Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Van welk team hoop je dat het volgend jaar het meeste aan de weg timmert?
Ferrari 14 24.56%
McLaren 9 15.79%
BMW Williams 2 3.51%
Renault 11 19.30%
BAR Honda 3 5.26%
Jordan Honda 3 5.26%
Minardi 7 12.28%
Sauber 4 7.02%
Toyota 4 7.02%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 16:12
Evil creature
Evil creature is offline
Gazelle

Lekker op de fiets
Oud 17-10-2004, 20:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
En ook Dubai F1 komt erbij in 2006... Een compleet nieuw team.
Ze gaan een wagen bouwen met hulp van Mercedes. Waarschijnlijk dus ook met Mercedes motoren dus.
Oud 17-10-2004, 21:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-10-2004 @ 21:12 :
Ze gaan een wagen bouwen met hulp van Mercedes. Waarschijnlijk dus ook met Mercedes motoren dus.
Is dat wel zo'n goed nieuws gezien de pech Kimi dit seizoen al heeft gehad met motoren van Mercedes?
Oud 17-10-2004, 23:03
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-10-2004 @ 22:33 :
Is dat wel zo'n goed nieuws gezien de pech Kimi dit seizoen al heeft gehad met motoren van Mercedes?
Ze hebben nog ruim een jaar om aan de betrouwbaarheid te werken...
Oud 18-10-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Montoya stelt geduld FIA op proef

Toekomstig McLaren-rijder Juan-Pablo Montoya is zich niet erg geliefd aan het maken bij de internationale autosportfederatie FIA. Die organiseert namelijk niet alleen diverse racecompetities, maar ook campagnes voor een veiliger verkeer. Montoya dreigt al een straf te krijgen voor het "weigeren" van medewerking aan zo'n campagne en nu verklaarde de Colombiaan ook openlijk dat snelheidsbeperkingen op autosnelwegen nutteloos zijn.

"Snelheidsbeperkingen zich echt belachelijk", verklaarde Montoya aan The Times. "Dat systeem werd uitgevonden tijdens een oliecrisis toen wagens meer dan 160 km/u reden. Nu halen ze meer dan 320 en zijn ze veel veiliger. Zou het niet beter zijn om deze snelheidsbeperkingen afhankelijk te maken van de capaciteiten van de rijder?"

Dat Montoya het niet al te nauw neemt met de huidige snelheidsbeperkingen op autosnelwegen, maakte de Colombiaan vorig jaar nog duidelijk in Frankrijk. Toen moest de Williams-rijder zelfs tijdelijk zijn rijbewijs inleveren. Nu valt hij dus openlijk het systeem aan en het is maar de vraag of de FIA hem dat in dank zal afnemen.

Beide partijen schieten sinds kort al niet meer zo best op. De Colombiaan loopt zelfs het risico zijn rijderslicentie kwijt te spelen nadat hij zijn kat stuurde naar een veiligheidscampagne van de FIA in Costa Rica. Zelf begrijpt Montoya het tumult niet.

"Ik snap het niet. Ik was ziek en heb hen daarvan op de hoogte gesteld. Ik heb nooit gezegd dat ik niet wou gaan en zij hebben me gezegd dat alles ok was", reageerde Montoya op de Colombiaanse radiozender RCN. "Deze campagnes zijn belangrijk en ik steun ze ook."

De FIA zou er echter aan twijfelen of Montoya wel echt ziek was toen hij zich verontschuldigde voor het evenement in Costa Rica. Kwatongen beweren immers dat de Colombiaan niet wou gaan omdat hij na de GP van Amerika ruzie had gemaakt met de FIA.
Bron: www.f1racing.nl

Gave actie van Montoya
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 18:25
phmpruim
phmpruim is offline
2 nieuwe teams betekent meer spectakel! ik hoop eigenlijk dat er nog een derde bij komt, maar dat zal wel niet...

enne, kan niet iemand de ferrari-fabriek laten afbranden ofzo? ik wordt gek van die lui die alles winnen, de sport wordt saai.
Oud 20-10-2004, 22:43
Big M
Big M is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 19-10-2004 @ 19:25 :
2 nieuwe teams betekent meer spectakel! ik hoop eigenlijk dat er nog een derde bij komt, maar dat zal wel niet...

enne, kan niet iemand de ferrari-fabriek laten afbranden ofzo? ik wordt gek van die lui die alles winnen, de sport wordt saai.
als jij hem laat afbranden, ga ik met je mee!

en jah, meer teams = meer auto`s, meer auto`s = meer crashes... doen!

en dat ze talenten meer dan routieniers zoeken is wel waar... maar we hebben toch ook wel nederlands talent?
Reageren

Regels voor berichten