![]() |
||
Citaat:
Het is je goed recht om er een andere mening over te hebben ja, maar jouw mening wordt hier niet gevraagd en duidelijk ook niet op prijs gesteld. Je standpunt is ons allang duidelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als één van de twee ook maar de minste twijfel heeft bij hun relatie of bij het kind, dan neem ik aan dat ze die twijfel ook kunnen uiten tegenover elkaar, en dat ze daar dan ook rekening mee houden. als één van de twee het gevoel heeft dat ze niet voor elkaar gemaakt zijn, is dit het uitgelezen moment om dat ter sprake te brengen, en ik neem aan dat beiden oud en wijs genoeg zijn om dat te beseffen, op dit inzicht was mijn eerste reply dan ook gebaseerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oftewel, wat voorbehoudsmiddelen gebruikte je dan?
||||
Citaat:
Citaat:
En kan jij mij meer dan 1 paar gepensioneerde koppels opnoemen die uiteen zijn? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk wel... beetje asociaal als je niet rekening houdt met je ouders. |
![]() |
||
Citaat:
Meestal nemen mensen een kind als ze wat ouder zijn en ook wat langer bij elkaar zijn. En het is meestal gepland. Dit is nie gepland en het wordt gehouden omdat ze niet wil aborteren. Hele andere situatie. |
![]() |
||||
Citaat:
Daar heb je gelijk in. Maar het is beter voor het kind en haar als het gebeurt terwijl ze er achter staan en niet om een of ander dom principe in stand te houden. Citaat:
Citaat:
De meeste zijn inderdaad dol, maar ik denk dat de situatie andres ligt als nu blijkt dat ze heel veel moeten doen. Mijn moeder helpt mijn zus enorm, maar op een gegeven moment werd het echt te bont. Ze had nauwelijks meer tijd voor mij en haar man. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (iedereen die dat gezegd heeft trouwens)
||
Citaat:
En ik wou mijn punt niet zo erg doordrijven om gelijk te krijgen..maar ik wou gewoon dat je goed besefte wat je gaat doen en ik hoop dat het je lukt en ik totaal ongelijk heb. Het is niet niks.. en vandaar dat ik ff ernstig het aan de kaak wou voelen zeg maar. Succes! En ik hoop dat ik helemaal ongelijk heb want ik gun je echt geen ongeluk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En essepessie, ik vind het heel knap dat jullie hebben besloten jullie kindje te houden en samen op te voeden. Als je zo achter de beslissing staat als je nu doet, komt het vast in orde. ![]() Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig naar hoe het verder gaat met jullie en de baby ( ![]() ![]() Wonen jullie eigenlijk samen? Of gaan jullie samenwonen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ essepessie: Doen!! Lijkt me (en de rest vast ook) leuk om te lezen/zien. Het klinkt misschien een beetje ongepast, maar ik kan niet wachten om zelf zwanger te zijn. ![]() ![]()
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik kinderen geweldig en wil ze zelf ook denk ik maar nu nog niet ![]() Als ik me studie af heb en gesettled ben en die mooie vrouw heb gevonden dan komt het wel! |
![]() |
||
Citaat:
(maar je hebt een m. staan , je lijkt me geen man)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |