Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 16:59
DvoorA
DvoorA is offline
Heb je veel vrienden, of ben je liever alleen?

ik noem iemand niet snel een echte vriend. Ik heb een stuk of 6 echt goede vrienden, een hele zooi mensen met wie ik gezellig kan kletsen en dergelijke maar verder niet afspreek, en aardig wat kennissen.

Heb je veel echte vrienden, aan wie je alles kan toevertrouwen of heb heb je meer "gewone" vrienden? De mensen die ik mijn vrienden noem kan ik alles toevertrouwen en die kennen me ook goed.

Ben je soms beschaamd om je vrienden, wegens hun uiterlijk ofzo?

Nee, ik heb wel een vriendin die altijd zegt dat ze iedereen kan krijgen terwijl ze best lelijk is..dan denk ik wel eens

Heb je vooral vrienden in school of ben je moeder Theresa en heb je overal vrienden?

Ik heb mijn vrienden vooral buiten school, ik heb jammergenoeg niet echt een gezellige klas. Verder maak ik vrij snel vrienden, dus buiten school was geen probleem.

Zijn je vrienden net zo (on)hip als jou?

Ik vind mezelf niet hip of onhip. Ik heb wel een aantal vrienden die me telkens vragen of ik hun kleren leuk vind

....
Oud 13-09-2004, 00:37
sasquatch
sasquatch is offline
-Heb je veel vrienden, of ben je liever alleen?

heb wel een aantal (goede) vrienden maar ben ook graag ff alleen

-Heb je veel echte vrienden, aan wie je alles kan toevertrouwen of heb heb je meer "gewone" vrienden?

aardig wat 'gewone' vrienden, en eigenlijk 2 echte vrienden. maar die weten nou ook weer niet echt alles over me. hou graag dingen voor mezelf

-Ben je soms beschaamd om je vrienden, wegens hun uiterlijk ofzo?

nee, het zijn toch je vrienden! laat ze lekker zichzelf zijn. doe ik ook

-Heb je vooral vrienden in school of ben je moeder Theresa en heb je overal vrienden?

overal wel bekenden, maar vrienden toch meer op school

-Zijn je vrienden net zo (on)hip als jou?

gelukkig vooral zichzelf. niks (on)hips aan. lekker gewoon

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 07:20.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 04:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ken overal wel mensen maar er zijn er vrij weinig die ik echte vrienden zou noemen en ik vind t wel best zo. ik vergeet standaard verjaardagen e.d., en vriendschappen zijn zo high-maintenance. ik schaam me niet voor mn vrienden, alleen wel poeier ik vaak mensen af die mij kennen die ik niet wil kennen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 09-09-2004 @ 16:53 :

Ha, ik doe dat weeeeeel. En ook stoepkrijten en verstoppertje.
Ja jij, maar jij bent st0er. >:]
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 09:50
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Heb je veel vrienden, of ben je liever alleen?: Select groepje vertrouw vrienden, hordes "normale" vrienden, CQ kennissen
Heb je veel echte vrienden, aan wie je alles kan toevertrouwen of heb heb je meer "gewone" vrienden?: heb er een paar die ik wel vertrouw.Ook een boel waarmee ik gewoon alleen over bier en tieten praat
Ben je soms beschaamd om je vrienden, wegens hun uiterlijk ofzo?: Nee, denk eerder dat ze dat omgekeerd hebben
Heb je vooral vrienden in school of ben je moeder Theresa en heb je overal vrienden?: Ik heb overal vrienden
Zijn je vrienden net zo (on)hip als jou?: Allemaal verschillend
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:47
Verwijderd

Ik zie vrienden indd als echt goede vrienden , dus kennisen en zo zie ik niet als vrienden , dus mwa dan heb ik genoeg vrienden.

Heb je veel echte vrienden, aan wie je alles kan toevertrouwen of heb heb je meer "gewone" vrienden?

Aan me vrienden vertrouw ik bijna alles toe.

schaam je je af en toe voor vrienden vanwege hun uiterlijk?

uhm nee dude , geez als je dat zou hebben kan je maar beter niet meer met ze omgaan!

Heb je vooral vrienden in school of ben je moeder Theresa en heb je overal vrienden?

Heb nauwelijks vrienden op school ..... *denkt * ah! geen een maar me vrienden komen van vorige scholen en via via contacten.

Zijn je vrienden net zo (on)hip als jou?

Wij zijn niet hip , want hip zijn zuigt!

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:33
Verwijderd
Genoeg. Ik ben op zijn tijd ook graag alleen.

Heb je veel echte vrienden, aan wie je alles kan toevertrouwen of heb heb je meer "gewone" vrienden?
Ik kan bijna alles aan een paar vriendinnen toevertrouwen maar sommige dingen vertel ik bewust niet aan bepaalde personen omdat ik er met hen toch niet goed over kan praten en zij waarschijnlijk niet weten hoe ze ermee om moeten gaan/het verkeerd opvatten danwel niet begrijpen.
Aan mijn vriend vertel ik alles.

Schaam je je af en toe voor vrienden vanwege hun uiterlijk?
Nee.

Meer richting de kant van moeder Theresa. Ik heb veel vrienden en vriendinnen nog van school maar ook via familie (dochter van mn vaders vriendin is een heel goede vriendin), buitenland (Ik heb twee goede Nederlandse vriendinnetjes die ik op Malta heb leren kennen) en binnenkort vast ook op de uni.

Zijn je vrienden net zo (on)hip als jij?
Ongetwijfeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten