Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dan moet ik wel bijna zeker weten dat er iemand is die ik ken. maar je hebt weleens van die gasten die dan gewoon de hele avond alleen in de kroeg blijven staan, tot ze zich helemaal lam gezopen hebben en dan uit verveling andere mensen lastig gaan vallen omdat ze zelf geen vrienden hebben, dat is wél kansloos. |
![]() |
||
Citaat:
------> psychologie
||
Citaat:
![]() Ben wel eens de rest kwijtgeraakt met uitgaan en dan voel je je wel redelijk kut. Maar als je je er van te voren op instelt, dan zou ik er verder niet zo'n probleem mee hebben. Moet je natuurlijk ook niet naar een kleine kroeg gaan, maar gewoon ergens waar je veel kan dansen ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
maar andersom is ook kut: als je bij de rest hoort die iemand is kwijtgeraakt, heb wel eens 2 uur lopen zoeken naar iemand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Haha, alsof je daar dan mensen kwijt raakt ![]()
||
Citaat:
Eenmaal uit die wereld, ben ik net als iedereen denk ik dan! ![]() Maar je moet er idd lekker bij voelen! Eerste keer was ook voor mij ongemakkelijk, maar eenmaal in de HMH was het gelijk over! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar mijn mening is toch vaak dat de bekenden die je tegenkomt tijdens uitgaan niet veel meer zijn dan wat leuk tijdverdrijf voor dat moment. Vroeger liep ik ook regelmatig in mijn eentje van kroeg naar kroeg te banjeren. Je komt bekenden tegen, raakt de rest kwijt, mobiele telefoons bestonden nog niet en je kwam toch altijd de meest bizarre bekenden tegen. En anders is een beetje mensen kijken vanuit een hoekje ook best leuk voor een tijdje. Maar ik zou er nooit zelf voor kiezen om helemaal alleen uit te gaan als ik weet dat er sowieso niemand aanwezig zal zijn in het uitgaansgebied. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Met een groep op stap gaan kan handig zijn, maar meestal zorgt dat juist voor problemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
en bovendien ga ik geen 30 of soms wel (MAJOR LEAGUE) 50 mensen opbellen! Citaat:
Lowlands = ultieme voorbeeld Kom ik in mn eentje aanlopen kom ik een bekende tegen: "Joh ben je helemaal alleen?" "Hoezo alleen??!? Ik ben met 50.000 man!!.. of nog beter: Ik ben met 50.000 mensen die ik al ken, en NOG niet ken!" "hmm aja.. maar zijn er nog veel vrienden van je dan... met wie sta je?" "euh.. ja er zijn 50 goeie vrienden van me, ik sta met een groep van 90 man en ik ben in de afgelopen 10 minuutjes al 3x bekenden tegengekomen, sta nu met jou te praten *[zwaait even naar iemand die langskomt lopen]* en ga zo ff met wat vrienden Reboot kijken" OF: sta ik bij de Higher Ground... staan er echt in de directe 15 meter om me heen 4 groepjes mensen te praten die ik gewoon allemaal ken ![]() maarreh: iedereen die me zielig vind: pm (en me nog niet kent ![]() ohja, en als ik verweg ergens heen ga (Rotterdam of bijvoorbeeld Nature One) en ik sta is in mijn eentje getuigd dat niet zozeer van MIJN zieligheid, maar meer van mn net-niet-diehard vrienden of van de mensen die zelf nooit in hun eentje uit zouden durven. besides: als je UITGAAT ben je nooit alleen? veel mensen gaan daar toch heen om nieuwe mensen te leren kennen of om je "onder gelijkgezinden" te begeven? waarom dan zo lopen miepen over 'alleen uitgaan'... dat is echt gewoon schijterigheid.. als je uitgaat ben je NOOIT alleen ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Vrije tijd |
In je eentje uitgaan? Kanelemans | 1 | 25-04-2011 18:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
oordopjes *lollipop | 28 | 20-06-2009 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Alleen uitgaan smowkey | 34 | 29-04-2007 12:33 | |
De Kantine |
Alleen uitgaan? Ceridwen | 46 | 12-12-2006 16:16 | |
Lifestyle |
Alleen uitgaan Winner | 145 | 12-02-2005 23:06 |