Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 12:40
Verwijderd
Ga jij soms alleen uit?
Zo ja, waarom? Is het minder leuk dan met vrienden gaan of kan je alleen ook plezier maken (kom je bijvoorbeeld altijd mensen tegen die je kent, of leer je zo nieuwe mensen kennen?)

En als je het niet doet, waarom niet?
Advertentie
Oud 28-08-2004, 12:45
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
n_oo_d_l_etje schreef op 28-08-2004 @ 13:40 :

En als je het niet doet, waarom niet?
nee dat is lame en komt nogal kansloos over. verder is er dan ook niemand om drankjes van te krijgen...
Oud 28-08-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 28-08-2004 @ 13:45 :
nee dat is lame en komt nogal kansloos over. verder is er dan ook niemand om drankjes van te krijgen...
Mja... daar heb je wel min of meer gelijk in. Maar wat doe je dan als jij perse weg wilt en niemand van je vrienden kan/heeft geld/wilt? (Da's dus mijn probleem voor vanavond
Oud 28-08-2004, 13:05
Verwijderd
Overtuigen.
Oud 28-08-2004, 13:17
Machiavelli
Machiavelli is offline
Vrienden met tijd en geld zoeken.
Oud 28-08-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 28-08-2004 @ 14:17 :
Vrienden met tijd en geld zoeken.
Ja maar die moet ik ook weer ergens zoeken dus als ik alleen ergens naartoe zou gaan, kom ik mss wel mensen tegen...
Oud 28-08-2004, 13:50
Verwijderd
Dat is een heel enkele keer gebeurt, omdat ik gewoon niemand kon bereiken die wilde/kon voorzuipen en uitgaan. Nja dan maar in me eentje, ik kom er toch zat bekende tegen.
Oud 28-08-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
n_oo_d_l_etje schreef op 28-08-2004 @ 14:20 :
Ja maar die moet ik ook weer ergens zoeken dus als ik alleen ergens naartoe zou gaan, kom ik mss wel mensen tegen...
probeer het is uit....als er geen fuck aan is ga je weer naar huis
Oud 28-08-2004, 13:59
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
n_oo_d_l_etje schreef op 28-08-2004 @ 14:03 :
Mja... daar heb je wel min of meer gelijk in. Maar wat doe je dan als jij perse weg wilt en niemand van je vrienden kan/heeft geld/wilt? (Da's dus mijn probleem voor vanavond
kansloos gaan forummen of een vage bekende meevragen of gewoon blowen tot je omvalt en dan gaan slapen...of iemand van t forum meeten
Oud 28-08-2004, 14:06
Briseïs
Briseïs is offline
Dat doe ik niet.

Ik ben wel vaak van plan om in mn eentje naar een concert te gaan als niemand mee wil, maar dan weet ik toch altijd wel iemand te overtuigen.
Oud 28-08-2004, 14:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, omdat dat zo zielig staat. Er zijn dan vroeg of laat op de avond altijd mensen die dat opvalt en je dan gaan uitlachen daarmee.
Ja oke, soms als het laat is en mijn vrienden vertrekken uit de kroeg, blijf ik nog een half uurtje langer... of als ik te vroeg ben en mijn vrienden moeten nog komen dan ben ik ook ff alleen. Maar ik spreek dus altijd met mensen af met uitgaan.
Oud 28-08-2004, 14:54
Snuitermans
Snuitermans is offline
Je bent een meisje, ga tegen elke willekeurige hitsige gast staan schuren en regel gratis drank. Ga van bil, en hops een mooie avond is een heugelijk feit.
Oud 28-08-2004, 15:06
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Jah,

Ik ga de laatste vaak alleen naar feesten. Ik voel mij vrij, ik ontmoet altijd mensen, meer dan als ik met een groepje ben. Ik ben niet afhankelijk van anderen, dus geen gezeik met waar we gaan staan.

Ik vind het juist niet zielig en getuigt alleen maar meer dat je niemand nodig hebt om lol te hebben en je komt ook veel zekerder over.

Ik stem voor..

Vrouwen moeten niet alleen stappen...straks al die enge mannetjes achter jullie aan!

Edit:
En ik ben ook nooit uitgelachten. Het is ook hoe je overkomt en hoe je er bij staat, uitziet!

Ik ga soms ook heerlijk even alleen op een terrasje zitten. Ik heb nooit rare gezichten gezien. En de mensen die je uitlachen zijn zelf onzeker en grijpen na het minste geringts al naar een hun tel als maar 10 sec. alleen staan.

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 15:09.
Oud 28-08-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-08-2004 @ 15:45 :
Nee, omdat dat zo zielig staat. Er zijn dan vroeg of laat op de avond altijd mensen die dat opvalt en je dan gaan uitlachen daarmee.
mwhaha lekker boeie, alsof je die mensen kent
Oud 28-08-2004, 16:24
Wintran
Wintran is offline
Nooit, omdat dat gewoon niet leuk is.
Oud 28-08-2004, 16:35
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nee, als ik uitga wil ik ook zeker weten dat ik niet alleen kom te staan, wat is daar nou voor lol aan? ten 1e wil ik me niet opdringen aan "vage bekenden" bovendien wil ik tegen mensen aanlullen.
Oud 28-08-2004, 17:01
meisje
meisje is offline
Op vakantie, toen ik op een uitgestorven camping zat, wel, maar ik had meteen aanspraak, want ik ben een meisje
Oud 28-08-2004, 19:51
Nanaki
Nanaki is offline
Doe het nooit, maar op zich is er niks mis mee. Jammer dat mensen het meteen als kansloos bestempelen Het ligt maar net aan je instelling.
Oud 28-08-2004, 20:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik ga wel eens kijken of er mensen in de kroeg zitten/liggen maar als ze er niet zijn ben ik ook zo weer weg
Oud 28-08-2004, 20:06
Dith
Dith is offline
Nog nooit gedaan omdat ik er een hekel aan heb om mensen te gaan zoeken en ik me er niet lekker bij voel om "alleen" te staan dansen.
Oud 28-08-2004, 20:15
Droyd
Droyd is offline
De mooiste post van dit topic is toch die van M. Arnoldi
Alleen uitgaan is idd niet vreemd, al moet je jezelf er goed bij voelen.

Ikzelf zou et graag kunnen maar aangezien ik niet zo snel mensen tegen kom die ik ken ben ik er toch niet zo happig naar.

Ach, had ik wat meer zelfvetrouwen gehad zou ik al lang op mijn eentje zijn uitgegaan.
Oud 28-08-2004, 20:16
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
birthmark schreef op 28-08-2004 @ 21:00 :
Ik ga wel eens kijken of er mensen in de kroeg zitten/liggen maar als ze er niet zijn ben ik ook zo weer weg
dat ja

maar dan moet ik wel bijna zeker weten dat er iemand is die ik ken.
maar je hebt weleens van die gasten die dan gewoon de hele avond alleen in de kroeg blijven staan, tot ze zich helemaal lam gezopen hebben en dan uit verveling andere mensen lastig gaan vallen omdat ze zelf geen vrienden hebben, dat is wél kansloos.
Oud 28-08-2004, 20:27
Verwijderd
Ik zou me dan wel eenzaam voelen, als er niemand is die ik ken. Ik ga wel vaak alleen ergens heen, als ik weet dat er vrienden/bekenden van me zijn. Alleen dansen of ergens zitten vind ik ook geen probleem, maar ik moet wel met iemand kunnen praten als ik daar zin in heb
Oud 28-08-2004, 20:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Droyd schreef op 28-08-2004 @ 21:15 :

Ach, had ik wat meer zelfvetrouwen gehad zou ik al lang op mijn eentje zijn uitgegaan.

------> psychologie
Oud 28-08-2004, 20:40
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
battlestar schreef op 28-08-2004 @ 21:16 :

tot ze zich helemaal lam gezopen hebben en dan uit verveling andere mensen lastig gaan vallen
Dat is ook kansloos als je met vrienden bent.

Ben wel eens de rest kwijtgeraakt met uitgaan en dan voel je je wel redelijk kut. Maar als je je er van te voren op instelt, dan zou ik er verder niet zo'n probleem mee hebben. Moet je natuurlijk ook niet naar een kleine kroeg gaan, maar gewoon ergens waar je veel kan dansen
Oud 28-08-2004, 20:49
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 28-08-2004 @ 21:40 :
Dat is ook kansloos als je met vrienden bent.
hmja, heb je gelijk in.. maar ik probeerde even een beeld te schetsen van een bepaald soort uitgaanstype

Citaat:
Ben wel eens de rest kwijtgeraakt met uitgaan en dan voel je je wel redelijk kut
klopt, vooral als je in een megadruk&groot iets bent
maar andersom is ook kut: als je bij de rest hoort die iemand is kwijtgeraakt, heb wel eens 2 uur lopen zoeken naar iemand
Oud 28-08-2004, 21:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 28-08-2004 @ 21:40 :
. Moet je natuurlijk ook niet naar een kleine kroeg gaan, maar gewoon ergens waar je veel kan dansen
'

Haha, alsof je daar dan mensen kwijt raakt
Oud 28-08-2004, 22:05
Verwijderd
ligt eraan hoe je uitgaat.

ik heb nog wel eens dat als ik van iemand kom dat ik ff iets te drinekn meepak in de stad.
/bagger Toog oid binnen
/bestel wodka
/kijk om je heen naar loslopend wild

Oud 28-08-2004, 23:33
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Droyd schreef op 28-08-2004 @ 21:15 :
De mooiste post van dit topic is toch die van M. Arnoldi
Alleen uitgaan is idd niet vreemd, al moet je jezelf er goed bij voelen.

Ikzelf zou et graag kunnen maar aangezien ik niet zo snel mensen tegen kom die ik ken ben ik er toch niet zo happig naar.

Ik ben niet onzeker als ik uitga naar een disco. Uitgaan is een andere wereld voor mij. Ik ben op Mystery Land helemaal uit mijn plaat gegaan, de muziek deed het werk voor mij. Als ik de trancebeats hoor ga ik al naar een andere wereld. Ik word erg vrolijk. En daardoor gaan mensen ook positief naar je kijken.

Eenmaal uit die wereld, ben ik net als iedereen denk ik dan!
Maar je moet er idd lekker bij voelen! Eerste keer was ook voor mij ongemakkelijk, maar eenmaal in de HMH was het gelijk over!
Oud 28-08-2004, 23:41
Verwijderd
Op festivals ga ik wel altijd alleen naar bands, als niemand mee wilt. Of alleen ergens dansen. Op festivals ben je nooit alleen
Oud 29-08-2004, 01:12
konflict
konflict is offline
alleen als ik iets écht graag zou willen zien zou ik alleen gaan, en dan ga ik dus ook alleen voor de muziek
Oud 29-08-2004, 02:01
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-08-2004 @ 00:41 :
Op festivals ga ik wel altijd alleen naar bands, als niemand mee wilt. Of alleen ergens dansen. Op festivals ben je nooit alleen
Ja, dat doe ik ook. Maar dat telt niet
Oud 29-08-2004, 04:40
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
soms als niemand met me mee wilt.
maar dan kom ik daar weer kenissen tegen en oude vrienden.
en ga ik daar mee verder stappen.

en meeste concerten ga ik alleen omdat niemand die ik ken van me muziek smaak houdt. maar vindt het niet erg.
Oud 29-08-2004, 16:20
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ik ging eerst zo vaak alleen uit, niemand die mee wilt of kan, pech gehad, ik laat mijn avond daar door niet verpesten..
Vaak ging ik van een feestje bij iemand thuis, helemaal alleen 's nachts naar de stad fietsen om perse bij een tof feest te zijn en dat zijn vaak de avond dat ik me helemaal relax voel ..

En jah kom toch genoeg bekende mensen tegen..

Zoals al eerder is gezegd, mensen die je er raar op aankijken, zijn vaak zelf onzeker..
Oud 29-08-2004, 19:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
n_oo_d_l_etje schreef op 28-08-2004 @ 14:20 :
Je zult zat mensen tegenkomen.
Maar mijn mening is toch vaak dat de bekenden die je tegenkomt tijdens uitgaan niet veel meer zijn dan wat leuk tijdverdrijf voor dat moment.
Vroeger liep ik ook regelmatig in mijn eentje van kroeg naar kroeg te banjeren.
Je komt bekenden tegen, raakt de rest kwijt, mobiele telefoons bestonden nog niet en je kwam toch altijd de meest bizarre bekenden tegen.
En anders is een beetje mensen kijken vanuit een hoekje ook best leuk voor een tijdje.
Maar ik zou er nooit zelf voor kiezen om helemaal alleen uit te gaan als ik weet dat er sowieso niemand aanwezig zal zijn in het uitgaansgebied.
Oud 29-08-2004, 21:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Oma schreef op 28-08-2004 @ 17:20 :
mwhaha lekker boeie, alsof je die mensen kent
Ja, ik ga altijd wel waar ik bekenden tegen kom, dus... verreweg niet iedereen ken ik, maar er zijn altijd wel wat mensen waar ik uit ga die ik ken.
Oud 29-08-2004, 23:03
Verwijderd
Vroeger deed ik dat wel eens, omdat ik in een bepaalde kroeg zovaak kwam dat ik er altijd wel mensen tegenkwam die ik kende en waar ik een biertje mee kon drinken.

Tegenwoordig doe ik het niet meer omdat ik in die vroegere stamkroeg niemand meer ken en in mijn huidige uitgaanssteden de kroegen/het uitgaansleven zo massaal zijn de kans heel klein is dat ik toevallig iemand tegenkom.
Oud 30-08-2004, 00:58
Shyra
Shyra is offline
Nee, nooit.

Ik woon namelijk in een heel klein dorpje waar je niet uit kan gaan. En de laatste bus om half 11 gaat.

Dus als ik uit wil gaan moet ik al slaapplaats bij vriendelijke mensen hebben.

Of de hele nacht blijven. Maar dan is het alsnog vaak paar uur wachten op eerste trein/bus en dat is ook niet leuk alleen.
Oud 30-08-2004, 11:38
JantjePietje
JantjePietje is offline
Waarom zou je iets van andere mensen moeten aantrekken, als je alleen zou gaan?

Verder is het natuurlijk wel zo dat als je alleen uitgaat vaker het doelwit bent van agressiviteit en geweld. Want alleen sta je vanzelfsprekend niet erg sterk. Ik kan dit uit ervaring beamen. Een enkel keertje was ik slechts met een maat van me uitgegaan in Brielle. Leuk feestje zou je zeggen, totdat iemand tegen je aankomt lopen. Eerst een woordwisseling, en toen ineens een vuistslag in mijn gezicht. Gelukkig was half Rotterdam daar, dus die agressieveling had ik alsnog halfdood geslagen. Stel je voor dat ik werkelijk alleen zou zijn, dan was dat echt een slechte zaak voor mijn gemoedsrust geweest. Dus het kan wel handig uitvallen als je met meerdere op stap gaat.
Maar in principe is er niks mis mee om alleen uit te gaan.
Oud 30-08-2004, 17:05
AGH
AGH is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 30-08-2004 @ 12:38 :
Waarom zou je iets van andere mensen moeten aantrekken, als je alleen zou gaan?

Verder is het natuurlijk wel zo dat als je alleen uitgaat vaker het doelwit bent van agressiviteit en geweld. Want alleen sta je vanzelfsprekend niet erg sterk.
Volgens mij zijn juist groepjes de aanleiding van welk geweld dan ook. Althans in een uitgaansgelegenheid zelf. Je kunt je moeilijk storen aan iemand die alleen staat toch? Groepen vormen een bedreiging, iemand die rustig tegen een bar aan staat te leunen niet.

Met een groep op stap gaan kan handig zijn, maar meestal zorgt dat juist voor problemen.
Oud 30-08-2004, 17:16
Skyrise
Skyrise is offline
als ik uitga zijn het toch meestal Drumnbassparties...

en vaak ga ik daar dan lekker in mn eentje naar toe, afspreken kost vaak teveel moeite en de meeste vrienden van me zijn niet zo diehard junglist als ik.. dus..

(als ze er zijn, dan kom ik ze toch wel daar tegen)

maar als ik bijv. naar Rotterdam (JEUH! Off_Corso!) ga dan ga ik meestal in mijn eentje,.. dan kom ik daar weer bekenden tegen.. meeeer dan genoeg bekenden zelfs.

dus.
Oud 31-08-2004, 18:58
hardhitter
hardhitter is offline
De vraag is: Als je in je eentje uitgaat en je komt toch altijd 'zat bekende tegen' waarom bel je die 'zat bekende' dan niet in the first place om mee uit te gaan...

eat that
Oud 31-08-2004, 19:00
hardhitter
hardhitter is offline
ok komt iets gemener/ harder over dan bedoelt

overigens ga ik zelf nooit in mn eentje uit. Als mijn vrienden geen tijd of zin hebben ga ik wel gewoon filmpje ofzo met ze kijken... wel zo gezellig dan.
Oud 31-08-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
hardhitter schreef op 31-08-2004 @ 19:58 :
De vraag is: Als je in je eentje uitgaat en je komt toch altijd 'zat bekende tegen' waarom bel je die 'zat bekende' dan niet in the first place om mee uit te gaan...

eat that
yo 'bekenden', het woord zegt het al. Ik maak elke week met veel mensen een praatje tijdens het uitgaan. Maar het zijn bekende, geen vrienden die ik zou bellen om mee af te spreken.
Oud 31-08-2004, 19:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:

eat that
'Bekende' Nederlanders bel je toch ook niet op...
Oud 31-08-2004, 20:45
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik zou dat dus echt nooit doen. Ik zou echt het gevoel hebben dat iedereen me kansloos vond (veel mensen vinden dat ook echt een kansloos iets)
Oud 31-08-2004, 22:37
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Veel mensen vinden het kansloos, omdat ze het zelf niet durven! Die mensen blijven thuis als vrienden niet willen, terwijl ik dan lekker sta te raggen op house beats!

Ben zondag alleen naar Beachpop geweest en heb aardig blije gezichten gezien, veel praatjes gemaakt en vooral veel lol gehad. Als de sfeer er goed in zit, voel je je echt niet alleen!

Op Mystery Land kwam ik een schoolgenoot tegen en toen zei ik dat hier alleen was. Ze gaf geen rare opmerkingen ofzo.

Als je alleen uitgaat, denken mensen dat je weinig vrienden hebt! Ik heb zeker vrienden, maar die houden niet echt van dance feesten. Ik heb wel een vaste partygangers, maar de laatste willen ze niet echt feesten. Dus ja, dan blijft er weinig over en ik ga echt niet een geweldig feest laten lopen met geweldig muziek, omdat niemand gaat. Dan krijg ik echt later spijtgevoelens!
Oud 31-08-2004, 22:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
Arnoldi jongen, you got style respect

Ik zou het niet durven =)
Oud 01-09-2004, 01:34
NightOps
NightOps is offline
Ik denk dat ik zo´n 75 % van de tijd alleen op pad ga.
Nou ga ik ook wel vaak naar mijn stamkroeg, en daar kent bijna iedereen mij.

Maar als ik elders in de stad een kroeg binnen stap is de kans ook vrij groot dat ik een bekende of collega tegen kom, en in de plaatselijke disco is het altijd raak.

Door alleen weg te gaan heb ik veel bekenden gemaakt waar je even een babbeltje mee kan maken (Opzich woon ik nog niet zo lang in deze plaats. Laten we zeggen dat ik sinds begin dit jaar pas veel op stap ga).

In mijn stamkroeg komen geen collega's en dat vindt ik ook wel goed zo.

Als ik ergens anders heen ga (naar Groningen bijvoorbeeld) regel ik vaak een slaapplaats bij een vriend of kennis.

Ik kan me voorstellen dat je als jonge meid niet zo snel alleen weg gaat. Ik ga altijd op mijn gevoel af en ik ben vrijwel nog nooit bedrogen uitgekomen (nu bezit ik ook wel een gezonde portie achterdocht).

Groetjes..

P.S. Nu moet je niet denken: ach wat zielig, die jongen heeft geen vrienden. Die heb ik wel, maar wonen alleen niet in de buurt en hebben andere prioriteiten dan uitgaan.

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 01:39.
Oud 01-09-2004, 10:40
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:

eat that
euhm.. omdat ik ze toch wel tegenkom (en et leuke: ik weet nooit precies wie)

en bovendien ga ik geen 30 of soms wel (MAJOR LEAGUE) 50 mensen opbellen!

Citaat:
da leentjuh schreef op 31-08-2004 @ 21:45 :
Ik zou dat dus echt nooit doen. Ik zou echt het gevoel hebben dat iedereen me kansloos vond (veel mensen vinden dat ook echt een kansloos iets)
in welke grot leef jij dan? joh, gelukkig ga ik naar leuke feestjes met leuke mensen...

Lowlands = ultieme voorbeeld

Kom ik in mn eentje aanlopen kom ik een bekende tegen: "Joh ben je helemaal alleen?"
"Hoezo alleen??!? Ik ben met 50.000 man!!.. of nog beter: Ik ben met 50.000 mensen die ik al ken, en NOG niet ken!"
"hmm aja.. maar zijn er nog veel vrienden van je dan... met wie sta je?"
"euh.. ja er zijn 50 goeie vrienden van me, ik sta met een groep van 90 man en ik ben in de afgelopen 10 minuutjes al 3x bekenden tegengekomen, sta nu met jou te praten *[zwaait even naar iemand die langskomt lopen]* en ga zo ff met wat vrienden Reboot kijken"

OF: sta ik bij de Higher Ground... staan er echt in de directe 15 meter om me heen 4 groepjes mensen te praten die ik gewoon allemaal ken haha en nog leuker: 3 van die 4 groepjes kende mekaar onderling ook nog zonder dat ze wisten dat dat bij mij ook zo was: "Heh? waar de fuck ken JIJ hun nou van?!"

maarreh: iedereen die me zielig vind: pm (en me nog niet kent )

ohja, en als ik verweg ergens heen ga (Rotterdam of bijvoorbeeld Nature One) en ik sta is in mijn eentje getuigd dat niet zozeer van MIJN zieligheid, maar meer van mn net-niet-diehard vrienden of van de mensen die zelf nooit in hun eentje uit zouden durven.

besides: als je UITGAAT ben je nooit alleen? veel mensen gaan daar toch heen om nieuwe mensen te leren kennen of om je "onder gelijkgezinden" te begeven? waarom dan zo lopen miepen over 'alleen uitgaan'... dat is echt gewoon schijterigheid..

als je uitgaat ben je NOOIT alleen
Advertentie

Regels voor berichten