Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Word je uitgehuwelijkt? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sorry, dat ik zo hard ben, maar ik begin de regels die de 'moslims'er ooit omheen bedacht steeds waardelozer te vinden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: en ook christelijke vrouwen hobbelen achter hun man aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gezeik atijd. Ontopic; Ideale leeftijd? Wat een poep. Ideale man is voor mij de bepalende factor, dan boeit het me weinig of ik 22 of 52 ben. |
![]() |
||
Citaat:
De meeste moslims komen nog uit de middeleeuwen, de christenen zijn al en stuk moderner. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben in Egypte geweest en daar doen die moslims gewoon hardstikke normaal hoor. Overal ongesluierde meisjes en vrouwen en toen ze hoorden van het gezeik hier snapten ze er echt helemaal niets van. De islam is daar echter het grote geloof. En naar christelijke dorpjes in Nederland moet je ook niet gaan :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, het is L&R hier. Overigens wordt er over het algemeen steeds jonger getrouwd op het moment, ook door andere geloofsgroepen en dergelijke. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wil wel op me 21 verloven(of verkering) en op me 24 trouwen.. Dan ken je elkaar tenminste goed en dan ben je volwassen genoeg om belangrijke keuzes te maken in je leven. En ik vindt dat op je 17e trouwen te vroeg!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iedereen die er hier redelijk zeker van is redelijk jong of redelijk snel in de toekomst te trouwen ga je vragen naar hun beweegredenen ![]() lijkt me redelijk duidelijk waarom mensen met elkaar zouden willen trouwen. ontopic: ik naar alle waarschijnlijkheid rond m'n vier- of vijfentwintigste. voor alle duidelijkheid: ik heb een vriend waar ik zielsveel van hou, over niet al te lange tijd mee ga samenwonen (doen we in principe eigenlijk al), en waar ik graag de rest van mijn leven mee wil delen. trouwen na het afstuderen is dan de volgende logische stap. xxx Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 08:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquête ivm idealen goeltje | 3 | 07-02-2008 20:28 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 |