Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het schept echter wel een bepaalde 'elite' groep. De vraag is of je daar op zit te wachten. Van mij hoeft dat op Scholieren.com niet, maar daar ga ik uiteraard niet over. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fora e.d die alleen voor een betalende groep zijn lijkt me echt niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je meer dingen, zoals email/webspace etc. moet aanbieden, wil je leden overtuigen om geld ervoor te betalen. Het percentage betalende leden zal sowieso hoogstens 10% worden van alle users, en dat is heel erg optimistisch ingeschat. Bovendien is GoT met scholieren vergelijken hetzelfde als Amerika met Nederland vergelijken. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als een FB werk van jou heeft lijkt me dat iig niet positief. ![]()
|
Het werkt uitstekend op SA, maar dat heeft misschien ook iets met de doelgroep te maken. In ieder geval is het technisch niet zo praktisch want weinig scholieren hebben een credit card.
|||
Citaat:
Citaat:
Wat waarschijnlijk meer problemen oplevert is het betalingsysteem.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zowieso zouden ook heel veel leden overstappen op een ander forum ja, zonde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook een grote website die veel geld kost in de maand, daar ga ik toch ook geen geld voor vragen? Jah, soms heb ik wel eens een grote uitgave, maar dan dek ik die wel, da's het risico van het vak. Ik heb veel grote downloaders, maar die ga ik dan toch ook geen "profiteurs" noemen? Laat hem maar een paypal "donate" button plaatsen, als hij zo nodig geld wil van welwillende mensen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zou ik Jon dan wel eens willen vragen hoeveel tijd hij er per week aan kwijt is... Ik ben altijd van mening geweest dat je een website niet betaald maakt, tenzij je niet genoeg tijd over houdt om te werken en anders te weinig verdient ofwel tenzij de website zichzelf anders niet terug betaalt. Ik heb een paypal donate button en heb in totaal in 4 jaar tijd $5.- gekregen van 1 iemand, terwijl in mijn actieve tijd, ik nog zo'n 7.000 uniques per dag had. Ik kan me dus niet voorstellen dat meer dan 1% van de bezoekers bereid is te betalen voor een website als deze.
||
Citaat:
s.com haalde in juli trouwens 8870 uniques per dag. Dat was in de meest rustige periode van het jaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine #2 catootje | 434 | 01-04-2006 21:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 |