Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 15:10
ilse
ilse is offline
Citaat:
grl schreef op 12-10-2004 @ 16:07 :
Waarom wil hij niet dan?
hij gaf als reden dat hij het niet zo een leuk idee vond dat ik eerst met me mond daar zat en daarna hem weer een zoen gaf...

en ik vind het ook niet zo erg dat ie er zo over denkt, is niet bepaald mijn hobby
Oud 12-10-2004, 15:48
Gammaray
Gammaray is offline
Nee het is niks aan
Oud 12-10-2004, 16:15
Type
Type is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 16:10 :
hij gaf als reden dat hij het niet zo een leuk idee vond dat ik eerst met me mond daar zat en daarna hem weer een zoen gaf...

en ik vind het ook niet zo erg dat ie er zo over denkt, is niet bepaald mijn hobby
Dat mag van mij ook niet.

Als mijn vriendin daar met haar mond bezig is geweest, laat ik het ook niet toe dat ze me zoent. Dan moet ze toch wel eerst flink haar mond gespoeld hebben...
Oud 12-10-2004, 16:23
ilse
ilse is offline
waarom, het is toch je eigen?
en daarbij, ik heb nog nooit aan een jonegn gevraagd of hij ze mond wilde spoelen nadat hij me bevredigd heeft hoor... het is van mezelf, en daar ben ik dus niet vies van...
Oud 12-10-2004, 19:22
Alexander Onlin
Alexander Onlin is offline
Misschien stomme vraag, maar is het niet heel erg smerig om te pijpen (ik denk me ff in een meisje in), want eh ja tis toch niet echt schoon, en je "proeft" toch wel
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Alexander Onlin schreef op 12-10-2004 @ 20:22 :
Misschien stomme vraag, maar is het niet heel erg smerig om te pijpen (ik denk me ff in een meisje in), want eh ja tis toch niet echt schoon, en je "proeft" toch wel
Waarom zou het niet echt schoon zijn? Ik neem aan dat je elke dag doucht en dat je goed afschudt na het plassen? Dan is het gewoon schoon hoor.

En het smaakt niet vies, voorvocht.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 20:31
Dith
Dith is offline
Citaat:
Type schreef op 12-10-2004 @ 17:15 :

Als mijn vriendin daar met haar mond bezig is geweest, laat ik het ook niet toe dat ze me zoent. Dan moet ze toch wel eerst flink haar mond gespoeld hebben...
dat meen je niet?
Het spijt me zeer maar als er iets is waar ik een hekel aan heb zijn het jongens die vies zijn van zichzelf.
Waarom zou ik er wel aan moeten zitten als een jongen het zelf smerig vindt? Als hij me nadat ik 'm heb gepijpt niet eens wil zoenen dan zou ik me best wel minderwaardig voelen. Ik heb hem een plezier gedaan, kan hij mij toch ook wel een plezier doen?
Oud 12-10-2004, 20:50
ilse
ilse is offline
Citaat:
Dith schreef op 12-10-2004 @ 21:31 :
dat meen je niet?
Het spijt me zeer maar als er iets is waar ik een hekel aan heb zijn het jongens die vies zijn van zichzelf.
Waarom zou ik er wel aan moeten zitten als een jongen het zelf smerig vindt? Als hij me nadat ik 'm heb gepijpt niet eens wil zoenen dan zou ik me best wel minderwaardig voelen. Ik heb hem een plezier gedaan, kan hij mij toch ook wel een plezier doen?
!! agree!!

maar hoef me er gelukkig niet ff mee bezig te houden
Oud 12-10-2004, 21:06
Alexander Onlin
Alexander Onlin is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-10-2004 @ 21:28 :
Waarom zou het niet echt schoon zijn? Ik neem aan dat je elke dag doucht en dat je goed afschudt na het plassen? Dan is het gewoon schoon hoor.

En het smaakt niet vies, voorvocht.
ja, maar toch blijft er wel eens wat achter, en tsja ik ben ook maar 15 dus weet ik veel ik vroeg t maar, maar t leek me niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Type schreef op 12-10-2004 @ 16:15 :

jezus, ik hoop dat dat een grapje is....
Oud 12-10-2004, 22:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Alexander Onlin schreef op 12-10-2004 @ 21:06 :
ja, maar toch blijft er wel eens wat achter, en tsja ik ben ook maar 15 dus weet ik veel ik vroeg t maar, maar t leek me niet zo lekker
als je maar geil genoeg bent dan struikel je daar niet over hoor
Oud 12-10-2004, 22:35
Type
Type is offline
Citaat:
Dith schreef op 12-10-2004 @ 21:31 :
dat meen je niet?
Tjeh, ik zou ook nooit mezelf (noch een ander trouwens) pijpen. En zij hoeft dat ook niet te doen. Als ze het zelf wil, het uit eigen initiatief doet, heb ik er geen problemen mee, (hell, ik vind het zelfs best leuk) maar ik vind het dan gewoon geen frisse/prettige gedachte daarna een zoen te krijgen.

Het is een beetje het 'handen wassen na het plassen' dilemma.
Als ik ga plassen, dan wordt mijn leuter eerder vies van mijn handen (die de hele dag alles aanraken) dan dat mijn handen vies worden van het feit dat ik sta te plassen. (iig, ik zeik niet over mijn handen heen)

Toch krijg je gezeik als je je handen niet wast na het plassen. Mensen willen je niet eens een hand geven in zo'n geval. (hey, ik heb alleen wat huid aangeraakt hoor... get over it)
Maar als iemand mijn leuter IN HAAR MOND heeft gehad, en een seconde later gaat diezelfde mond OP MIJN MOND, dan ben ik kleinzerig, vies van mezelf, en gaat zij zich minderwaardig voelen... WHAT... THE... FUCK?!
Oud 13-10-2004, 00:13
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Type schreef op 12-10-2004 @ 23:35 :
Maar als iemand mijn leuter IN HAAR MOND heeft gehad, en een seconde later gaat diezelfde mond OP MIJN MOND, dan ben ik kleinzerig, vies van mezelf, en gaat zij zich minderwaardig voelen... WHAT... THE... FUCK?!
Je hoeft haar niet te zoenen als je dat niet wil, maar ga niet verbaasd lopen doen als zij zich minderwaardig voelt. Je weet dondersgoed hoe dat komt, je bent geen 11 jarig kind meer.
Oud 13-10-2004, 00:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 16:10 :
Wat een mietje.

Edit: Geldt ook voor "Type" trouwens.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 06:44
ExVaal
ExVaal is offline
Get a life zeg

"Eeeeew ik wil niet met je zoenen als je me net gepijpt hebt!!"

Net alsof je daar onwijs op gaat letten als je in een wilde vrijpartij beland.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 07:50
Baka˛
Baka˛ is offline
gepijpt worden is leuk
alleen vind ik 69 beter, want het gekreun van je vriendin maakt 't dan nog beter

en waarom niet zoenen als je gepijpt bent? kom op... je bent toch niet vies van jezelf?? Ik zou 't ook vaag vinden als m'n vriendin ineens niet meer met me zou willen zoenen nadat ik haar heb gebeft... ik zoen alleen niet als er nog sperma in haar mond zit... wat toch nooit 't geval is, omdat we niet gelijk na het klaarkomen gaan zoenen...

bij 't nagenieten zoenen is toch gewoon normaal?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 08:01
Type
Type is offline
Citaat:
Soullar schreef op 13-10-2004 @ 01:13 :
Je hoeft haar niet te zoenen als je dat niet wil, maar ga niet verbaasd lopen doen als zij zich minderwaardig voelt. Je weet dondersgoed hoe dat komt, je bent geen 11 jarig kind meer.
Eerlijk gezegd, als zij uit vrije keus aan mijn dop begint te zuigen, snap ik dat niet nee.
Dan is er namelijk niet het idee 'ik wil/doe dat niet, maar jij moet dat wel'
Dan is het gewoon dat zij dat leuk vindt, maar ik niet. En dat is voor ieder persoonlijk. Waar zou dan zo'n gevoel vandaan komen?

ik denk trouwens ook niet dat mijn vriendin er hetzelfde over denkt als Dith, maar dat terzijde
Citaat:
Vaal schreef op 13-10-2004 @ 07:44 :
Get a life zeg

"Eeeeew ik wil niet met je zoenen als je me net gepijpt hebt!!"

Net alsof je daar onwijs op gaat letten als je in een wilde vrijpartij beland.
Yup, eigenlijk wel. Kijk, een wilde vrijpartij is tot daar aan toe, maar ook in de wildste vrijpartij zit een periode van rust in de tijd dat zij met haar hoofd naar beneden gaat, je pijpt, en weer naar boven gaat. Dan is het wilde er altijd al een stukje vanaf imo.

En verder mag ze me zoenen wat ze wil, alleen niet op mijn mond aub, heb ik gezegd. En daar was ze ok mee. Wat is dan het probleem, en waarom zou ik dan een mietje zijn? Het is een gevoelskwestie, die ik besproken heb, en die geen probleem oplevert.
Behalve dan voor die mensen hier, blijkbaar...
Oud 13-10-2004, 08:32
EggeD
EggeD is offline
Qua gevoel is het beter om als meid te pijpen met de reden de jongen een plezier te doen (want dat doet de meid dan echt wel), dan met de reden om daarna gebeft te worden, vind ik - beetje egoistisch, onder andere, en dat is juist wat liefde niet zou moeten zijn. Je kan wel zeggen dat het er waarschijnlijk toch wel van komt, maar dat hoort daar eigenlijk buiten te staan. (:
Oud 13-10-2004, 09:49
Verwijderd
Ik ben blij dat mijn vriend er geen enkele problemen mee heeft dat ik hem zoen na het pijpen. Ik zou het echt heel erg missen als dat ineens niet meer zou 'mogen'. Ik vind het echt zulke aanstellerij, learn to love yourself inclusief je piemel. Je moet er nog erg lang mee doen.

En dat het pijpen vrijwillig gebeurt.. Ik pijp ook vrijwillig maar ik vind sperma gewoon echt niet zo lekker, maar ik vind het wel enorm geil mijn vriend zo op te winden en het af en toe dus toch in mijn mond terecht te laten komen.. Ik zou hem dan vervolgens echt een pets geven als ik hem dan niet meer zou mogen zoenen. 'Stel je niet aan!'.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 13:08
ExVaal
ExVaal is offline
Precies.

Overigens vind ik 69 niet zo leuk, je kan je er nite zo goed op concentreren
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 13:12
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik zou ook niet meer pijpen als hij me daarna niet wil zoenen. Dat zou echt zo'n raar gevoel zijn van "Hij vind het fijn als ik het doe maar zelf wil 'ie er niets van weten"

Pijpen doe je niet omdat je het zelf zo'n leuk gevoel vind (anders zou je ook dildo's pijpen..) maar omdat het leuk is om hem op te winden. Indirect doet ze het dus wel voor jou.
Oud 13-10-2004, 14:47
Dith
Dith is offline
Citaat:
Type schreef op 13-10-2004 @ 09:01 :
En verder mag ze me zoenen wat ze wil, alleen niet op mijn mond aub, heb ik gezegd. En daar was ze ok mee. Wat is dan het probleem, en waarom zou ik dan een mietje zijn? Het is een gevoelskwestie, die ik besproken heb, en die geen probleem oplevert.
Behalve dan voor die mensen hier, blijkbaar...
Dus... ze mag je pas weer zoenen nadat ze grondig haar tanden heeft gepoetst en met listerine heeft gespoeld?
Ik neem aan dat je van te voren met haar hebt gepraat over het feit dat je het niet wilde want dan vind ik het begrijpelijk dat het haar niks uitmaakt, maar als iemand het nét als ik 'm een zoen wil geven zou zeggen zou ik echt zo hard verontwaardigd zijn.
Oud 13-10-2004, 17:27
Type
Type is offline
Citaat:
Dith schreef op 13-10-2004 @ 15:47 :
Dus... ze mag je pas weer zoenen nadat ze grondig haar tanden heeft gepoetst en met listerine heeft gespoeld?
Ik neem aan dat je van te voren met haar hebt gepraat over het feit dat je het niet wilde want dan vind ik het begrijpelijk dat het haar niks uitmaakt, maar als iemand het nét als ik 'm een zoen wil geven zou zeggen zou ik echt zo hard verontwaardigd zijn.
Kan ik op zich wel begrijpen.
En wat je vragen betreft:
1. zo nou ook weer niet, maar een slokje water op z'n minst...
2. ik moet zeggen dat mijn geheugen me wat dat betreft in de steek laat (gevolgen van 3 jaar blowen) maar ik neem aan van wel. Zo ben ik dan ook wel weer...
Oud 13-10-2004, 17:28
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Type schreef op 13-10-2004 @ 08:01 :
*knip*
Zoenen is zowieso al ranzig, weet je wel hoeveel bacterien er zó al in je mond leven? Maar daar heb je vast geen probleem mee he?
Als jij netjes je pikkie wast en na het plassen goed afschudt dan is dat ding schoner dan de binnenkant van je mond.
Oud 13-10-2004, 17:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Type schreef op 13-10-2004 @ 18:27 :

1. zo nou ook weer niet, maar een slokje water op z'n minst...
Je stelt je hoe dan ook aan. Misschien dat je huidige vriendin dat nog accepteert, maar als je vriendinnen eenmal wat ouder en mondiger worden kun je het waarschijnlijk wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:31
Dith
Dith is offline
Mja, ik snap het ook niet helemaal want eh... met zoenen komt op een gegeven moment jóuw tong toch ook in háár mond en daarna weer terug in die van jou? Dat zou op zich smeriger voor je moeten zijn aangezien je je eigen lul niet in je mond hoeft te stoppen.
Maar dat is vast een heel slecht voorbeeld
Oud 13-10-2004, 17:38
Type
Type is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-10-2004 @ 18:28 :
Zoenen is zowieso al ranzig, weet je wel hoeveel bacterien er zó al in je mond leven? Maar daar heb je vast geen probleem mee he?
Ach, zoenen vind ik ook niet extreem spectaculair ofzo, tongzoenen dan. Een oprechte, lieve, zachte, lange kus vind ik dan veel leuker. Veel mooier, zelfs veel opwindender. En ik moet zeggen dat er aan de beste en wildste nacht die ik ooit gehad heb met een meisje geen zoen te pas is gekomen.

Citaat:
Als jij netjes je pikkie wast en na het plassen goed afschudt dan is dat ding schoner dan de binnenkant van je mond.
Lees mijn verhaal van net even aub...

Citaat:
Chimera schreef op 13-10-2004 @ 18:30 :
Je stelt je hoe dan ook aan. Misschien dat je huidige vriendin dat nog accepteert, maar als je vriendinnen eenmal wat ouder en mondiger worden kun je het waarschijnlijk wel vergeten.
Dus... dan pijpen ze me niet. Ok. Geen probleem.

Citaat:
Dith schreef op 13-10-2004 @ 18:31 :
Mja, ik snap het ook niet helemaal want eh... met zoenen komt op een gegeven moment jóuw tong toch ook in háár mond en daarna weer terug in die van jou? Dat zou op zich smeriger voor je moeten zijn aangezien je je eigen lul niet in je mond hoeft te stoppen.
Maar dat is vast een heel slecht voorbeeld
Nee, gelukkig niet. Mijn eigen leuter zou ik ook niet in mijn mond willen hebben. Kijk, ieder zijn heug en meug natuurlijk, maar dat is niet echt mijn fetish.
Punt is dus dat ik dat ook niet indirect wil.

En over zoenen verwijs ik weer even naar boven.
Oud 13-10-2004, 17:58
Mistery1
Mistery1 is offline
Hehe dat er nog zulke jongens bestaan
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:58
Type
Type is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 13-10-2004 @ 18:58 :
Hehe dat er nog zulke jongens bestaan
? elaborate...?
Oud 13-10-2004, 18:03
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Type schreef op 13-10-2004 @ 18:58 :
? elaborate...?
Vind het net als veel hier een beetje sneu.
Maar goed, niemand kan je dwingen he, alleen weet wel dat ik die jongen dan nooit zou pijpen, en niks anders ook..
Al zijn vieze sperma zeker wel een beetje in mij? Mooi niet.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:06
Type
Type is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 13-10-2004 @ 19:03 :
Vind het net als veel hier een beetje sneu.
Maar goed, niemand kan je dwingen he, alleen weet wel dat ik die jongen dan nooit zou pijpen, en niks anders ook..
Al zijn vieze sperma zeker wel een beetje in mij? Mooi niet.
Ja, maar bij die laatste zin is het punt er dat jij het vies zou vinden.
Dat vindt mijn vriendin dus (blijkbaar) niet, en ben ik de enige die er enigszins iets tegen voelt mijn eigen leuter indirect in mijn mond te hebben.

En zoals ik al zo vaak zei: als zij het niet wil, of als zij het vies zou vinden, dan ga ik haar echt niet dwingen mij te pijpen. Waarom zou ik? Het is toch alleen leuk als je het allebei leuk vindt.
Oud 13-10-2004, 18:11
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Type schreef op 13-10-2004 @ 19:06 :
Dat vindt mijn vriendin dus (blijkbaar) niet, en ben ik de enige die er enigszins iets tegen voelt mijn eigen leuter indirect in mijn mond te hebben.

En zoals ik al zo vaak zei: als zij het niet wil, of als zij het vies zou vinden, dan ga ik haar echt niet dwingen mij te pijpen. Waarom zou ik? Het is toch alleen leuk als je het allebei leuk vindt.
Nee zo bedoel ik het niet, je zou me dan ook niet eens mogen neuken zou dan nix met je willen, kan niet tegen dat gezeur..

Maarre dat is mijn mening he
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:12
Qimm
Qimm is offline
Je hebt natuurlijk ook wel gelijk, als jij dat niet wil dan moet je het niet doen. En aangezien je haar niet 'dwingt' om het te doen tja... nou ja

alleen vinden 'wij' het maf
Oud 13-10-2004, 18:21
Mono-racer
Mono-racer is offline
ik ben het er toch mee eens, dat je best met een meisje kan zoenen nadat ze je gepijpt heeft, ik bedoel; als je jezelf een beetje goed verzorgt, dan ben je 'daar benee' wel schoon en is er nix aan de hand (trouwens: meiden zoenen errug lekker als ze geil zijn...)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:23
Mono-racer
Mono-racer is offline
...anders vaak ook wel, maar toch, ze zoenen dán beter
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:50
Type
Type is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 13-10-2004 @ 19:11 :
Nee zo bedoel ik het niet, je zou me dan ook niet eens mogen neuken
Ik snap wat je bedoelt. En verander verder niets.
Citaat:
Qimm schreef op 13-10-2004 @ 19:12 :
Je hebt natuurlijk ook wel gelijk, als jij dat niet wil dan moet je het niet doen. En aangezien je haar niet 'dwingt' om het te doen tja... nou ja

alleen vinden 'wij' het maf
Mooi, mag, is alleen best jammer dat mensen me dan triest gaan noemen daarom.
Oud 13-10-2004, 20:02
Apaaaj
Apaaaj is offline
Kheb er verder geen problemen mee om het te doen maar wat een onzin, als je vriend je daarna niet wil zoenen..

Maar oke.. als je er van houd wat moet ze dan volgens jou doen om het 't lekkerst/fijnst te maken?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 13-10-2004 @ 10:49 :
Ik ben blij dat mijn vriend er geen enkele problemen mee heeft dat ik hem zoen na het pijpen. Ik zou het echt heel erg missen als dat ineens niet meer zou 'mogen'. Ik vind het echt zulke aanstellerij, learn to love yourself inclusief je piemel. Je moet er nog erg lang mee doen.

En dat het pijpen vrijwillig gebeurt.. Ik pijp ook vrijwillig maar ik vind sperma gewoon echt niet zo lekker, maar ik vind het wel enorm geil mijn vriend zo op te winden en het af en toe dus toch in mijn mond terecht te laten komen.. Ik zou hem dan vervolgens echt een pets geven als ik hem dan niet meer zou mogen zoenen. 'Stel je niet aan!'.
of tussen de bankschroef
*en nou krijg ik een zoen !
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:46
juno
juno is offline
Dus jij wilt niet gezoend worden na het pijpen omdat je dan indirect je eigen vieze piemel proeft...maar die is zojuist helemaal schoongelikt. Dus wat zeur je nou!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:50
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mwa, het alleen maar pijpen vind ik niet echt iets
(of ik heb alleen nog maar meiden gehad die dat gewoon niet goed konden. Kan natuurlijk ook)
Maar als er wordt afgewisseld dan vind ik het heerlijk
Oud 13-10-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 12-10-2004 @ 17:15 :

wtf hahaha dat meen je niet
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 13-10-2004 @ 19:06 :
Maar dan snap ik het weer niet dat je handen wassen na het plassen weer onzinnig vindt. Dat slaat dan ook nergens op, want, dan heb je je leuter vastgehad, pak je eten vast en dat stop je in je mond. Resultaat, indirect je eigen piemel in je mond.

Verder, als je het zo vies vindt, begrijp ik dus niet dat je je er dan uberhaupt prettig bij voelt wanneer je vriendin dat wél in haar mond stopt, ookal is het haar eigen keus. Wanneer ik bijvoorbeeld ongesteld ben, vind ik het niet zo prettig gebeft te worden omdat die bloedsmaak nou niet bepaald opwindend is en ik niet wil dat mijn vriend dat hoeft te proeven, ookal vind hij het dan geen enkel probleem.

Ik denk dat dat is wat mensen bedoelen met 'zij wel lekker die ranzigheid en jij niet'. Je vindt het voor jezelf zelfs indirect te vies, maar voor haar niet alleen omdat het vrijwillig is. Als zij nou vrijwillig jouw drol op zou willen eten?

Bef jij eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 10:57
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 08-10-2004 @ 23:46 :
maar wrom zou beffen dan niet leuk zijn?
nou ikmoet eerlijk zeggen dat ik er ni blij van wordt als iemand daaronder n btj eheen weer zit te likken.. ik vin et ni opwindend, ik vind et juist viez HAHA, ben ik nu dom??
ik weet niet, het idee dat hij DAAR met zijn tong zit.. nčč..
pijpe vinnik daarentegen ni zo erg, dat doe ik tog zelf
xx
Oud 14-10-2004, 10:58
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-10-2004 @ 23:53 :
wtf hahaha dat meen je niet
uhu.. mijn vriendje moet et ook ni proberen mij te zoenen nadatie daar beneden uitgebreid met ze tong heb lopen lebberen
Oud 14-10-2004, 11:29
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 14-10-2004 @ 11:58 :
uhu.. mijn vriendje moet et ook ni proberen mij te zoenen nadatie daar beneden uitgebreid met ze tong heb lopen lebberen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 14-10-2004 @ 11:58 :
OMG!

Ik blijf dat echt enorm raar vinden.

Ik zou tijdens de seks me maar eens druk gaan maken over dát soort dingen. "Oh schat, je moet eerst even douchen hoor anders ben je vies". "Oh schat, er zitten vuiltjes onder je nagels vinger me maar niet". "Oh schat, me niet zoenen hoor dr zit kut aan je lippen". "Oh schat, even mijn mond spoelen hoor want ik wil je zo graag een kusje geven". "Schat, je moet weer even douchen hoor want nu ben je bezweet en dat mag niet naast me slapen"

Let it go!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-10-2004 @ 11:42 :
OMG!

Ik zou tijdens de seks me maar eens druk gaan maken over dát soort dingen. "Oh schat, je moet eerst even douchen hoor anders ben je vies". "Oh schat, er zitten vuiltjes onder je nagels vinger me maar niet". "Oh schat, me niet zoenen hoor dr zit kut aan je lippen". "Oh schat, even mijn mond spoelen hoor want ik wil je zo graag een kusje geven". "Schat, je moet weer even douchen hoor want nu ben je bezweet en dat mag niet naast me slapen"

Let it go!
seks is nou eenmaal een ranzige bezigheid, enjoy! en ga daarna maar lekker douchen, flossen, mond spoelen, teennagels knippen.
Oud 14-10-2004, 12:04
Kip187
Kip187 is offline
pijpen zijn noodzakelijk
Oud 14-10-2004, 15:23
Type
Type is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-10-2004 @ 11:15 :
Maar dan snap ik het weer niet dat je handen wassen na het plassen weer onzinnig vindt. Dat slaat dan ook nergens op, want, dan heb je je leuter vastgehad, pak je eten vast en dat stop je in je mond. Resultaat, indirect je eigen piemel in je mond.
Daarom was ik ook mijn handen na het plassen. Ik vind dat ook niet onzinnig. Ik vind het wel onzinnig dat mensen daarover wel gaan zeuren, maar dat het vreemd is als ik niet gezoend wil worden door mijn vriendin nadat... etc.

Citaat:
Verder, als je het zo vies vindt, begrijp ik dus niet dat je je er dan uberhaupt prettig bij voelt wanneer je vriendin dat wél in haar mond stopt, ookal is het haar eigen keus. Wanneer ik bijvoorbeeld ongesteld ben, vind ik het niet zo prettig gebeft te worden omdat die bloedsmaak nou niet bepaald opwindend is en ik niet wil dat mijn vriend dat hoeft te proeven, ookal vind hij het dan geen enkel probleem.
Ik vind dat haar eigen keus. Kijk, het gevoel wat ik er door krijg is op zich goed, en als zij er dan geen problemen mee heeft dat gevoel bij mij te bewerkstelligen dan is er over het algemeen geen probleem.

Citaat:
Ik denk dat dat is wat mensen bedoelen met 'zij wel lekker die ranzigheid en jij niet'. Je vindt het voor jezelf zelfs indirect te vies, maar voor haar niet alleen omdat het vrijwillig is.
Ik vind het zelf te vies. Net iets andere toon.
En als zij dat niet vindt, dan is er toch geen punt?
Daarnaast kan ik niet iets 'voor haar' te vies vinden. Dat is haar eigen beslissing, wat zij wel en niet vies vindt.

Citaat:
Als zij nou vrijwillig jouw drol op zou willen eten?
Dan is dat haar fetish, en mag zij dat sexy vinden. Maar dan trek ik toch wel de grens.
Er zijn ook wel dingen die ik leuk vind, maar die zij dan weer te ver vindt gaan. Zo vindt zij strippen weer niets. Dat vindt ze smakeloos, dan voelt ze zich 'goedkoop'. Dus zal ik haar ook niet vragen voor me te strippen, want ik weet dat zij daar de grens trekt.

Citaat:
Bef jij eigenlijk?
Ander verhaal. Maar; ja. En ik vind het persoonlijk nog leuk en lekker ook.
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-10-2004 @ 12:42 :
OMG!

Let it go!
Er zijn ook genoeg mensen die na de sex even willen douchen, om zich weer schoon te voelen. Is dat dan ook zo raar?
Oud 14-10-2004, 15:42
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Type schreef op 14-10-2004 @ 16:23 :

Er zijn ook genoeg mensen die na de sex even willen douchen, om zich weer schoon te voelen. Is dat dan ook zo raar?
Bij jou houdt de sex op na het pijpen???
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten