Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2004, 23:27
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-11-2004 @ 19:12 :
server_db.dat

staat in de x:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2005\data\db directory.
Backup aan te raden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2004, 09:46
Martjin
Martjin is offline
Hihi.

Nep team nog

Training

Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 10:20
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Martjin, welke trainingsschema's gebruik je?
Oud 27-11-2004, 10:26
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-11-2004 @ 11:20 :
Martjin, welke trainingsschema's gebruik je?
Geheim van de smit
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 13:22
Gimme more beer
Als je smid met een "d" had geschreven, had ik genoegen genomen met dat antwoord...
Oud 27-11-2004, 15:11
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-11-2004 @ 14:22 :
Als je smid met een "d" had geschreven, had ik genoegen genomen met dat antwoord...
Oh, dat is even jammer
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:37
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
oeh dr is al een topic van (had ook niet iemand anders dan Martjin verwacht ), jup geniaal spel...

@GMB; gokje dat ie 10x overload (def) gebruikt in zijn training, dat is echt de beste oefening die er is. Heb topteam met Twente nu

aankopen; Constant Kipre, Manoel (Lourenco da Silva Filho), Frank Van Mosselveld, Leon Andreasen, Maurice Buijs, Jarda Simr, Doriva(l Guidoni Junior) , Timon van Leeuwen, Jonathan de Guzman, Freddy Adu en kersverse aanvoerder Jaap Stam

vorig seizoen 3de geworden nadat ik de laatste 2 wedstrijden van het seizoen verloor

Nu zijn mijn verdedigers ineens niet meer zo happy omdat er teveel concurrentie was voor een basisplaats had ook niet verwacht dat Stam nog zou komen
Oud 29-12-2004, 10:12
Gimme more beer
Lol, niedzielan is nu voor 8 miljoen naar deportivo vertrokken en er hebben zich al 3 duitse clubs voor demouge gemeld

Ik heb een superverdediger staan naast pothuizen en op het middenveld schittert guarin, de vervanger voor de aan ajax verkochte barreto. M'n topspits is momenteel een jochie dat ik voor een miljoen van RKC heb overgenomen. Legt er elke wedstrijd wel een in.

Gentenaar heeft ook al bijgetekend (met alle extra's aan, lol)...

Komend jaar word ik kampioen, ik weet het zeker.
Oud 29-12-2004, 11:07
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-12-2004 @ 22:37 :
oeh dr is al een topic van (had ook niet iemand anders dan Martjin verwacht ), jup geniaal spel...

Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 12:41
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
aaah kuuut! stam is alweer vertrokken ik had een minimum-fee release clause want die moest hij anders tekende hij niet...en nu is ie voor 7 miljoen naar depor. Naja wel 2 mil winst
Oud 04-01-2005, 15:12
Spsup19
Spsup19 is offline
Ik vind CM 2003/2004 nog steeds beter en fijner spelen dan FM. FM vind ik onoverzichtelijk tegen over CM.
Oud 04-01-2005, 15:36
Professor Aap
Professor Aap is offline
Weet iemand echt een goede tactiek voor FM5? Ik heb er al zoveel geprobeerd, maar zonder al te veel resultaat...
Oud 05-01-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Professor Aap schreef op 04-01-2005 @ 16:36 :
Weet iemand echt een goede tactiek voor FM5? Ik heb er al zoveel geprobeerd, maar zonder al te veel resultaat...
Ik gebruik nu deze . Geen idee waarmee je speelt, denk ook niet dat dit de beste tactiek is voor grote clubs, maar met kleine clubs werkt het over het algemeen best oke.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:49
Emoboy
Emoboy is offline
ik zeg: meest verslavende spel ooit

ik kom niet meer aan huiswerk toe!

ik speel nu met Mansfield (begint in league 2, engeland).
zit nu in het 4e seizoen. ik zal nog wel een prt scrn maken van mijn basis11.
Oud 31-01-2005, 15:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
idd, is ook het meest verslafende spel ooit maar ik heb me er van af kunnen houden tijdens mijn tentamens! (A) *trots op zichzelf*
Oud 01-02-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Emoboy schreef op 31-01-2005 @ 10:49 :
ik zeg: meest verslavende spel ooit

ik kom niet meer aan huiswerk toe!

ik speel nu met Mansfield (begint in league 2, engeland).
zit nu in het 4e seizoen. ik zal nog wel een prt scrn maken van mijn basis11.
ben met Bristol City begonnen, 1e seizoen gepromoveerd naar Div. 1, 2e seizoen 7e geworden en nu in 3e seizoen nog 5 wedstrijden en sta 4e dus ga straks promotiewedstrijden spelen voor premier league
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 23:48
Martjin
Martjin is offline
Up

Ben met Heerenveen, 2e seizoen, mutu gehaald gratis Maar ik word telkens middenmoot, weet iemand goede taktiek. Of goede site met downloads en talentjes enzo?

Ff weer leven inblazen

challenge misschien?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 09:30
Verwijderd
speel met Liverpool, 3e seizoen inmiddels

1e seizoen FA Cup gewonnen en titel op 1 punt gemist, 2e seizoen totaal mislukt, 3e seizoen heb inmiddels een dijk van een selectie maar lig al uit de League Cup en CL

weet iemand trouwens hoe het mogelijk is om met Inter, Real Madrid en PSG in 1 poule te komen? lijkt me vrij onmogelijk in de 1e ronde CL
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 11:03
Martjin
Martjin is offline
lijkt mij ook
misschien vorige jaren behaalde prestaties?

Even weer aansnijden hier
ik heb van thedugout.net een tactic gedownload, hoe importeer ik hem nu in een spel?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:15
Emoboy
Emoboy is offline
Citaat:
Martjin schreef op 05-03-2005 @ 12:03 :
lijkt mij ook
misschien vorige jaren behaalde prestaties?

Even weer aansnijden hier
ik heb van thedugout.net een tactic gedownload, hoe importeer ik hem nu in een spel?
volgens mij kan dat dus niet met de nieuwe, je moet eerst downloaden voordat je een nieuwe game opstart
Oud 08-03-2005, 14:11
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 08-03-2005 @ 11:15 :
volgens mij kan dat dus niet met de nieuwe, je moet eerst downloaden voordat je een nieuwe game opstart
ik heb het, met de nieuwe patch (5.0.3) kan je ergens na importeren ook op OK drukken
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 14:24
Emoboy
Emoboy is offline
Citaat:
Martjin schreef op 08-03-2005 @ 15:11 :
ik heb het, met de nieuwe patch (5.0.3) kan je ergens na importeren ook op OK drukken
en het dus meteen gebruiken?

hebbehebbe!

zullen we trouwens een keer spelers/tactieken uitwisselen?
Oud 08-03-2005, 14:26
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 08-03-2005 @ 15:24 :
en het dus meteen gebruiken?

hebbehebbe!

zullen we trouwens een keer spelers/tactieken uitwisselen?
www.thedugout.net

eeh maar doe ff mee met de fm challenge dan

als je nog vragen heb voeg je me maar toe @ msn
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:02
livj0r
livj0r is offline
Citaat:
Supermach schreef op 05-03-2005 @ 10:30 :

weet iemand trouwens hoe het mogelijk is om met Inter, Real Madrid en PSG in 1 poule te komen? lijkt me vrij onmogelijk in de 1e ronde CL
Had ik ook, eerste x met AZ in de CL, 1e ronde met Inter, Bayern Munchen en Real Madrid in de poule.. dat was een kort CL-avontuurtje..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 15:17
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-11-2004 @ 00:29 :
Hmm, had promotie gehaald met AGOVV, kreeg 9 miljoen euro voor tv-rechten, krijg ik een lullige 6k transferbudget. Dus ik aan bestuur meer geld gevraagd, kreeg ik niet, ultimatum gesteld en toen werd ik ontslagen. En nu kan ik geen club meer vinden, hehe. Gaar gedoe, denk dat ik maar een nieuw game ga starten.

rolf
Oud 26-03-2005, 15:20
Gimme more beer
Citaat:
Maradinus schreef op 26-03-2005 @ 16:17 :
rolf
Wie is rolf?
Oud 31-03-2005, 16:11
R-J-N
R-J-N is offline
broertje van lol

maar ontopic...wie heeft nieuwe CM al gespeeld?? hoor van de een dat ie beter, gemakkelijker en sneeler is dan FM en van een ander dat hij vol zit met fouten en bugs en voor geen meter te spelen is...

wie o wie?
Oud 31-03-2005, 19:05
Verwijderd
Ik blijf gewoon trouw aan SI, mischien is Fm2005 wel trager maar ik vind het nog steeds best acceptabel. Speel sowieso toch windowed dus altijd msn erbij aan of ik lees een boek ondertussen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:06
Verwijderd
ik blijf bij FM, heb CM ook niet geprobeerd vooral omdat ik er eigenlijk alleen nog maar negatieve punten over heb gehoord. ben nog niet uitgekeken op FM dus heb ook nog geen behoefte om CM uit te proberen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:51
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 31-03-2005 @ 20:05 :
Speel sowieso toch windowed ...
bij mij werkt dat dus niet...bij CM03-04 ook al niet en nu ook niet...kan wel aanvinken, maar dan meldt ie dat het niet kan....

ik draai Win2000 en volgens mij moet het niet uitmaken dat het ene laptop is..?? iemand een suggestie?
Oud 01-04-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
R-J-N schreef op 31-03-2005 @ 21:51 :
bij mij werkt dat dus niet...bij CM03-04 ook al niet en nu ook niet...kan wel aanvinken, maar dan meldt ie dat het niet kan....

ik draai Win2000 en volgens mij moet het niet uitmaken dat het ene laptop is..?? iemand een suggestie?
ja, snelkoppeling naar FM met rechtermuis openen dan bij eigenschappen achter de snelkoppeling typen -small_screen en dat opslaan

krijg je dus iets als: C:/Program Files/FM/FM.exe -small_screen

als je FM dan opstart en je klikt het vinkje weg bij full screen doet hij het wel windowed
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:52
R-J-N
R-J-N is offline
wil niet echt werken...als ik achter de extensie van het doelbestand (in de snelkoppeling dus) dat erachter zet en op ok druk, zegt ie dat dat bestand niet bestaat en moet ik opnieuw invullen...kan er dus niet achter ..
Oud 03-04-2005, 20:02
Verwijderd
"D:\Program files\Sports Interactive\Football Manager 2005\fm2005.exe" -small_screen

zo staat ie bij mij en zo doet ie het let op de aanhalingstekens en zorg dat ie naar de goede map wijst dan zou hij het toch moeten doen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:55
R-J-N
R-J-N is offline
nu kan ik nog bij uitvoeren kiezen uit normaal venster, geminimaliseerd en gemaximaliseerd...laten staan op normaal venster?
Oud 05-04-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
R-J-N schreef op 05-04-2005 @ 16:55 :
nu kan ik nog bij uitvoeren kiezen uit normaal venster, geminimaliseerd en gemaximaliseerd...laten staan op normaal venster?
yep
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:40
R-J-N
R-J-N is offline
hij doet het thnx
Oud 09-04-2005, 16:40
R-J-N
R-J-N is offline
wie kan mij vertellen welke keeper echt goed en vooral betrouwbaar is in het spel....ben nu met Barça bezig en draai op alle gebieden meer dan uitstekend...maar wie ik ook op doel heb, bekend of onbekend, oud of jong...ze blijven me 'verassen'...en draaien bijna altijd onder een 7 gemiddeld per seizoen, terwijl de rest van de ploeg dik boven de 7.5 scoort...

iemand suggesties?
Oud 09-04-2005, 19:05
Verwijderd
Persoonlijk haal ik graag Saja of Franco Costanzo. Saja heeft een Italiaans paspoort dus is geen non-EU speler wat in Spanje wel handig is.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:58
RHCP83
RHCP83 is offline
was es werkloos begonnen. Direct bij dordrecht aan de slag gekunnen. Na eerste seizoen gepromoveerd naar eredivisie. Na paar seizoenen kreeg ik melding om uefa te spelen. Uefaseizoen begon, maar zonder mij. Seizoen erna opnieuw hetzelfde. Seizoen daarna mocht ik zelfs Champions League spelen, maar opnieuw geen Europees voetbal...
Serieuze bug in het spel als je mij vraagt
Voor de rest is het spel echt wel vet. Is nu wel tijdje geleden dak het gespeeld heb...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:39
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Supermach schreef op 09-04-2005 @ 20:05 :
Persoonlijk haal ik graag Saja of Franco Costanzo. Saja heeft een Italiaans paspoort dus is geen non-EU speler wat in Spanje wel handig is.
hmm...m'n scouts raden Saja af, maar hij zag er wel degelijk goed uit... Costanzo zit er bij mij niet tussen, maar ken hem wel...

probeer het dit seizoen met Howard en Espen Johnson erachter, allebei voor een prikkie gehaald...heb de rest van al m'n keepers er uit geflikkerd..
Oud 11-04-2005, 13:49
Gary Glitter
Gary Glitter is offline
bagger dat de voorzitter het recht in eigen hand neemt en spelers koopt.. hij koopt slechte spelers voor idioot veel geld.. koopt ie een spits voor $100,000,000 terwijl je daar wel 5 betere spelers voor kunt kopen
kutspel!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 15:35
RHCP83
RHCP83 is offline
Citaat:
Gary Glitter schreef op 11-04-2005 @ 14:49 :
bagger dat de voorzitter het recht in eigen hand neemt en spelers koopt.. hij koopt slechte spelers voor idioot veel geld.. koopt ie een spits voor $100,000,000 terwijl je daar wel 5 betere spelers voor kunt kopen
kutspel!
hm? Bij mij koopt voorzitter nooit spelers zonder mijn weten toch...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 15:46
Gary Glitter
Gary Glitter is offline
heb je wel eens met Silvio Berlusconi gewerkt? What Silvio wants.. Silvio gets..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 16:19
R-J-N
R-J-N is offline
good old Silvio.... ach...je kent die Italiaanse praktijken...
Oud 11-04-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Gary Glitter schreef op 11-04-2005 @ 16:46 :
heb je wel eens met Silvio Berlusconi gewerkt? What Silvio wants.. Silvio gets..
wtf dat heb ik nog nooit gezien is dat als je op vakantie bent in t spel ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:43
RHCP83
RHCP83 is offline
heb ik ook nog nie gezien, ma voor cristiano ronaldo zou ik toch niet ontevreden zijn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:19
R-J-N
R-J-N is offline
nah sorry, maar vind die gast best tegenvallen in het spel (net als in het echt) op zich wel leuke stats, maar geen rendement...
Oud 12-04-2005, 17:16
Verwijderd
Citaat:
R-J-N schreef op 12-04-2005 @ 17:19 :
nah sorry, maar vind die gast best tegenvallen in het spel (net als in het echt) op zich wel leuke stats, maar geen rendement...
Ik dacht dat je het over Charisteas had.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:01
Gary Glitter
Gary Glitter is offline
nee, ik ga nooit op vakantie bij dat spel, als ik geen zin heb om te spelen zet ik het wel uit hoor waar slaat die optie eigenlijk op
maar ik zat eerst een paar seizoenen bij ajax en toen gebeurde dit nooit, eerste seizoen bij Milan en meteen doet Silvio me dit aan! geen geld meer om zelf spelers te kopen.. ik ben er nu mee gekapt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:26
Verwijderd

Ik ben natuurlijk Ajax
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten