|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Vaker in een korte periode is niet gevaarlijker, want dan kan het gif minder goed zijn werk doen, paddo's is 1 van de weinige drugs die zo werkt. Soms kan het in 1 keer zomaar heel erg fout gaan. En heel vaak gaat het goed.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Kater? ja beetje wel, ik was na de trip moe en ik had gevoel alsof mijn hersenen overuren hadden gemaakt en voelde ik me een beetje ziek, ook al was dat later op de avond voorbij. De keren dat ik na trip ging slapen was ik de dag erna moe Als het fout gaat kun je weinig doen, geruststellende muziek en goeie woordjes van goeie vrienden doen al aardig wat goed. Drink wat vruchtensap en neem wat extra vitamine C (ook al is dat meer een placebo effect) Citaat:
In korte periode: antistoffen in je lichaam houden werking tegen, maja antistoffen verdwijnen na een tijdje en te vaak doen wordt snel saai
Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 23:11. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
Een dergelijke up als hier is, wat degene hierboven ook al zei, alleen niet voldoende om het topic ook weer discussiewaarde te geven. Dicht dus.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.Ik vond het wel de moeite waard om even aan te kijken. Maar bon. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Harddrugs op jonge leeftijd DarkCat | 54 | 27-07-2017 22:16 | |
| Drugs & Alcohol |
Vliegezwam hallicugeen ?! epidemic | 10 | 05-09-2007 23:34 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Religie is de oorzaak veel problemen en zou daarom verboden moeten worden.. Buskruitje | 204 | 22-01-2005 02:32 | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 17:49 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Theo van Gogh doodgeschoten deel II Chimera | 500 | 02-11-2004 16:57 | |
| Muziek |
K-Otic - Falling Silent Enigma | 117 | 14-07-2002 11:33 | |