Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 01-10-2004 @ 20:10 :
hm nou ik heb medelijden met je vriend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2004, 23:34
little nemo
little nemo is offline
echt hoor, TS..wat zit je enorm te zeiken, niet normaal. als hij toch wil blowen dan is dat zijn zaak. als ik hem was had ik t echt uitgemaakt als jij eist dat ie stopt. dat is toch zijn zaak, het is echt onzin om te denken dat het zo slecht zou zijn. en dat ie onaardig is als ie stoned is kan ook gewoon komen omdat hij weet dat jij t vervelend vindt dat ie stoned is.

ohw, laatste...dat jouw gevoel zegt dat het vervelend is maakt niet dat het dat ook echt is. wellicht moet jij over je gevoel heenkomen ipv dat hij moet stoppen met blowen
Oud 02-10-2004, 02:02
JCG
JCG is offline
2 keuzes:
UIt maken of ermee leren leven.

sorry dat ik dit zeg maar moet het even kwijt:
HIj houd veel van je, dat hij dit gemekker aan blijft horen. Ik heb 1 post van je gelezen en vind je nu al een zeikerd. Misschien ben je hardstikke aardig maar ik iriteer me matig over je gezever. Als die jongen nou blij word van 1 keer per week blowen, waarom hem dat dan ontzeggen.

Heb je zelf wel eens geblowt? Ik vraag het me gewoon af want je bent er zo fel tegen, dat ik me niet kan voorstellen dat je zelf ooit geblowt heb.
Oud 02-10-2004, 02:02
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 01-10-2004 @ 21:29 :
Ik kan best begrijpen dat hij dat af en toe nodig heeft. Dat wil niet meteen zeggen dat je verslaafd bent maar gewoon omdat je het lekker vind.
Dat link ik toch echt met verslaafd zijn (nodig hebben aka niet zonder kunnen?)

Citaat:
sjek schreef op 01-10-2004 @ 23:34 :
oh god niet WEER deze hele discussie.....
ROFL

Ok.. dit klinkt allemaaal zooooooo bekend in de ogen..

Iig, Ik had een Relatie met een meisje, voor 1¼ jaar. In het begin zei ze dat ze niet blowde (ik wel) en na 2 maanden ofzo blowde ze wel. Maar dat is het punt niet.

We blowden wat af met ze'n twee.. En toen wou ze opeens dat ik ging minderen (stoppen..)
Die bui vloog over nadat haar ma 1 week ofzo op vakantie was geweest en we flink hebben lopen smoken..

Maar een half jaar later ofzo, begon het weer.. Ik was een maand gestopt (blowde 1x per week).
Daarna weer door met 1x per week..
Toen werd dat weer een probleem.
Uiteindelijk had ik gezegd dat ik wel zou minderen, toen was ik een keer gaan smoken "zonder reden"
Dat vond ze niet goed. Toen was het definitief uit..
(veel vaker uitgegaan om die reden, maar deze keer geen zin meer om er weer wat mee te beginnen)
btw, daarna 2 weken elke dag geblowd ofzo... en toen zo van: "Joost, nu ist ff genoeg" En gestopt voor 7 weken, voor mezelf

Ik vind: Als je blowt, blow je. punt. Je kan wel minderen of rekening houden met de ander. Maar je blowt. Ik zou ook wel stoppen voor mijn huidige vriendin (niet dat dat er aan zit te komen, ze blowt zelf ).
Mja, ik zou er iig rekening mee houden..

Mijn vriendin rookt, en daar baal ik dan van. Ik rook alleen puur (en eigenlijk geen tabak), ik vind tabak zo smerig..
Ze mag van mij roken, maar liever niet waar ik bij ben.. En dat merkt ze dan ook wel.. Niet meer zoenen als ze gerookt heeft

Kmoet maar kijken of ik der kan laten stoppen

Maar, Succes!
En serieus, je moet hem vragen erover te praten, dat moet kunnen.
Hem vragen te stoppen? Tja..
Je kan zeggen: "Ik vind het niet erg dat je blowt, maar liever niet als ik er ben en niet zo dat je de volgende dag bij me komt, helemaal gaar, daar heb ik geen zin in. Maar ik wil wel dat je eerlijk bent en blijft. "

Dat had ik ook... Ik vertelde echt niet altijd wanneer ik blowde..
Omdat ze dan PISSED zou worden
En daar had ik, gare Joost, geen zin in op dat moment..
Dan moet je maar niet pissed worden en gaan zeiken en dreigen uit te maken (wat mijn ex deed)

Maare, Ik ben gaar

(en echt, succes... Ik weet hoe moeilijk het kan zijn in je realtie =\ )
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 02:22
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
omg wat een ernstige discussie, typisch een voorbeeld van hoe vrouwen hun partner in hun match willen hebben. bah
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 02:35
Verwijderd
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 02-10-2004 @ 03:22 :
omg wat een ernstige discussie, typisch een voorbeeld van hoe vrouwen hun partner in hun match willen hebben. bah
v.v. true
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 07:59
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 01-10-2004 @ 19:03 :
Mijn vriend is geen gebruiker.
Blowen doet hij alleen met gezelligheid, maar hij ken mijn grenzen en is niet lichamelijk afhankelijk!
Het is zo dat hij 1 keer gewoon een domme fout heeft gemaakt met drugs, en nu blowt ie nog maar 1x per week!
Ik weet gewoon tot waar ik kan gaan. Maar mijn vriend weet dat niet, want hij blowt eens per week!
Is het ook zo dat het aan de vrienden van de persoon kan leggen die blowt.. Hun gebruiken allemaal coke, speed, wiet, xtc weet ik 't wat
Lees het nog maar eens door.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 09:05
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-10-2004 @ 20:28 :
Kijk..

Ik was op een gegeven moment het zo zat dat ik zoiets had van: je doet maar, ik keur t niet goed, maar je doet maar. Niet meer dan 1x per maand, maar je doet maar. Dat werkt ook niet.

Jij wil gewoon dat hij stopt, punt.

En.. als hij niet wil luisteren.. Tsja..

DWING m gewoon.. het gesprek zaldie toch moeten hebben. Ik denk dat hij ook wel zal begrijpen dat hij er niet onderuit kan voor eeuwig.
Tering wat een bullshit. Als mijn vriendin me ergens toe wilde dwingen zou ik haar vriendelijk vertellen dat ze een eind op mocht rotten. Het is al eerder gezegd, relaties waarin je elkaar gaat dwingen bepaalde dingen wel of niet te doen, daar is iets goed mis mee.

Maar goed dit topic begint steeds nuttelozer te worden, ik kan alleen maar concluderen dat iedereen die het niet met de TS eens is gelijk heeft, aangezien er talloze argumenten voor aangevoerd worden terwijl de TS niet verder komt dan "ik wil het niet hebben".
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Hank McCrank schreef op 02-10-2004 @ 10:05 :
terwijl de TS niet verder komt dan "ik wil het niet hebben".
vrouwen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 10:01
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
sjek schreef op 02-10-2004 @ 10:57 :
vrouwen
nouja gelukkig zijn er ook nog wel leuke, niet alle chicks willen zo per se hun vriendje omvormen ... maar zoals TS die moet je echt niet tegenkomen
Oud 02-10-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 02-10-2004 @ 11:01 :
nouja gelukkig zijn er ook nog wel leuke, niet alle chicks willen zo per se hun vriendje omvormen ... maar zoals TS die moet je echt niet tegenkomen
hehe idd niet alle vrouwen zijn natuurlik zo maar er zijn er genoeg die er hun hobby van maken om moeilijk te doen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 11:59
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 01-10-2004 @ 19:57 :
Je praat over je vriend alsof ie je huisdier is, je kunt hem niet dwingen om te stoppen en bovendien vind ik dat je in een relatie moet kunnen accepteren dat je partner een leven heeft buiten jullie relatie. Als je het niet fijn vindt als hij stoned is dan spreek je toch gewoon af dat hij het alleen doet als jij er niet bij bent? Jij bent degene die een probleem maakt van iets wat helemaal niet erg is (waarom is 1 keer per week erger dan 1 keer per maand?) en daarmee vind ik dat de schuld van de ruzies rond deze situatie bij jou ligt, niet bij je vriend.
daar ga ik in mee.

ik kan me sowieso niet voorstellen dat als hij 1 keer per week blowt dat hij dan eht verslaafd is. daarvoor moet je echt veel meer blowen. als hij zou willen stoppen zou hij het echt wel kunnen.
Oud 02-10-2004, 16:42
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 02-10-2004 @ 03:22 :
Oud 02-10-2004, 21:49
Verwijderd
Kijk...

ik vind het blabla wat jullie zeggen.

Op de manier waarop jullie er niks tegen hebben, hebben de TS en ik er wel wat tegen. En we zijn heus niet de enige.

Dat jullie allemaal vinden dat blowen een deel van iemand is, vind ik eigenlijk toch wel heel erg . Mijn god, jullie praten over drugs alsof het bij iemand hoort. Net alsof de een blowt, net zoals de ander blond haar heeft :. . Dat is best erg. IMO.

"en daarmee vind ik dat de schuld van deze ruzies bij jouw ligt en niet bij je vriend". KOM OP ZEG. Hij blowt toch, jij niet.

Ik zou iemand meteen dumpen als diegene niet eens met mij wilde praten. .
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 02-10-2004 @ 22:49 :

Citaat:
vrouwen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 01:16
reeko
reeko is offline
je zou hem ook kunnen vragen of die niet ff een pauze in wil lassen? dat is soms wel nodig denk ik als je meerdere malen per week blowd
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 03:35
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Kijk...

ik vind het blabla wat jullie zeggen.

Op de manier waarop jullie er niks tegen hebben, hebben de TS en ik er wel wat tegen. En we zijn heus niet de enige.

Dat jullie allemaal vinden dat blowen een deel van iemand is, vind ik eigenlijk toch wel heel erg . Mijn god, jullie praten over drugs alsof het bij iemand hoort. Net alsof de een blowt, net zoals de ander blond haar heeft :. . Dat is best erg. IMO.

"en daarmee vind ik dat de schuld van deze ruzies bij jouw ligt en niet bij je vriend". KOM OP ZEG. Hij blowt toch, jij niet.

geef dan ns 1 goeie, rationele reden wat er mis is met een paar keer per maand blowen.

en dr zit nogal een verschil tussen drugs en drugs, een paar keer in de week blowen is nog altijd minder slecht dan roken...of zou je van je vriendje ook verwachten dat ie dat niet zou doen?

verder wordt met die schuld bedoeld dat TS een probleem maakt van iets dat geen probleem is en dat daarom de schuld bij haar ligt; ze zou het ook gewoon kunnen accepteren omdat er niet erg veel mis is met soms blowen. natuurlijk is het niet gezond, maar er zijn wel meer dingen niet gezond en het is zijn keuze om iets wat licht ongezond is te doen en niet de hare
Oud 03-10-2004, 08:07
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 03-10-2004 @ 04:35 :
geef dan ns 1 goeie, rationele reden wat er mis is met een paar keer per maand blowen.

en dr zit nogal een verschil tussen drugs en drugs, een paar keer in de week blowen is nog altijd minder slecht dan roken...of zou je van je vriendje ook verwachten dat ie dat niet zou doen?

verder wordt met die schuld bedoeld dat TS een probleem maakt van iets dat geen probleem is en dat daarom de schuld bij haar ligt; ze zou het ook gewoon kunnen accepteren omdat er niet erg veel mis is met soms blowen. natuurlijk is het niet gezond, maar er zijn wel meer dingen niet gezond en het is zijn keuze om iets wat licht ongezond is te doen en niet de hare
Er is geen goede, rationele reden te geven voor wat er mis is met blowen. Net zoals dat ik nog steeds geen goede reden heb gehoord waarom je wel zou blowen. "Ja.. ik voel me er zo chill bij, ik heb t gewoon nodig, het is deel van me". Nou.. je hebt me dan echt overtuigd waarom jij t nodig vind om te blowen.

Drugs IS drugs.. daar kan je niet omheen. Roken is dan nog iets heel anders. Hou je met roken jezelf voor de gek? Ga je door roken dingen zien die hele maal daar niet zijn (ik noem maar: een onderzeeer in de Molenplas . ? Nee, is mijn mening.

Jullie zeggen dat zij t maar heeft te accepteren dat haar vriend blowt, nou en? Heeft haar vriend niet te accepteren dat zij niet wil dat hij blowt?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 09:12
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Roken is juist dommer dan blowen omdat je eigenlijk je gezondheid verpest zonder reden, omdat je ergens verslaafd aan wil zijn.

en Drugs is Drugs is ook een belachelijke uitspraak, In mijn ogen is alcohol erger als wiet maar omdat alcohol sociaal geaccepteerd word en wiet niet is wiet "drugs". De mensen die nooit drugs hebben gebruikt denken ook altijd het meeste ervan te weten.

En verder zijn vrouwen triest die hun vriendje zo onder controle willen hebben
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 15:47
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lilith schreef op 03-10-2004 @ 09:07 :
Er is geen goede, rationele reden te geven voor wat er mis is met blowen. Net zoals dat ik nog steeds geen goede reden heb gehoord waarom je wel zou blowen. "Ja.. ik voel me er zo chill bij, ik heb t gewoon nodig, het is deel van me". Nou.. je hebt me dan echt overtuigd waarom jij t nodig vind om te blowen.

Drugs IS drugs.. daar kan je niet omheen. Roken is dan nog iets heel anders. Hou je met roken jezelf voor de gek? Ga je door roken dingen zien die hele maal daar niet zijn (ik noem maar: een onderzeeer in de Molenplas . ? Nee, is mijn mening.

Jullie zeggen dat zij t maar heeft te accepteren dat haar vriend blowt, nou en? Heeft haar vriend niet te accepteren dat zij niet wil dat hij blowt?
een goede rationele reden is dat je het als leuk ervaart om stoned of high te zijn. een rede om het niet te doen is dat het ongezond is, maar dat moet iedereen gewoon voor zichzelf uitmaken

en caffeine is een drug, maar heroine ook. en daar zit nogal een verschil tussen kwa schadelijkheid. THC is relatief gezien niet een erg ongezonde drug en daarom is er niet veel mis mee om soms te blowen.

als ik tegen mijn vriendin zeg dat ik het vervelend vind dat ze ademt, dan ligt het probleem toch ook bij mij en niet bij haar
Oud 03-10-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 01-10-2004 @ 22:04 :
Stel je voor: jij vind dat jouw vriendin veels te veel zuipt, zuipt zich naar de tering.. wutevah. Dan zou jij toch ook willen dat ze ermee zou stoppen?

Het heeft gewoon geen reet te maken met het ideale beeld, ik geef om mn ex en om mn vriend.. en ik zou nooit willen dat hun wat overkomt dat te maken heeft met elke vorm van drugs.
dat moet ze dan zelf weten. Ik ben niet degene die haar ervan moet weerstaan
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 18:55
little nemo
little nemo is offline
ik bedacht ineens (onder het genot van een jointje)...hoe kut moet het zijn om iemand als lilith of TS als moeder te hebben als ze hun vriendje al zo op willen voeden & van slechte dingen willen afhouden...
Oud 03-10-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 03-10-2004 @ 19:55 :
ik bedacht ineens (onder het genot van een jointje)...hoe kut moet het zijn om iemand als lilith of TS als moeder te hebben als ze hun vriendje al zo op willen voeden & van slechte dingen willen afhouden...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Na het lezen van deze reactie bedacht ik me oppeens hoe kut het voor iemand moet zijn om een vader als Little Nemo of EZBlade te hebben, die een jointje nodig hebben, om rustig te worden.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:27
reeko
reeko is offline
ga chocola eten ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 03-10-2004 @ 20:20 :
Na het lezen van deze reactie bedacht ik me oppeens hoe kut het voor iemand moet zijn om een vader als Little Nemo of EZBlade te hebben, die een jointje nodig hebben, om rustig te worden.
*kuch*
ga nou niet flamen....
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:43
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
ik was al rustig hoor ... en verder wil ik toch geen kinderen
Oud 03-10-2004, 19:44
Verwijderd
sorry dat ik zo druk ben van mezelf, maar ik heb geen jointje nodig om rustig te worden en ik blow meestal alleen in het weekend.

Verder hou ik niet van controlerende vriendinnen en gelukkig heb ik die ook geen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:54
Verwijderd
Okee..

Point is..

Er is dus geen antwoord op de vraag: hoe kan ik mijn vriend laten stoppen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:55
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lilith schreef op 03-10-2004 @ 20:54 :
Okee..

Point is..

je moet dat gewoon niet willen, dat is het antwoord op je vraag en dat is al gezegd. verder weten de meeste hier niet zoveel van manipulatie dus een ander antwoord ga je denk ik niet krijgen
Oud 03-10-2004, 19:58
Type
Type is offline
Citaat:
hey mate, die was niet echt nodig he...
Citaat:
En die dan dus ook niet...

Houd het wel vriendelijk. Het is een discussie, geen modderworstel-wedstrijd. aaight?
Geen geflame meer dus. En nu kijk ik streng, dus ik meen het.
Oud 03-10-2004, 20:11
Verwijderd
dus even duidelijk:

als je het niet wilt, ben jij hem niet waard. Maak je het maar uit en anders accepteer je het
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 03-10-2004 @ 21:11 :
dus even duidelijk:

als je het niet wilt, ben jij hem niet waard. Maak je het maar uit en anders accepteer je het

BEN JE M NIET WAARD??

Excuse me.. ?

Wat een onzin. Ik bekijk het ook van jullie kant, ik snap heus wel dat het niet niks is zomaar te stoppen, maar ik heb het vage idee dat jullie het niet van mijn kant bekijken. Voor mij is het nogal wat als iemand blowt, en ja daar heb ik problemen mee.

Volgens mij staat met mijn huidige vriend zelfs nog de afspraak dat hij van mij 1x per maand mag blowen, maar dat weet ik al niet eens meer.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 21:17
Viporizer
Viporizer is offline
Voor mij zijn roken en blowen allemaal het zelfde. Als je niet op past raak je er verslaafd aan.

Roken tast je longen ernstig aan,
Blowen tast je geheugen aan.

En wat betreft het topic:

Je kan het er met je vriend over hebben, maar hij zal toch zelf de beslissing moeten nemen of hij wil minderen/stoppen om jou een plezier te doen of om door te gaan met blowen voor zijn eigen plezier.
Oud 03-10-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 03-10-2004 @ 21:29 :
Ik bekijk het ook van jullie kant, ik snap heus wel dat het niet niks is zomaar te stoppen,
Bekijk blowen als "iets lekkers"
Stop maar een maand met alles wat "iets lekkers" is (eten, drinken etc..) vage vergelijking, maar goed.

Citaat:
maar ik heb het vage idee dat jullie het niet van mijn kant bekijken.
Ik vind het ook vervelend als mijn vriendin rookt, ik vind roken echt disgusting (roken niet verwarren met ook puur blowen). En ik heb ook liever dat ze stopt, maar ik zeg niet tegen haar dat ze niet mag roken, alleen dat ik het niet fijn vindt.. (met nodige consequenties.. )
Maar dat is omdat ik het
1. zo vind stinken..
2. het is ranzig als je met iemand zoent die net gerookt hebt en jij niet (vind ik dan)
3. Waarom? Bij blowen snap ik wel waarom.. Het effect

Citaat:
Voor mij is het nogal wat als iemand blowt, en ja daar heb ik problemen mee.
Waarom, concreet, is het nogal een probleem?

Citaat:
Volgens mij staat met mijn huidige vriend zelfs nog de afspraak dat hij van mij 1x per maand mag blowen, maar dat weet ik al niet eens meer.
Waarom moet je hem controleren?

Maar, je moet met hem praten. Dat wel..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:27
rub0n
rub0n is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 03-10-2004 @ 22:17 :
Voor mij zijn roken en blowen allemaal het zelfde. Als je niet op past raak je er verslaafd aan.

Uhm. Je kunt aan blowen niet écht verslaafd (lees: lichamelijk afhankelijk) worden.

Aan nicotine wél.

http://www.drugsinfo.nl/

Hasj & weed - verslavendheid: lichamelijk niet, geestelijk in het algemeen gering, maar groter bij intensief gebruik.

Tabak - verslavendheid: lichamelijk matig, geestelijk zeer groot.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 23:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 03-10-2004 @ 20:54 :
Okee..

Point is..

Ja die is er wel. Nee dat kan niet.
Oud 04-10-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 04-10-2004 @ 00:43 :
Ja die is er wel. Nee dat kan niet.
idd, dat klopt..sommige dingen kan je gewoon niet veranderen hoe graag je t ook wil
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 23:27
joopie
joopie is offline
De beste oplossing lijkt me om samen eens in de week een jointje te roken
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 02:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oma schreef op 01-10-2004 @ 20:10 :
hm nou ik heb medelijden met je vriend
Oud 05-10-2004, 02:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:

Zij maakt 'r toch 'n probleem van? Hij niet.
Had ze 'n vriendje die niet blowde moeten uitzoeken, simpel zat.
Oud 05-10-2004, 11:33
agressieve gans
agressieve gans is offline
Wat ben jij een irritant zeikende kutwijf zeg, laat die jongen nou gewoon 1 keer per week een lekkere stikkie roken, is toch zijn probleem, anders zie je hem gewoon niet op die dag. Hij ergert zich ook vast helemaal kapot aan jouw, dat je zeikt en talloze andere 'meisjes' dingen waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 01-10-2004 @ 19:12 :
Ik ben BTW niet de enige die wilt dat hij stopt, Ook zijn ouders willen dat, maar die kunnen ook niks voor hem doen. Hij heeft zelf voorgesteld om naar 'n internaat te gaan.. *teken dat hij wel wil stoppen* Maar nu hij op zijn nieuwe school zit.. ziet hij er toch van af, anders moet hij minder naar school, en heeft hij minder plezier, hij is voor het eerst in zijn hele leven blij dat hij op school zit..
Goed idee, steek hem op internaat . *kucht* ik heb er meer slecht dan goed geleerd dus... al hebben we wssl een verschillend idee over internaten.

En ouders hebben meestal wel zoiets van OH nee mijn kind blowt en wordt nu geen advocaat of whatever. Ouders zijn altijd bang voor hun kinderen en eigenlijk zien ze ze het liefst in matrozenpakje van 8-22u bezig met school en werk.

Wat jouw probleem met je vriends blowen betreft, het is JOUW probleem. Hij wil blowen, hij doet het al langer, dus je werd er verliefd op toen hij al onder invloed van was en je het wist. Als je niet wil dat hij het doet, stel hem een ultimatum, maar weet wel dat hij het wssl niet zal appreciëren dat jij hem niet neemt zoals hij is. In een relatie komt het van 2 kanten.

Daarbij ben je pas 15... je mening over alles kan nog gigantisch veranderen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
agressieve gans schreef op 05-10-2004 @ 12:33 :
Wat ben jij een irritant zeikende kutwijf zeg, laat die jongen nou gewoon 1 keer per week een lekkere stikkie roken, is toch zijn probleem, anders zie je hem gewoon niet op die dag. Hij ergert zich ook vast helemaal kapot aan jouw, dat je zeikt en talloze andere 'meisjes' dingen waarschijnlijk.
geen geflame!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 15:07
De Dood
De Dood is offline
Rook dr zelf is eentje zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 18:39
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-10-2004 @ 13:04 :

En ouders hebben meestal wel zoiets van OH nee mijn kind blowt en wordt nu geen advocaat of whatever. Ouders zijn altijd bang voor hun kinderen en eigenlijk zien ze ze het liefst in matrozenpakje van 8-22u bezig met school en werk.
haha leuk voorbeeld, ik blow 5x in de week ofzo en over een jaar ben ik mooi jurist
Oud 05-10-2004, 18:47
Verwijderd
Zie je, wat is dan het probleem . Ikzelf heb een hogeschool afgemaakt, doe nu kunstacademie, werk bij mijn ouders op de zaak en heb zonder ooit ene fuck van economie begrepen te hebben, meer zooi opgeruimd dan de boekhouder in 2 jaar voor een grof salaris heeft gekund. Daarbij blijkt uit de expo van dit weekend dat ik ook nog eens potentie heb om verder te kunnen in de kunst. En ik blow regelmatig, zuip me de pleuris, slik met regelmaat ephedra en heb een reeks andere dingen gebruikt.

Flauwekul.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 18:58
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-10-2004 @ 19:47 :
En ik blow regelmatig, zuip me de pleuris, slik met regelmaat ephedra en heb een reeks andere dingen gebruikt.

Flauwekul.
nouja, k gok als je dat nog een jaar of 20 volhoudt dat t ook niet al te goed voor je gaat zijn (geldt ook voor mij trouwes) maar je moet t probleem idd niet zo overdrijven als TS doet
Oud 05-10-2004, 19:06
Verwijderd
Je hoort me ook niet beweren dat het gezond is ^^.
Maar dat zijn zoveel dingen niet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 05-10-2004 @ 20:06 :
Maar dat zijn zoveel dingen niet.
Ik denk dat het inderdaad nog wel even gaat duren voor wij op dit forum een hysterische doos zien die zeurt over het eten van hamburgers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten