Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 09:27
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Dukko schreef op 03-09-2004 @ 18:27 :
Eens, als voorbeeld neem ik Jetteke. Goh wat ziet ze er aantrekkelijk uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 10:03
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
bracelance schreef op 03-09-2004 @ 15:42 :
Wat denken jullie over de stelling dat intelligente mensen aantrekkelijker zijn???
nah msschien dat intelligente mensen zich gemiddeld beter kleden dan niet intelligente mensen maar verder zit er natuurlijk geen verband tussen
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 03-09-2004 @ 15:42 :
Wat denken jullie over de stelling dat intelligente mensen aantrekkelijker zijn???
Da's allang aangetoond, sla het Psychologie Magazine er maar op na.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:29
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 03-09-2004 @ 18:32 :
Ik wil wel iemand die op hbo/niveau zit. Gewoon omdat ik geen zin heb om sommige dingen drie keer uit te leggen (tuurlijk kan ik wel leuk praten met iemand die minder intelligent is, maar sommige onderwerpen kan je gewoon beter achterwegen laten). En tuurlijk heb je uitzonderingen. En het is ook iets wat mensen uitstralen, je kan redelijk inschatten hoe intelligent iemand door iemand even goed in de ogen te kijken.
Jonge jonge, dit is wel erg overdreven ofniet? Ik heb gewoon mbo gedaan, maar lul die hbo/vwo studie pikjes er meestal wel uit. En weet je waarom omdat ze veelal en een bekrompen eigen wereldje leven en vooral niet realistisch zijn, en nog saaier zijn de cactus van mijn reeds overleden oma maar goed dat doet er niet toe.
Aan iemand die aan het syndroom van down lijdt moet je dingen 3 keer uitleggen. Kom op zeg, ga je me nou vertellen dat een mbo'er achterlijk is.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 12:29 :
Jonge jonge, dit is wel erg overdreven ofniet? Ik heb gewoon mbo gedaan, maar lul die hbo/vwo studie pikjes er meestal wel uit. En weet je waarom omdat ze veelal en een bekrompen eigen wereldje leven en vooral niet realistisch zijn, en nog saaier zijn de cactus van mijn reeds overleden oma maar goed dat doet er niet toe.
Aan iemand die aan het syndroom van down lijdt moet je dingen 3 keer uitleggen. Kom op zeg, ga je me nou vertellen dat een mbo'er achterlijk is.
Dus jij hebt liever iemand die ook mbo doet. Probleem opgelost, toch?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:37
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Nee, het is belachelijk hoe een MBO'er word afgeschilderd als een kwijlende kasplant. En dat er gewoon troela's zijn die de neus nog hoger dan de maan hebben staan, en menen te kunnen vertellen hoe achterlijk mensen wel niet zijn.

Echt waar.. sterf Sunrise
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:01
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 12:37 :
Nee, het is belachelijk hoe een MBO'er word afgeschilderd als een kwijlende kasplant. En dat er gewoon troela's zijn die de neus nog hoger dan de maan hebben staan, en menen te kunnen vertellen hoe achterlijk mensen wel niet zijn.

Echt waar.. sterf Sunrise
Juist door deze reakties gaan mensen die hoger dan MBO een opleiding volgen zeggen dat MBOers achterlijk zijn...

wat zit je jezelf nu op te fokken over een mening man... ja, dat is gewoon DOM... bedankt voor het bewijzen van de theorie... van Sunrise... ofzo
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:03
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Nou en? Laat ze toch. Ze zijn zelf niet in staat om het kwijl van de kasplant te onderscheiden.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:17
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Het is gewoon dat ik mij opnaai aan dit soort reacties, ik kan wel normaal reageren hoor, en fatsoenlijk discussies voeren, geargumenteerd en onderbouwd. Alleen altijd dat eeuwige suprieuriteits gevoel van een aantal personen, die toch echt wel moeten laten merken dat ze slimmer zijn dan veel anderen. Om ze dan alsnog ook nog eens finaal de grond in te boren.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:18
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
ABrules schreef op 04-09-2004 @ 13:01 :
Juist door deze reakties gaan mensen die hoger dan MBO een opleiding volgen zeggen dat MBOers achterlijk zijn...

wat zit je jezelf nu op te fokken over een mening man... ja, dat is gewoon DOM... bedankt voor het bewijzen van de theorie... van Sunrise... ofzo
Net zoiets als je geen school hebt gedaan, geen intelligentie hebt. En er ook maar een paar verschillende niveau's zijn, waarin geen of heel weinig uitzonderingen zijn. En je moet al helemaal niet met Afrika aankomen of andere gebieden met een tekort aan onderwijs of andere speciale gevallen. Wat is de wereld toch een genot voor een simpele ziel.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:18
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Als je mbo doet wil niet gelijk zeggen dat je dommer bent dan een hbo'er ofzo. Het kan ook zijn dat je gewoon niet goed kan leren of iets anders, dus het is niet per definitie dat mbo'ers dommer zijn ofzo.

Maar het ging voornamelijk of intelligente mensen misschien iets extra's uitstralen waardoor ze zekerder overkomen o.i.d.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:20
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 13:17 :
Het is gewoon dat ik mij opnaai aan dit soort reacties, ik kan wel normaal reageren hoor, en fatsoenlijk discussies voeren, geargumenteerd en onderbouwd. Alleen altijd dat eeuwige suprieuriteits gevoel van een aantal personen, die toch echt wel moeten laten merken dat ze slimmer zijn dan veel anderen. Om ze dan alsnog ook nog eens finaal de grond in te boren.
het zou uiteraard volwassen en verstandiger zijn om dan gewoon niet op die mensen te reageren, ze lopen vanzelf later wel tegen die muur aan!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:23
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-09-2004 @ 13:20 :
het zou uiteraard volwassen en verstandiger zijn om dan gewoon niet op die mensen te reageren, ze lopen vanzelf later wel tegen die muur aan!
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:38
Verwijderd
Ik weet niet of het in het algemeen geld, maar voor mij geldt het zeker. Maar bij mij gaat het niet om vmbo vs vwo, eerder of je een volwassen gesprek met degene kan voeren.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:47
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 12:37 :
Nee, het is belachelijk hoe een MBO'er word afgeschilderd als een kwijlende kasplant. En dat er gewoon troela's zijn die de neus nog hoger dan de maan hebben staan, en menen te kunnen vertellen hoe achterlijk mensen wel niet zijn.

Echt waar.. sterf Sunrise
Ik zou de laatste zijn om dat te doen. Veel vrienden van mij doen ook MBO, dus ik heb helemaal niets tegen MBO'ers. Er zijn alleen bepaalde onderwerpen die mijn interesse hebben en waar ik tegen mbo'ers beter niet over kan beginnen (de voorbeelden mag je zelf bedenken). En daar is verder ook helemaal niets mis mee, het is gewoon zo. Oh jah, ik had mezelf al ingedekt ofzo omdat het uiteraard generalisatie is:
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 03-09-2004 @ 18:32 :
En tuurlijk heb je uitzonderingen.
*kuch kuch*

Ach eigenlijk stom dat ik toch nog hap.

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:55
waves
Avatar van waves
waves is offline
als mensen te intelligent zijn is het natuurlijk niet meer leuk, zowel voor hen als voor jou niet.

en opleidingsniveau zegt lang niet altijd iets over intelligentie, ik zit nu in vwo6 en mijn vriend heeft mavo/vmbo tl gedaan maar hij is waarschijnlijk wel intelligenter dan ik, ik kan alleen beter leren
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:57
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Nou Sunrise noem eens wat punten op, waarover je niet kunt praten met een MBO'er?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 14:08
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
't Is te zien wat je onder intelligent verstaat, maar ik vind het wel leuk als we toch een beetje op dezelfde golflengte zitten...

Met iemand die echt niet slim is zou ik waarschijnlijk geen relatie beginnen, gewoon omdat ik iemand ben die graag es serieus babbelt en da's al minder voor de hand liggend als hun intelligentie niet zo hoog is, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 14:08
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 14:57 :
Nou Sunrise noem eens wat punten op, waarover je niet kunt praten met een MBO'er?
Mijn ervaring is dat ik met mbo'ers eigenlijk over veel dingen kan praten, alleen het abstractieniveau verschilt gewoon. Als relatief intelligentere persoon is het juist de kunst dat je je kunt aanpassen. Je moet het dus willen (jammer genoeg voelen sommigen zich daar te goed voor) maar je moet het ook kunnen

Een meisje die echter op mijn niveau zit (of hoger) vind ik interessant en daardoor al snel meer aantrekkelijk

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 14:10.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 14:31
Verwijderd
Ik vind mensen aantrekkelijker als ik vind dat die mensen intelligent zijn. Maar dat heeft lang niet alles te maken met dingen als IQ en opleidingsniveau. Mensen waarvan ik vind dat ze dom zijn, vind ik irritant en irritantheid is niet aantrekkelijk. En mensen waarvan ik vind dat ze intelligent zijn, vind ik interessant en interessantheid is wel aantrekkelijk.

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 14:39
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Onzin
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 15:39 :
Onzin
Dus als jij met iemand staat te praten waarvan je gewoon kan merken aan de opmerkingen dat hij/zij niet zo slim is maakt dat geen verschil?

En verder met het verschil van niveau komt regelmatig een interesse verschil er bij kijken, niks mis mee.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 03-09-2004 @ 17:41 :
Niet eens.

Het ligt eraan of het téveel is van iets

Té intelligent is ; nerds zijn imo niet aantrekkelijk
Té dom is imo ook ; aan een lompe boer die niet eens fatsoenlijk nederlands kan heb je totaal niets.
Mensen die intelligentie nu nog steeds aan eventueel nerdschap koppelen, tja...
Laat ik er ook maar niks van zeggen.

Intelligente mensen zijn aantrekkelijker voor andere intelligente mensen en domme mensen zijn aantrekkelijker voor domme mensen, en middelmatig slimme mensen voor middelmatig slimme mensen. Je zoekt iemand met wie jíj goed kan praten en lachen.

Kláár.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-09-2004 @ 16:33 :
Intelligente mensen zijn aantrekkelijker voor andere intelligente mensen en domme mensen zijn aantrekkelijker voor domme mensen, en middelmatig slimme mensen voor middelmatig slimme mensen. Je zoekt iemand met wie jíj goed kan praten en lachen.

Kláár.
Precies. Heeft iemand het al zo duidelijk gezegd?

Nu kan er een slotje op
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:41
Verwijderd
nah, ik denk dat het meer gaat om het "niveau" waar je zelf op zit, en in hoeverre dat overeenkomt met het "niveau" van je vriend/vriendin.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:50
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 04-09-2004 @ 16:21 :
Dus als jij met iemand staat te praten waarvan je gewoon kan merken aan de opmerkingen dat hij/zij niet zo slim is maakt dat geen verschil?

En verder met het verschil van niveau komt regelmatig een interesse verschil er bij kijken, niks mis mee.
Stel dat ik enorm dom ben, en ik ga met iemand die enorm slim is praten en die is uberknap en we kunnen vervoglens samen nergens leuk over praten dan maakt dat die persoon niet aantrekkelijker.

ik vind het een domme en kortzichtige stelling.

Nerds zien er intelligent uit en zijn vaak ook intelligent maar het maakt ze niet echt aantrekkelijker.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 04-09-2004 @ 13:18 :
Als je mbo doet wil niet gelijk zeggen dat je dommer bent dan een hbo'er ofzo. Het kan ook zijn dat je gewoon niet goed kan leren of iets anders, dus het is niet per definitie dat mbo'ers dommer zijn ofzo.
Niet goed kunnen leren is best wel een vorm van domheid. Je kunt dom zijn op verschillende manieren, maar niet goed kunnen leren/onthouden is toch wel een van de lastigste.

Zaina: als je geen school hebt gedaan heb je gewoon weinig algemene ontwikkeling. Je kunt natuurlijk zelf wel wat kennis vergaren, maar de methoden waarmee je het meest efficiënt kennis kunt vergaren leer je op school.

Je kunt dus best zeggen dat iemand die alleen vmbo heeft, minder slim of grofweg dommer is dan een afgestudeerd academicus. Die laatste heeft namelijk veel betere methoden van informatievergaring geleerd.

Maar we gaan inderdaad ver offtopic.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:16
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 16:58 :
Niet goed kunnen leren is best wel een vorm van domheid. Je kunt dom zijn op verschillende manieren, maar niet goed kunnen leren/onthouden is toch wel een van de lastigste.

Zaina: als je geen school hebt gedaan heb je gewoon weinig algemene ontwikkeling. Je kunt natuurlijk zelf wel wat kennis vergaren, maar de methoden waarmee je het meest efficiënt kennis kunt vergaren leer je op school.

Je kunt dus best zeggen dat iemand die alleen vmbo heeft, minder slim of grofweg dommer is dan een afgestudeerd academicus. Die laatste heeft namelijk veel betere methoden van informatievergaring geleerd.

Maar we gaan inderdaad ver offtopic.
true, je ontwikkelt je hersens gewoon met leren. dat is ook de belangrijkste functie (bedoeld of onbedoeld) van de basis- en middelbare school: het ontwikkelen van je hersens (en dus niet het leren van weet ik veel wat voor onboeiende biologische of franse dingen). door je hersens te gebruiken kan je intelligentie ontwikkelen, anders gebeurt dat gewoon niet. dit geldt overgens ook voor sociale intelligentie; die moet je ook ontwikkelen en toevalligerwijs gaat ook dat op school erg goed, doordat je gedwongen met 29 anderen in een klas zit.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:38
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 16:58 :
Zaina: als je geen school hebt gedaan heb je gewoon weinig algemene ontwikkeling. Je kunt natuurlijk zelf wel wat kennis vergaren, maar de methoden waarmee je het meest efficiënt kennis kunt vergaren leer je op school.

Je kunt dus best zeggen dat iemand die alleen vmbo heeft, minder slim of grofweg dommer is dan een afgestudeerd academicus. Die laatste heeft namelijk veel betere methoden van informatievergaring geleerd.

Maar we gaan inderdaad ver offtopic.
Je hele stukje gaat over kennis en daarin heb je helemaal gelijk. Je zou je intelligentie dus beter kunnen toepassen met naarmate je meer kennis hebt. Maar pure intelligentie is het niet, omdat daar veel meer factoren en meer van dat soort blabla meespelen. (anders zou iedereen in de armere werelddelen wel erg dom zijn, wat natuurlijk niet zo is )
Maar idd heel erg offtopic enzo.

Ontopic heb ik mijn mening al gegeven. Intelligente mensen zijn alleen maar interesssant voor degene die daar naar zoeken. Maar dat lijkt mij logisch.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:45
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 14:57 :
Nou Sunrise noem eens wat punten op, waarover je niet kunt praten met een MBO'er?
Punt 1: met jouw opmerkingen lok je generalisatie uit.

Punt 2: men heeft het erover of intelligente mensen aantrekkelijker zijn. Dat is geen belediging ten aanzien van bijvoorbeeld MBO'ers, maar gewoon een vraag. Je moet mensen geen woorden in de mond gaan leggen die ze niet hebben gebruikt.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ga MBO doen, terwijl ik ook 2 maanden op de uni heb doorgebracht. Maar aangezien ik liever lui dan moe ben, doe ik liever een wat 'lagere' opleiding -die ook nog maar een jaar duurt - en zit ik daarna lekker met op reet op kantoor dan dat ik me jaren ga uitsloven zodat ik later kan zeggen 'ik bén me toch rijk joh'. Ik leef liever relaxed, met een middelmatig baantje.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 04-09-2004 @ 18:38 :
Je hele stukje gaat over kennis en daarin heb je helemaal gelijk. Je zou je intelligentie dus beter kunnen toepassen met naarmate je meer kennis hebt. Maar pure intelligentie is het niet, omdat daar veel meer factoren en meer van dat soort blabla meespelen. (anders zou iedereen in de armere werelddelen wel erg dom zijn, wat natuurlijk niet zo is )
Dat hangt er maar vanaf wat je onder 'pure' intelligentie verstaat. Je moet dan onderscheiden in vaardigheid (kun je aanleren) en aanleg (heb je of heb je niet). Zo is het bijv. bekend dat vrouwen gemiddeld minder goed ruimtelijk inzicht hebben dan mannen, dat is een kwestie van aanleg. Echter zowel mannen als vrouwen kunnen goed worden in bijv. het bedrijven van de rechtswetenschap, dat is een kwestie van vaardigheden trainen.

Als je het alleen hebt over intelligentie in enge zin, dus zeg maar het deel waar je aanleg voor kunt hebben (de 'wiskundeknobbel') dan zijn inderdaad mensen in armere werelddelen niet erg dom of gemiddeld dommer dan westerlingen. Maar als je kijkt naar intelligentie in ruime zin, dus het trainen van vaardigheden, het leren van methoden voor kennisvergaring, algemene feitelijke ontwikkeling et cetera, dan scoren mensen uit arme werelddelen natuurlijk wel veel slechter. Het onderwijs is daar immers van belabberde kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:09
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 19:10 :
Dat hangt er maar vanaf wat je onder 'pure' intelligentie verstaat. Je moet dan onderscheiden in vaardigheid (kun je aanleren) en aanleg (heb je of heb je niet). Zo is het bijv. bekend dat vrouwen gemiddeld minder goed ruimtelijk inzicht hebben dan mannen, dat is een kwestie van aanleg. Echter zowel mannen als vrouwen kunnen goed worden in bijv. het bedrijven van de rechtswetenschap, dat is een kwestie van vaardigheden trainen.

Als je het alleen hebt over intelligentie in enge zin, dus zeg maar het deel waar je aanleg voor kunt hebben (de 'wiskundeknobbel') dan zijn inderdaad mensen in armere werelddelen niet erg dom of gemiddeld dommer dan westerlingen. Maar als je kijkt naar intelligentie in ruime zin, dus het trainen van vaardigheden, het leren van methoden voor kennisvergaring, algemene feitelijke ontwikkeling et cetera, dan scoren mensen uit arme werelddelen natuurlijk wel veel slechter. Het onderwijs is daar immers van belabberde kwaliteit.
Niet alleen het onderwijs, maar ook het voedsel en algehele omstandigheden spelen een belangrijke rol daarin. Dat noem ik de ruime zin van het woord. Maar moe word ik altijd van die groepen van 100 tot 110 is het vmbo/havo en dan weer een groepje hoger havo/vwo enz enz. Dat is toch wel de enge zin van het woord hoor. En het erge is dat er nog naar gekeken wordt ook, het is zo marginaal, zo bekrompen, zo
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:26
Verwijderd
Ja, dat is inderdaad onzin. Ik weet vrij zeker dat ik geen bijzonder hoog IQ heb, maar ik heb er nog nooit last van gehad bij het volgen van mijn studie.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:37
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 21:26 :
Ja, dat is inderdaad onzin. Ik weet vrij zeker dat ik geen bijzonder hoog IQ heb, maar ik heb er nog nooit last van gehad bij het volgen van mijn studie.
IQ is geen maat voor intelligentie

IQ is een spelletje... net zoals tetris.

Kijk dit is mijn tetris score ik heb wel wel level 21934 punten.. kijk dit is mijn iq score.. .blabla

Het is gewoon voor mensen met een minderwaardigheidcomplex zodat ze zich beter kunnen voelen dan anderen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja, en omg wat ben ik geil.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:59
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Haha...

Bescheiden ben je iig wel
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 04-09-2004 @ 22:53 :
ja, en omg wat ben ik geil.
Good for you. Ga je er nog ergens mee heen vanavond?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:18
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Alsof je intelligent moet zijn om liefde te kunnen tonen/uitstralen....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:23
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 05-09-2004 @ 03:18 :
Alsof je intelligent moet zijn om liefde te kunnen tonen/uitstralen....
Wat is dat nou weer voor een hoop onzin?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:30
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 05-09-2004 @ 03:23 :
Wat is dat nou weer voor een hoop onzin?
Citaat:
bracelance schreef op 03-09-2004 @ 15:42 :
Wat denken jullie over de stelling dat intelligente mensen aantrekkelijker zijn???

lezen is ook een vak
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 05-09-2004 @ 03:23 :
Wat is dat nou weer voor een hoop onzin?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:34
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 05-09-2004 @ 03:30 :
lezen is ook een vak
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:39
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Oh leuk, ik ga het eens gezellig uitleggen.

Zijn mensen die liefde tonen/uitstralen aantrekkelijker?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:44
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ja, immers iemand die dat niet doet om wat voor redenen dan ook, en dan beperken wij ons niet tot alleen een onlesbare haat tegen het menselijk ras, is minder aantrekkelijk qua uitstraling dan iemand die vrolijk en blij is en van het leven geniet.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
En dat is dan het enige wat iemand volgens jou aantrekkelijk maakt? Verder mag diegene zo lelijk/dom/vies/belachelijk zijn als maar kan?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:58
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
bracelance schreef op 03-09-2004 @ 15:42 :
Wat denken jullie over de stelling dat intelligente mensen aantrekkelijker zijn???
Citaat:
Hardstylesage schreef op 05-09-2004 @ 03:18 :
Alsof je intelligent moet zijn om liefde te kunnen tonen/uitstralen....
Citaat:
Hardstylesage schreef op 05-09-2004 @ 03:30 :
lezen is ook een vak

Voor als je het nu nog niet snapt, topic starter vraagt of intelligente mensen aantrekkelijk zijn. Zoals je waarschijnlijk al vele malen heb gelezen, maar niet begrepen, hoeven intelligente mensen niet als enigste aantrekkelijk te zijn, ook miner intelligenten mensen kunnen dat zijn immers, liefde uitstralen en tonen is niet gebonden aan een intelligentie quotient.

Citaat:
Briseïs schreef op 05-09-2004 @ 03:48 :
En dat is dan het enige wat iemand volgens jou aantrekkelijk maakt? Verder mag diegene zo lelijk/dom/vies/belachelijk zijn als maar kan?

Verder weet ik niet waar je dat vandaan haalt maar tenzij je telekenetisch ingesteld ben en ook nog eens kan bepalen wat ik wel en niet aantrekkelijk vind is dit gewoon uit je dikke vriend, naast je wijsvinger, gezogen.

Ga slapen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:28
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 04-09-2004 @ 18:45 :
Punt 1: met jouw opmerkingen lok je generalisatie uit.

Punt 2: men heeft het erover of intelligente mensen aantrekkelijker zijn. Dat is geen belediging ten aanzien van bijvoorbeeld MBO'ers, maar gewoon een vraag. Je moet mensen geen woorden in de mond gaan leggen die ze niet hebben gebruikt.
Precies.

Als ik nu punten ga noemen waar ik weleens tegenaangelopen ben, dan ga jij toch zeggen dat jij dat allemaal wel snapt en weet (en dat is heel erg fijn voor je maar dit soort topics zijn nou eenmaal een grote generalisatie).

En bovendien iemand die een reactie eindigt met Sterf neem ik al niet meer serieus, en bovendien bewees je daarmee mijn punt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 05-09-2004 @ 03:58 :
Voor als je het nu nog niet snapt, topic starter vraagt of intelligente mensen aantrekkelijk zijn. Zoals je waarschijnlijk al vele malen heb gelezen, maar niet begrepen, hoeven intelligente mensen niet als enigste aantrekkelijk te zijn, ook miner intelligenten mensen kunnen dat zijn immers, liefde uitstralen en tonen is niet gebonden aan een intelligentie quotient.

Verder weet ik niet waar je dat vandaan haalt maar tenzij je telekenetisch ingesteld ben en ook nog eens kan bepalen wat ik wel en niet aantrekkelijk vind is dit gewoon uit je dikke vriend, naast je wijsvinger, gezogen.

Ga slapen
Echt, ik heb nog nooit zo'n enorme hoop onzin bij elkaar gezien.

En o9m jou mening even samen te vatten: volgens jou zijn alleen mensen die liefde uitstralen aantrekkelijk, en verder zijn er geen dingen die een persoon aantrekkelijker kunnen maken.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-09-2004 @ 02:34 :
Good for you. Ga je er nog ergens mee heen vanavond?
uiteraard.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 21:11
Liefde & Relatie Wat vinden jullie meiden/vrouwen/dames belangrijk?
JeffreyH
130 26-11-2006 17:30
Levensbeschouwing & Filosofie Adam & Eva
Nickson
70 28-05-2005 14:35
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is er mis met een hoofddoekje?
Love & Peace
203 07-07-2004 17:18
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.