Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 17:53
Martjin
Martjin is offline

Het nieuwe paradepaardje van Sports Interactive sinds het bedrijf gestopt is met de Championship Manager serie. (CM zal wel blijven bestaan, maar deze zal NIET door SI ontwikkeld worden!!!)

Beta Demo
The Football Manager 2005 beta demo was created on September 2nd, since that time a number of enhancements and fixes have been made to the game. The idea of the beta demo is to give people a taster of the game and some feedback on the general playability of the product. We also use it to help diagnose any problems that people have with hardware, drivers and other programs prior to the release of the game to ensure the final product will run as smoothly as possible.

Q. What about the speed?
A. Normally, our beta demos use a small database setting however for the first time we are utilising a larger data with FULL detail turned on. This should allow you to get a feel for the game and it's database. Please note that Football Manager 2005 now has five different database settings to give you flexibility. We are still working on all areas of optimisation (since this beta demo was created we've optimised the game further). In our tests, the speed of FM in full detail is roughly the eqivalent of our previous games utilising our codebase in non full detail.

Q. I'm unhappy that it doesnt work on Windows 98 or ME
A. We apologise for this, however there was not enough time to correct the issues before the CD went for duplication. Although the game will load in most cases, 98 / ME users will suffer from hardly any fixtures being scheduled and the ability not to be able to save. The final game and gold demo will work on your system!

Je kunt in deze beta demo een half seizoen in de Engelse of Schotse competitie spelen.

Download demo/beta:

Site 1
Site 2
Site 3

w00t ik heb net die demo gespeeld; MEESTER spel, uitgebreidere data, het veld is onwijs mooi en dat balletje. Als je speelt dan geeft bv robben een pass naar kezman, en maakt meteen een na-actie dat vind ik echt koel

Tis even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt

Ik denk dat ik dit ga kopen, ja je leest het goed. Ik ga hem kopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2004, 18:02
Alexanchez
Alexanchez is offline
Alexanchez | Don't trust the fucking Amersfoortse... zegt:
wel kut dat k erg weinig tijd heb dit jaar
Martjin zegt:
dat denk je
Martjin zegt:
totdat het herfstvakantie is
haha
Martjin zegt:
of kerst
hmmhmm
dan kan het wel natuurlijk
Martjin zegt:

hmm maar ik ga het deze wek(en) nog niet downloaden ivm repetitieweek
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:09
ythguaN
ythguaN is offline
Zit er weer editor bij?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:23
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
ythguaN schreef op 23-09-2004 @ 19:09 :
Zit er weer editor bij?
nog niet lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:46
Verwijderd
Omfg, een demo die moet ik hebben.

Hmm, eerste wedstrijd al rare dingen gehad, keeper die de bal wou uittrappen, tegen een mannetje van de tegenpartij schoot en de bal zo in het doel ramt en een verdediger die naar zn keeper wil terugspelen (die op 2 cm afstand stond) en met een hoge boog zo over hem heen in zn eigen doel schoot.

Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:57
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-09-2004 @ 19:46 :
Omfg, een demo die moet ik hebben.

Hmm, eerste wedstrijd al rare dingen gehad, keeper die de bal wou uittrappen, tegen een mannetje van de tegenpartij schoot en de bal zo in het doel ramt en een verdediger die naar zn keeper wil terugspelen (die op 2 cm afstand stond) en met een hoge boog zo over hem heen in zn eigen doel schoot.
hihi realistischer toch

maar ik vind wel dat ze vaak missen, tenminste drogba, maar dat zegt natuurlijk niets
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:48
3rd Rock
3rd Rock is offline
tis een demo! wees blij dat je uberhaupt iets hebt om je tijd mee door te komen
en die foutjes zullen ze er nog wel uithalen verwacht ik zo. t zal toch meer een demo zijn om te laten zien wat ze kunnen (niet dat iemand dat nog niet wist, maar dat terzijde)
Oud 01-10-2004, 01:09
Professor Aap
Professor Aap is offline
*huil*

Ik wil mijn selectie weer op de traditionele manier kunnen bekijken
Oud 05-10-2004, 21:02
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik heb het heel eventjes gespeelt en m'n algehele conclusie is: wat een fucking druk spel.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 05-10-2004 @ 22:02 :
Ik heb het heel eventjes gespeelt en m'n algehele conclusie is: wat een fucking druk spel.
ben groot fan van de CM-reeks maar heb de FM manager nog altijd niet echt uitgeprobeerd, installeerde het en speelde kwartiertje maar vond het veel te druk en de Lineup SUX! zoals Prof. Aap al zei was de traditionele manier veel beter, maar zal wel kwestie van wennen zijn

nu wachten op de demo van CM 5
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 20:43
Martjin
Martjin is offline
Tis wennen he, kweet nog wel dat ik in paniek raakte toen ik CM 03/04 voor het eerst speelde
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:38
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Supermach schreef op 06-10-2004 @ 21:29 :
ben groot fan van de CM-reeks maar heb de FM manager nog altijd niet echt uitgeprobeerd, installeerde het en speelde kwartiertje maar vond het veel te druk en de Lineup SUX! zoals Prof. Aap al zei was de traditionele manier veel beter, maar zal wel kwestie van wennen zijn

nu wachten op de demo van CM 5
ga er maar vanuit dat dat er nog anders uitziet.....want volgens mij heeft sigames de hele engine meegenomen en bezit eidos alleen de naam....
Oud 06-10-2004, 22:42
Ketjing
Ketjing is offline
ik vind het gewoon een kei-geil spel.
Tis eventjes wenne, de knoppen zitten namelijk iets anders. Maar het ziet er strakker uit, leukere opties erbij. Kortom oud CM gevoel
Oud 07-10-2004, 11:30
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
CM 01/02 blijft toch de beste.
Oud 07-10-2004, 13:25
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-10-2004 @ 23:42 :
ik vind het gewoon een kei-geil spel.
Tis eventjes wenne, de knoppen zitten namelijk iets anders. Maar het ziet er strakker uit, leukere opties erbij. Kortom oud CM gevoel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
3rd Rock schreef op 06-10-2004 @ 22:38 :
ga er maar vanuit dat dat er nog anders uitziet.....want volgens mij heeft sigames de hele engine meegenomen en bezit eidos alleen de naam....
van wat ik van CM 5 heb gezien lijkt het net iets meer op de oude CM als FM 05 maar goed ik haal ze allebei wel en dan vergelijken welke de beste is
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 02:39
Professor Aap
Professor Aap is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2004 @ 12:30 :
CM 01/02 blijft toch de beste.
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat CM 03/04 nooit meer overtroffen gaat worden.

01/02 heb ik járen gespeeld, maar ik ben uiteindelijk toch overgestapt naar CM4 en later 03/04. Als je die spellen gewend bent is de stap terug naar 01/02 net zo groot als destijds CM3 naar CM2. Kromme zin, maar je volgt me nog wel..
Oud 15-10-2004, 21:40
Verwijderd
ik heb gewonnen met "Face in The Game"-competition ik kom in FM 05
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 22:06
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Waar hebben jullie de demo vandaan?
Ze hebben 'm van het net gehaald lees ik
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 12:07
Verwijderd
gisteren ging de Gold Demo online maar de site was de hele avond eraf geen idee wat er is
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 00:39
Verwijderd
De hele versie is ook al te vinden op bittorrent. Heb hem maar alvast gedownload want vrijdag komt toch mn originele binnen dus dan mag het wel vind ik.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:30
Martjin
Martjin is offline
Jeej ik heb hem
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:10
Verwijderd
Ik heb nog amper gespeeld, kreeg de World of Warcraft beta en dat gaat toch voor FM2005.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 16:11
Bruut
Bruut is offline
FM is gruwelijk goed

ben met ajax 1ste geworden in CL poule en sta 3de in competitie op 1 punt achterstand van psv en feyenoord.
Oud 09-11-2004, 16:52
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC doet het lekker bij mij, na een baggerstart van het seizoen (beetje rond de 12e plaats), ben ik nu al sinds december ongeslagen (het is bijna maart) en sta ik 5e
Oud 09-11-2004, 17:09
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-11-2004 @ 17:52 :
NEC doet het lekker bij mij, na een baggerstart van het seizoen (beetje rond de 12e plaats), ben ik nu al sinds december ongeslagen (het is bijna maart) en sta ik 5e
netjes.. ik had het ook lastig tegen nec hoor.. ze staan 6de ofzo bij mij

ik heb net van der vaart verkocht voor 30 miljoen euro!

en robinho gekocht voor 10 mil euro..

van bommel komt er misschien ook aan voor niks
Oud 09-11-2004, 17:48
Gimme more beer
Demouge heb ik kunnen verkopen voor 12 miljoen en nu heb ik naldo gehaald voor de verdediging en nog wel een aardige spits, naldo is al 7,5 mil waard

Echt een aanradertje die naldo, 1.8m release clause en hij is zo meer waard... En Boutahar is topscoorder met 13 doelpunten, gevolgd door Denneboom met 8...
Oud 11-11-2004, 07:58
Martjin
Martjin is offline
Yari Allegri
Maduro
Källström
Mansiz
De la Cuesta
En een middenvelder die in Engeland onder 19 zit maar ik ben zijn naam vergeten
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 08:45
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Professor Aap schreef op 09-10-2004 @ 03:39 :
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat CM 03/04 nooit meer overtroffen gaat worden.

01/02 heb ik járen gespeeld, maar ik ben uiteindelijk toch overgestapt naar CM4 en later 03/04. Als je die spellen gewend bent is de stap terug naar 01/02 net zo groot als destijds CM3 naar CM2. Kromme zin, maar je volgt me nog wel..
Ik kon maar niet wennen aan 03/04
Dat hele trainingen bullshit gedoe vond ik steeds maar aankloten. Plus die 2D matchengine vond ik niet echt een verbetering.
PLus het feit dat je (wel heel realistisch) in de lagere leagues zo'n beetje chronisch in geldnood zit...
Oud 11-11-2004, 10:00
Ketjing
Ketjing is offline
Eerste seizoen ging bij mij fantastisch. 3e geworden met Vitesse en Gluscevic topscorer (25 goals).
Amoah voor 4 mljn verpatst en voor dat geld oa Freddy Adu aangeschaft.
Oud 11-11-2004, 18:12
Verwijderd
Ik sta nu 6de met AGOVV in het eerste seizoen. Wat een kutteam is het zeg. Geen geld en maar een paar redelijke spelers. Maarja, wel gaaf, zo is het een uitdaging. En het is heerlijk dat je de snelheid van die key moments kan opvoeren, ben je lekker snel klaar met wedstrijden.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:44
Verwijderd
Bleh, ik blijf last houden van het 1ste/5de goal syndroom. Echt 90% van de goals die ik tegenkrijg zijn dan van de speler die scoort zn eerste of zn 5de goal van het seizoen. Echt te frustrerend, ik kan bijna al tellen van te voren hoeveel goals ik ga tegenkrijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:30
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 11-11-2004 @ 11:00 :
Amoah voor 4 mljn verpatst en voor dat geld oa Freddy Adu aangeschaft.
Die is in het tweede seizoen toch ook nog unprotected? Ik heb hem ook
Oud 12-11-2004, 23:29
Verwijderd
Hmm, had promotie gehaald met AGOVV, kreeg 9 miljoen euro voor tv-rechten, krijg ik een lullige 6k transferbudget. Dus ik aan bestuur meer geld gevraagd, kreeg ik niet, ultimatum gesteld en toen werd ik ontslagen. En nu kan ik geen club meer vinden, hehe. Gaar gedoe, denk dat ik maar een nieuw game ga starten.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 02:18
Gimme more beer
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-11-2004 @ 00:29 :
Hmm, had promotie gehaald met AGOVV, kreeg 9 miljoen euro voor tv-rechten, krijg ik een lullige 6k transferbudget. Dus ik aan bestuur meer geld gevraagd, kreeg ik niet, ultimatum gesteld en toen werd ik ontslagen. En nu kan ik geen club meer vinden, hehe. Gaar gedoe, denk dat ik maar een nieuw game ga starten.
In de winterstop wordt je TB verhoogd
Oud 13-11-2004, 14:41
Verwijderd
Ah, naja, heb mn savegame al weggegooid, werd beetje gefrustreerd dat ik niet eens naar een Engelse conference club kon. Tijd voor een nieuwe game maar, er is nog genoeg te ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 15:56
Gimme more beer
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-11-2004 @ 15:41 :
Ah, naja, heb mn savegame al weggegooid, werd beetje gefrustreerd dat ik niet eens naar een Engelse conference club kon. Tijd voor een nieuwe game maar, er is nog genoeg te ontdekken.
Nou jah, je hebt natuurlijk gelijk dat het niet klopt dat je TB niet meteen verhoogd wordt. Of belangrijker nog, je wage budget. Ik heb gentenaar nu transfervrij moeten laten gaan, terwijl ik geld zat had om hem een mooi contract aan te bieden, maar m'n WB was te laag...
Oud 16-11-2004, 00:39
Professor Aap
Professor Aap is offline
Ik had 'm beter ná mijn tentamens kunnen installeren...
Oud 16-11-2004, 01:26
Stiefke Mirakel
Stiefke Mirakel is offline
hmm, 2x achter elkaar 2e geworden met PSV, dit seizoen ga ik voor de titel!
Oud 18-11-2004, 11:59
Ketjing
Ketjing is offline
weet iemand wat Euro VASE is? heb me er voor gekwalificeerd, maar hoef geen wedstrijden te spelen
Oud 18-11-2004, 13:34
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik dacht dat ze daarmee intertoto cup bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:52
Verwijderd
Euro Vase is idd de Intertoto Cup, er kwamen voor mij alleen ook geen wedstrijden.
Beetje vreemd.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 21:30
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 18-11-2004 @ 12:59 :
weet iemand wat Euro VASE is? heb me er voor gekwalificeerd, maar hoef geen wedstrijden te spelen
Intertoto, ik heb hem wel gespeeld, in de zomerstop. Eruit gevlogen tegen Wolfsburg, die daarna doorstootten tot de halve finale van de UEFA cup.
Oud 23-11-2004, 22:33
Darude10
Darude10 is offline
Heerlijk spel
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 23:59
Verwijderd
Groot pluspunt is dat de dagen tussen de wedstrijden niet meer zo lang duren.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 00:03
Love & Peace
Love & Peace is offline
een ander pluspunt zijn de laadtijden.
En de wedstrijden zijn niet zo linear meer.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:07
Gimme more beer
Laadtijden vind ik juist zwaar achteruit gegaan. Nu loopt hij bij mij net zo traag bij 15 leagues als eerst bij 22...
Oud 24-11-2004, 17:50
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
1 vraagje, wat moet je loaden als je editor wilt gebruiken?

Dankeschön
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 24-11-2004 @ 18:50 :
1 vraagje, wat moet je loaden als je editor wilt gebruiken?

Dankeschön
server_db.dat

staat in de x:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2005\data\db directory.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten