Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was gewoon een voorbeeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @Neti-Zen: Ik heb wel is eerder tarutaru summoners gezien hoor die allerlei enorme dingen omhoog toverde. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() goed idde, maar die kan ik vast nog niet aan met mijn lvl 14 war ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vervelend werk, je moet echt precies weten waar je moet zijn. Ik had het geluk dat ik voor de palborough mines iemand tegenkwam die zo aardig is geweest om zo'n 9 uur van zijn tijd te verspillen om mij aan 2 van de sleutels te helpen ![]() in giddeus kwam ik trouwens dat ene mannetje waarvan ik die 100k kreeg weer tegen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom ben je nu al op zoek naar die sleutels dan als je nog maar lvl 14 bent? Kazham is toch meer voor lvl 25-30? Ik heb trouwens wel besloten dat 't rendabeler is voor me als ik mijn tijd steek in 't hunten van leaping lizzy en de boots ipv. het hunten van 3 sleutels. ![]() ![]() Is veiliger ook. ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 13:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik ben geen lvl 14, ik zit idd tussen 25-30 toen ik op zoek ging naar die keys heb ik thf even gekoppeld aan mijn blm, dus het uitje heeft ook het een en ander opgeleverd. Vanavond gaan we de laatste halen en dan kan ik eindelijk naar kazham Voor de duidelijkheid: DioS en ik zijn 2 verschillende personen, maar we spelen wel op dezelfde server ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 19:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over het algemeen is voor mij persoonlijk 13 euro per maand niet zoveel, sinds ik fulltime werk ed. Kan me heel goed voorstellen dat 't voor scholieren of studenten anders is. En ja ik vind het het waard. Ik heb er nu al in totaal 266 uur en 37 minuten (11 dagen, 2 uur, 37 minuten) aan playtime op zitten. Het word me niet snel saai. Soms wel maar dan speel ik even een paar dagen niet en dan pak ik het weer op. Of ik ga iets anders doen; er valt zoveel te doen. Ik heb nog maar 1/4e van de wereld gezien denk ik; ik ben nog niet echt toegekomen aan craften of BCNM of Ballistic of een van de andere dingen, dus er liggen nog veel verrassingen voor mij in 't verschiet. Ik vind 't ook geweldig dat je gewoon van job kan veranderen zonder dat je een nieuw character moet beginnen. Heb je genoeg van mage-je spelen, nou ga je lekker warrioren of monken ofzo. Je bent echt wel een paar maanden zoet als je alles in FF XI wilt ontdekken en zien of doen. Dus ja ik vond 't 't waard; maar het blijft natuurlijk altijd een persoonlijk iets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik verkoop altijd black tunics in jeuno voor 14k. Erg grappig, gezien ik ze in de armor shop 10 meter verder voor 10k koop ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel @ pc ?? ThisIsMyName | 41 | 09-08-2012 23:37 | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
Lifestyle |
Hoe kan dat? Verwijderd | 389 | 14-11-2006 20:47 | |