![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() er zijn dingen belangrijker voor mij en dat feesten heb ik onderhand wel gehad nu... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geen student? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ontopic: alleen als ik geen zin meer heb zou ik stoppen met drugs, dat t slecht voor je is boeit me vrij weinig. dood ga je toch wel en oud wil ik niet worden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 00:04. |
![]() |
||
Citaat:
en @ A*: blow dan alleen als je vriendje er niet is
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat is met alles zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn pa beweert ooit eens hasj gerookt te hebben, maar is meteen weer gestopt omdat hij beweert meteen roze olifanten te zien enzo. conclusie: hij lult onzin, of hij kan er gewoon niet tegen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij heeft toen duidelijk gemaakt dat wij hem last bezorgden, en dat we moesten vertrekken, en hij zou onze ouders bellen. Dat heeft hij dus ook gedaan, in paniek, en met de mededeling 'wij hebben last van hen, ze stralen een bedreigende sfeer uit en er wordt hasj gerookt' heeft hij mijn pa in paniek en boos achter gelaten. Dat heeft er dus voor gezorgd dat mijn pa mij niet meer vertrouwd qua drugsgebruik, en ik denk dat ik er dus de eerstkomende tijd even beter mee kan stoppen, zodat ik er niet op 'gepakt' word, want dan is mijn leven echt over. (Mijn pa is al 28 jaar politie-agent, en als er dus iets is waar hij tegen is... ![]() Maar ik vind het niet erg, want ik liep al langer met de gedachte rond te stoppen, omdat ik in mijn examenjaar zit nu, omdat mijn geheugen eronder leed, omdat het niet altijd meer zo leuk was, en niet het minst belangrijke: omdat mijn vriendin het niet echt leuk vindt. Dat nu dit erbij kwam van mijn pa was alleen de druppel... ![]()
||
Citaat:
..wat een emotioneel verhaal zeg...
||
Citaat:
Kut dat het zo moet. Wist je pa er al van, geloof het niet toch? Of heb ik dat gemist ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet het gewoon allemaal niet meer. vandaag heb ik 19 pillen weggegeven en prspct in nighttown dit weekend afgezegd om minder snel in de verleiding te komen ![]() [edit] ik was wel erg aangeschoten toen ik dat deed, waarschijnlijk had ik het nuchter niet eens gedaan. maar ik ben er denk ik blij mee dat ik het wel heb gedaan [/edit] Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 18:29. |
![]() |
||
Citaat:
Blijf gewoon de hele avond bij mij hangen, drinken we samen een colatje... ik ben nu ook clean, gaan we samen de verleiding weerstaan! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() overigens ben ik zo'n beetje de enige van mijn vriendengroep die aan hd doet, maar ik weet uit ervaring dat hd niet echt moeilijk te vinden zijn in de nighttown ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, in nighttown, ben dr een keer geweest maar is idd geen probleem er daar aan te komen!
||
![]() |
Citaat:
![]() maar dat zal idd wel mensen weghouden ja!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah, ik weet de moeilijkheden rond drank, ken ze zelf veel te goed, dus veel succes en ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe vertel je je ouders dat je dood wilt?? probleemgirl | 17 | 17-09-2016 15:36 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Psychologie |
vraagje over meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Mr. Faded Glory | 60 | 03-10-2006 12:34 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
mn vriend is een drugsdealer... love_my_dushi | 35 | 24-05-2002 17:29 |