Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 16:28
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 21-09-2004 @ 14:59 :
http://www.aboujahjah.nl
Haha, die citeren van democrates.net
Oud 21-09-2004, 16:38
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 21-09-2004 @ 16:20 :
Nou vergelijk je vluchtelingen met allochtonen die hier leven.
Ik bedoel dat als er landen zijn, waar 1 op de 3 een vluchteling is, wij hier in Nederland misschien niet zo heel zielig moeten lopen doen!
Oud 21-09-2004, 16:42
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
onderkoffer schreef op 21-09-2004 @ 16:32 :
arguemnten ?
Ik zou zeggen, waarom zit nederland wel vol!? De levensstandaard in Nederland is natuurlijk een van de laagste van de wereld, als er dus 1 land is dat de immigranten stroom moet stopzetten is nederland het wel .

Het is gewoon super egoïstisch. Wij hebben het hier zo goed en om dat zo te houden moeten we vooral mensen die het veel harder nodig hebben dan wij negeren! Dat is de instelling mensen!
Oud 21-09-2004, 16:49
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 21-09-2004 @ 09:38 :
Misschien kunnen we Wilders koning van Texel maken. Dan kan hij al z'n proefballonetjes uit laten voeren en z'n eigen paradijsje creëren zonder dat hij door de (s)linkse kerk® wordt gehinderd. Paar bordjes met slegs blanke voor de kust en klaar is Kees.
JA! Kampf Ameland!

Echt... het zou geen gek idee zijn om dat te realiseren, maar dan niet zo als in Amerika waar die anti-overheids figuren naar dat staatje in het Noord Oosten van Amerika verhuizen om daar de macht over te nemen, maar een soort van gedwongen migratie van extreem rechtse figuren.

Citaat:
Gebakken Lucht schreef op 21-09-2004 @ 11:16 :
Nee, het probleem moet bij de kern aangepakt worden.
Ter verduidelijking:

Criminele bejaarden: zijn er nihil
Criminelen lagere soc. klasse, autochtoon: zeer zeker
Criminelen lagere soc. klasse, allochtoon : zeer zeker
Criminalitiet hogere klasses, allochtoon/autochtoon: beduidend lager dan bij de sociaal lagere klasse.

De klasse waarin iemand verkeerd en ook de toekomstperspectief daarbij zijn de veroorzakers van de problematiek en niet de etnische afkomst. Men moet zorgen voor betere kansen, goedkoper onderwijs. Men moet verpaipering tegen gaan, de wijken in gaan en in contact komen met mensen. De eerste stap naar intergratie is de ruimte laten om te intergreren. Ben jij ooit op een AZC geweest? Heb jij je ooit ingezet voor gebroedelijk naast elkaar leven? Of kijk jij naar aantallen en concludeer jij daar uit? Ongeacht afkomst/geloof/klasse of wat dan ook moeten er kansen zijn. Zolang men zelf de mensen in een vergetel hoekje gaat drukken, ja dan, dan moet je achteraf niet huilen

problemen worden in Nederland nooit bij de kern aangepakt maar er worden altijd gevolgen of valse oorzaken aangepakt.

JAMMER.

criminaliteit heeft niets te maken met allochtonen of vluchtelingen en over die integratie: Wilders wil (net zoals al die andere rechtser-dan-rechtse figuren) helemaal niet dat die mensen integreren (ga je voor de grap is verdiepen in de situatie van diegenen die moeten integreren) maar wil het probleem gewoon in een hoekje wegstoppen, niets aan doen en zorgen dat hij er zelf zo min mogelijk last van heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:51
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gandalf schreef op 21-09-2004 @ 17:42 :
Ik zou zeggen, waarom zit nederland wel vol!? De levensstandaard in Nederland is natuurlijk een van de laagste van de wereld, als er dus 1 land is dat de immigranten stroom moet stopzetten is nederland het wel .

Het is gewoon super egoïstisch. Wij hebben het hier zo goed en om dat zo te houden moeten we vooral mensen die het veel harder nodig hebben dan wij negeren! Dat is de instelling mensen!
ach... dit forum is nog een positieve weergave van de NL samenleving en hier stikt het al van de egoistische individuele (racistische) klootzakken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:54
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 21-09-2004 @ 17:51 :
ach... dit forum is nog een positieve weergave van de NL samenleving en hier stikt het al van de egoistische individuele (racistische) klootzakken.
De egoistische individuele eventueel ook nog racistische klootzak is inderdaad het probleem van deze samenleving. En niet de allochtoon/vluchteling die hier een kans op een beter bestaan wil benutten. Die kans wordt hen door velen misgund.
Oud 21-09-2004, 16:58
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 21-09-2004 @ 17:54 :
De egoistische individuele eventueel ook nog racistische klootzak is inderdaad het probleem van deze samenleving. En niet de allochtoon/vluchteling die hier een kans op een beter bestaan wil benutten. Die kans wordt hen door velen misgund.
het stikt in de asielzoekerscentra van de hoog opgeleidde buitenlanders die ook nog een geldige reden om hiernaartoe te komen....

echter, die stinknazi's van de IND gesteund door rechts Nederland en onze regering zorgt ervoor dat deze mensen na jarenlang (makkelijk 5, 6, 7 of meer jaar) niks doen weer terug mogen.

LIEVER 10 hoogopgeleidde buitenlanders dan 1 van die stinkende egoistische racistische kutlandgenoten.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 17:07
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 21-09-2004 @ 17:51 :
Ik wil hier wel even aan toevoegen dat je allochtonen geleidelijk aan moet laten immigreren, steunen in de integratie en dan een bestaan laten opbouwen.

Je moet dus niet zeggen, we gooien alle grenzen open en laat ze maar komen... Dan krijg je grote chaos natuurlijk. Men moet zoveel mogelijk immigranten toelaten, laten integreren en dat zo dat de maatschappij (zowel sociaal als economisch) stabiel blijft.
Oud 21-09-2004, 17:08
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 21-09-2004 @ 17:58 :
het stikt in de asielzoekerscentra van de hoog opgeleidde buitenlanders die ook nog een geldige reden om hiernaartoe te komen....

echter, die stinknazi's van de IND gesteund door rechts Nederland en onze regering zorgt ervoor dat deze mensen na jarenlang (makkelijk 5, 6, 7 of meer jaar) niks doen weer terug mogen.

LIEVER 10 hoogopgeleidde buitenlanders dan 1 van die stinkende egoistische racistische kutlandgenoten.
NAZI en racisme vind ik ook wel weer een beetje ver gaan .
Ze snappen gewoon niet helemaal hoe het in elkaar steekt
Oud 21-09-2004, 17:17
NN
NN is offline
Het is natuurlijk niet goed om een onbelemmerde immigratie te hebben als land. Dat kan onze maatschappij niet aan en dan worden nieuwkomers ook niet opgenomen, hetgeen slecht is voor hun integratie.

Ik verwacht niet dat Wilders deze nuance in het achterhoofd had, toen hij weer een proefballonnetje lanceerde.

En daarom wil ik een Wildersstop.
Oud 21-09-2004, 18:02
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gandalf schreef op 21-09-2004 @ 18:08 :
NAZI en racisme vind ik ook wel weer een beetje ver gaan .
Ze snappen gewoon niet helemaal hoe het in elkaar steekt
och je wil niet weten waar ik allemaal voor uitgemaakt wordt, neem het niet zo hoog op.

dit is een polarisatie forum
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:18
NN
NN is offline
Geen andere voorstanders voor een Wildersstop?
Oud 21-09-2004, 18:21
NN
NN is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 21-09-2004 @ 19:02 :

Inderdaad, nuance is soms voor te zoeken.
Oud 21-09-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 21-09-2004 @ 19:18 :
Geen andere voorstanders voor een Wildersstop?
Ik ben wel voor een algemeen spreekverbod voor die vent.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:35
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Joostje schreef op 21-09-2004 @ 10:52 :
omg, de oosterse horden overspoelen ons!
Volgens mij hebben de meeste van ons wel zwemdiploma A en B, dat zit wel snor.

Dit is simpelweg drama-politiek.

Een algehele stop voorstellen is absurd maar het drastisch reduceren van opname van laagopgeleide en analfabetische mensen is, ongeacht land van herkomst, geen onredelijk voorstel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:42
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-09-2004 @ 19:32 :
We kunnen hem natuurlijk ook gewoon het land uitzetten.
Oud 21-09-2004, 22:37
Zaina
Zaina is offline
Ik geef hem gelijk. Die man heeft 11 zetels voor zichzelf alleen.
Oud 21-09-2004, 23:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 21-09-2004 @ 19:02 :
och je wil niet weten waar ik allemaal voor uitgemaakt wordt, neem het niet zo hoog op.

alleen wanneer jij er bent om de zaken op de spits te drijven.

het zal vast wel opwindend zijn om ieder keer willekeurige mensen en instanties voor nazi's uit te maken, je doet het immers zo vaak..
Oud 22-09-2004, 00:10
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 21-09-2004 @ 09:15 :
Uitgegeven: 21 september 2004 08:45

AMSTERDAM - Kamerlid Geert Wilders wil een onmiddellijke immigratiestop voor alle niet-westerse allochtonen die naar familie in Nederland willen reizen. De komende vijf jaar mogen er in Nederland geen Turken en Marokkanen bij komen, zo zegt het Kamerlid in Algemeen Dagblad. Wilders stapte onlangs uit de VVD-fractie.

Volgens Wilders zijn de problemen met de integratie zo 'immens en acuut' dat er onmiddellijk ingegrepen moet worden. "Alle aandacht moet worden gericht op de allochtonen die hier al wonen", zegt hij. Allochtonen met een Nederlands paspoort die de taal niet willen leren wil Wilders het land uitzetten. Datzelfde moet ook gelden voor criminele allochtonen en imams die haat zaaien.

Het Kamerlid is verder voorstander van het 'three strikes and you're out' principe: zware criminelen die voor de derde keer veroordeeld worden krijgen automatisch levenslang en verspelen het recht op strafvermindering.

hoezo maakt wilders verschil tussen 'allochtoon' en turken en marokanen...

Citaat:
Ik sluit me wel bij zijn idee aan. Momenteel zijn er 1 miljoen allochtonen waarvan het grootste gedeelte Turks of Marokaans is. Doordat over het algemeen de meeste van de Turkse of Marokaanse inwoners van Nederland hun vrouw of man in het land van herkomst zoeken zouden hier uiteraard maatregelen voor moeten worden genomen. Ook het feit dat de meeste delicten door allochtonen worden gepleegd en dat dit tot uitzetting moet leiden vind ik een prima idee!
1miljoen allochtonen cool toch, meer zielen meer vreugd.
wtf kom je er bij dat de meeste delicten door allochtonen gepleegd worden. tis zo dat als een allochtoon iets fouts heeft gedaan word dat er extra uitgelicht en daardoor denken homo`s als jij dat een allochtoon kut is.

maar oke, wilders is kut, hij sterft binnenkort, let maar op...
en iedereen die het met hem eens is moet ook sterven.
Oud 22-09-2004, 00:13
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 22-09-2004 @ 01:10 :
maar oke, wilders is kut, hij sterft binnenkort, let maar op...
en iedereen die het met hem eens is moet ook sterven.
de aivd ligt morgen bij jou in de achtertuin
Oud 22-09-2004, 00:18
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 01:13 :
de aivd ligt morgen bij jou in de achtertuin
Wilders waarschijnlijk ook.
Oud 22-09-2004, 00:44
bamiPoep
bamiPoep is offline
mensen als wilders zijn een gevaar voor de samenleving, mede door zulke mensen ontstaat er haat.
dr komt binnenkort vast wel weer een linkse Nler/dierenactivist/groenlinkser/watdanoook die de ballen (en geen leven)heeft en hem neerschiet oid. en terecht wilders verdient het.

wedden dat ie binnenkort ook zn hoofd kaal scheert en uit de kast komt...
Oud 22-09-2004, 01:03
T_ID
T_ID is offline
okay, de zoveelste die politieke moord goedkeurt komt tevoorschijn.

ik denk eerder dat mensen die politieke moord goedkeuren een gevaar zijn voor de samenleving.
Oud 22-09-2004, 09:22
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2004 @ 02:03 :

ik denk eerder dat mensen die politieke moord goedkeuren een gevaar zijn voor de samenleving.
Ik denk eerder dat mensen die politieke moord goedkeuren een geintje maken, aangezien niemand zo dom kan zijn om dat echt goed te keuren.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-09-2004 @ 10:22 :
Ik denk eerder dat mensen die politieke moord goedkeuren een geintje maken, aangezien niemand zo dom kan zijn om dat echt goed te keuren.
Frappant dat jij tegelijkertijd beweert dat de meeste mensen dom zijn, en dat mensen niet zó dom kunnen zijn dat zij politieke moord goedkeuren.

Ik stel dus dat er best van deze mensen kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 22-09-2004 @ 01:44 :
mensen als wilders zijn een gevaar voor de samenleving, mede door zulke mensen ontstaat er haat.

hmm, als we die logica doortrekken doemen er wel rare taferelen op:

-El-moumni roept op tot haat. kop eraf dus.

-schrijver van "de weg van de moslim" mag dus ook voor het vuurpeleton

-alle skinheads vermoorden, logisch toch?

-ow ja, alle homoseksuelen bedreigen immers 'de familie-eenheid', aan het gas ermee dus.

-iedereen die wil bezuinigen op sociale vangnetten haat zijn medemens. dood! dood! dood!

-alle tegenstanders van de partij haten de partij. vermoord die afvalligen!

afijn, Nederland als ultra-fascistische staat binnen 10 jaar....

het lijkt me duidelijk dat dit niet een acceptabele toekomst is.
Oud 22-09-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 21-09-2004 @ 09:15 :
Uitgegeven: 21 september 2004 08:45

Ik sluit me wel bij zijn idee aan. Momenteel zijn er 1 miljoen allochtonen waarvan het grootste gedeelte Turks of Marokaans is.

volgens mij zijn het wel heel wat meer hoor
niet het begrip moslim met allochtonen gaan verwarren

Doordat over het algemeen de meeste van de Turkse of Marokaanse inwoners van Nederland hun vrouw of man in het land van herkomst zoeken zouden hier uiteraard maatregelen voor moeten worden genomen.

mogen ze alleen nog met nederlanders gaan trouwen?

Ook het feit dat de meeste delicten door allochtonen worden gepleegd en dat dit tot uitzetting moet leiden vind ik een prima idee!
is dat wel een feit?
en kind steelt wat in een winkel wordt die dan ook uitgezet?
en we hebben hem helemaal niet gehoord over het feit dat de huidige generatie hier is geboren.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:57
T_ID
T_ID is offline
hier toevallig al gelezen? http://www.aboujahjah.nl

harde feiten over criminaliteit.

en als 95% (zoek daar ook maar eens de feiten over uit) importbruiden uit het gebergte haalt dan noem ik dat veel, zeker als daardoor per definitie integratieproblemen worden veroorzaakt.
Oud 22-09-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 22-09-2004 @ 12:54 :
volgens mij zijn het wel heel wat meer hoor
niet het begrip moslim met allochtonen gaan verwarren
Een miljoen lijkt me een redelijke schatting. Het is wel een feit dat het grootste gedeelte van de islamitische allochtonen van Turkse of Marokkaanse afkomst is. Afrikaanse moslims zoals Ethiopiërs of Somaliërs maken maar een zeer klein gedeelte uit en niet-allochtone moslims (bekeerlingen e.d.) vormen helemaal een te verwaarlozen groep.

Citaat:
mogen ze alleen nog met nederlanders gaan trouwen?
Nee, ze mogen best met iemand van een andere nationaliteit trouwen, alleen ze moeten dan niet verwachten dat die persoon zomaar wordt toegelaten. Wanneer een burger van een niet-EU-lidstaat zich in Nederland wil vestigen moet ook aan allerlei eisen en formaliteiten zijn voldaan, waarom zouden er dan geen eisen gesteld mogen worden aan Turkse of Marokkaanse importbruiden? Een huwelijk is geen gratis ticket naar Nederland ofzo.

Citaat:
is dat wel een feit?
en kind steelt wat in een winkel wordt die dan ook uitgezet?
en we hebben hem helemaal niet gehoord over het feit dat de huidige generatie hier is geboren.
Dat is zeker wel een feit. Het is niet zo dat alle Nederlanders van Turkse of Marokkaanse afkomst crimineel zijn, maar het is wel zo dat veel criminelen Nederlanders van Turkse of Marokkaanse afkomst zijn (zelfde als: niet alle moslims zijn terroristen, maar veel terroristen zijn wel moslims).

Uitzetting van mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben is natuurlijk ondenkbaar, maar afneming van de Nederlandse nationaliteit is voor mij wel acceptabel voor veelplegers die ook nog een tweede nationaliteit hebben. Net als er een puntenrijbewijs is waarbij je vijf jaar lang 'onder toezicht' rijdt en je rijbewijs weer kan worden ingenomen, moet het ook mogelijk zijn het Nederlanderschap onder voorwaarde te verlenen zolang de begunstigde niet bereid is een tweede nationaliteit op te geven.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2004 @ 12:57 :
hier toevallig al gelezen? http://www.aboujahjah.nl

harde feiten over criminaliteit.

en als 95% (zoek daar ook maar eens de feiten over uit) importbruiden uit het gebergte haalt dan noem ik dat veel, zeker als daardoor per definitie integratieproblemen worden veroorzaakt.
Haha, 'harde feiten'.

Die site is van hetzelfde lage allooi als DemoCrates, Polinco en al die andere troep opgezet door stumperds die bang zijn dat Nederland onder de voet wordt gelopen door islamieten. Alleen de laatste alinea bij het kopje 'criminaliteit' al (ik citeer):

'De beruchtste wijk is het Utrechtse Kanaleneiland met een treurige geschiedenis van islamitisch geweld. De oorspronkelijke bewoners zijn hier verdreven door onaangepast gedrag, pesterijen, berovingen en regelrechte intimidatie, bedreigingen en zware mishandeling. Dit gebeurt met de politieke bedoeling om de oorspronkelijke bevolking te verdrijven en te vervangen door huwelijksmigranten en zo de hele wijk te islamiseren. (...)'

Ik ken redelijk veel studenten die in Kanaleneiland wonen en je kunt inderdaad geen fiets buiten laten staan of een Marokkaan pikt 'm. Maar zeggen dat dat 'islamitisch geweld' is, slaat natuurlijk op stront en getuigt van grenzeloze domheid.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:15
T_ID
T_ID is offline
ik had het over de criminaliteitscijfers, dat ze verder overdrijven vat ik ook wel.

nog steeds zijn de cijfers nog niet weerlegt, dus het punt in kwestie staat nog.
Oud 22-09-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 21-09-2004 @ 17:58 :
En liever 1 hoogopgeleide buitenlander dan 10 importbruiden die niet veel meer kunnen dan geiten melken.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:47
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2004 @ 12:44 :
hmm, als we die logica doortrekken doemen er wel rare taferelen op:

-El-moumni roept op tot haat. kop eraf dus.
monddood is goed genoeg hoor

Citaat:
-schrijver van "de weg van de moslim" mag dus ook voor het vuurpeleton

Citaat:

-alle skinheads vermoorden, logisch toch?

Citaat:

-ow ja, alle homoseksuelen bedreigen immers 'de familie-eenheid', aan het gas ermee dus.
wat is er nou weer mis met homo's? (*behalve dat er teveel op pim stemmen?)

Citaat:

-iedereen die wil bezuinigen op sociale vangnetten haat zijn medemens. dood! dood! dood!
WAT DE FUCK IS ER MIS MET JOU?

Citaat:

-alle tegenstanders van de partij haten de partij. vermoord die afvalligen!
ach whatever, ga je moeder pesten kereltje

Citaat:

afijn, Nederland als ultra-fascistische staat binnen 10 jaar....
wat JIJ niet ziet (en vele blinden met jou) is dat het niet de "politieke moordenaars" zijn die van Nederland een ultra-rechtse staat proberen te maken, zij proberen dit juist tegen te gaan. Nee het zijn die, waarvan jij je afvraagt of ze dood moeten. DIE zorgen voor polarisatie in Nederland, niet die mensen die het niet erg vinden dat Wilders of meneer Fortuyn doodgaan.

Wees liever bang voor die aanhangers van Wilders, die iedereen die niet net zo als zij (zijn ze allemaal blond met blauwe ogen dan?) liever uit het land zetten.

Citaat:

het lijkt me duidelijk dat dit niet een acceptabele toekomst is.
Nee, het nieuwe 3e rijk van Fortuyn, dat was een mooi landje geweest

Waarom worden die figuren zoals Wilders en Fortuyn nou bedreigd? Heel simpel, omdat zij een bedreiging zijn voor de:

1. Samenleving

2. Menselijkheid

3. Vrijheid van andere mensen

dat is alles. Als Hitler in Nederland in de 2e wereldoorlog door het verzet was omgebracht dan waren het helden geweest, nee nu is het ineens moord en brand.
Natuurlijk mag je niet zomaar politici vermoorden, dat is nooit goed. (EN LEES NOU IS GOED, VOORAL JIJ T_ID, VOORDAT JE WEER NONSENSE OVER MIJ GAAT UITKRAMEN) Maar sommige mensen branden wel hun voeten door hun uitspraken over anderen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:49
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2004 @ 12:57 :
zegt meneertje, die zelf ook een van de grootste integratie problemen van zijn omgeving is.

hoe moeten andere medelanders ooit samen gaan leven met zo'n figuur als jou? als ik jou was zou ik ook maar eens hard gaan nadenken over 1. een integratie cursus en misschien nog wel belangrijker 2. een re-habilitatie cursus, dan kan je leren hoe je je in een SAMENLEVING behoort te gedragen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:50
Verwijderd
Ik ben het helemaal met Wilders eens. Eindelijk eens iemand die zegt waar het op staat.
Wilders
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 22-09-2004 @ 14:49 :
zegt meneertje, die zelf ook een van de grootste integratie problemen van zijn omgeving is.

hoe moeten andere medelanders ooit samen gaan leven met zo'n figuur als jou? als ik jou was zou ik ook maar eens hard gaan nadenken over 1. een integratie cursus en misschien nog wel belangrijker 2. een re-habilitatie cursus, dan kan je leren hoe je je in een SAMENLEVING behoort te gedragen.
Er is een verschil tussen tolerant zijn tegen immigranten en zomaar van alles binnenhalen wat verder geen enkel nut heeft voor deze samenleving, alleen maar omdat ze zo zielig zijn omdat ze niks hebben. Ik heb niks tegen immigranten maar ze moeten wel een waarde hebben voor Nederland en dat hebben bijvoorbeeld importbruiden zonder enige vorm van opleiding niet. Als het nou gaat om bijvoorbeeld hoogopgeleide beta mensen uit Pakistan zeg ik ja, die moet je binnenhalen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 22-09-2004 @ 14:49 :
als je werkelijk niks behalve beledigingen hebt om te posten ga dan bij je sovjetkameraden in Cuba wonen, en laat het 'smerige kapitalitische westen' het verder zelf uitzoeken wil je?

ik post een feit, en dit is de reactie daarop?
Oud 23-09-2004, 13:20
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Immigratiestop, jah, dat mag nu weleens

De laatste 20 jaar hebben we idioot veel buitenlanders binnengelaten. Gastarbeiders ok, maar gezinshereniging en gelukszoekers hebben we nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 00:44
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-09-2004 @ 02:03 :

ik had het over 'mensen als wilders' niet elke wilders zit in politiek...
Oud 24-09-2004, 00:46
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
bootz schreef op 22-09-2004 @ 14:50 :
Ik ben het helemaal met Wilders eens. Eindelijk eens iemand die zegt waar het op staat.
Wilders
jij hebt kanker in je hoofd

ik zeg ook altijd waar het op staat
Oud 24-09-2004, 00:49
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 22-09-2004 @ 14:47 :

wat JIJ niet ziet (en vele blinden met jou) is dat het niet de "politieke moordenaars" zijn die van Nederland een ultra-rechtse staat proberen te maken, zij proberen dit juist tegen te gaan. Nee het zijn die, waarvan jij je afvraagt of ze dood moeten. DIE zorgen voor polarisatie in Nederland, niet die mensen die het niet erg vinden dat Wilders of meneer Fortuyn doodgaan.

Wees liever bang voor die aanhangers van Wilders, die iedereen die niet net zo als zij (zijn ze allemaal blond met blauwe ogen dan?) liever uit het land zetten.

Nee, het nieuwe 3e rijk van Fortuyn, dat was een mooi landje geweest

Waarom worden die figuren zoals Wilders en Fortuyn nou bedreigd? Heel simpel, omdat zij een bedreiging zijn voor de:

1. Samenleving

2. Menselijkheid

3. Vrijheid van andere mensen

dat is alles. Als Hitler in Nederland in de 2e wereldoorlog door het verzet was omgebracht dan waren het helden geweest, nee nu is het ineens moord en brand.
Natuurlijk mag je niet zomaar politici vermoorden, dat is nooit goed. (EN LEES NOU IS GOED, VOORAL JIJ T_ID, VOORDAT JE WEER NONSENSE OVER MIJ GAAT UITKRAMEN) Maar sommige mensen branden wel hun voeten door hun uitspraken over anderen.
word

Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 00:57.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 01:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 22-09-2004 @ 14:47 :1. Samenleving[/B]
hoe dan?

Citaat:
Skyrise schreef op 22-09-2004 @ 14:47 :2. Menselijkheid[/B]
gelul

Citaat:
Skyrise schreef op 22-09-2004 @ 14:47 :3. Vrijheid van andere mensen[/B]
waar dan?

Ik weet trouwens niet wat voor beeld jij hebt van het Nederlandse verzet, maar het overgrote deel van Nederland ziet hen al als helden.

Je kan zo hard als je wilt de tegenpartij voor nazi's uitmaken, en erg hard roepen dat de socialistische heilstaat de oplossing is, maar tot nu toe lijkt jouw betoog over politieke moorden, restricties van vrijheid van meningsuiting en discriminatie op basis van politieke opvatting mij meer op Nederland als fascistische staat.

en trouwens
Citaat:
ik weet niet wat voor zieke zaken je mensen toewenst, maar velen nemen hier aanstoot aan.
Oud 24-09-2004, 07:57
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 24-09-2004 @ 01:46 :

hahahah kanker hahahahahah

LOL

hehe
kanker

ROFLMAO

hahahahahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahhahahahhaha

Oud 24-09-2004, 10:32
NN
NN is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 24-09-2004 @ 01:44 :
niet elke wilders zit in politiek...
Gelukkig niet.
Oud 24-09-2004, 11:19
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 24-09-2004 @ 01:46 :

Allochtoon of een links k*tfiguur?

Taal v. onmacht...
Oud 24-09-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 24-09-2004 @ 12:19 :
Allochtoon of een links k*tfiguur?

Taal v. onmacht...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 13:44
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-09-2004 @ 19:32 :
Dit topic lezende zie ik ook nog wel wat usertjes die spreekverbod waardig zijn
Oud 24-09-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Gebakken Lucht schreef op 24-09-2004 @ 14:44 :
Och, verbieden is niet nodig. Bannen wel.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 13:52
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 14:45 :
Och, verbieden is niet nodig. Bannen wel.
fair enough
Oud 24-09-2004, 20:22
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Gebakken Lucht schreef op 24-09-2004 @ 14:44 :
Omdat ze een andere mening hebben? Of omdat ze ontoelaatbare dingen zeggen, zoals meneer hierboven even iemand kanker toewenste?

In geval 2 kan ik zeggen, i agree
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten