Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 19:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 30-09-2004 @ 16:38 :
Ik moet al 2 maanden mijn telefoonabonnement opzeggen. Daar heb ik ook echt geen zin in en blijf maar doorbetalen zonder dat ik het benut. Maar dan gaan ze vrasgenstellen waarom ik het wil opzeggen enzo..
Kun je geen mailtje sturen waarin je aangeeft dat je je abonnement wilt opzeggen en waarom?
Ik had zelf overigens ook wel eens moeite met iemand opbellen, maar het is nu geen enkel probleem meer voor me.
Oud 01-10-2004, 15:14
Verwijderd
Hey dat heb ik ook! Vooral naar instellingen haat ik bellen, maar ook naar 'gewone' mensen en vrienden vind ik het niks. Ik kan dan totaal niet relaxed praten en ik ben bang dat ik iets op moet zoeken of zo snel niet weet ofzo. Dus ik zorg er altijd voor dat ik het helemaal goed voorbereid heb en dat ik ook écht iets heb te zeggen. Maar ik ben ook altijd bang dat het niet goed uitkomt enzo... Msn en E-mail zijn echt een uitkomst en Sms is al helemaal een geweldige uitvinding!!!

Laatst gewijzigd op 01-10-2004 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 17:22
Verwijderd
Ik had er echt een verschrikkelijke hekel aan. Ik vond het heel eng om bv de kapper te bellen voor een afspraak, dan stelde ik het uren uit, totdat het echt moest, en daardoor werd ik helemaal zenuwachtig. Ik praatte ook altijd te zacht zodat mensen vaak vroegen "met wie spreek ik? wat?" enzo.

Maar tijdens mijn stage moest ik veel bellen, telefonische interviews houden enzo, en dat heeft wel geholpen.

Zoveel mogelijk bellen dus, dan wordt het steeds minder erg. En niet uitstellen, meteen doen. Hoe langer je ermee wacht, hoe erger het wordt.

En zowieso, het zijn ook maar gewoon mensen aan de andere kant van de lijn. Misschien vinden zij het ook wel eng om de telefoon op te nemen ofzo, je weet het niet.

En handig aan telefoneren: je kan altijd de hoorn erop gooien! (niet goed voor je bel-zelfvertrouwen, maargoed )

Nu vind ik alleen belangrijke telefoontjes eng, maar dat heeft bijna iedereen wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 17:34
Doodle!
Doodle! is offline
zo-ie-zo belangrijke telefoontjes, maar tegenwoordig 'normale' telefoontjes niet meer zo heel erg
Reageren

Regels voor berichten