![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ok.. dit klinkt allemaaal zooooooo bekend in de ogen.. Iig, Ik had een Relatie met een meisje, voor 1¼ jaar. In het begin zei ze dat ze niet blowde (ik wel) en na 2 maanden ofzo blowde ze wel. Maar dat is het punt niet. We blowden wat af met ze'n twee.. En toen wou ze opeens dat ik ging minderen (stoppen..) Die bui vloog over nadat haar ma 1 week ofzo op vakantie was geweest en we flink hebben lopen smoken.. Maar een half jaar later ofzo, begon het weer.. Ik was een maand gestopt (blowde 1x per week). Daarna weer door met 1x per week.. Toen werd dat weer een probleem. Uiteindelijk had ik gezegd dat ik wel zou minderen, toen was ik een keer gaan smoken "zonder reden" Dat vond ze niet goed. Toen was het definitief uit.. (veel vaker uitgegaan om die reden, maar deze keer geen zin meer om er weer wat mee te beginnen) btw, daarna 2 weken elke dag geblowd ofzo... en toen zo van: "Joost, nu ist ff genoeg" En gestopt voor 7 weken, voor mezelf ![]() Ik vind: Als je blowt, blow je. punt. Je kan wel minderen of rekening houden met de ander. Maar je blowt. Ik zou ook wel stoppen voor mijn huidige vriendin (niet dat dat er aan zit te komen, ze blowt zelf ![]() Mja, ik zou er iig rekening mee houden.. Mijn vriendin rookt, en daar baal ik dan van. Ik rook alleen puur (en eigenlijk geen tabak), ik vind tabak zo smerig.. Ze mag van mij roken, maar liever niet waar ik bij ben.. En dat merkt ze dan ook wel.. Niet meer zoenen als ze gerookt heeft ![]() Kmoet maar kijken of ik der kan laten stoppen ![]() ![]() Maar, Succes! En serieus, je moet hem vragen erover te praten, dat moet kunnen. Hem vragen te stoppen? Tja.. Je kan zeggen: "Ik vind het niet erg dat je blowt, maar liever niet als ik er ben en niet zo dat je de volgende dag bij me komt, helemaal gaar, daar heb ik geen zin in. Maar ik wil wel dat je eerlijk bent en blijft. " Dat had ik ook... Ik vertelde echt niet altijd wanneer ik blowde.. Omdat ze dan PISSED zou worden ![]() En daar had ik, gare Joost, geen zin in op dat moment.. Dan moet je maar niet pissed worden en gaan zeiken en dreigen uit te maken (wat mijn ex deed) Maare, Ik ben gaar ![]() (en echt, succes... Ik weet hoe moeilijk het kan zijn in je realtie =\ ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed dit topic begint steeds nuttelozer te worden, ik kan alleen maar concluderen dat iedereen die het niet met de TS eens is gelijk heeft, aangezien er talloze argumenten voor aangevoerd worden terwijl de TS niet verder komt dan "ik wil het niet hebben". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kan me sowieso niet voorstellen dat als hij 1 keer per week blowt dat hij dan eht verslaafd is. daarvoor moet je echt veel meer blowen. als hij zou willen stoppen zou hij het echt wel kunnen.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dr zit nogal een verschil tussen drugs en drugs, een paar keer in de week blowen is nog altijd minder slecht dan roken...of zou je van je vriendje ook verwachten dat ie dat niet zou doen? verder wordt met die schuld bedoeld dat TS een probleem maakt van iets dat geen probleem is en dat daarom de schuld bij haar ligt; ze zou het ook gewoon kunnen accepteren omdat er niet erg veel mis is met soms blowen. natuurlijk is het niet gezond, maar er zijn wel meer dingen niet gezond en het is zijn keuze om iets wat licht ongezond is te doen en niet de hare
||
Verwijderd
|
Citaat:
Drugs IS drugs.. daar kan je niet omheen. Roken is dan nog iets heel anders. Hou je met roken jezelf voor de gek? Ga je door roken dingen zien die hele maal daar niet zijn (ik noem maar: een onderzeeer in de Molenplas ![]() Jullie zeggen dat zij t maar heeft te accepteren dat haar vriend blowt, nou en? Heeft haar vriend niet te accepteren dat zij niet wil dat hij blowt? |
![]() |
||
Citaat:
en caffeine is een drug, maar heroine ook. en daar zit nogal een verschil tussen kwa schadelijkheid. THC is relatief gezien niet een erg ongezonde drug en daarom is er niet veel mis mee om soms te blowen. als ik tegen mijn vriendin zeg dat ik het vervelend vind dat ze ademt, dan ligt het probleem toch ook bij mij en niet bij haar
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga nou niet flamen.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Houd het wel vriendelijk. Het is een discussie, geen modderworstel-wedstrijd. aaight? Geen geflame meer dus. En nu kijk ik streng, dus ik meen het.
||
Verwijderd
|
Citaat:
BEN JE M NIET WAARD?? Excuse me.. ? ![]() ![]() ![]() Wat een onzin. Ik bekijk het ook van jullie kant, ik snap heus wel dat het niet niks is zomaar te stoppen, maar ik heb het vage idee dat jullie het niet van mijn kant bekijken. Voor mij is het nogal wat als iemand blowt, en ja daar heb ik problemen mee. Volgens mij staat met mijn huidige vriend zelfs nog de afspraak dat hij van mij 1x per maand mag blowen, maar dat weet ik al niet eens meer. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Stop maar een maand met alles wat "iets lekkers" is (eten, drinken etc..) vage vergelijking, maar goed. Citaat:
![]() Maar dat is omdat ik het 1. zo vind stinken.. 2. het is ranzig als je met iemand zoent die net gerookt hebt en jij niet (vind ik dan) 3. Waarom? Bij blowen snap ik wel waarom.. Het effect ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Maar, je moet met hem praten. Dat wel.. |
![]() |
||
Citaat:
Aan nicotine wél. http://www.drugsinfo.nl/ Hasj & weed - verslavendheid: lichamelijk niet, geestelijk in het algemeen gering, maar groter bij intensief gebruik. Tabak - verslavendheid: lichamelijk matig, geestelijk zeer groot. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zij maakt 'r toch 'n probleem van? Hij niet. Had ze 'n vriendje die niet blowde moeten uitzoeken, simpel zat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ouders hebben meestal wel zoiets van OH nee mijn kind blowt en wordt nu geen advocaat of whatever. Ouders zijn altijd bang voor hun kinderen en eigenlijk zien ze ze het liefst in matrozenpakje van 8-22u bezig met school en werk. Wat jouw probleem met je vriends blowen betreft, het is JOUW probleem. Hij wil blowen, hij doet het al langer, dus je werd er verliefd op toen hij al onder invloed van was en je het wist. Als je niet wil dat hij het doet, stel hem een ultimatum, maar weet wel dat hij het wssl niet zal appreciëren dat jij hem niet neemt zoals hij is. In een relatie komt het van 2 kanten. Daarbij ben je pas 15... je mening over alles kan nog gigantisch veranderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
menstruatie sneller stoppen druiveke | 15 | 24-01-2004 09:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Zwart-wit gekleurd wondersbestaan | 8 | 21-07-2003 12:14 | |
Psychologie |
Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat MazeMouse | 4 | 24-03-2003 01:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Oproep: 'Stop de lessen, stop de colleges, stop het werk,tegen de oorlog!' naturalibereco | 40 | 20-03-2003 23:19 | |
Liefde & Relatie |
hoe krijg je contact met.. Talon | 53 | 23-02-2003 17:10 | |
ARTistiek |
Until angels close my eyes Internationalist | 8 | 22-02-2002 09:33 |