Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mensen die denken dat alfa-vakken makkelijk zijn, mogen eens bij mij op de universiteit komen kijken. Inderdaad, een hoog 'in-je-kop-stamp'-gehalte, maar studies als informatiekunde en algemene taalwetenschap (mijn studie) zijn zeker niet simpel. Leer jij maar eens een foutloos boomstructuur tekenen van een gemiddelde Nederlandse zin, want dat is toch zo makkelijk ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Omdat het Havo is en dus makkelijker dan VWO. Any way, al die N&T'ertjes moeten zichzelf niet zo slim vinden, omdat ze toevallig wiskundig inzicht hebben. Want veelal zijn hun talen en wereldgeörienteerde kwaliteiten, samen met hun sociale ontwikkeling/vaardigheden nogal achtergesteld bij die van de niet-wiskundige figuren. (en natuurlijk zijn het niet allemaal kneusjes of nerds, maar toch een beduidend hoger percentage dan bij de maatschappelijke profielen.) En dan ben ik zelf niet eens C&M'er.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ik wil na 5havo naar vwo maar met een ander profiel? niekwever | 7 | 29-05-2016 11:50 | |
Studeren |
Profielkeuze ; NG/NT/CM/EM !!! MRxSMITH | 76 | 30-12-2009 16:25 | |
Algemene schoolzaken |
profiel wisselen jojojojojo1 | 24 | 19-09-2006 16:21 | |
Software & Hardware |
Mozilla Firefox: hoe kan ik van profiel wisselen? mrs B | 2 | 17-09-2005 20:31 | |
Algemene schoolzaken |
Em / ng Maty | 65 | 17-01-2005 19:02 | |
Algemene schoolzaken |
Profiel change wildeman | 12 | 05-11-2004 18:00 |