Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 21:15
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 31-08-2004 @ 20:30 :
waar slaat dat nou weer op? dat verschilt volgens mij per persoon en totaal niet per geslacht.
Waar dat op slaat? Op het simpele feit dat er lang niet zoveel vrouwen als mannen in blaadjes als Playboy en Penthouse etc kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2004, 21:21
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Caligula schreef op 31-08-2004 @ 22:15 :
Waar dat op slaat? Op het simpele feit dat er lang niet zoveel vrouwen als mannen in blaadjes als Playboy en Penthouse etc kijken
Staan veel vrouwen in, volgens mij is er ook niet echt een markt in die bladen voor vrouwen. maar ik denk dat vrouwen het uiterlijk van mannen soms nog wel meer inspecteren dan mannen alleen vrouwen doen het vaak wat discreter denk ik.
Oud 31-08-2004, 21:29
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 31-08-2004 @ 22:21 :
Staan veel vrouwen in, volgens mij is er ook niet echt een markt in die bladen voor vrouwen. maar ik denk dat vrouwen het uiterlijk van mannen soms nog wel meer inspecteren dan mannen alleen vrouwen doen het vaak wat discreter denk ik.
Nja, ik heb't meer over visuele instelling bij sexuele opwinding.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 21:57
Luna
Luna is offline
uhu, jongens kijken is
Als ik uit ben kijk ik altijd wel of er leuke jongens rondlopen, gewoon voor de lol met vriendinnen, leuk om mensen te bekritiseren.
Ik let sowieso wel op mensen om mij heen, in de stad, tijdens uitgaan whatever, dus ook of er leuke jongens zijn.
Flirtten is ook wel errug leuk.
Ik merk dat er naar mij ook veel gekeken wordt dus ik vind dat ik het dan ook mag.
Oud 31-08-2004, 22:15
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Caligula schreef op 31-08-2004 @ 22:29 :
Nja, ik heb't meer over visuele instelling bij sexuele opwinding.
Ik ken op het moment weinig vrouwelijke acteurs die de hele tijd zo in de belangstelling staan vanwege hun uiterlijk (zoals Johnny Depp, Brad Pitt, Leonardo Di Caprio, etc.) Om te zeggen dat vrouwen niet visueel ingesteld zijn, klopt dan ook niet geheel denk ik ;s
Oud 31-08-2004, 22:25
Verwijderd
Natuurlijk doe ik hier aan mee. Ik kijk altijd om me heen of er nog iets leuks te zien is/nog wat te flirten valt

Beordelen doe ik ook wel met vrienden, maar dat is bijna alleen maar negatief. Positief zien de meeste vrienden zelf wel, negatief kraken we altijd tot op de bodem af.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 22:26
Nanaki
Nanaki is offline
Och, dat vind ik nou redelijk triest. Maar als jij er maar plezier van hebt, eh?
Oud 31-08-2004, 22:36
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 31-08-2004 @ 23:15 :
Ik ken op het moment weinig vrouwelijke acteurs die de hele tijd zo in de belangstelling staan vanwege hun uiterlijk (zoals Johnny Depp, Brad Pitt, Leonardo Di Caprio, etc.) Om te zeggen dat vrouwen niet visueel ingesteld zijn, klopt dan ook niet geheel denk ik ;s
orlando bloom is mega maar dat zullen er wel meer zeggen
Oud 31-08-2004, 22:41
Nanaki
Nanaki is offline
Grmbl, ik wist dat ik er 1 was vergeten. 0_o
Oud 31-08-2004, 22:43
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 31-08-2004 @ 22:21 :
Vrouwenblaadjes zijn natuurlijk geen rechtstreeks spiegelbeeld van mannenblaadjes, maar je zou versteld staan hoe groot die markt is. Begint al bij Joepie, Fancy, en meer van die tienerboekjes die vol 'stevige binken' staan. Cosmo, Flair en consoorten zullen ze ook niet overslaan. En Pitt, Bloom en Beckham zijn wekelijks in heel wat boekjes terug te vinden. Het zijn toch vooral vrouwen die die dingen kopen.
Steeds meer mannelijke modellen staan in modeblaadjes. Hoe langer hoe meer half/volledig blote mannen in de reclame... de markt is er, en de markt is heel erg groot! Vrouwen kunnen een streepje bloot bijna evenveel apprecieren als mannen, alleen verzwijgen ze het wat langer.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 11:04
Caligula
Caligula is offline
Dat is bekend, maar ik heb nog nooit een vrouw zien masturberen met zo'n blaadje in de hand, en naar mijn weten zijn er zat mannen die dat doen. Dat is waar ik op doel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:09
Severus
Severus is offline
Vleeskeuring? Daar kan ik me echt verschrikkelijk aan storen. En die music clips van rappers stimuleren dat achterbakse gedrag ook alleen maar.
Oud 03-09-2004, 19:26
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
Severus schreef op 03-09-2004 @ 20:09 :
Vleeskeuring? Daar kan ik me echt verschrikkelijk aan storen. En die music clips van rappers stimuleren dat achterbakse gedrag ook alleen maar.

Hmmkay, jij associëert die bagger dus met vleeskeuren?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:28
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Caligula schreef op 03-09-2004 @ 20:26 :
Nee hij associëert bagger met rappers
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:33
Hagel
Hagel is offline
Ik keur wel ja, ik ga geen cijfers roepen ofzo maar ik hou me ogen echt wel open als ik ergens zit.
Oud 03-09-2004, 19:37
Severus
Severus is offline
Citaat:
Caligula schreef op 03-09-2004 @ 20:26 :
Ik associeer de clips van rappers met vleeskeuren, ja - als ik zie hoe je wordt doodgegooid met al dat naakt van vrouwen. De rappers zenden aan de jeugd het beeld uit dat ze stoer zijn met zo'n halfnaakte vrouw, ze stimuleren de gedachte dat vrouwen er zijn om mannen te plezieren (dat ze lustobjecten zijn) en verder niets. Zo zie ik het iig.
Oud 03-09-2004, 21:40
Verwijderd
Volgens mij doet iedereen dat wel een beetje, waarschijnlijk is het erg menselijk. En tsjaa iedereen geeft een andere naam aan kijken naar andere mensen ("vleekeuring" ).

Ik vind het af en toe wel bijzonder irritant HOE jongens je aan het bekijken zijn... Dat kan best wel wat subtieler af en toe. En hoe sommige jongens naar borsten kunnen kijken
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 30-08-2004 @ 12:41 :
Om het maar even zo uit te drukken; het uitvoerig bekijken van voorbij lopende vrouwlijke soortgenoten met vrienden/collegae van je en daar ook het nodige commentaar op geven.

Wie doet dat ook wel eens?

En daarnaast vraag ik me af of alleen mannen dat doen, of dat vrouwen net zo goed van vleeskeuren houden.
ik dacht dat alleen homo's dat deden
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 08:30
Sade
Sade is offline
Vrouwen doen het net zo erg als mannen...
Oud 04-09-2004, 14:11
Meadow
Meadow is offline
Ik kijk niet bewust of zo, maar soms komt er opeens iemand voorbijlopen die me opvalt en dan kijk ik wel heel gedetailleerd ja, meestal gebruik ik dan later iets van hem of haar in een tekening of gedicht, dat zijn van die mensen met iets heel bijzonders, iets dat je bijblijft. Iets waar je geobsedeerd door kunt worden, zo heb ik wel eens een kwartier inde stad achter een bepaalde jongen aangelopen die een rok aan had en lenzen met witte kruisjes in zijn pupillen. Dat zag er echt geweldig uit, uiteindelijk heb inderdaad die lenzen ook getekend, maar misschien is dit een beetje offtopic ..
Reageren

Regels voor berichten