Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 10:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens ben ik nog steeds van mening dat de PC het beste gaming platform is en daar blijf ik bij.

Al gaat het alleen maar om de resolutie...
Oud 16-10-2004, 12:32
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
ach, niet zo zeuren
het is wel een leuk spelletje
maar ik moet aan het begin van elke wedstrijd ff ALT+TAB doen om het beeld goed te krijgen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 14:33
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-10-2004 @ 11:00 :
Overigens ben ik nog steeds van mening dat de PC het beste gaming platform is en daar blijf ik bij.

Al gaat het alleen maar om de resolutie...
Misschien omdat jij alleen maar om de PC speelt en misschien n paar keer op n console hebt gespeeld en dan zo gelijk van bah. Maar goed, tis jou mening. Maar t gaat eigenlijk niet om de graphics/resolutie. ook wel bediening en gameervaring.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 14:55
Changshan
Changshan is offline
Ik zit al tijden vastgeroest aan het toetsenbord (vooral dus bij fifa), en t bevalt me prima. Ik heb wel een console gamepad voor de pc, maar dat speelt lang niet zo lekker, vooral met steekpasses, de diepte in sturen en trucjes.. (kan ook aan mn gamepad liggen, maar die is net nieuw dus k hoop t niet)
Oud 16-10-2004, 18:09
Kurogane
Kurogane is offline
Je moet die exacte namaak van ps2 controller nemen, speelt perfect
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 16-10-2004 @ 15:33 :
Misschien omdat jij alleen maar om de PC speelt en misschien n paar keer op n console hebt gespeeld en dan zo gelijk van bah. Maar goed, tis jou mening. Maar t gaat eigenlijk niet om de graphics/resolutie. ook wel bediening en gameervaring.
Pc is voor games echt veel beter dan consoles. En ja, ik heb genoeg ervaring met consoles, speel al 16 jaar op die dingen. Enige waarin console beter speelt is met multiplayer games ála Mario party en vechtspellen, voor de rest is de pc veel relaxter.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 09:50
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
ik vind die trainers echt humor in het spel

"kom op nouuu!!!"
"geef de bal een tikkie!!"
"samenwerkuuuhh!!"
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:02
Verwijderd
begin fifa 2005 hoe vaker ik het speel steeds irritanter te vinden. Wat is er met dat schieten in het spel? Lijkt wel of je alleen recht vooruit en 45 graden links en rechts van je schieten. Al sta je 5 meter van het doel af presteren die mannetjes het nog om verschrikkelijk naast te mikken. En die verdediging komt ook echt nooit van zijn plaats af, een counter uitvoeren is onmogelijk omdat er echt áltijd 3 á 4 man in het strafschopgebied hangen.

Verder is dat cornersysteem helemaal te maf, je kan schijnbaar niet zelf kiezen waar je de bal wilt hebben, de bal komt altijd op een plek waar de keeper hem zo kan vangen. AI van je medespelers is om te huilen, middenveld komt niet over de middenlijn heen en aanvallers blijven een beetje achter je hangen ipv vrij te lopen.

Dan is er nog dat tackelen, om 1 of andere reden staat er echt altijd een extra speler van de comp in de buurt als je een tackle uitvoert waardoor je 90% van de tijd alsnog de bal niet hebt.

Steekpasjes gaan altijd op precies dezelfde manier in precies dezelfde hoek, wat dus bijna altijd resulteert in het precies in de voeten van een verdediger passen.

En ik snap die vermoeidheid echt niet, soms val ik meteen na de aftrap aan, computer verovert de bal, komt op mijn helft en dan blijken mijn verdedigers (die vastgeroest zitten rondom het strafschopgebied) al helemaal kapot te zijn, terwijl ze net 10 min. bezig zijn en nog geen bal hebben aangeraakt.

Nee, van fifa 2005 word ik echt niet vrolijk.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:37
Bubbling Mind
Bubbling Mind is offline
maar er bestaan (nog) geen codes toch..?? want ik zocht ze op google en ik kon ze niet vinden ..Weet jij een site..??
Oud 19-10-2004, 15:33
Gimme more beer
Citaat:
Kurogane schreef op 16-10-2004 @ 15:33 :
Ik heb hier een PS, PS2 en Xbox staan, niet van mij, overigens. Ik heb ze wel regelmatig gebruikt, maar de PC blijft perfect. Toetsenbordcontrol is absoluut niet nodig, je hebt hardstikke goede controllers voor op de PC. Echter, ik vind toetsenbordcontrol perfect.
Oud 23-10-2004, 14:58
Gimme more beer
Over TCM 2005 kan ik veel korter zijn. Wat een waardeloos kutspel. Ik heb de 1.1 patch al binnen en het spel blijft maar vastlopen en vastlopen. Iedereen heeft er last van. Het spel is onoverzichtelijk en football fusion zuigt (je moet het spel afsluiten en fifa opstarten).

Totdat EA Sports met een vervangende game komt of een heel goede patch zou ik maar uitkijken dat je deze niet koopt. En dan te bedenken dat ik FIFA heb gekocht omdat football fusion zo cool is. Fuck it...
Reageren

Regels voor berichten