 13:56
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
meisje schreef op 01-09-2004 @ 14:55 :
Ik durf dat juist niet alleen, omdat ik een meisje ben.
tsjah slecht is dat eigenlijk he?
Oud 01-09-2004, 14:01
meisje
meisje is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 01-09-2004 @ 14:56 :
tsjah slecht is dat eigenlijk he?
Vertel mij wat. Ik wilde morgen gaan stappen in Utrecht, maar ik durf niet, want ik moet alleen op de fiets.
Oud 01-09-2004, 14:55
Falkh
Falkh is offline
Ik ga zo vaak alleen naar metalconcerten, niet omdat ik geen vrienden heb maar omdat die hufters nooit mee willen.

Even alle gekheid op een stokje, ik hou gewoon van een muziektstijl wat niet veel mensen leuk vinden, dus dan ga ik alleen. Altijd wel mensen daar om mee te praten.
Oud 01-09-2004, 15:57
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Arnoldi jongen, you got style respect

Ik zou het niet durven =)
Toen ik voor de eerste keer alleen naar een feest ging, was dat wel even vreemd en ''eng''. Eenmaal binnen in de zaal met de pompende beats voelde ik me al wat meer op mijn gemak. Ik ging gewoon ergens staan en begon maar wat te bewegen. Op een gegeven moment was de onzekerheid en het enge wel verdwenen...

In het begin zat ik erg te twijfelen of ik het zou doen...Maar de muziek deed mijn gaan!...

Skyrise>> who the fuck is Anne?!
Oud 01-09-2004, 16:10
naan
naan is offline
m. arnoldi, ik ben anna
Oud 01-09-2004, 16:38
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
meisje schreef op 01-09-2004 @ 15:01 :
Vertel mij wat. Ik wilde morgen gaan stappen in Utrecht, maar ik durf niet, want ik moet alleen op de fiets.
morgen = donderdag...

vrijdag = utregmassive 1 year birthday bash! in de Helling
Oud 01-09-2004, 16:44
naan
naan is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 01-09-2004 @ 17:38 :
morgen = donderdag...

vrijdag = utregmassive 1 year birthday bash! in de Helling
jaaa aaargh ik wil ook!
Oud 01-09-2004, 17:27
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 01-09-2004 @ 17:44 :
jaaa aaargh ik wil ook!
why you not there?
Oud 01-09-2004, 17:46
DvoorA
DvoorA is offline
als ik alleen uitga, like niet vaak maar soms toch wel als ik geen mensen kan vinden die mee willen naar mijn vre-se-lijke feesten, dan ben ik nooit lang alleen. Ik ga aan de bar zitten, lach naar de barman, praat ermee, en binnen een kwartier komen er mensen bij

Toch vind ik alleen uitgaan niet echt geweldig. Maar als ik toevallig pech heb en mn vrienden willen niet mee, dan blijf ik niet thuis.
Oud 01-09-2004, 20:22
Coral
Coral is offline
Neeh, alleen uit niet. t Is zo ongezellig, en k ben nou ook weer niet zo sociaal dat ik binnen een kwartier alweer met mensen sta te praten. Wel een keer alleen naar n concert geweest, maar k kwam uiteindelijk een hoop bekenden tegen. En een kennis van me speelde in t voorprogramma, was dus gratis, kon niet weigeren te gaan, want Jaya the Cat speelde toen.
Oud 01-09-2004, 21:15
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 01-09-2004 @ 17:10 :
m. arnoldi, ik ben anna
Sorry schat!
Oud 01-09-2004, 21:19
Luna
Luna is offline
ook als ik alleen uit zou willen zou het niet lukken want ik kom oooveral mensen tegen die ik ken
Nee, uitgaan in mn eentje lijkt me niets, ja, ik ga wel eens alleen ergens heen maar dan weet ik dat daar mensen zijn die ik ken.
Oud 01-09-2004, 22:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 01-09-2004 @ 16:57 :
Toen ik voor de eerste keer alleen naar een feest ging, was dat wel even vreemd en ''eng''. Eenmaal binnen in de zaal met de pompende beats voelde ik me al wat meer op mijn gemak. Ik ging gewoon ergens staan en begon maar wat te bewegen. Op een gegeven moment was de onzekerheid en het enge wel verdwenen...

In het begin zat ik erg te twijfelen of ik het zou doen...Maar de muziek deed mijn gaan!...

(Maar dat was ook in het algemeen gesproken, vind dat je wel grappige antwoorden hebt ) *dit is niet slijmerig bedoelt ofzo...en ik val op vrouwen, don't worry *
Oud 01-09-2004, 22:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
hehe
Oud 02-09-2004, 09:52
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-09-2004 @ 23:00 :

(Maar dat was ook in het algemeen gesproken, vind dat je wel grappige antwoorden hebt ) *dit is niet slijmerig bedoelt ofzo...en ik val op vrouwen, don't worry *
...LOL
Oud 05-09-2004, 12:00
combat95
combat95 is offline
lol ik interailde een maand in mijn eentje, dan kan jij ook wel in je eentje uitgaan.
Oud 07-09-2004, 19:38
AGH
AGH is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 01-09-2004 @ 11:40 :
ohja, en als ik verweg ergens heen ga (Rotterdam of bijvoorbeeld Nature One) en ik sta is in mijn eentje getuigd dat niet zozeer van MIJN zieligheid, maar meer van mn net-niet-diehard vrienden of van de mensen die zelf nooit in hun eentje uit zouden durven.
Tja, ik zie mezelf ook niet in mijn eentje in de trien naar Alblasserdam stappen om daar het buurtcafé in te lopen en met een verwaalde strandjutter over mijn leven te praten.
Ik respecteer het als mensen in hun eentje uitgaan, maar eerlijkheidshalve gebied mij wel te zeggen dat ik het wel apart vind wanneer mensen dit doen.
Grote feesten zijn op zich al anders, want het wereldje in elke scène is vrij klein natuurlijk.
Bovendien komen daar mensen uit heel Nederland, dus is de kans groot dat je bekenden tegen zult komen.

Citaat:
Skyrise schreef op 01-09-2004 @ 11:40 :
besides: als je UITGAAT ben je nooit alleen? veel mensen gaan daar toch heen om nieuwe mensen te leren kennen of om je "onder gelijkgezinden" te begeven? waarom dan zo lopen miepen over 'alleen uitgaan'... dat is echt gewoon schijterigheid..

als je uitgaat ben je NOOIT alleen
Als ik soms om me heen kijk tijdens uitgaan voel ik me behoorlijk alleen tussen alle volwassen mensen die met hun hand op hun neus drukken en zeggen dat ze een ‘toet toet toeter op hun waterscooter hebben’.
Ik ben ook niet een type die uitgaat om nieuwe mensen te leren kennen. Al leer je natuurlijk wel mensen kennen via het uitgaanscircuit, maar dat blijven bij bekenden. Ik zal nooit nieuwe vrienden maken tijdens uitgaan.
Ik vind het leuk om met heel veel verschillende en onbekende mensen te praten.
Eventjes babbelen vind ik wel interessant en kan erg grappig zijn, maar daar mag het vooral ook bij blijven. Mijn vrienden zijn mijn vrienden omdat dat toevallig zo gelopen is.
Niet omdat we zoveel op elkaar lijken, maar we zijn nu eenmaal met elkaar opgegroeid.
Het enige wat we gemeen hebben is dat we geen van allen stil kunnen zitten en daarom heb ik altijd wel iemand die wil stappen. Ik denk dat ik andere vrienden zou zoeken als dit niet het geval was. Eigenlijk vind ik met vier man uitgaan al te weinig.
Ik denk niet dat dit met lafheid heeft te maken.
Ik denk ook niet dat je nooit alleen bent als je gaat stappen, want uiteindelijk ben je wél alleen als er iets gebeurt.

Iedereen heeft zo zijn of haar eigen belevenis van uitgaan.
Wij gaan uit om bij elkaar te zijn en toch onder andere mensen te zijn.
Een ander gaat uit voor de muziek en om andere mensen te leren kennen.
Oud 09-09-2004, 10:10
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-09-2004 @ 20:38 :
Tja, ik zie mezelf ook niet in mijn eentje in de trien naar Alblasserdam stappen om daar het buurtcafé in te lopen en met een verwaalde strandjutter over mijn leven te praten.
mwah, keertje afspreken in Amblasserdam met een verdwaalde opjutter, als in 'toevallig tegengekomen'?

Citaat:

Ik respecteer het als mensen in hun eentje uitgaan, maar eerlijkheidshalve gebied mij wel te zeggen dat ik het wel apart vind wanneer mensen dit doen.
Grote feesten zijn op zich al anders, want het wereldje in elke scène is vrij klein natuurlijk.
Bovendien komen daar mensen uit heel Nederland, dus is de kans groot dat je bekenden tegen zult komen.
tsjah, als ik ergens heenga ver weg is het altijd wel in mn eigen scene ("underground": bah vies woord; de dnbscene, soms techno)

maar dat heeft niet zozeer te maken met dat ik dan bekenden tegenkom alsmeer dat dat de beste gezelligste leukste feestjes zijn.

Citaat:

Als ik soms om me heen kijk tijdens uitgaan voel ik me behoorlijk alleen tussen alle volwassen mensen die met hun hand op hun neus drukken en zeggen dat ze een ‘toet toet toeter op hun waterscooter hebben’.
al zou zo'n feest in mn achtertuin worden gegeven... IM NOT THERE.. GATVERDAMME...

dood aan het ski-hutvolk!

Citaat:

Ik ben ook niet een type die uitgaat om nieuwe mensen te leren kennen. Al leer je natuurlijk wel mensen kennen via het uitgaanscircuit, maar dat blijven bij bekenden. Ik zal nooit nieuwe vrienden maken tijdens uitgaan.
Ik vind het leuk om met heel veel verschillende en onbekende mensen te praten.
Eventjes babbelen vind ik wel interessant en kan erg grappig zijn, maar daar mag het vooral ook bij blijven. Mijn vrienden zijn mijn vrienden omdat dat toevallig zo gelopen is.
Niet omdat we zoveel op elkaar lijken, maar we zijn nu eenmaal met elkaar opgegroeid.
Het enige wat we gemeen hebben is dat we geen van allen stil kunnen zitten en daarom heb ik altijd wel iemand die wil stappen. Ik denk dat ik andere vrienden zou zoeken als dit niet het geval was. Eigenlijk vind ik met vier man uitgaan al te weinig.
Ik denk niet dat dit met lafheid heeft te maken.
Ik denk ook niet dat je nooit alleen bent als je gaat stappen, want uiteindelijk ben je wél alleen als er iets gebeurt.

Iedereen heeft zo zijn of haar eigen belevenis van uitgaan.
Wij gaan uit om bij elkaar te zijn en toch onder andere mensen te zijn.
Een ander gaat uit voor de muziek en om andere mensen te leren kennen.
in de drumnbassscene gebeurt nooit wat. tis er veiliger als op straat

ghi =)
Oud 09-09-2004, 17:29
AGH
AGH is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 09-09-2004 @ 11:10 :
tsjah, als ik ergens heenga ver weg is het altijd wel in mn eigen scene ("underground": bah vies woord; de dnbscene, soms techno)
Precies. Als je fanatiek bent in je eigen wereld dan ben je nooit ergens alleen.
Citaat:
Skyrise schreef op 09-09-2004 @ 11:10 :
in de drumnbassscene gebeurt nooit wat. tis er veiliger als op straat

ghi =)
Ik heb aardig wat subcultuurtjes gezien, maar moet zeggen dat ik nog nooit in die scène ben geweest. Ik kan me er ook niet echt een voorstelling van maken. Maar wat dat betreft zijn alle scènes wel redelijk veilig toch?
Ik bedoel, niemand wil dat hun muziekfeest wordt verstoord door wat voor een gedrag dan ook.
Oud 10-09-2004, 20:27
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
AGH schreef op 09-09-2004 @ 18:29 :
Precies. Als je fanatiek bent in je eigen wereld dan ben je nooit ergens alleen.
Ik heb aardig wat subcultuurtjes gezien, maar moet zeggen dat ik nog nooit in die scène ben geweest. Ik kan me er ook niet echt een voorstelling van maken. Maar wat dat betreft zijn alle scènes wel redelijk veilig toch?
Ik bedoel, niemand wil dat hun muziekfeest wordt verstoord door wat voor een gedrag dan ook.
hmmm drumnbassfeestjes zijn over het algemeen de veiligste feestjes van de hele uitgaanswereld.

echt zeker qua dance, maar ik denk ook dat je op bijv een ouwelullenjazzavond eerder mot hebt als op een dnbfeestje (no offense to the jazzpeople, im one of them!)
Advertentie

Regels voor berichten