![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In mijn vorige post had ik gezegd: "Er zat een meisje in mn klas zat, DIE ZEI DAT ZE ME HAD, en dat ze niet naar school kon komen, maar wel naar schooltrip Parijs..." Niet mijn woorden! Sorry voor de verwarring! ![]()
Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 21:04. |
![]() |
||
![]() |
Euhm..als het om pfeiffer gaat, tja..je kunt het toch altijd voor zekerheid laten bekijken?
Stel het word in vroeg stadium ontdekt dan heb je er veel minder last van! En is het veel eerder over! Mochten ze er pas later achter komen, dan heb je de kans dat je er veel langer aan vast zit! Khad er zeker een jaar last van! Huggg Roelof Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoek een andere huisarts, eentje in de buurt. En ga anders toch langs die andere, lijkt me wel zo verstandig. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt ook juist moe zijn doordat je overal pijn hebt, want pijn eist erg veel van je lichaam. En als het inderdaad veel beter gaat na een goede nacht slaap, klinkt het niet echt als pfeiffer, maar het kan natuurlijk wel (is bij iedereen weer anders namelijk).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op het moment dat je voelt dat je Pfeiffer hebt of dat je Pfeiffer kunt 'meten' heb je de mensen om je heen al besmet. Natuurlijk kun je dan voorzichtiger zijn, maar de 4-6 weken voor je ziek wordt ben je het meest besmettelijk.
PS http://www.ziektevanpfeiffer.nl
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steeds terug komende keelonsteking met pfeiffer joanvleeuwen | 3 | 26-03-2014 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte van pfeiffer Charity's | 4 | 18-01-2012 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer+huiduitslag Tulpje6 | 15 | 28-02-2006 22:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik heb pfeiffer ninatje | 49 | 24-05-2004 20:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer? non | 20 | 18-05-2003 22:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeiffer Roosa | 3 | 13-05-2002 20:27 |