![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krijg ik er vervolgens nóg een terug met de mededeling dat zijn VRIENDEN (met hoofdletters en onderstreept! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jouw betoog steunt op de aanname dat er mensen zijn die geen partij kunnen oprichten en ook niet op een van de andere partijen willen stemmen. Dat geloof ik best, alleen het is niet mogelijk die mensen wel te vertegenwoordigen. Stel dat nou die mensen geen vrienden of medestanders kunnen vinden die samen met hen een partij willen oprichten. Wie moet dat dan doen? Het kan niet door de overheid gedaan worden, want die heeft immers elke kabinetsperiode een andere kleur. Als partijen door de overheid zouden worden opgericht en instandgehouden, dan zou daarmee het eigen karakter van de mensen die die partij moet vertegenwoordigen in gevaar komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is toch vele malen interessanter om te weten hoe het bestuur van je land in elkaar zit en draait in de praktijk, dan dat geneuzel over bedrijfjes en zo. ![]() (Ik ben deze week net begonnen met een Staatsrechtelijk vak waarin we verscheidene grondwetten en landsbesturen gaan vergelijken met een boek van o.a. jullie Kortmann.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het spaart ook tijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar de VS dan zie je dat beide nog strict gescheiden zijn.
||
![]() |
Citaat:
Als ik klaar ben met mijn studie, zoek ik een leuk baantje op een ministerie om via de ambtenarengraaicultuur mijn zakken te kunnen vullen. Daarna word ik minister om na een schandaal vanwege de ambtenarengraaicultuur op mijn departement af te treden en dan ga ik rentenieren van mijn wachtgeld. ![]() ![]() (Inderdaad, dat boek.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AIVD-baas wil SP in 'Commissie Stiekem' Love & Peace | 27 | 07-12-2007 10:47 | |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Wilders: schrap artikel 1 van de Grondwet Verwijderd | 210 | 01-04-2006 03:17 | |
Hamas aan de macht T_ID | 500 | 30-01-2006 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wrom is het verkeerd als je een tegenstander bent van de democratie? Verwijderd | 97 | 04-05-2004 12:49 | |
Stelling: Het CDA moet zijn naam veranderen in DA marlies | 28 | 17-09-2003 18:50 |