![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eerst klom hij bij Limp Bizkit in het decor ('t leek wel alsof hij daarin aan het 'schommelen' was) Iemand zei ''There's a madman in the studio!'' Toen ze zelf moesten optreden, sloeg hij een tv kapot met z'n basgitaar. Staat ook wel op internet, kazaa ofzo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar behalve dit is de zelfcensuur van media om maar goed te verkopen (in nederland nog niet zo erg maar in de vs bijv wel) die het gevolg is van het kapitalisme wel een goed voorbeeld van een materiele beperking van de vrijheid van meningsuiting. maar dit is wel erg offtopic ontopic: ratm is vet, vooral de zangmeneer
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar iedergeval, waarom zat ie zo te schomelen op het decor??? Ze hadden wel wat tegen lb omdat ze zo commerciel/lelijke band waren, en nog steeds zijn.
||
![]() |
Citaat:
Echt....wtf......mensen.... ik heb er nu maar ff een post uitgepakt maar dit geld voor heel veel: how the FUCK kan je rage commerciel noemen man????? Ze hebben bijna alles weggegeven!! Rage is zo'n beetje de minst commerciele band ooit! Albums lijken op elkaar??? Hoe kun je dat nou zeggen... Neem bijv. Battle of Los Angeles en leg daar Evil Empire naast, sorry hoor maar dat verschil is echt zo freaking groot, als je hier ook maar 3 min tijd aan had besteed zou je dat weten (en dat is echt niet alleen zo bij deze cd's), het is allemaal anders; hardrock, rapcore, hip-hop, rap, met natuurlijk allemaal dezelfde quazi rage flow erdoor ![]() ![]() ![]() Btw, Zack heeft nog een paar nummers solo geschreven die ook wel flex klinken, bijv. March of Death. Rage against the Machine ftw (en dan met name Zack de la Rocha & Tom Morello), het was naar mijn idee echt de beste band ooit, ze hadden het man. ze hadden de skills, de originaliteit, de boodschap, de ''flow'' ![]() Owja, en natuurlijk omdat Y.Tim.K. (de bassist) zich als een dwaas gedraagde op de MTV awards. -_-' Laatst gewijzigd op 30-10-2006 om 20:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
My two cents.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat is zowel de naam van een minder commerciële band als mijn verwijt naar jou toe. ![]()
||
Citaat:
Ik wou dat ik door mijn beeldscherm recht in jouw gezicht kon kotsen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Audioslave is beter dan Rage Against the Machine Guerrilla-Radio | 80 | 02-11-2006 11:00 | |
Muziek |
Alto Anthem for the next generation - SUGGESTIES? hhendrikxx | 41 | 31-05-2006 20:40 | |
Muziek |
The 100 worst riffs, licks & solos of all time! Odin | 54 | 25-10-2004 20:56 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Rage Against The Machine Verwijderd | 56 | 21-09-2004 16:02 | |
Muziek |
Rage Against The Machine PieterB | 57 | 26-08-2003 17:34 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |