Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 21:34
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Heej Allemaal, ik ben benieuwd of er hier nog mensen zijn die in de Fifa Community zitten of vaak de Fifa spellen spelen. Ik zelf ben redelijk bekend in de (inter)nationale Fifa Wereld. Zou leuk zijn om wat mensen hier tegen te komen.

Reden dat ik dit niet bij contact gezocht doe: Daar zijn alleen mensen die op zoek zijn naar een nieuwe vlam of een vriend(in) ofzo. Hier zit ik tussen de gamers en heb meer kans dat ik ze tegenkom, mag dit Admin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2004, 02:53
Professor Aap
Professor Aap is offline
Mjah, vroeger wel, nu niet meer.

Ooit van The Ultimate Dutch Update (TUDU) gehoord?
Oud 17-07-2004, 11:22
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Jep, was dat niet uit de Fifa Nederland tijd?? Of zelfs nog Fifa Gelderland. OF was het Soccergamez. Ik dacht Fifa Nederland
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 12:45
Professor Aap
Professor Aap is offline
Volgens mij nog daarvoor, de tijd dat Soccergaming.com nog Fifagaming.com was. Het was in ieder geval een patch voor Fifa 99, 2000 en 2001 waar ik een van de oprichters van ben. We hadden toen nog elke maand een artikel in RealGamer, maar dat blad bestaat nu ook al niet meer.
Oud 17-07-2004, 13:08
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ah ok, leuk een ex fifa community lid, waarom ben je er eigenlijk uitgestapt?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 18:06
Professor Aap
Professor Aap is offline
Omdat ik 't te druk kreeg met school en Championship Manager Het is eigenlijk langzaam doodgebloeid, de rest is er nog even mee doorgegaan maar uiteindelijk zijn ze er toch maar mee gestopt.

Ik heb trouwens destijds ook nog meegewerkt aan de FGO Champions League-patch voor Fifa 99, zul je vast wel ooit van gehoord hebben.

Welke FIFA-game is jouw favoriet eigenlijk? Ik vind Euro 2000 nog altijd de beste combinatie van graphics en gameplay hebben.. maar ik ben volgens mij de enige die dat denkt
Oud 17-07-2004, 19:11
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik ken idd de Champions League Patch, heb k wel eens gedownload. Mijn favorieten fifa... Lastige vraag. Ik zelf geef altijd de voorkeur aan de details zoals gras op de broek, rugnummers en namen, echte stadions, echte spreekkoren en de kloppende shirt en hoofden. Ikzelf vindt Euro 2004 de beste game ook de gameplay is daarin goed verbetert, je kunt weer makkelijk trucjes doen, publiek ziet er redelijk echt uit, chants (spreekkoren) klinken goed en veel spelers met echte gezichten. Als goude oude neem ik Fifa 2002, leuke game kon je binnen 5 sec scoren.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 11:34
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 17-07-2004 @ 20:11 :
Ik ken idd de Champions League Patch, heb k wel eens gedownload. Mijn favorieten fifa... Lastige vraag. Ik zelf geef altijd de voorkeur aan de details zoals gras op de broek, rugnummers en namen, echte stadions, echte spreekkoren en de kloppende shirt en hoofden. Ikzelf vindt Euro 2004 de beste game ook de gameplay is daarin goed verbetert, je kunt weer makkelijk trucjes doen, publiek ziet er redelijk echt uit, chants (spreekkoren) klinken goed en veel spelers met echte gezichten. Als goude oude neem ik Fifa 2002, leuke game kon je binnen 5 sec scoren.
zeker winning eleven 7 nog niet gespeeld
Oud 26-07-2004, 12:18
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ken t wel, idd nog niet gespeeld
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 11:27
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 26-07-2004 @ 13:18 :
Ken t wel, idd nog niet gespeeld
moet je echt een keer doen, dan speel je geen fifa meer !!!
Oud 30-07-2004, 21:53
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Mm, dat zei iemand ook eens van PES, maar k speel nog steeds Fifa. Maar k kijk wel eens naar winning eleven 7.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 00:00
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
pes3! \o/
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:46
tosyali
tosyali is offline
ik speel vaak maar niet online.

ik ben bang dat ze me komen halen omdat ik illegaal spel heb
Oud 02-08-2004, 22:17
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
K speel ook amper online, ook omdat k mn code aan iemand anders heb gegeven, k doe t tog bijna niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:35
Changshan
Changshan is offline
Ik ben als t ware groot geworden met fifa 2000..... ben t lang blijven spelen, en ben pas overgestapt bij fifa 2003. Dit spel ben ik nu ook al iets te lang aan het spelen, terwijl ik op die pc nie eens internet heb ( ). Ik heb gelukkig wel tegen anderen gespeeld met gamepad en win zo'n beetje altijd. Tegen wereldklasse win ik ook altijd met zo'n 5-1. Of ja, fifa 2004 is egt heel erg slecht, k hoop dat ze t wat beter doen met fifa 2005.....
Oud 12-08-2004, 20:27
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
tosyali schreef op 31-07-2004 @ 18:46 :
ik speel vaak maar niet online.

ik ben bang dat ze me komen halen omdat ik illegaal spel heb
Je kan dan niet eens online...
Je hebt een CD-Key die meerdere mensen hebben en elke CD-Key kan maar 1x online. De kans is dus vrij groot dat jou key al online is geweest, en je dus geweigerd wordt...

@ Topic: Ik heb vanaf 2000 alle delen. Waarbij 2001 het leukste was (ik speel het alleen tegen vrienden, amper tegen de computer.) 2001 was de samba-aflevering zeg maar. De rest is mij te saai (lees: Realistisch). Daarvoor ga ik wel naar het stadion.

Ik heb hier bij de weg een keer een poll over gehouden, dan zie je gelijk wie er hier FIFA speelt
Reageren

Regels voor berichten