Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2004, 15:17
Verwijderd
Ik dacht dat je Triumph's opvolger bedoelde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2004, 15:25
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 11-10-2004 @ 21:48 :
Zo die Jessie is wel een backstabber 1e klas. Eerst gezellig met Kristi aanpappen, vervolgens foute voorlichting geven en dan ook nog met droge ogen keihard in Trump's face zeggen dat Kristi het verknald heeft. Heerlijk.
en dat Kristi daar niet iets van zegt (ook niet in het na-stukje in de limo ofzo) Ik zou pissed zijn
Oud 13-10-2004, 15:36
Auntie M
Auntie M is offline
Dus is het wel terecht dat ze eruit is, ze is gewoon te soft.
Amy is op het moment mijn favo, best wel een pittige tante.
Oud 13-10-2004, 16:22
Str0nk
Str0nk is offline
Alleen voor degene die op BBC 2 kijken :
Spoiler
Oud 13-10-2004, 16:34
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 13-10-2004 @ 16:36 :
Dus is het wel terecht dat ze eruit is, ze is gewoon te soft.
Amy is op het moment mijn favo, best wel een pittige tante.
ja, dat is ook zo. ze heeft het ook gigantisch verkeerd aangepakt. Kijk een beetje overleg is niet erg, is juist goed. Maar over iedere wissewasje uren te gaan discussieren....nee, als projectleider moet je zelf beslissingen kunnen en durven nemen. En als ze dat niet kan, is ze niet geschikt om een heel bedrijf te leiden. Zoals die vrouw in de boardroom al zei: misschien is ze een prima werknemer, maar niet zo'n goede werkgever...
Oud 14-10-2004, 11:53
Str0nk
Str0nk is offline
Opmerkelijk dat ze in hun eigen vakgebied meestal slechter presteren, zie Nick en Katrina

Ik vond het overigens vrij lomp van Trump dat ie z'n eigen zaakjes probeert op te knappen via het programma, dat mineraalwater bijv.

En ombarasomanoma vlieg eruit plz.
Oud 14-10-2004, 12:39
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 14-10-2004 @ 12:53 :
Ik vond het overigens vrij lomp van Trump dat ie z'n eigen zaakjes probeert op te knappen via het programma, dat mineraalwater bijv.
Voor niets gaat de zon op bij een goed zakenman. Ik verwijs nog maar eens terug naar het handtekeningenideetje van Troy waar Nick en Bill zo tegen waren omdat het tegen alle moraal inging.
Business gaat over lijken.

Citaat:
Ieks ja zij is bijna de Sam onder de dames.
Oud 14-10-2004, 18:43
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 14-10-2004 @ 12:53 :

Yes
Oud 14-10-2004, 18:48
Auntie M
Auntie M is offline
Ik zag toevallig een stukje Oprah vanmiddag met daarin Trump en een aantal die er al uitwaren. Fijne spoiler was dat, degene die er morgen uitgaat kwam er ook in voor. Dacht even dat ze nog verder gingen, maar gelukkig bleef het bij deze ene. Lekker slim van RTL4.
Oud 14-10-2004, 20:47
Joosn
Joosn is offline
Wat is dat toch met vrouwen en zakendoen?
Ik heb het idee dat bij Trumps troonopvolger alle vrouwen die het een beetje aardig doen ech ZO bitchy zijn.

Die kerels verloren in het begin alles maar zijn er nog ''redelijk' relaxed onder. Behalve die freaky gast die dacht dat zijn team het leuk zo vinden als hij ze zou leiden als een 'footballteam'.
WAT EEN MOOIE GEK!

Omatrosa vind ik ook cool. Mevrouw komt gewoon all-the-way uit de Bronx en vanuit die teringzooi heeft ze zich netjes omhoog gewerkt.
Wel heeft ze last van het beter ellebogenwerk, ala Ibrahimovic en Lee Towers zeg maar.
Oud 18-10-2004, 13:15
Str0nk
Str0nk is offline
Ik gok dat Nick of Troy vandaag wordt ontslagen, Nick heeft wel een grote bek maar moet het vooral hebben van andermans ideeen en Troy was in de laatste opdrachten ook niet echt flitsend. Verder denk ik dat hij en Kwane Amy of Bill zullen kiezen om hun team aan te vullen.

[edit] Was vergeten dat Katrina ook nog meedeed, zij is er geweest als haar team verliest.
Oud 18-10-2004, 14:05
L1
L1 is offline
Citaat:
Joosn schreef op 14-10-2004 @ 21:47 :
Wat is dat toch met vrouwen en zakendoen?
Ik heb het idee dat bij Trumps troonopvolger alle vrouwen die het een beetje aardig doen ech ZO bitchy zijn.

Die kerels verloren in het begin alles maar zijn er nog ''redelijk' relaxed onder. Behalve die freaky gast die dacht dat zijn team het leuk zo vinden als hij ze zou leiden als een 'footballteam'.
WAT EEN MOOIE GEK!

Omatrosa vind ik ook cool. Mevrouw komt gewoon all-the-way uit de Bronx en vanuit die teringzooi heeft ze zich netjes omhoog gewerkt.
Wel heeft ze last van het beter ellebogenwerk, ala Ibrahimovic en Lee Towers zeg maar.
mijn favoriet is Troy
Oud 18-10-2004, 18:10
kiek
kiek is offline
Ik vind Omarosa niet eens zó bitchy, ze weet gewoon dat ze goed is. Trouwens, ze zei ook 'EERST dacht ik dat ze stijlloos en blabla was, maar nu' enz. Trump heeft slechte oren, waardoor een hele discussie om niets ontstond hehe

(Ik heb het btw gister voor het eerst gezien )
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:47
Str0nk
Str0nk is offline
Kheb gisteren niet kunnen kijken wie was niet meer onmisbaar ?
Oud 29-10-2004, 21:31
PrimRose
PrimRose is offline
bah, die Nick op het einde met z'n zelfgenoegzame lachje. Zo'n hekel aan hem, "he's just too full of himself". Niet dat Ereka onjuist is weggestuurd, maar ik heb het idee dat die Nick niet helemaal zuivere koffie is.
Oud 29-10-2004, 21:38
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Inderdaad, die Nick is evil. Maar dat maakt het juist leuk om hem te haten en uit te kijken naar de dag dat hij niet meer terug hoeft te komen.
Oud 05-11-2004, 21:28
PrimRose
PrimRose is offline
bye bye oma-b*tch-arosa! (finally)
Oud 05-11-2004, 21:33
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
jammer, ze was de smaakmaker en ze heeft toch wel talent.

maar wel een beetje een zeikerd.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 21:52
Balance
Balance is offline
jaaaaaaa, eindelijk omarosa weg!
volgende week Nick hoop ik
Oud 06-11-2004, 17:46
Goede Fee
Goede Fee is offline
Eigenlijk vind ik dat Troy of Amy moet winnen. Zij zijn, volgens mij, nog een beetje gewone sociale mensen, en niet zulke harde zakelui.

en ik vond de opdracht van deze week bijzonder leuk!
Oud 06-11-2004, 17:58
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 05-11-2004 @ 22:28 :
bye bye oma-b*tch-arosa! (finally)
Ik heb die hele serie maar af en toe gevolgd en het enige waar ik op aant wachten was, was dat ZIJ eindelijk opflikkerde.
Oud 06-11-2004, 18:37
Auntie M
Auntie M is offline
Shit en juist dat heb ik gemist
Oud 06-11-2004, 19:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 06-11-2004 @ 19:37 :
Shit en juist dat heb ik gemist
Zondagavond op rtl 5 is volgens mij de herhaling.
Oud 06-11-2004, 19:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 06-11-2004 @ 18:46 :
Eigenlijk vind ik dat Troy of Amy moet winnen. Zij zijn, volgens mij, nog een beetje gewone sociale mensen, en niet zulke harde zakelui.

en ik vond de opdracht van deze week bijzonder leuk!
Ik vind Heidi ook leuk. Soms wel hard, maar niet té, vind ik. En knap dat ze het volhoudt terwijl haar moeder het zo moeilijk heeft.
Oud 06-11-2004, 19:15
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jammer omarosa is weg....

vond het echt dom dat ze daarna gewoon janked terug liep in de vergaderzaal..

maar goed

troy moet winnen al doet hij het toch niet

--------------------

laatst de duitse verdie van dit programma gezien.. genaamd: Big Boss op de duitse RTL.. dat is echt zo dom, ze doen precies de zelfde opdrachten als in amerika ..
Oud 07-11-2004, 12:12
L1
L1 is offline
Omarosa, de aanstelster....wegwezen met die bitch, volgende week Bill, want dat is ook een zak hooi. Go Kwame, Troy
Oud 10-12-2004, 17:23
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Upperdeup.

Omdat ik het een heel erg goed leerzaam programma vind. Perfecte balans tussen de persoonlijke shit tussen die mensen en de opdrachten die ze moeten vervullen. 1 minpuntje : De amerkikaanse - style, gatverdamme.

Ik ben benieuwd naar vanavond

Laat Amy er uitgaan..
Oud 10-12-2004, 21:49
PV
PV is offline
bleh nu weten we nog niet wie er wint en volgende week is dus alleen een soort samenvatting
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 05:28
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
PV schreef op 10-12-2004 @ 22:49 :
bleh nu weten we nog niet wie er wint en volgende week is dus alleen een soort samenvatting
Weet je echt niet wie heeft gewonnen? Sinds ik op de BBC toevallig inzapte op de einduitzending kijk ik niet meer en dat was al weken geleden (toen wist ik eigenlijk ook al wie had gewonnen).
Oud 11-12-2004, 09:51
Balance
Balance is offline
Wat een verschrikkelijk vals secreet is Omarosa toch!
Ze liegt echt midden in andermans gezicht zonder blikken of blozen. Damn, daar kan ik echt slecht tegen.
Helemaal omdat ze weet dat het hiervan afhankelijk is wie er die baan krijgt en dan flikt ze zoiets!
Oud 11-12-2004, 10:48
PV
PV is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 11-12-2004 @ 06:28 :
Weet je echt niet wie heeft gewonnen? Sinds ik op de BBC toevallig inzapte op de einduitzending kijk ik niet meer en dat was al weken geleden (toen wist ik eigenlijk ook al wie had gewonnen).
Ik weet het nog niet nee, anders zou ik dat toch ook niet zeggen Lijkt me wel klote als je het per ongeluk op een andere zender tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 10:49
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
PV schreef op 11-12-2004 @ 11:48 :
Ik weet het nog niet nee, anders zou ik dat toch ook niet zeggen Lijkt me wel klote als je het per ongeluk op een andere zender tegenkomt.
Maar na gisteravond is het voor mij wel duidelijk wie er gaat winnen.
Tenminste ik zou het wel heel raar vinden als Bill niet wint...
Oud 11-12-2004, 13:44
Belle
Belle is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-12-2004 @ 10:51 :
Ze liegt echt midden in andermans gezicht zonder blikken of blozen. Damn, daar kan ik echt slecht tegen.
Helemaal omdat ze weet dat het hiervan afhankelijk is wie er die baan krijgt en dan flikt ze zoiets!
Inderdaad, die zou je toch zo een gigantische mep verkopen.. Ik snap Kwame ook niet, die had veel harder op moeten treden. Vraag me af of Miss Simpson nog boven water komt
Oud 11-12-2004, 13:44
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-12-2004 @ 10:51 :
Misschien een beetje vergezocht, maar misschien is het wel in opdracht van programma-makers hoe zij zich gedraagt. Om te zien hoe Kwame met (oaangename) verrassingen en problemen omgaat.
En trouwens, misschien heeft Omarosa wel een uitgesproken voorkeur voor Bill en werkt ze Kwame's project daarom tegen.
Oud 13-12-2004, 09:35
Verwijderd
'keb het gemist. is er niemand uit gegaan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:55
PV
PV is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-12-2004 @ 10:35 :
'keb het gemist. is er niemand uit gegaan ofzo?
jawel, het gaat nu tussen Bill en Kwame, Nick en Amy zijn er uit doordat ze een slechte indruk maakten op belangrijke medewerkers van Trump. Ze werden ondervraagd over hun motieven en kwaliteiten en hoe ze zouden reageren op situaties etc..

en nu leidt Kwame een team met oude deelnemers (met oa Omarosa) dat een optreden van Jessica Simpson moet organiseren, en voor Bill hetzelfde maar dan met een golftoernooi.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:59
Verwijderd
tnx
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:10
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Omarosa is echt een vals wicht. Ze staat daar gewoon glashard te liegen tegen haar "collega's en haar baas". Maar goed, als Kwame haar in huis neemt, kun je zoiets verwachten.

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 19:32
M-Leentje
M-Leentje is offline
Ja.. hij koos haar ook als een van de eerste... Wel vaag.. Als ik daar had gezeten had ik haar noooooit in mn team willen hebben!! Ik heb het niet zo met haar.. Omarosa.. Vind het maar een beetje een vaag mens..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 21:19
Spanish rose..*
Ik wil niets zeggen hoor.

Maar ik vermoed dat ze Omarosa erin hebben gestopt als de ''mol''. Bij het andere team bijvoorbeeld Amy. Als elk teamlid goed meewerkt kunnen ze het niet optimaal testen. Ik vind het een slimme zet van de makers

Jammer van die tussenuitzending..
Oud 17-12-2004, 20:10
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 16-12-2004 @ 22:19 :

Maar ik vermoed dat ze Omarosa erin hebben gestopt als de ''mol''. Bij het andere team bijvoorbeeld Amy. Als elk teamlid goed meewerkt kunnen ze het niet optimaal testen. Ik vind het een slimme zet van de makers

Hm zou kunnen idd

Ik hoop dat Kwame wint, Bill vind ik zo'n typische kantoorpik
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 09:42
Spanish rose..*
Citaat:
Vaj schreef op 17-12-2004 @ 21:10 :
Hm zou kunnen idd

Ik hoop dat Kwame wint, Bill vind ik zo'n typische kantoorpik
Inderdaad. Bill is ongetwijfeld ''goed'' in wat hij doet. Maar ik vind hem 3 x niks.

Nog een weekje wachten, altijd leuk zo'n uitzending met en ''samenvatting''
Oud 19-12-2004, 20:28
M-Leentje
M-Leentje is offline
Idd vet jammer.. dat gebeurt wel vaker met dat soort programma's ( net zoals ANT).. Dan zit je er gewoon op de uitslag te wachten en dan komt er zo'n uitzending voorbij.. Vond deze trouwens niet bijster boeiend ofzo..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 21:15
AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben blij dat degene die S2 gewonnen heeft, gewonnen heeft Vond de finale uitzending van S1 alleen leuker.
Oud 19-12-2004, 21:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 16-12-2004 @ 22:19 :

maar in dat geval zouden ze Omarosa toch niet achter de schermen ook zo uitzenden? Ze wordt nou echt afgeschilderd als een loeder dat liegt en niks goed kan doen. Lijkt me niet handig voor je imago.
Oud 19-12-2004, 21:24
BCR
BCR is offline
Ik had ook t idee dat dat van Omarosa nep was. Tenminste, in de finale. Dat zij iets in de soep moest laten lopen. Net als bij Bill, dat al die spullen niet opgeslagen konden worden ofzo

Hoop ook dat Kwame wint. Hijs wel schattig
Oud 19-12-2004, 22:52
Orsino*
Orsino* is offline
Blugh, Kwame is standaard. Heel beschaafd en alles, maar hij zet zichzelf echt op de achtergrond. Inderdaad ook met dat voorgeval met Omarosa, hij laat het maar gewoon rusten.

Bill is goed in wat hij doet, en een sterk leider. Ik denk ook dat hij wint. Hij durft tenminste.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:07
AJMouse
AJMouse is offline
Ik denk ook dat Bill wint
Oud 24-12-2004, 22:21
PV
PV is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 20-12-2004 @ 20:07 :
Ik denk ook dat Bill wint
en hij heeft ook gewonnen Kwame was idd echt te soft met Omarosa, hij had d'r ff uit moeten schelden, misschien dat ze dan een beetje normaal gaat doen. Wat een trut was dat
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 22:27
M-Leentje
M-Leentje is offline
Bill heeft gewonnen! Ik vond hem ook het beste, hij kwam goed over, regelde alles goed en precenteerde het allemaal goed aan mr Trump op de golfbaan!

Tja en Kwame was erg slordig! Zeker als je niet weet waar je ster is, en de baas komt kijken.. Heel handig.. Maar ja, vroeg me al vanaf te begin af waarom hij Omarosa al zo vroeg had gekozen. Zij was eigenlijk voor een deel de oorzaak van de problemen.. Beetje jammer hoor..

Vraag me af of ze ooit nog aan werk komt, nu veel mensen haar werkhouding gezien hebben..
Reageren

Regels voor berichten