![]() |
|
![]() Het nieuwe paradepaardje van Sports Interactive sinds het bedrijf gestopt is met de Championship Manager serie. (CM zal wel blijven bestaan, maar deze zal NIET door SI ontwikkeld worden!!!) Beta Demo The Football Manager 2005 beta demo was created on September 2nd, since that time a number of enhancements and fixes have been made to the game. The idea of the beta demo is to give people a taster of the game and some feedback on the general playability of the product. We also use it to help diagnose any problems that people have with hardware, drivers and other programs prior to the release of the game to ensure the final product will run as smoothly as possible. Q. What about the speed? A. Normally, our beta demos use a small database setting however for the first time we are utilising a larger data with FULL detail turned on. This should allow you to get a feel for the game and it's database. Please note that Football Manager 2005 now has five different database settings to give you flexibility. We are still working on all areas of optimisation (since this beta demo was created we've optimised the game further). In our tests, the speed of FM in full detail is roughly the eqivalent of our previous games utilising our codebase in non full detail. Q. I'm unhappy that it doesnt work on Windows 98 or ME A. We apologise for this, however there was not enough time to correct the issues before the CD went for duplication. Although the game will load in most cases, 98 / ME users will suffer from hardly any fixtures being scheduled and the ability not to be able to save. The final game and gold demo will work on your system! Je kunt in deze beta demo een half seizoen in de Engelse of Schotse competitie spelen. Download demo/beta: Site 1 Site 2 Site 3 w00t ik heb net die demo gespeeld; MEESTER spel, uitgebreidere data, het veld is onwijs mooi en dat balletje. Als je speelt dan geeft bv robben een pass naar kezman, en maakt meteen een na-actie ![]() Tis even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt ![]() Ik denk dat ik dit ga kopen, ja je leest het goed. Ik ga hem kopen ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik vind wel dat ze vaak missen, tenminste drogba, maar dat zegt natuurlijk niets ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nu wachten op de demo van CM 5 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
01/02 heb ik járen gespeeld, maar ik ben uiteindelijk toch overgestapt naar CM4 en later 03/04. Als je die spellen gewend bent is de stap terug naar 01/02 net zo groot als destijds CM3 naar CM2. Kromme zin, maar je volgt me nog wel.. ![]()
||
Citaat:
ik heb net van der vaart verkocht voor 30 miljoen euro! en robinho gekocht voor 10 mil euro.. van bommel komt er misschien ook aan voor niks ![]() ![]()
||
Citaat:
Dat hele trainingen bullshit gedoe vond ik steeds maar aankloten. Plus die 2D matchengine vond ik niet echt een verbetering. PLus het feit dat je (wel heel realistisch) in de lagere leagues zo'n beetje chronisch in geldnood zit...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
staat in de x:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2005\data\db directory. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
De Kantine |
Willen jullie een goede bc zijn? matthiV | 5 | 13-10-2010 15:36 | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Games |
Geen leuke spellen WillKillForSex | 25 | 12-09-2004 19:21 | |
Games |
Top 5 beste games ever.. jacop | 98 | 03-04-2004 14:48 |