![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dom: ik doe op dit moment op mn 16e 6 gym. wat heb jij op dit moment bereikt naast je mavo opleiding? puber: meisjes zijn in hun puberteit 2 jar volwassener dan jongens. you do the math meisje: zie hierboven en links: ja dat is een verschil in mening he
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in het boek: kijk hoe mark zichzelf vast lult
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Opleiding zegt niet alles over iemands intelligentie, hoewel ik graag toegeef dat jij intelligenter zal zijn dan ik dat ben. Dat wil niet zeggen dat jij daarom ook altijd gelijk hebt of overal verstand van hebt. Je vergeet te vermelden dat die twee jaar verschil gemiddeld is en dat dat verschil op den duur verdwijnt. Ik ben toch, kan ik wel zeggen, mijn pubergedrag behoorlijk aan het afbouwen en er bestaat voor mij geen twijfel dat ik in veel opzichten volwassener ben dan jou, hoewel dat mischien niet op elk vlak zo is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder kan ik je vertellen dat ik nogal volwassen ben. ik ga al jaren om met mensen die 1 tot 2 jaar ouder zijn, doordat ik ene klas over heb geslagen. verder kom ik via buitenschoolse contacten ook meer in contact met oudere mensen. Ik bezit eigenlijk weinig pubergedrag. Het enige wat je nog zou kunnen noemen is dat ik volgend jaar heel graag bij mijn ouders weg wil. Maar een jaar naar het buitenland gaan (wat ik al geregeld heb) duidt misschien meer op zelfstandigheid dan pubergedrag. Ik ben zeker niet degene die kan oordelen over of jij nog in de pubertijd zit. maar ik vind dat jij ook niet kan oordelen over mij. Het rechttrekken gebeurt trouwens rond het 20e levensjaar,
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
anyway, zullen we er maar over ophouden?
||
Citaat:
![]() En laten we er inderdaad maar over ophouden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maargoed, je weet best hoe ik het bedoelde
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() And still dissed ![]() sry ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarem, ik heb er wel een grondige hekel aan, als mensen willen laten zien hoe goed en slim ze kunnen typen dat ze dan fucking FORMEEL gaan typen, ik bedoel je kan het toch ook zeggen zonder al die formele bullshit. Ik bedoel, ik typ hetzelfde als hoe ik praat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Test: hoe sociaal ben jij en beoordeel jij jezelf? Verwijderd | 24 | 23-05-2009 21:58 | |
De Kantine |
Hoe sociaal ben jij? TheRedArrow | 78 | 01-01-2005 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Waar durf jij al je geld op te verwedden? Martjin | 175 | 30-09-2004 09:58 | |
De Kantine |
Hoe sociaal ben jij?! peaceflower | 44 | 27-08-2003 20:10 |