Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet nog wel dat ik zowat out ging toen.. Ik zag opeens alles in sterretjes ![]()
||
Citaat:
![]() terry bozzio, kende niks en wist wel dat het iets zou worden, maar had het niet zo gaaf verwacht. geniaal. de kift. Kende het ook totaal niet, maar enorm leuke show. silver mt. zion, kende et ook nog niet, meeslepende show. ect |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jerboa ! Bussetti ! Bonobo ! London Electricity ! Detroit Grand Phubas door hun vage act ![]() Arsenal ! Oi Va Voi ! Bonobo (we wouden meer, maar ze hadden niet meer) ! En hetgeen wat me het meest is bijgebleven Xploding Plastix !!! en sowieso robotobibok was erg koel
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
El Gran Silencio op PP dit jaar verbaasde me echt ![]() Suede op PP vorig jaar was dan een weer een dieptepunt voor zowel publiek als band. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of dat meisje dat claimt dat ze zuiver zong heeft er gewoon geen verstand van dat kan ook.
||
Citaat:
![]() oja, en op lowlands verbaaste the darkness mij echt heel erg. ik ging er heen met het gevoel van 'dit wordt lachen' maar het was echt een goed optreden ![]() en goldfinger natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb El Gran Silencio ook gezien op Pukkelpop, het is te zeggen, een klein stukje (ze begonnen pas later maar we gingen er wel naartoe) en ik vond dat wel ok, maar dan weer niet zo wauw of supergeweldig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en nee sommige dingen zijn gewoon te ongeloofwaardig, of ze zong niet echt of je werd gewoon misleid doordat je er bij was nouja als k niet teveel gedronken had had k hier niet eens op gereageerd
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Always look on the saai side of life #907 Verwijderd | 500 | 11-03-2010 18:53 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Software & Hardware |
MSN Inlogprobleem TopDrop | 9 | 04-08-2008 07:54 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van verhaal girlie_009 | 6 | 24-11-2005 15:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Uit het dagboek van een architectonisch psycholoog [verhaaltje] Verleden Tijd | 27 | 18-01-2005 15:18 |