Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2004, 01:15
Prime Evil
Prime Evil is offline
Beffen is niet echt je-van-het, vind ik zelf. Ik denk niet dat ik met een romige bloedrode snor weer naar boven kom, maar het idee is niet héél erg aanlokkelijk. Daarbij is het denk ik ook wel zo dat de vrouw zich er ook niet 100% bij voelt qua zelfvertrouwen. Nee, dan wacht ik liever een paar dagen en daarna is ze weer welkom om het te vragen :>

Neuken is gewoon hetzelfde, maar dan met een voorzorg (of twee) in de vorm van een donkere handdoek. Ik vind het idee prima, douches zijn een algemeen goed in Nederland, en qua gevoel maakt het voor mij echt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 12:20
Verwijderd
beffen niet, neuken wel.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:25
Crienie
Crienie is offline
Zoals de meesten; beffen niet (ik zou me doodschamen Het ruikt zowiezoow niet echt fris zeg maar, en ik heb er ook niet echt zin in als ik ongesteld ben...) maar sex wel... Het ontspant, ik heb dan tenminste geen buikpijn meer enzo En me vriendje zit er niet mee
Oud 11-10-2004, 18:57
pudding met vel
pudding met vel is offline
Gaat best vind ik, maar je moet wel een beetje oppassen met lekken en zo. Afgelopen zondag nog seks gehad toen ik ongesteld was. t Was heel lekker, maar toen we klaar waren, zat er echt heel veel bloed aan zn piemel niet normaal meer. En tja toen kwam t in zn bed en op zn kussen en t druppelde helemaal van hem af. Hehe.. Wij snel naar de douche rennen. Sunday, bloody sunday...
Oud 11-10-2004, 18:59
Verwijderd
tsja.. (heeft sinds kort ervaring)

het is niet geweldig, tis niet verschrikkelijk.. ervoor en erna douchen om de ergste kliederboel te voorkomen is aan te raden..

Maar ik doe het liever als ik niet ongesteld ben hoor!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef op 11-10-2004 @ 20:24 :
Zo is 't
jongens toch.. ghihi.. maar waarom zijn er eigenlijk zoveel mannen die ervan gruwen?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 19:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 11-10-2004 @ 20:37 :
jongens toch.. ghihi.. maar waarom zijn er eigenlijk zoveel mannen die ervan gruwen?
Ik kan niet zo goed tegen bloed

(En ik heb moeite dingen te vertrouwen die een week lang bloeden en dan nog steeds niet dood zijn )
Oud 11-10-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 11-10-2004 @ 20:43 :
Ik kan niet zo goed tegen bloed

(En ik heb moeite dingen te vertrouwen die een week lang bloeden en dan nog steeds niet dood zijn )
oke... Dat IS een goede reden
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef op 11-10-2004 @ 21:30 :
Da's geen goeie reden. Als man mag je sowieso niet bang voor bloed zijn. Dat is een zwakheid voor meisjes vind ik
hou toch je mond.. waarom mogen jongens niet bang zijn voor bloed? trouwens.. vrouwen treffen het wel slecht als ze bang zijn voor bloed en iedere maand moeten bloeien
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 20:55
Guinevere
Guinevere is offline
Als ik me net gedouched heb en een tampon in heb, mag hij me best likken. Neuken doe ik liever niet de eerste twee dagen, omdat het dan nogal heftig bloedt. Maar daarna kan dat ook wel, handdoekje er onder en na de hand samen douchen...
Oud 12-10-2004, 08:11
ilse
ilse is offline
Citaat:
Guinevere schreef op 11-10-2004 @ 21:55 :
Als ik me net gedouched heb en een tampon in heb, mag hij me best likken. Neuken doe ik liever niet de eerste twee dagen, omdat het dan nogal heftig bloedt. Maar daarna kan dat ook wel, handdoekje er onder en naderhand samen douchen...
mee eens, zo ging het met mijn ex. alleen heb nog geen idee hoe dat met mijn huidige vriend gaat...

Regels voor berichten