|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe belangrijk is uiterlijk voor jou in een relatie? | |||
Uiterlijk maakt voor mij alles uit |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0.50% |
Ik vind het heel belangrijk, maar karakter telt ook wel een beetje |
14 | 7.04% |
Mwoa, karakter/uiterlijk is 50 - 50 |
88 | 44.22% |
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk |
88 | 44.22% |
Als de persoon achter dat uiterlijk maar mooi is maakt uiterlijk me niets uit |
8 | 4.02% |
Aantal stemmers: 199. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
50/50
Uiterlijk vind ik wel belangrijk, maar dit gaat meer om verzorgd zijn en om de uitstraling. En natuurlijk heb ik zo mijn voorkeuren en zal ik niet snel verliefd kunnen worden op een oerlelijke kerel, sorry ![]() Verder is karakter ook heel belangrijk, intelligentie ook, die mis ik nog ![]() Lijkt me ook anzelfsprekend.. ik hoef geen dom, saai kereltje. Of een arrogante klootzak. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik denk allebei evenveel.
maar je ziet natuurlijk eerst iemands uiterlijk, dus daar val je eerder voor (ik iig wel) eigenlijk val ik nog het meest voor uitstraling. maar een knappe gozer die van binnen een eikel is, daar heb je helemaal niets aan.
|
Ik vind het toch raar dat deze poll niet klopt met hetgeen ik elke dag zie in de realiteit...tenminste ervan uitgaande dat de scholieren.com - bevolking een klein beetje representabel is...
Ik zie de leukste jongens altijd zonder meisje, en de jongens die het volgens mij niet verdienen altijd met de leukste meisjes... Het zijn ook meestal de mensen met een mooi uiterlijk, die als eerste zeggen dat ze karakter belangrijker vinden. Ik vind het sowieso nogal vreemd om die twee uit te drukken in procenten. Ikzelf vind uiterlijk, denk ik, iets belangrijker als karakter, naar het schijnt nogal normaal voor de late tienerjaren.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb 50-50 gestemd. Ik moet iemand wel seksueel aantrekkelijk vinden om er een relatie mee te beginnen, maar om seksueel aantrekkelijk te zijn in mijn ogen hoef je geen Brad Pitt te zijn.
Ik kan iemand die in andermans ogen lelijk is, dus ook seksueel aantrekkelijk vinden. Innerlijk straalt gewoon door in uiterlijk, dus tuurlijk is dat ook erg belangrijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fifty-fifty heb ik gestemd. Het is belangrijk dat iemand me ligt en dat ik fijn met haar kan praten, maar ze moet er ook mooi en lekker uitzien. Ik moet me aangetrokken tot haar voelen en dat kan niet met een lelijke trol, hoe aardig ze ook is. Andersom kan ik ook niets met een bloedmooie maar oerdomme stoot die constant met een schelle stem loopt te mekkeren, dan is er weer te weinig 'innerlijk' dat me aanstaat.
En verder durf ik te wedden dat mensen die voor meer innerlijk dan uiterlijk gaan allemaal lelijk zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij beschrijft volgens mij ook dat een erg goed innerlijk en een redelijk uiterlijk je 'eisen' zijn. Dan vind je innerlijk dus belangrijker dan uiterlijk, want je verwacht er meer van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het eigenlijk dus sowieso complete onzin om te zeggen of je meer op innerlijk of op uiterlijk valt, alsof het losse dingen zijn. Je valt toch op een persoon waarin beiden samenkomt op een manier die jij het fijnst vindt. Dus 50/50 want dan blijft het neutraal. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dude.. uitstraling is onderdeel van het uiterlijk... het uiterlijk is niet een lap vel...
Het is gewoon het geheel van hoe het lichaam en het gezicht zich beweegt in de ruimte en hoe een persoon zijn emoties tot uitdrukking brengt wanneer hij iets zegt en of het in sync is met wat ie probeert uit te beelden. Een leuke uitstraling is iets wat je hebt, net zoals mooie ogen. Ik vind het zulke onzin dat mensen uitstraling van uiterlijk scheiden want het hoort eigenlijk gewoon bij elkaar.. je kan niet eenzelfde hoofd hebben (zelfde hersenen, zelfde huid en alles) en een andere uitstraling. Het hoort gewoon bij elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit kan je doen door aan jezelf te werken... zo zul je een betere uitstraling hebben als je je goed voelt ![]() (eigelijk zie je ook aan iemand ogen al of iemand zich goed voelt, ja of nee...) Helaas zijn er genoeg mensen die dit kunnen 'emuleren', die goed 'toneel kunnen spelen'. Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 21:55. |
![]() |
|
Dat emuleren kun je leren, maar het licht toch echt voor een groot deel in je gezicht vast. Kijk naar Jim Carrey. Je moet er niet alleen een talent voor hebben, maar ook een hoofd voor hebben.
Binnen de constraints van je hoofd en hoe goed je je gezicht kan coordineren (net zolas dansbewegingen eigenlijk) kun je bepaalde dingen uitstralen maar je kan echt niet alles uitstralen. UItstraling kan je veranderen, maar voro het grootste deel ligt het vast in je karakter en hoe je je voelt. Je kan het faken ja, maar je oeruitstraling komt echt wel naar boven als je off guard bent. |
![]() |
|
![]() |
Ik was eens TE erg verliefd op een jongen (ik at gewoon niet meer en als hij langsliep viel ik bijna flauw, maar dat terzijde..
![]() .. 8eraf is het dus niks geworden ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb gestemd voor 50/50.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: *Wijst naar signature* Waarom jouw schuld? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Overal tussenin en uiterlijk te belangrijk vinden. krentenbol | 13 | 26-01-2010 21:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
LA laat ouders uiterlijk kind kiezen De Veroorzaker | 40 | 09-03-2009 15:27 | |
Psychologie |
handelingen en uiterlijk Lenny K | 12 | 16-11-2004 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Uiterlijk of innerlijk belangrijk? TranceGirl | 69 | 11-01-2004 18:57 | |
Lifestyle |
Innerlijk - Uiterlijk Nijn* | 32 | 19-10-2003 19:30 | |
Liefde & Relatie |
verhouding innerlijk - uiterlijk Blisss | 49 | 16-11-2002 12:00 |