Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Triest wijf... En de rest? Oeh, zoveel...
|
![]() |
An e-mail to Berlin (Double Date) was toch ook wel een dieptepunt in Neerland's muziekgeschiedenis...
Voor de mensen die het vergeten zijn: http://members.lycos.nl/doubledates/doubledate.ram Echt niet om aan te horen, dit is zelfs concurrentie voor Avril.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar Avril is triester... Die neemt zich serieus...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
heeeeeeeeeeeeeeel grappig. lig echt in een deuk nou... hahaha.. geweldig! klikt idd als een parodie ofzo.. ![]() verder alles van de beegee's... bah bah bah |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Ereshkigal schreef op 01-09-2004 @ 18:01 : Luister allemaal even naar de Avril Lavigne versie van Chop Suey. -------------------------------------------------------------------------------- Dames en heren we hebben een winnaar Voor de onwetenden: hier edit: Omg dit is weer te lang geleden, dit is echt zooooo fucking slecht. Ze kent de tekst niet eens ''hier" is dus clickable ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
don't mess with opgezwolle ![]()
||
Citaat:
![]() maar waarom moet zij altijd allemaal liedjes verpesten met haar kutstem? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ut lijkt net een muis bij het einde ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dynamite is inderdaad van het verschrikkelijkste wat er op de aarde gemaakt wordt. Die kip wat daarin zingt heeft - dacht ik - ook nog in De Bus meegedaan, en een half jaar in de bak gezeten voor grootschalige XTCsmokkel. Huilen moet ik ervan, schreeuwen, janken en mijn oren gaan ervan flapperen. Maar om één of andere reden kon dit nummer nooit in eender welk lijstje van mij terechtkomen. Superslecht, maar te marginaal. Anders kon ik net zo goed track 16 van Tuning Beats 14 selecteren. (Het zou me overigens niet verwonderen als dezelfde muzikale nitwit daar achter zit) |
![]() |
||
Citaat:
God bless America |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Kom je van tot bezinning |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de originele chop suey is trouwens OOK kut hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() Amerikanen hebben zowat nooit een franse achternaam, en zullen hun kinderen ook nooit een franstalige voornaam geven. Avril Lavigne, voormalig country-zangeres, is Canadees. Geboren en getogen in een tochtgat van een paar duizend inwoners (het mooie Napanee, Ontario, Canada). Canada, het land van Celine Dion, Sum 41, Nickelback, Alanis Morrisette, Shania Twain, Bryan Adams, Matthew Perry, Pamela Anderson, Neve Campbell... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |