![]() |
||
Citaat:
en ik vind het ook niet zo erg dat ie er zo over denkt, is niet bepaald mijn hobby ![]()
||
Citaat:
Als mijn vriendin daar met haar mond bezig is geweest, laat ik het ook niet toe dat ze me zoent. Dan moet ze toch wel eerst flink haar mond gespoeld hebben... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het smaakt niet vies, voorvocht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het spijt me zeer maar als er iets is waar ik een hekel aan heb zijn het jongens die vies zijn van zichzelf. Waarom zou ik er wel aan moeten zitten als een jongen het zelf smerig vindt? Als hij me nadat ik 'm heb gepijpt niet eens wil zoenen dan zou ik me best wel minderwaardig voelen. Ik heb hem een plezier gedaan, kan hij mij toch ook wel een plezier doen?
||
Citaat:
![]() maar hoef me er gelukkig niet ff mee bezig te houden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is een beetje het 'handen wassen na het plassen' dilemma. Als ik ga plassen, dan wordt mijn leuter eerder vies van mijn handen (die de hele dag alles aanraken) dan dat mijn handen vies worden van het feit dat ik sta te plassen. (iig, ik zeik niet over mijn handen heen) Toch krijg je gezeik als je je handen niet wast na het plassen. Mensen willen je niet eens een hand geven in zo'n geval. (hey, ik heb alleen wat huid aangeraakt hoor... get over it) Maar als iemand mijn leuter IN HAAR MOND heeft gehad, en een seconde later gaat diezelfde mond OP MIJN MOND, dan ben ik kleinzerig, vies van mezelf, en gaat zij zich minderwaardig voelen... WHAT... THE... FUCK?!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: Geldt ook voor "Type" trouwens. |
![]() |
|||
Citaat:
Dan is er namelijk niet het idee 'ik wil/doe dat niet, maar jij moet dat wel' Dan is het gewoon dat zij dat leuk vindt, maar ik niet. En dat is voor ieder persoonlijk. Waar zou dan zo'n gevoel vandaan komen? ik denk trouwens ook niet dat mijn vriendin er hetzelfde over denkt als Dith, maar dat terzijde Citaat:
En verder mag ze me zoenen wat ze wil, alleen niet op mijn mond aub, heb ik gezegd. En daar was ze ok mee. Wat is dan het probleem, en waarom zou ik dan een mietje zijn? Het is een gevoelskwestie, die ik besproken heb, en die geen probleem oplevert. Behalve dan voor die mensen hier, blijkbaar...
||
Citaat:
Ik neem aan dat je van te voren met haar hebt gepraat over het feit dat je het niet wilde want dan vind ik het begrijpelijk dat het haar niks uitmaakt, maar als iemand het nét als ik 'm een zoen wil geven zou zeggen zou ik echt zo hard verontwaardigd zijn.
||
Citaat:
En wat je vragen betreft: 1. zo nou ook weer niet, maar een slokje water op z'n minst... ![]() 2. ik moet zeggen dat mijn geheugen me wat dat betreft in de steek laat (gevolgen van 3 jaar blowen) maar ik neem aan van wel. Zo ben ik dan ook wel weer...
||
Citaat:
Als jij netjes je pikkie wast en na het plassen goed afschudt dan is dat ding schoner dan de binnenkant van je mond.
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Punt is dus dat ik dat ook niet indirect wil. En over zoenen verwijs ik weer even naar boven.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, niemand kan je dwingen he, alleen weet wel dat ik die jongen dan nooit zou pijpen, en niks anders ook.. Al zijn vieze sperma zeker wel een beetje in mij? Mooi niet. |
![]() |
||
Citaat:
Dat vindt mijn vriendin dus (blijkbaar) niet, en ben ik de enige die er enigszins iets tegen voelt mijn eigen leuter indirect in mijn mond te hebben. En zoals ik al zo vaak zei: als zij het niet wil, of als zij het vies zou vinden, dan ga ik haar echt niet dwingen mij te pijpen. Waarom zou ik? Het is toch alleen leuk als je het allebei leuk vindt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarre dat is mijn mening he ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *en nou krijg ik een zoen ! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, als je het zo vies vindt, begrijp ik dus niet dat je je er dan uberhaupt prettig bij voelt wanneer je vriendin dat wél in haar mond stopt, ookal is het haar eigen keus. Wanneer ik bijvoorbeeld ongesteld ben, vind ik het niet zo prettig gebeft te worden omdat die bloedsmaak nou niet bepaald opwindend is en ik niet wil dat mijn vriend dat hoeft te proeven, ookal vind hij het dan geen enkel probleem. Ik denk dat dat is wat mensen bedoelen met 'zij wel lekker die ranzigheid en jij niet'. Je vindt het voor jezelf zelfs indirect te vies, maar voor haar niet alleen omdat het vrijwillig is. Als zij nou vrijwillig jouw drol op zou willen eten? Bef jij eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet, het idee dat hij DAAR met zijn tong zit.. ![]() pijpe vinnik daarentegen ni zo erg, dat doe ik tog zelf ![]() xx
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blijf dat echt enorm raar vinden. Ik zou tijdens de seks me maar eens druk gaan maken over dát soort dingen. "Oh schat, je moet eerst even douchen hoor anders ben je vies". "Oh schat, er zitten vuiltjes onder je nagels vinger me maar niet". "Oh schat, me niet zoenen hoor dr zit kut aan je lippen". "Oh schat, even mijn mond spoelen hoor want ik wil je zo graag een kusje geven". "Schat, je moet weer even douchen hoor want nu ben je bezweet en dat mag niet naast me slapen" Let it go! |
![]() |
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als zij dat niet vindt, dan is er toch geen punt? Daarnaast kan ik niet iets 'voor haar' te vies vinden. Dat is haar eigen beslissing, wat zij wel en niet vies vindt. Citaat:
Er zijn ook wel dingen die ik leuk vind, maar die zij dan weer te ver vindt gaan. Zo vindt zij strippen weer niets. Dat vindt ze smakeloos, dan voelt ze zich 'goedkoop'. Dus zal ik haar ook niet vragen voor me te strippen, want ik weet dat zij daar de grens trekt. Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spisaaizie opwarmen #1127 Verwijderd | 500 | 19-09-2010 20:03 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
ARTistiek |
[mp3/idm-dinges] Dust Bug - Type_01 Ce-El-Wan | 6 | 06-06-2004 23:23 | |
De Kantine |
msn-namen! BrunetJuh | 495 | 23-09-2003 20:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De toekomst van Iran en het Midden-Oosten DruidessI | 26 | 20-02-2002 18:25 |