Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2004, 20:02
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Waarom? Wat precies lijkt je dan zo geil eraan?
Ik kan me er écht niets bij voorstellen?
Ik heb er geen ervaring mee en kan dus ook geen anekdote's met je delen. Maar als je er zelf mee zit lijkt 't me slim om er met iemand over te praten?

Ben je nog maagt trouwens? Volgens mij is 't wel zo dat je vóór je aan échte seks toe bent altijd veel extremere fantasieën hebt en als je eenmaal weet hoe leuk 'gewone' seks kan zijn er niet zo veel behoefte meer aan hebt.

Dus wie weet kan je er nog overheen groeien?
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:09
Verwijderd
Dit doet me denken aan een nieuwsbericht dat kortgeleden op Fok! stond. Ik vraag me af of de ts dezelfde gedachte had.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:48
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-09-2004 @ 17:36 :
Er is geen ethisch bezwaar als de nabestaanden er niet achter (kunnen) komen.
Tuurlijk, jij vindt alles goed. Wat is me dat voor eeningesteldheid? Ga dan de komende weken maar slapen met het gedacht bij iemand die je 'dierbaar' was, en bij wie je erg kort stond. En met de bijgedachte dat op er NU iemand seks mee heeft. Met die dode.

Ik hoop dat die gedachte je eindelijk een klein beetje richting een begin van volwassenheid kan brengen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:51
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Jadie schreef op 14-09-2004 @ 23:09 :
Dit doet me denken aan een nieuwsbericht dat kortgeleden op Fok! stond. Ik vraag me af of de ts dezelfde gedachte had.
Die topicstarter ligt zich aldagenlang een kriek te lachen met zijn onzin die hij hier geschreven heeft. Zijn inspiratie zal wel ergens vandaag komen, ja.
Maar HET LIJKT ME al minstens zo erg gesteld met de mensen die gemeend geen problemen hebben met de ideeën van meneer niek.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:13
Verwijderd
seks met je overleden partner, best romantisch toch?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 12:25 :
Het is wel begrijpelijk als het gewoon het verse lijk is van een niet onaardig uitziende jongedame. Als ze nou gewoon een paar uur dood is (door verstikking ofzo, geen verkoold lijk) denk ik dat necrofilie niet eens zo gek is. M'n 6 jaar dode oma die 97 werd in d'r rottende ster neuken lijkt me dan weer minder aangenaam.

subtiel verwoord geniaal

verder lijkt het me niets...De geluiden die 'het' maakt zullen ook niet geweldig zijn...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 00:29
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 14-09-2004 @ 23:51 :
Die topicstarter ligt zich aldagenlang een kriek te lachen met zijn onzin die hij hier geschreven heeft. Zijn inspiratie zal wel ergens vandaag komen, ja.
Nou, ik vind de reacties nogal mild, dus zo grappig zal hij het nog wel niet vinden.

Citaat:
Armadillo1429 schreef op 14-09-2004 @ 23:51 :
Maar HET LIJKT ME al minstens zo erg gesteld met de mensen die gemeend geen problemen hebben met de ideeën van meneer niek.
Nou, wees niet bang, we zullen ons in ieder geval niet aan jou vergrijpen hoor.

dacht ik dus even niet


edit: je link weggehaald, beetje volwassen doen aub en anders weg blijven
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 08:41.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 01:03
Verwijderd
Whatever floats your boat. Hetgeen wat 'slecht' is aan de situatie is dat het illegaal is, en hier zijn goede redenen voor. Het onteren van een lichaam bvb en ik kan me niet voorstellen dat het bevordelijk is voor je gezondheid.
Niet dat dit een gemeend topic is, maar dat daargelaten.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 08:16
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Ik heb inmiddels wel meer lijken onder ogen gehad dan de gemiddelde forummer hiero, mijn werk heeft een tijdlang bestaan uit de dooie knakkers van't ziekenhuis naar het mortuarium vervoeren

En daar sta je dan in de lijkenlift, alleen met zo'n dooie

Komt de gedachte wel vaker in je op ja , niet dat mn vlaggenstok er van omhoog ging maar toch
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 08:33
Niek Amersfoort
Niek Amersfoort is offline
Zo te zien aan het aantal reacties is dit topic (onderwerp) best interresant maar ik zie dat mensen mij niet echt serieus nemen wat ik doe en wat mij opwind . weet iemand een forum waar ik serieus over necrofilie kan praten.

gr Niek
__________________
Nobody likes my, i don't care
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Niek Amersfoort schreef op 15-09-2004 @ 09:33 :
Zo te zien aan het aantal reacties is dit topic (onderwerp) best interresant maar ik zie dat mensen mij niet echt serieus nemen wat ik doe en wat mij opwind . weet iemand een forum waar ik serieus over necrofilie kan praten.

gr Niek

http://www.google.com
http://www.altavista.com
http://ww.ilse.nl

Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 10:14
Verwijderd
je moet niet zeggen dat iets onmogelijk is of dat het walgelijk is... alleen omdat JIJ het niet doet!

Ik zelf moet er niet aan denken,... maar als jij die gevoelens wel hebt? be happy with it... ik denk dat het alleen bij een fantasie moet blijven?

Probeer het eens met een dode diepvries kip!

Gr. GoezzMeister
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 10:24
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 11:30 :
Heb laatst een verhaal gehoord over een meisje dat op een dag nogal buikpijn kreeg. Toen is ze naar de wc gegaan en kramen de maden uit d'r kut gelopen.

Wat bleek: d'r vriend raakte opgewonden van lijken en werkte in een mortuarium (oh wat een plezier) en daar had ie sex gehad met een lijk dat al enige tijd dood was. Die maden hadden eitjes gelegd op z'n spunkhouwitser en zo heeft hij ze ingebracht bij z'n vriendin.

Misschien ook wel een broodje aap, je wast je toch na de sex (vooral na sex met een dood lichaam) maar als het echt is vind ik dat mensen met zo'n stoornis gecastreerd moeten worden met een brandende braamstruik.
hmmm dat verhaal doet ook bij mij op school de ronde...

vuile opscheppers op school
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 10:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Big M schreef op 15-09-2004 @ 11:24 :
hmmm dat verhaal doet ook bij mij op school de ronde...

vuile opscheppers op school

Heb ik ergens gelezen in een boekje geloof ik. Een vriend van me heeft een boekje vol met de meest bizarre seksgevallen (stelletjes die het buiten doen tijdens het onweer, bliksem slaat in op zijn reet, probleem..., meid die kaakkramp krijgt tijdens het pijpen waardoor haar kaken op elkaar slaan en ze ze niet meer los kan krijgen, ziekenhuisbezoekje, dat soort verhalen), stond deze ook tussen geloof ik. Of het broodje aap is zou ik niet durven zeggen...

Maar moraal van het verhaal: doe het maar gewoon niet en hou het op een fantasie, dan is er niet zoveel aan de hand en dat je gedachtes hebt kan niemand je kwalijk nemen. Zijn zoveel mensen die fantasieen hebben die 'afwijkend' zijn volgens de maatschappelijke norm.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 11:02
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 15-09-2004 @ 11:36 :
meid die kaakkramp krijgt tijdens het pijpen waardoor haar kaken op elkaar slaan en ze ze niet meer los kan krijgen, ziekenhuisbezoekje, dat soort verhalen), stond deze ook tussen geloof ik. Of het broodje aap is zou ik niet durven zeggen...
Nee, dat is echt gebeurd.

Ik citeer uit het boek over hypochonders dat ik heb:

"Over toevallen gesproken, ik kan niet nalaten om te vertellen wat onlangs bericht werd in de Emergency Physicians Monthly, over dat leuke paartje in avondkleding dat een spreekkamer binnenkwam in Spokane (Washington), hij met een bloederige handdoek om zijn heupen, zij met iets wat leek op een bloederige tulband op haar hoofd. De penis van de man was diep ingescheurd en het hoofd van de vrouw had ernstige steekwonden in vreemd verspreide patronen. Aanvankelijk was het paar weinig mededeelzaam, maar uiteindelijk kwam de waarheid aan het licht. Na een romantisch diner bij kaarslicht, besproeid door uitnemende bordeaux, ging de vrouw ertoe over haar gezel een uiterst vriendelijke dienst te bewijzen, onder de tafel. Halverwege kreeg ze een epileptische aanval en beet ze zich vast, zoals een terriër in een rat. Toen pakte hij zijn vork..."

Citaat:
AngelLena schreef op 15-09-2004 @ 11:36 :
Maar moraal van het verhaal: doe het maar gewoon niet en hou het op een fantasie, dan is er niet zoveel aan de hand en dat je gedachtes hebt kan niemand je kwalijk nemen. Zijn zoveel mensen die fantasieen hebben die 'afwijkend' zijn volgens de maatschappelijke norm.
Ja, en volgens mij hebben degenen die het hardst roepen dat ze het walgelijk vinden zelf de meest afwijkende fantasieën. Van mij mag de TS z'n gang gaan eigenlijk, het is mijn smaak niet maar verder ben ik gewoon erg conservatief

(En sexylosers is toch niet zo schokkend? We zitten hier op sexualiteit, er gaat hier meer vunzige praat rond dan ooit in zulke strips zou kunnen staan.)
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:22
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Lijkt me echt vies.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 14-09-2004 @ 23:48 :
Tuurlijk, jij vindt alles goed. Wat is me dat voor eeningesteldheid? Ga dan de komende weken maar slapen met het gedacht bij iemand die je 'dierbaar' was, en bij wie je erg kort stond. En met de bijgedachte dat op er NU iemand seks mee heeft. Met die dode.
En dan? Beetje onzinnig om er bij stil te staan dat er "misschien wel" een necrofiel op dit moment aan de slag is bij (eventuele, er zijn er geen maar goed) overleden dierbaren.
Citaat:
Ik hoop dat die gedachte je eindelijk een klein beetje richting een begin van volwassenheid kan brengen.
Het gaat niet om volwassenheid. Sterker nog, ik denk dat een deel van het proces inhoudt dat je niet alle moraal die geldt in een samenleving voor zoete koek aanneemt.

Als het ethische bezwaar is "dat doe je niet" vind ik dat nogal slap. Natuurlijk zouden eventuele nabestaanden (die de dood ook betreuren) het niet op prijs stellen als hun overleden dierbare wordt geneukt door een necrofiel. Vandaar ook mijn toevoeging aan de stelling dat er alleen een bezwaar is als de nabestaanden er achter kunnen komen. Je kunt je afvragen in hoeverre het mogelijk is zeker te zijn dat anderen er niet achter komen, maar dat is niet relevant in deze discussie.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:58
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-09-2004 @ 12:02 :
Nee, dat is echt gebeurd.

Ik citeer uit het boek over hypochonders dat ik heb:

"Over toevallen gesproken, ik kan niet nalaten om te vertellen wat onlangs bericht werd in de Emergency Physicians Monthly, over dat leuke paartje in avondkleding dat een spreekkamer binnenkwam in Spokane (Washington), hij met een bloederige handdoek om zijn heupen, zij met iets wat leek op een bloederige tulband op haar hoofd. De penis van de man was diep ingescheurd en het hoofd van de vrouw had ernstige steekwonden in vreemd verspreide patronen. Aanvankelijk was het paar weinig mededeelzaam, maar uiteindelijk kwam de waarheid aan het licht. Na een romantisch diner bij kaarslicht, besproeid door uitnemende bordeaux, ging de vrouw ertoe over haar gezel een uiterst vriendelijke dienst te bewijzen, onder de tafel. Halverwege kreeg ze een epileptische aanval en beet ze zich vast, zoals een terriër in een rat. Toen pakte hij zijn vork..."



Ja, en volgens mij hebben degenen die het hardst roepen dat ze het walgelijk vinden zelf de meest afwijkende fantasieën. Van mij mag de TS z'n gang gaan eigenlijk, het is mijn smaak niet maar verder ben ik gewoon erg conservatief

(En sexylosers is toch niet zo schokkend? We zitten hier op sexualiteit, er gaat hier meer vunzige praat rond dan ooit in zulke strips zou kunnen staan.)

Ja precies! Zo stond het dus precies in dat boekje, stond vol met allemaal van dat soort verhalen! Die vork was ik even vergeten maar die stond er idd ook bij haha! Lijkt me dat even knap lullig.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 18:34 :
Ik neem aan dat je post sarcastisch was. Het sodomizeren en ontheiligen van lichamen is ziek. Sex met alles wat zich niet kan verweren is ziek. Daarom. En denk voortaan na.
Doe ik. Ik vind het willen straffen van necrofielen eerder ondoordacht; je noemt het namelijk zelf een stoornis. Je geeft mensen met epilepsie ook geen boete. Ik heb het dus niet over seks hebben met lijken, alleen over necrofiel zijn.
Of dat echt een stoornis is laat ik er even buiten, maar het lijkt me geen reden iemand te straffen, tenzij ze toegeven aan hun seksuele gevoelens.

Maar als iemand zelf zegt na zijn of haar dood best een necrofiel een plezier te willen doen, is er niets mis mee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 18:34 :
Sex met alles wat zich niet kan verweren is ziek.
Dat is natuurlijk onzin. Als een meisje zich een dildo tussen haar benen steekt is ze ook niet 'ziek bezig'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 20:07
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Of het ethisch verantwoord is of niet, het blijft een feit dat je toch wel een stevige voorraad vaseline nodig hebt om een anus/vagina met lijkstijfheid nog te kunnen penetreren
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:13
Notorious P.I.S
Avatar van Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
dude, ik heb zieke necro splatter films! pm me!
__________________
maaswater/veenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 22:00
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Samaris schreef op 14-09-2004 @ 11:35 :
Psychiater?
Behalve dat necrofilie een psychische stoornis kan zijn is het ook nog eens bij de wet verboden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 15-09-2004 @ 16:46 :
Dat is natuurlijk onzin. Als een meisje zich een dildo tussen haar benen steekt is ze ook niet 'ziek bezig'.
dat bedoeltie vast niet
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 23:51
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Ik denk dat je het beste een psychiater kunt gaan bezoeken voordat je je verlangens niet meer kunt weerstaan en je fantasien in werkelijkheid brengt.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 08:04
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Grim Heerschap schreef op 14-09-2004 @ 11:56 :
Dode meisjes zeiken niet zo aan m'n kop, en van onder stinken die krengen toch altijd.
ghehehehe
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 19:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 16-09-2004 @ 00:24 :
dat bedoeltie vast niet
Weet ik, maar dan moet ie het niet zeggen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 00:41
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 14-09-2004 @ 11:26 :
omfg, persoonlijk zou ik daar nooit aan doen... misschien moet je gaan solliciteren waar ze lijken bewaren, en dan nachtdienst aanvragen

heb wel eens een verhaal gehoord, weet niet als het broodje aap is, d'r lag dus zo`n lijk en die gast die daar werkte begin te meisje te ne*ken en na een tijdje werd ze wakker.


iig, suc6
Dit is geen broodje aap, deze klopte. Man werd veroordeelt voor het verminken van de overledenen.

Ouders van het meisje (dat was overleden door overdosis van weet ik wat) gingen daarna een proces aan om die man vrj te krijgen, omdat zonder zijn hulp hun kind niet meer in leven zou zijn geweest... vaag ja


Wat bleek: d'r vriend raakte opgewonden van lijken en werkte in een mortuarium (oh wat een plezier) en daar had ie sex gehad met een lijk dat al enige tijd dood was. Die maden hadden eitjes gelegd op z'n spunkhouwitser en zo heeft hij ze ingebracht bij z'n vriendin.

Is wel een broodje aap. Afgeleid deels van het verhaal van de lesbienne die op de wc pot overleed door garnalen die uit haar kropen.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 00:50
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-09-2004 @ 12:02 :

(En sexylosers is toch niet zo schokkend? We zitten hier op sexualiteit, er gaat hier meer vunzige praat rond dan ooit in zulke strips zou kunnen staan.)
Sexylosers is cool.

Des al niet te min, zie je al in die strip dat het niet goed is de gevoelens ook daadwerkelijk te uiten... bedoel, weet je nog die strip waarbij die vader necrofiel SM wilde doen met die vrouw... was helemaal niks aan op die manier .

Of hoe die meid die jongen wilde vermoorden, omdat hij haar lichaam zo misbruikt had na haar dood .

Anyway, tja necrofiel zijn kan je niet veel aan doen lijkt mij, wellicht dat je naar een psych. kan gaan. Lijkt me wel verstandig, kan je dan misschien helpen met OF te accepteren wat je bent OF je sexuele verlangens om te zetten naar andere sexuele verlangens die wel uitbaar zijn. Het is in ieder geval niet fris en moreel correct om je ertoe aan te zetten het een keer te proberen.

Was er niet een of ander gedicht over een necrofiel op een kerkhof van een of andere bekende nederlandse dichter? Weet niet meer hoe die gaat... was wel erg vergaand .
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 01:16
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
grl schreef op 14-09-2004 @ 14:28 :
Voorbinddildo dan maar?

Of misschien zijn er gewoon geen necrofile vrouwen..
Necrofilie zal voor de vrouw inderdaad moeilijker zijn (of ze moet het genoeg vinden ergens tegenaan te kunnen bewegen)

Mogelijkheden:
- Voorbind dildo
- Vinger (nu maar hope dat die niet afbreekt )

Overigens zag ik nog iemand een verhaal posten over morbide sexincidenten, heb zelf ook eens iets gelezen .

Ging over de prijs voor de meest stompzinnige dood ooit. Deze prijs wordt gegeven aan die mensen die op een verschrikkelijk stompzinnige manier aan hun einde zijn gekomen en wordt uitgereikt om die mensen te bedanken zichzelf van onze wereld te verlossen voordat ze zich voort hadden kunnen planten en daarmee hun idioterie niet voort kunnen zetten op deze wereld... ja, ik verzin het niet, maar zoiets was de beschrijving erbij .

Nu is het verhaal dat hierbij werd gegeven frappant, gezien degene die een deel van de prijs heeft gekregen (weet niet of daar daadwerkelijk ook een geldbedrag aan vastzat, zal wel niet ) overleefde dit maal.

Verhaal:
Jongen en meisje in America gaan uit. Jongen en meisje parkeren auto dicht bij bos. Jongen en meisje gaan bos in, leggen kleedje neer en gaan neuken. Jongen en meisje houden niet van weerberichten en geven er ook niets om dat het begint te regenen. jongen en meisje horen donder en zien lichtstralen overal schieten, wat prachtig. jongen onder, meisje boven, pompen maar. Oeps... bliksem op meisjes bips ingeslagen. Meisje dood, jongen bewusteloos (electriciteit door hem heen). Hij wordt wakker en ziet haar op zich liggen, hij probeert haar van zich af te krijgen, lukt niet, ze is aan hem vastgesmolten (door de warmte van de bliksem)... doet pijn, hij kotst over haar heen en valt weer bewusteloos neer. Later wordt hij weer wakker, dit maal van een bepaalde beweging. Hey, het is meneer de beer die even langs komt. Meneertje beer ruikt iets. Hij snuft aan het meisje... hmmmm, kots, lekker maaltje. Jongetje is bang en verroert zich niet. Beertje likt meisje. Hmmm, dat is niet genoeg om beertje te voederen, maar geur is er nog steeds. Beertje zet zijn tanden in het gezicht van meisje. KRAAAAAK gaat het jukbeen van het meisje. jongetje wordt weer misselijk. Beertje heeft er nu toch genoeg van en gaat weer, jongetje kotst weer en gaat weer eens van stokkie af. Ach... wat padvindertjes in het bos... gelukkig voor het jongetje, padvinders hebben hem gevonden .

Vreselijk toch, als je zoiets gebeurt
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 01:44
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 17-09-2004 @ 02:16 :
Ging over de prijs voor de meest stompzinnige dood ooit. Deze prijs wordt gegeven aan die mensen die op een verschrikkelijk stompzinnige manier aan hun einde zijn gekomen en wordt uitgereikt om die mensen te bedanken zichzelf van onze wereld te verlossen voordat ze zich voort hadden kunnen planten en daarmee hun idioterie niet voort kunnen zetten op deze wereld... ja, ik verzin het niet, maar zoiets was de beschrijving erbij .
Darwin Awards dus.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 07:27
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 17-09-2004 @ 02:44 :
Darwin Awards dus.
Hehe, sorry, wist de naam niet meer
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 10:33
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zolang niemand het ontdekt, lijkt seks met lijken me geen probleem. Heeft niemand last van.

Verder lijkt deze thread als een magneet op broodje aap verhalen te werken.

Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-09-2004 @ 12:02 :
Nee, dat is echt gebeurd.

Ik citeer uit het boek over hypochonders dat ik heb:
Lijkt me toch een broodje aap.
http://www.snopes.com/risque/penile/bitten.htm

Citaat:
Pletterprater schreef op 17-09-2004 @ 01:41 :
Is wel een broodje aap. Afgeleid deels van het verhaal van de lesbienne die op de wc pot overleed door garnalen die uit haar kropen.
http://www.snopes.com/risque/juvenile/lobster.htm

Citaat:
Pletterprater schreef op 17-09-2004 @ 02:16 :

Verhaal:
Jongen en meisje in America gaan uit. [snip]
The following stories are apocryphal. They are included on the Darwin Awards website because they are inspirational narratives of the astounding efforts of legendary Darwin Awards contenders.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 13:19
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Juice schreef op 16-09-2004 @ 20:57 :
Weet ik, maar dan moet ie het niet zeggen.
Je mag mij op je knietjes bedanken dat ik zoveel rekening houdt met je eigen intellect en doordenkniveau. Voortaan zal ik m'n stellingen wat verder nuanceren.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 13:31
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 14-09-2004 @ 11:26 :
)

heb wel eens een verhaal gehoord, weet niet als het broodje aap is, d'r lag dus zo`n lijk en die gast die daar werkte begin te meisje te ne*ken en na een tijdje werd ze wakker.


haha heb ik ook gehoord, en die ouders van dat meisje dragen die gozer op handen omdat hij haar naar het leven geneukt heeft! ahahah

ik vind het ziek....maja zo erg is het niet om die gedachte te hebben, want er zijn zoveel rare gedachtes in een mens....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:25
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Samaris schreef op 14-09-2004 @ 11:35 :
Psychiater?
Behalve dat necrofilie een psychische stoornis kan zijn is het ook nog eens bij de wet verboden.
nogal overdreven, het zou pas een stoornis genoemd kunnen worden als hij er ook werkelijk hinder van ondervindt! als ik opgewonden raak van een glas bier is dat officieel ook een stoornis (niet dat het gebeurt) namelijk fetisjisme! dan ga ik ook niet gelijk naar de psych!

maar loopt het uit de hand, zeker ff hieraan denken!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:46
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
Tja, het zal nogal passieve seks zijn. Niet om over naar huis te schrijven zeg maar....
__________________
maybe we are LOST HEROES
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:13
Verwijderd
Ik weet niet of het in Nederland ook zo is (hoop van wel alleszins , anders zijn jullie een totalitaire staat dunkt me...), maar België is een rechtsstaat waar het recht enkel het handelen van zijn rechtssubjecten berechtigt en niet het denken.

Dus in concreto (wat klinken we toch weer geleerd vandaag) mag je nog de meest sadistische necrofiele psychotische seriemoordenaar zijn in je kop (fictief voorbeeld uiteraard), zolang je niet op je gevoelens handelt en dus de samenleving niet stoort, is het ok. Maar zorg dus wel dat je er niet op handelt, dus misschien is dan therapie toch aangewezen om te voorkomen dat het uit de hand loopt.

Denk je dat je het zelf in de hand kunt houden met enige zekerheid, zou ik het niet te hard opblazen hoor .

wel?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 18:34 :
Ik neem aan dat je post sarcastisch was. Het sodomizeren en ontheiligen van lichamen is ziek. Sex met alles wat zich niet kan verweren is ziek. Daarom. En denk voortaan na.
Een dildo kan zich ook niet verweren, mag ik er dan ook geen seks mee?

...die zag je vast niet aankomen, of wel?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 00:20
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 17-09-2004 @ 11:33 :
Verder lijkt deze thread als een magneet op broodje aap verhalen te werken.

Lijkt me toch een broodje aap.
http://www.snopes.com/risque/penile/bitten.htm
Eh, en een debiel uitziende site heeft de waarheid wèl in pacht? Het overgrote deel van hun bronnen zijn verzameld via e-mail dus dat is ook niet echt betrouwbaar.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 12:51
Verwijderd
Yuk.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 12:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-09-2004 @ 22:15 :
Een dildo kan zich ook niet verweren, mag ik er dan ook geen seks mee?

...die zag je vast niet aankomen, of wel?
Waarschijnlijk niet, omdat ik net al een soortgelijke opmerking maakte en hij niet verwacht dat nóg iemand zo'n foute formulering opmerkt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:58
Verwijderd
Yuk, alsjeblieft. Onderdruk dat soort neigingen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:19
jojobro
jojobro is offline
Niet direct de behoefte om doden te neuken, maar ik vind het wel geil om op grafstenen van dode vrouwen te spuiten.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:48
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-09-2004 @ 22:15 :
Een dildo kan zich ook niet verweren, mag ik er dan ook geen seks mee?

...die zag je vast niet aankomen, of wel?
Die grap was al geweest. Lees m'n vorige post hier.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 19-09-2004 @ 18:48 :
Die grap was al geweest. Lees m'n vorige post hier.
Het was geen grap, het was een tegenargument.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 22:24
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 18-09-2004 @ 01:20 :
Eh, en een debiel uitziende site heeft de waarheid wèl in pacht? Het overgrote deel van hun bronnen zijn verzameld via e-mail dus dat is ook niet echt betrouwbaar.
Snopes heeft een goede reputatie en verder voldoet het verhaal aan de gebruikelijke broodje aap criteria. Er is simpelweg weinig reden om het verhaal te geloven.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 20:54
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
als necrofilie de nieuwe trend is, ben jij de trendzetter, en zal niemand meer een als maagd sterven, en dat is positief voor jou.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Xabzof schreef op 20-09-2004 @ 21:54 :
als necrofilie de nieuwe trend is, ben jij de trendzetter, en zal niemand meer een als maagd sterven, en dat is positief voor jou.
Je bedoelt dat niemand meer als maagd zijn graf/urn ingaat? Seks met levenden vind Niek niet zo spannend, vrees ik.

edit: komma geplaatst.

Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 22:02.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 00:06
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-09-2004 @ 19:56 :
Het was geen grap, het was een tegenargument.

Als grap klinkt het redelijk, als argument klinkt het belachelijk.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit heb jij een fetish(of hoe je het ook schrijf)
Warsocket
153 08-08-2004 09:55
Levensbeschouwing & Filosofie profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij.
Isa
67 01-08-2004 09:43
Seksualiteit Verklaar mij graag alle vormen van seksueel gedrag, dus ook pedo-homo-necro-filie.
Isa
19 21-02-2003 13:36
Seksualiteit necrofylie
Tampert
113 30-07-2002 12:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.