Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2004, 14:13
Oktober
Oktober is offline
als je goed contact wil is die derde zin zo fout als ik weet niet wat, als je haar boos wil maken moet je dat doen. verder merk ik aan deze brief dat jij simpel gezegd, kort maar krachtig, er echt nog niet overheen bent. ik vind het dus ook niet eerlijk tegenover haar, want zij wil ook vergeten en doorgaan en dit is alleen zo'n analyse brief. ZO van: het is niet alleen mijn schuld, jij hebt ook wat gedaan, ik heb fouten gemaakt. Ik schuif jou wat shit toe en neem wat van mijn eigen verantwoordelijkheid. Als je weer wat met haar wilt is dit de brief. Als je haar wilt loslaten moet je dat doen en haar en jezelf niet onnodig kwellen. Ik zou zeggen: niet sturen jongen, het spijt me maar het lijkt me niet verstandig. Toen ik verder las las ik van jouw misschien-toekomstige-vriendin wat je enkel als excuus gebruikt om te laten zien dat je haar niet meer terug wil. Ik zie de vriendschappelijke anti-haat in je brief en ik snap ook de goede bedoeling erachter, maar ik weet ook dat als ik dat meisje was, ik woest werd van dat ene-laatste stukje. Het is haar zzak over haar leven, dit is een brief voor de toekomst, wat ziet in die stomme films dat je dan zo'n brief krijgt over 20 jaar als zij jou nog leuk zou vinden. maar in werkelijkheid zijn dat soort dingen niet leuk en uit je brief maak ik op dat ze jou niet leuk meer vind, maar andersom. maar anyhow, ik vind er ook goede stukken inzitten, van die familie en die haat, maar dannog zou ik zeggen, dat is dan voor jou, het zijn jouw gevoelens die je voor jezelf op papier zet. Mijn advies: niet doen.
Oud 08-10-2004, 14:54
Nienna*
Nienna* is offline
Waarom zou je nog moeite voor haar doen?
Kom op! Zij heeft vanalles over jou rond zitten vertellen, bovendien heb je ontzettend veel voor haar gedaan en zij niets voor jou...
en contact kan ook door haar gewoon eens een keertje te bellen en te vragen hoe het nu gaat.
Deze brief zou ik inderdaad niet versturen, zoals andere mensen al zeiden: vaderlijk, vol spellingsfouten e.d. en ik vind dat het een beetje als zelfmedelijden overkomt.
Als ik zo'n brief zou krijgen, zou ik dat heel, heel vreemd vinden...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:15
Verwijderd
Helemaal niet gaan zeggen nu dat je haar zo mist. Want wat heeft ze er aan? Helemaal niets! Mogelijk raakt ze nog meer in de war...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten